Αλλοιώσεις σε ταινίες της Καραγιάννης-Καρατζόπουλος και της Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης

ChristosM

RetroNuts!
Joined
15 Απρ 2008
Μηνύματα
1.993
Αντιδράσεις
926
[edit] Μεταφορά από το θέμα Μάνα Είναι Μόνο Μία (MEGA) [edit]

Ναι, drspiros, εχεις απολυτο δικιο. Το ιδιο συμβαινει εδω και λιγα χρονια με τις ελληνικες ταινιες που "εκμεταλευεται" ο Καραγιαννης. Τις πετσοκοβει, αλλαζει το μονταζ, προσθετει σκηνες (!!), κλπ. Αυτο και αν ειναι απιστευτο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ChristosM είπε:
Ναι, drspiros, εχεις απολυτο δικιο. Το ιδιο συμβαινει εδω και λιγα χρονια με τις ελληνικες ταινιες που "εκμεταλευεται" ο Καραγιαννης. Τις πετσοκοβει, αλλαζει το μονταζ, προσθετει σκηνες (!!), κλπ. Αυτο και αν ειναι απιστευτο.

Ναι στις ελληνικές ταινίες του ομίλου Καραγιάννης-Καρατζόπουλος έχουνε κάνει επεξεργασία εικόνας, ήχου και μοντάζ από την Θεοδώρα Σολωμού, από το 2000 μέχρι τώρα κάνει αυτό στις ελληνικές ταινίες. Ούτε Hollywood να μην είμασταν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ευτυχώς οι ταινίες της εταιρίας με το προγούμενο telecine (1990-93) που τις έπαιζαν μέχρι με το 1998-99 περίπου είναι εντάξει (χωρις κομμένες και σκηνές απο το σήμερα)
 
tsalk είπε:
Ευτυχώς οι ταινίες της εταιρίας με το προγούμενο telecine (1990-93) που τις έπαιζαν μέχρι με το 1998-99 περίπου είναι εντάξει (χωρις κομμένες και σκηνές απο το σήμερα)

Ενώ η Finos Films έχει κάνει καλή δουλειά με τα πρωτότυπα.

Άσχετο η Καραγιάννης-Καρατζόπουλος έχει καμιά σχέση με τον όμιλο ΚΑΠΑ Studios και όμιλος Γιώργος Καραγιάννης και Σια με τις βιντεοταινίες του 1980;
 
DianaTheSuperstar91 είπε:
Ναι στις ελληνικές ταινίες του ομίλου Καραγιάννης-Καρατζόπουλος έχουνε κάνει επεξεργασία εικόνας, ήχου και μοντάζ από την Θεοδώρα Σολωμού, από το 2000 μέχρι τώρα κάνει αυτό στις ελληνικές ταινίες. Ούτε Hollywood να μην είμασταν.
Αρα την Θεοδωρα Σολωμου πρεπει να "πλακωσουμε" που καταστρεφει τις ταινιες χωρις κανεναν σεβασμο στον εκαστοτε σκηνοθετη.

DianaTheSuperstar91 είπε:
Άσχετο η Καραγιάννης-Καρατζόπουλος έχει καμιά σχέση με τον όμιλο ΚΑΠΑ Studios και όμιλος Γιώργος Καραγιάννης και Σια με τις βιντεοταινίες του 1980;

Οχι καμια σχεση.
 
ChristosM είπε:
Αρα την Θεοδωρα Σολωμου πρεπει να "πλακωσουμε" που καταστρεφει τις ταινιες χωρις κανεναν σεβασμο στον εκαστοτε σκηνοθετη.





Οχι καμια σχεση.

Πες τα παιδί μου, καλά ο Καραγιάννης Καρατζόπουλος κάνει κακό μοντάζ, ενώ η Finos Films έχει original τις ταινίες του
 
δεν είναι θέμα κακού μοντάζ, αλλά αλλαγή της original κόπιας με μεταγενέστερα στοιχεία από το έτος γυρίσματος της ταινίας (κακόγουστα τα περισσότερα)
 
tsalk είπε:
δεν είναι θέμα κακού μοντάζ, αλλά αλλαγή της original κόπιας με μεταγενέστερα στοιχεία από το έτος γυρίσματος της ταινίας (κακόγουστα τα περισσότερα)
Στο Δημήτρη Μου Δημήτρη Μου έβαλαν πλάνο από ταινία με τον Κωνσταντάρα και την Κοντού. Και μια σκηνή με μια γυμνή να κάνει μπάνιο και έδειχνε το σημείο G της σε πρώτο πλάνο (μέχρι και στο ΕΣΡ είχα πάει πέρυσι για την σκηνή αυτή)

Στο Αγάπη Μου Παλιόγρια πλάνο από απόκριες του 2002

Καλά μόνο οι ταινίες του Φίνου μένουν αυθεντικές.
 
Αλλοιώσεις σε ταινίες της Καραγιάννης-Καρατζόπουλος και της Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης

Πριν από λίγο κάνω zapping στον ΑΝΤ1 και βλέπω ότι έχει αρχίσει η ταινία Διπλοπενιές, οι τίτλοι αρχής καμιά σχέση με το πρωτότυπο, με γραμματοσειρά λες και είναι για την μπουτίκ της κυρά Λίτσας και πλάνα από το σήμερα, με πλάνο ένα opel ascona taxi του 2001 και αφίσες πρόσφατες (παρατήρησα αφίσα τότε για γνωστό περιοδικό που βγήκε τότε) και πλάνο από την σημερινή Λεωφόρο Αλεξάνδρας, αλλά και πλάνα από την Βαρβάκειο Αγορά τώρα (προβάλλοντας και ένα παπί Yamaha) .

Ντροπή έχω να πώ σε αυτούς που (να μην πω την έκφραση) παραποίησαν αυτή την ταινία όπως κι άλλες του κινηματογραφικού οργανισμού ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ. Ήδη από τα τέλη του 1999 μέχρι το 2005 έγιναν τα τελευταία telecine για τις ταινίες του οργανισμού, η Θεοδώρα Σολωμού (που δούλευε και για την σατιρική σειρά του Mega Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ με τον Γιάννη Ζουγανέλλη) κρύβεται πίσω από αυτή την ιστορία, ήθελα να ξέρα το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ή το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ δεν μπόρεσε να κάνει κάτι. Στο προηγούμενο telecine (1990-1992) ήταν χωρίς κάποιες εντάξεις, αφού άλλη εταιρεία τότε είχε επεξεργάσει τις ταινίες χωρίς προσθήκη special effect με sepia, zig zac, χρώματα στην ασπρόμαυρη ταινία αλλά και ένα σύντομο ταξίδι στο Millenium.

Σε αυτό το link http://kafeneioskepseon.blogspot.com/2009/07/blog-post.html υπάρχει ένα σχετικό ρεπορτάζ να δείτε τι συμβαίνει γύρω από την ιστορία, ειλικρινά θέλω να πώ δεν σεβάστηκαν τον σκηνοθέτη, την παραγωγή, τους ηθοποιούς που ζούν κ.α.

Θυμάμαι μικρή όταν τα έπαιζε το Mega στις αρχές της δεκαετίας του '90 δεν είχαν αυτές τις ο θεός να τις κάνει προσθήκες στις ταινίες, από το 2000 και μετά έγινε της κακομοίρας. Τι θα λέμε εμείς στα εγγόνια μας;, ότι έτσι βγήκαν οι ελληνικές μας ταινίες;
 
Diana το παρατηρσα και εγω αυτο σε πολλες ταινιες αλλα ισως να εχει χαλασει το σημειο αυτο στο φιλμ και για αυτο το εκαναν ετσι.
 
circleag είπε:
Diana το παρατηρσα και εγω αυτο σε πολλες ταινιες αλλα ισως να εχει χαλασει το σημειο αυτο στο φιλμ και για αυτο το εκαναν ετσι.
Να σου πώ και κάτι άλλο, ήθελαν και καλά να βελτιώσουν την εικόνα και τον ήχο της ταινίας, αλλά έβαλαν ότι τους κατέβει η ρημαδοφαντασία τους, στο Hollywood τις ταινίες του '60 όταν τις ξαναεπεξεργάζονται τις κάνουν πιο καλύτερες και όχι με επιπλέον, η ταινία Διπλοπενιές δεν είχε και κάποιο πρόβλημα , αλλά η εικόνα και ο ήχος, εεεε τα έκαναν καλά αλλά χάλασαν το πρωτότυπο, δες την εικόνα της ταινίας πως τρέμει, λες και είναι εικόνα από το YouTube ή λες και ο σκηνοθέτης έχει Parkinson χαχα, ο ήχος κάπως ενοχλητικός, αλλά όταν αλλάζουν σκηνές δεν είναι όπως στις ταινίες του Φίνου που πάνε αμέσως, στις ταινίες του Καραγιάννη έχουν μετάβαση από το ένα πλάνο στο άλλο, να φαίνονται λίγο και τα 2.

Σε άλλες ταινίες τι έχουνε δει τα ματάκια μου

1) ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙΟΓΡΙΑ: Πλάνα από Απόκριες του 1999

2) ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ: Η περιβόητη απαγορευμένη σκηνή με την κοπέλα στο ντούζ (και στο ΕΣΡ είχα καταγγείλει για αυτό, αλλά μου είπαν να ρωτήσετε την εταιρεία που έκανε την επεξεργασία)

3) ΕΝΑΣ ΜΑΓΚΑΣ ΣΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ: Αρκετά αργά πλάνα
 
Όντως, τα καλύτερα telecine γίνανε την περίοδο 1990-92 χωρίς παρεμβάσεις (νομίζω από μια εταιρία ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΕ).

Από εκεί και πέρα άρχισαν να προσθέτουνε δικά τους και να τα κάνουνε απαράδεκτα.
 
Την ειδανε Τζωρτζ Λουκας με τα special editions :)
 
Rakeesh είπε:
Την ειδανε Τζωρτζ Λουκας με τα special editions :)
Αλλά αυτό που έκαναν ήταν αίσχος, να μην σέβονται το έργο αυτό.

Πράγματι η ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ είχε κάνει καλή δουλειά, αν δείτε ταινίες της ίδιας της Παπανδρέου που προβάλλει η ΕΡΤ τα απογεύματα χωρίς παρεμβάσεις είναι το telecine.
 
Δεν υπάρχει σεβασμός για τπτ σε αυτή τη χώρα ρε παιδιά, ούτε αναγνώριση. Εδώ κοτζαμ ερτ και έσβηνε για να γράφει αγώνες τα παλαιά της σήριαλ τι περιμένεις (και τους πληρώνουμε σαν κόπανοι από την τσέπη μας αντί να κάνουμε μαζική κατάληψη στο ίδρυμα μιας και χώνουμε δικά μας λεφτά)!?

Σαν κράτος πάσχουμε από ημιμάθεια στους καλλιτεχνικούς και τεχνολογικούς τομείς και ωφείλουμε να το αναγνωρίσουμε. Μαζί δε με την προχειρότητα των πολλών χάνονται και οι καλοί.

Τα πάντα στον τόπο μας είναι ζήτημα ατομικής πρωτοβουλίας ή απλά μεράκι ατόμων που γουστάρουνε κάτι και αυτό το κάτι σε κάποια χρονική περίοδο βγαίνει στο φως και το αγαπάνε και άλλοι. Να καλή ώρα σαν και εμάς εδώ που καταθέτουμε μνήμες και κομμάτια ψυχής.

Τelecine καλά είχε κάνει και για την Γκρέκα Φιλμ ο ΑΝΤ-1 που έχει προβάλλει σχεδόν όλες τις παραγωγές της.
 
Dominion είπε:
Δεν υπάρχει σεβασμός για τπτ σε αυτή τη χώρα ρε παιδιά, ούτε αναγνώριση. Εδώ κοτζαμ ερτ και έσβηνε για να γράφει αγώνες τα παλαιά της σήριαλ τι περιμένεις (και τους πληρώνουμε σαν κόπανοι από την τσέπη μας αντί να κάνουμε μαζική κατάληψη στο ίδρυμα μιας και χώνουμε δικά μας λεφτά)!?
Σαν κράτος πάσχουμε από ημιμάθεια στους καλλιτεχνικούς και τεχνολογικούς τομείς και ωφείλουμε να το αναγνωρίσουμε. Μαζί δε με την προχειρότητα των πολλών χάνονται και οι καλοί.

Τα πάντα στον τόπο μας είναι ζήτημα ατομικής πρωτοβουλίας ή απλά μεράκι ατόμων που γουστάρουνε κάτι και αυτό το κάτι σε κάποια χρονική περίοδο βγαίνει στο φως και το αγαπάνε και άλλοι. Να καλή ώρα σαν και εμάς εδώ που καταθέτουμε μνήμες και κομμάτια ψυχής.

Τelecine καλά είχε κάνει και για την Γκρέκα Φιλμ ο ΑΝΤ-1 που έχει προβάλλει σχεδόν όλες τις παραγωγές της.
Dominion, γενικά η Ελλάδα παντού τα κάνει θάλασσα, η ΕΡΤ μεγάλη μ...κία έκανε να διαγράψει ιστορικά σίριαλ για ποδόσφαιρο και για το Παιχνίδι Χωρίς Σύνορα, ας αγόραζε vhs κασέτες ή αυτά που υπήρχαν τότε (χαχα), Η Γκρέκα Φίλμ είναι αυτή που έκανε τις βιντεοταινίες (Φυλακές Ανηλίκων νομίζω, Η Σιδηρά Κυρία κ.α.) και έκανε telecine ο ΑΝΤ1 στις αρχές του '90
 
Οπως ανεφερε η Diana και τα παιδια παραπανω, ειναι γελοια η επεμβαση που εκαναν. Εχω παρακολουθησει κατα καιρους κλασσικες ελληνικες ταινιες που ηξερα απ εξω και εβλεπα την πλατεια ομονοιας του σημερα σε τιτλους και εμενα με την εκφραση what the hell man?! (Για να μην αναφερω τιποτα χειροτερο).

Μου φαινεται πρεπει να αφοσιωθουμε λιγο στο εργο της αποκτησης ολων των εργων και αποθηκευσης τους σε συγχρονα μεσα, γιατι αλλιως προβλεπω η νεα επεμβαση του οποιου ανεγκεφαλου να κανει επεμβασεις και στο κυριως μερος.Φανταζομαι θα βρισκονται τιποτα καναλια που να προβαλουν τις παλιες καλες εκδοσεις (αρχες 90 οπως αναφερατε?). Αληθεια, στα βιντεοκλαμπ κυκλοφορουν σε dvd αυτα τα εργα? Και εννοω χωρις τις προσθηκες.

DianaTheSuperstar91 είπε:
Ήδη από τα τέλη του 1999 μέχρι το 2005 έγιναν τα τελευταία telecine για τις ταινίες του οργανισμού, η Θεοδώρα Σολωμού (που δούλευε και για την σατιρική σειρά του Mega Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ με τον Γιάννη Ζουγανέλλη) κρύβεται πίσω από αυτή την ιστορία..
Αυτη η θειτσα σιγουρα θα εχει αριστο λογο να καυχιεται στα εγγονια της για την κληρονομια που θα τους παραδωσει στις ταινιες που θα προβαλονται και για την φαεινη ιδεα της εκσυγχρονισης-blending στο αξιοζηλευτο σημερινο μας επιπεδο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
phil_vr είπε:
Οπως ανεφερε η Diana και τα παιδια παραπανω, ειναι γελοια η επεμβαση που εκαναν. Εχω παρακολουθησει κατα καιρους κλασσικες ελληνικες ταινιες που ηξερα απ εξω και εβλεπα την πλατεια ομονοιας του σημερα σε τιτλους και εμενα με την εκφραση what the hell man?! (Για να μην αναφερω τιποτα χειροτερο).
Μου φαινεται πρεπει να αφοσιωθουμε λιγο στο εργο της αποκτησης ολων των εργων και αποθηκευσης τους σε συγχρονα μεσα, γιατι αλλιως προβλεπω η νεα επεμβαση του οποιου ανεγκεφαλου να κανει επεμβασεις και στο κυριως μερος.Φανταζομαι θα βρισκονται τιποτα καναλια που να προβαλουν τις παλιες καλες εκδοσεις (αρχες 90 οπως αναφερατε?). Αληθεια, στα βιντεοκλαμπ κυκλοφορουν σε dvd αυτα τα εργα? Και εννοω χωρις τις προσθηκες.

Αυτη η θειτσα σιγουρα θα εχει αριστο λογο να καυχιεται στα εγγονια της για την κληρονομια που θα τους παραδωσει στις ταινιες που θα προβαλονται και για την φαεινη ιδεα της εκσυγχρονισης-blending στο αξιοζηλευτο σημερινο μας επιπεδο.
Η κυρία Σολωμού φταίει, προτείνω σε όσους έχουν τις ταινίες σε telecine 90-92 να τις ανεβάσουν για να δούμε τις διαφορές, και κάτι άλλο τι θα λέμε τα εγγόνια μας ότι το 1965 υπήρχε Yamaha παπί και Opel Ascona? ή ότι στην ταινία Δημήτρη Μου Δημήτρη Μου είχε πρόστυχες σκηνές και guest τον Κωσταντάρα με την Κοντού;, [edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Exeis dikio!!!

Το θέμα αυτό με τις νεες επεξεργασίες ελληνικών ταινιών, πραγματικά έχει εξοργήσει τους περισσότερους θεατές που έχουν δεί αυτές τις ταινίες είτε στο "πανί" είτε στη τηλεόραση παλαιότερα. Κι αυτό γίνεται φίλοι μου επειδή στην ουσία οι ταινίες αυτές είναι απροστάτευτες. Και εξηγούμαι:

1) H παραγωγός εταιρεία (που στην συγκεκριμένη ταινία ΔΙΠΛΟΠΕΝΙΕΣ είναι η ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ-ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ Α.Ε. κι όχι η ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ όπως έχει λανθασμένα γραφτεί (η ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ είχε αναλάβει απο το 1978 την εκμετάλλευση απλώς των ταινιών του Δαμασκηνού). Και οι δύο αυτές εταιρείες δεν υφίστανται πλέον, την εκμετάλλευση των ταινιών τους έχει άλλη εταιρεία, η οποία λύνει και δένει πάνω στα Τελεσινέ. Γιά δείτε κάποια απ τις ταινίες της Φίνος Φίλμ! Αυτές δεν έχουν πειραχτεί στο ελάχιστο κι απο κανέναν! Οχι επειδή αποτελούν κόσμημα αρτιοτητας και τεχνικής, όπως ίσως ισχυριστουν - και πολύ σωστά - κάποιοι, αλλά επειδή η ίδια η εταιρεία εκμεταλλέυεται ανέκαθεν τα προιόντα της και φυσικά το οτι η εταιρεία εξακολουθεί να ειναι εν ζωή! Και μη ξεχνάτε βεβαιως οτι απο το 2006 και μετά, έχει ήδη ξαναμπεί στην παραγωγή ταινιών, (ΟΥΡΑΝΙΑ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΟΝΟΣ, ΗΛΙΑΣ ΤΟΥ 16ου, Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΣΤΗ ΔΥΣΗ κ.α.) άρα μιλάμε για μια εταιρεία παραγωγής καθ'όλα ενεργή. Απο τις υπόλοιπες εταιρείες, ΚΑΜΜΙΑ δεν υπάρχει πλέον.

2) Οι ταινίες αυτές (οι εκτός Φίνος Φίλμ παραγωγές δηλ) άλλαξαν και εξακολουθούν να αλλάζουν πολλά χέρια εκμετάλλευσης. Ο καθένας λοιπόν, "ασελγεί" πάνω της, βάζοντας διάφορα "μοντέρνα" και "μεταμοντέρνα" εφφέ που είτε αλλοιώνουν (προς το χειρότερο πάντα), είτε αλλάζουν ριζικά το έργο απο το πρωτότυπο με τη μέθοδο του telecine. Αυτό γίνεται με τη δικαιολογία απ τα γραφεία εκμετάλλευσης, για να δοθεί μια κάποια "φρεσκάδα" στα έργα, να γίνουν πιό...σημερινά! Δικαιολογία φυσικά για γέλια! Πώς είναι δυνατόν ένα έργο που γυρίστηκε το 60 και το 70 να μοιάζει...σημερινό! Γίνεται? Οχι φυσικά!

3) Για την ασέλγεια αυτή όμως, "φταίνε" στην ουσία και οι ίδιες οι ταινίες! Τί θέλω να πώ? Μα φυσικά οτι οι ίδιες οι ταινίες αυτές απο μόνες τους, ήταν άσημαντες ανέκαθεν! Ιδίως αυτές της ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ (δε μιλάω για τις ΔΙΠΛΟΠΕΝΙΕΣ, έτσι? Δεν ανήκουν ως παραγώμενο προιόν στην πιο πάνω εταιρεία, παρα μόνο ως εκμεταλλευόμενο προιόν, καθώς και όλες οι άλλες που είχαν την τύχη αυτή). Η πιο πάνω εταιρεία, ευθύνεται κατά πολύ για την κατάπτωση του ελλήνικού σινεμά τότε, μιας και παρήγαγε ταινίες κυριολεκτικά με το...τσουβάλι! Ο κύριος εκφραστής της εν λόγω εταιρείας, σκηνοθέτης Κώστας Καραγιάννης, έφτασε στο σημείο να παραγεί-σκηνοθετεί 10(!) ταινίες το χρόνο (περίοδος 1968-1971) σπάζοντας κυριολεκτικά παγκόσμιο ρεκόρ!!!, κάνοντας ταινίες πρόχειρες και στο πόδι, χωρίς σενάριο πολλές φορές, παιρνοντας έναν ηθοποιό-μύθο (Βουτσάς, Κωνσταντάρας) και πλαισιώνοντας τον με επίσης μεγάλους καρατερίστες (Κοντού, Νοταρά, Μίτσι Κωνσταντάρα, Τσαγανέας, Παπαγιαννόπουλος), τους ξεθέωνε στα απανωτά γυρίσματα (τελείωναν μια σκηνή απο μια ταινία και αμέσως μετα απο 10λεπτο διάλειμμα πήγαιναν σε σκηνή για άλλη ταινία στο ίδιο στούντιο με διαφορετικό ντεκόρ!) ακριβώς για να ανταγωνιστεί τον Φίνο (όσον αφορά την ποσότητα και να του πάρει τα εμπορικά σκήπτρα) και ο κινηματογράφος κατακλύστηκε απο ανοησίες χωρίς προσωπικότητα και συνεισφορά στην τέχνη. Γι αυτό και σήμερα, κατακρεουργούνται οι ταινίες αυτές απ τους διάφορους τυχάρπαστους και βιάζονται κυριολεκτίκα ως...κοινές γραίες πόρνες!

Η Φίνος Φίλμ, επειδή ακριβώς ακολουθούσε το πνεύμα του ιδρυτού της, δεν έπεσε σ' αυτή τη παγίδα. Η τουλάχιστον όχι τόσο όσο θα περίμεναν κάποιοι τότε. Ο Φίνος, ώς ξεροκέφαλος και αμετακίνητος στις ιδέες του, προτίμησε τον μοναχικό δρόμο της συνέπειας στη μαρτυρική δεκαετία του 70 προτάσσοντας ταινίες όπως ΘΕΜΑ ΣΥΝΗΔΕΙΣΕΩΣ, Η ΔΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ, ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΒΑΣΟΥΛΑ απέναντι στα ΟΡΓΙΑ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ, ΤΑΓΚΟ 2001, Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ του Κ. Καραγιάννη και της εταιρείας του. Το πλήρωσε με μια προσωρινή χρεωκοπία (η εταιρεία σώθηκε χάρη στην παρέμβαση της ΕΡΤ με την αγορά δικαιωμάτων προβολής των 185 ταινιών του το 1977 για τρία χρόνια με το...μυθικό ποσό για την εποχή του των 45 εκατομμυρίων δρχ!!!) και με τον άδικο και πρόωρο θάνατό του! Και, όπως συμβαίνει πάντα και με όλες τις μεγάλες προσωπικότητες, δικαιώθηκε μετά θάνατον!

Η εταιρεία του επέζησε εκμεταλλευόμενη τους καρπούς της επίπονης και επίμονης δουλειάς του ιδρυτού της (ταινίες και στούντιο Σπάτων) και έφτασε στο σήμερα, να παραγει ξανά ταινίες, φρέσκιες, σημερινές και το κυριότερο, πάλι άξιες λόγου και εκτίμησης. Η Ιστορία τιμωρεί πολλές φορές και μάλιστα πολύ αυστηρά και ανελέητα. Αυτή ειναι η αλήθεια.
 
technikacosmos είπε:
3) Για την ασέλγεια αυτή όμως, "φταίνε" στην ουσία και οι ίδιες οι ταινίες! Τί θέλω να πώ? Μα φυσικά οτι οι ίδιες οι ταινίες αυτές απο μόνες τους, ήταν άσημαντες ανέκαθεν! Ιδίως αυτές της ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Κατ αρχήν συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου φίλε μου στα όσα λες.

Απλά να θυμίσω ότι τότε (60s) oι ταινίες του Φίνου (είχαν τον τίτλο οι ταινίες πρώτης διαλογής) και ακολουθούσαν οι υπόλοιπες εταιρίες όπως ο Καραγιάνννης, ο Μηχαηλίδης και οι υπόλοιποι.

Η μόνη εξαίρεση στους λοιπούς παραγωγούς (ποιοτικές και προσεγμένες ταινίες) ήταν ο επονομαζόμενος "Πρίγκηπας" του Ελληνικού Κινηματογράφου Κλέαρχος Κονιτσιώτης.
 
Πίσω
Μπλουζα