Αναζήτησις (1972)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
@katerinak: ευχαριστώ, έψαξα, αλλά μάλλον έκανα λάθος...Αναζήτησι.
 
LadyNaty είπε:
Και επι τη ευκαιρία να ρωτήσω και κάτι: η ξανθιά μεσήλικη πιθανότατα Γερμανίδα (αν κρίνω από τα χαρακτηριστικά του προσώπου της) που παίζει την "Ίριδα", τη φίλη της Ναθαναήλ, ποια είναι; Ξέρουμε κάτι παραπάνω γι' αυτήν;
Ειναι Αμερικανιδα και λεγεται Danielle Loder. Το 1962 πρωταγωνιστησε στην ταινια Μην ερωτευεσαι το Σαββατο, διπλα στο Δημητρη Παπαμιχαηλ.
 
Καλησπερα ,ειμαι νεο μελος,και εχω μια ερωτηση που πρεπει να μαθω γιατι θα σκασω χαχαχχαα αυτη η υπεροχη βιλα της Ελενας Χρυσου που ειναι ακριβως??και ειναι Βιλα η καποιο ξενοδοχειο πολυτελειας?(Αν υπαρχει φυσικα ακομα)απο μικρο κοριτσι αυτο το γεφυρακι της Πισινας μου ειχε κανει εντυπωση!!!!!!!Οπως και η περιφημη Ball chaire με το τηλεφωνο,που δεν την βρηκα ιδια πουθενα!!!αλλα μονον ετσι. http://www.1stdibs.com/furniture/seating/lounge-chairs/extreme-rare-ball-chair-eero-aarnio-made-asko/id-f_764366/
 
Καλησπερα, Λενα, και καλωσηρθες.

Στο πρωτο σου ερωτημα για τη βιλλα της Ελενας δεν μπορω να σε βοηθησω, αλλα επειδη οπως βλεπω σε ενδιαφερει η Space Age, σε παραπεμπω σε ενα πολυαγαπημενο μου θεμα που υπαρχει στο φορουμ:

http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?18452-60s-και-70s-ντεμοντέ-Δεν-νομίζω!&p=286510&viewfull=1#post286510
 
@ Λένα: νομίζω ότι αυτή η βίλα είναι ένα μέρος μόνο από ένα συγκρότημα εξοχικών κατοικιών στην Σαρωνίδα (το ξέρω επειδή κ εμείς έχουμε εκεί εξοχικό)
 
@ Λένα: Να σαι καλά. Να εικάσω ότι είδες κ εσύ την ταινία από τη ΔΤ το περασμένο Σάββατο
 
Διάβασα κάπου αλλά δεν ξέρω αν αληθεύει, οπότε το λέω με επιφύλαξη...

 


στο 43.41 της ταινίας, ο ημίγυμνος αντρας με το τζην παντελόνι,που κάθεται στα σκαλιά είναι ο Γιώργος Τσαγκάρης ο σύντροφος τότε της Ελενας Ναθαναήλ και πατέρας της κόρης της !
 
H ταινία είναι η μοναδική, μαζί με την "Παριζιάνα" που καταγράφει τη Μύκονο στο ξεκίνημα της κοσμοπολίτικης δόξας της !
 
Από τις πλέον αγαπημένες μου ταινίες η "Αναζήτησις"....νομίζω μάλιστα πως η Έλενα εδώ είναι ομορφότερη από ποτέ. Συμφωνώ απόλυτα πως μαζί με την Παριζιάνα δείχνουν μια Μύκονο που δεν υπάρχει ίσως πια. Να επισημάνω επίσης πως εκτός από το υπέροχο soundtrack "Σε αναζητώ" με την αξέχαστη Μαρία Δημητριάδη, στην ταινία ακούγεται επίσης και το υπέροχο τραγούδι του Σταμάτη Κόκκοτα "Πες πως μ'αντάμωσες μια νύχτα σ'ένα όνειρο"...

Όμως βρε παιδιά κάθε φορά που βλέπω την ταινία μου δημιουργείται η εξής απορία: Υποτίθεται πως ο Αντωνόπουλος και η Ναθαναήλ έμεναν σε γειτονικές καμπάνες (η Ναθαναήλ άκουγε μέχρι και τις ερωτικές του περιπτύξεις), και ο Αντωνόπουλος μέσα στο ξενοδοχείο να μην την έχει δει ποτέ πιο πριν (π.χ στην πισίνα ή στο εστιατόριο) όταν του πρωτοπαρουσιάστηκε ως Τζένη? Μεταξύ μας δε νομίζω ότι πολυστέκει...

Και δύο ενδιαφέροντα highlights της ταινίας: Φοβερός ο μπάτλερ Ιωσήφ του Αντωνόπουλου και οι ατάκες του (ειδικά αυτή που λέει: "εγώ θα του ετοιμάσω το τραπέζι, δεν έχω δει ποτέ πλούσιο να κάθεται πάνω από 1 ώρα σε αστυνομικό τμήμα"-διαχρονικά αιχμηρή ατάκα αν μη τι άλλο), αλλά και οι σκηνές στο αστυνομικό τμήμα όπου πάνω από το γραφείο του Ανδρονίδη φιγουράρει περίοπτα η φωτογραφία του δικτάτορα Παπαδόπουλου και δίπλα ακριβώς μια μικρότερη του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου.

Και εδώ οι παλιότεροι ας μου λύσουν μια πολιτική απορία λίγο ίσως off-topic: η δικτατορία δεν είχε τελείως αποστασιοποιηθεί από τη συνταγματική μοναρχία (ο τέως Κων/νος νομίζω ήταν στη Ρώμη τότε)? Μπορούσαν στα αστυνομικά τμήματα επί χούντας να υπάρχουν και φωτος του Κων/νου?
 
thanos75 είπε:
Όμως βρε παιδιά κάθε φορά που βλέπω την ταινία μου δημιουργείται η εξής απορία: Υποτίθεται πως ο Αντωνόπουλος και η Ναθαναήλ έμεναν σε γειτονικές καμπάνες (η Ναθαναήλ άκουγε μέχρι και τις ερωτικές του περιπτύξεις), και ο Αντωνόπουλος μέσα στο ξενοδοχείο να μην την έχει δει ποτέ πιο πριν (π.χ στην πισίνα ή στο εστιατόριο) όταν του πρωτοπαρουσιάστηκε ως Τζένη? Μεταξύ μας δε νομίζω ότι πολυστέκει...

Και εδώ οι παλιότεροι ας μου λύσουν μια πολιτική απορία λίγο ίσως off-topic: η δικτατορία δεν είχε τελείως αποστασιοποιηθεί από τη συνταγματική μοναρχία (ο τέως Κων/νος νομίζω ήταν στη Ρώμη τότε)? Μπορούσαν στα αστυνομικά τμήματα επί χούντας να υπάρχουν και φωτος του Κων/νου?
Mε κάθε επιφύλαξη, απαντώ...

1) υποτίθεται ότι ο Αντωνόπουλος δούλευε πολλές ώρες και πήγαινε στην καμπάνα επί τούτου για τις κοπέλες. Η Έλενα πάλι ήθελε την απομόνωση της. Και δεν ήταν ακριβώς ξενοδοχείο με κοινή πισίνα και εστιατόριο, ήταν καμπάνες, κάτι σαν bangalows.

2) Για τη φώτο του τέως, σωστά ήταν στην ταινία. Με το δημοψήφισμα έφυγε τελείως.
 
andrianna είπε:
Mε κάθε επιφύλαξη, απαντώ...1) υποτίθεται ότι ο Αντωνόπουλος δούλευε πολλές ώρες και πήγαινε στην καμπάνα επί τούτου για τις κοπέλες. Η Έλενα πάλι ήθελε την απομόνωση της. Και δεν ήταν ακριβώς ξενοδοχείο με κοινή πισίνα και εστιατόριο, ήταν καμπάνες, κάτι σαν bangalows.

2) Για τη φώτο του τέως, σωστά ήταν στην ταινία. Με το δημοψήφισμα έφυγε τελείως.
Σε ευχαριστώ Αντριάννα, νομίζω πως η εξήγηση ΄που δίνεις στην πρώτη απορία μου είναι πραγματικά λογικότατη
 
thanos75 είπε:
... οι σκηνές στο αστυνομικό τμήμα όπου πάνω από το γραφείο του Ανδρονίδη φιγουράρει περίοπτα η φωτογραφία του δικτάτορα Παπαδόπουλου και δίπλα ακριβώς μια μικρότερη του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου. Και εδώ οι παλιότεροι ας μου λύσουν μια πολιτική απορία λίγο ίσως off-topic: η δικτατορία δεν είχε τελείως αποστασιοποιηθεί από τη συνταγματική μοναρχία (ο τέως Κων/νος νομίζω ήταν στη Ρώμη τότε)? Μπορούσαν στα αστυνομικά τμήματα επί χούντας να υπάρχουν και φωτος του Κων/νου?
τυπικα ο Κωνσταντινος ηταν Βασιλας μεχρι το 1973 οποτε ο Παπαδοπουλος εκανε το δημοψηφισμα, εγινε Προεδρευομεη Δημοκρατια και εγινε ο ιδιος Προεδρος... Μεχρι τοτε ομως ηταν Αντιβασιλεας ο Ζωιτακης αλλα συνηθως ΔΕΝ ειχαν τη φωτογραφια του στα δημοσια κτηρια
 
Συμπληρώνω: Ο Κων/νος την κοπάνησε για τη Ρώμη μετά το λεγόμενο αντιπραξικόπημα-οπερέττα το Δεκέμβριο του 1967. Αλλά εξακολουθούσε τυπικά να είναι βασιλιάς (και να εισπράττει το μισθο του κανονικότατα, βεβαίως βεβαίως) μέχρι το 1973 και το κίνημα του ναυτικού (και την ανταρσία του αντιτορπιλλικού "Βέλος" υπό το Νίκο Παππά) μετά από το οποίο βρήκε αφορμή να τον ξεφορτωθεί ο Παπαδόπουλος παρότι δεν υπήρχε καμία ένδειξη ότι ήταν ανακατεμένος ο (τέως από τότε) Μεγαλειότατος. Ο Ζωιτάκης όμως είχε πάψει να είναι αντιβασιλιάς από τις αρχές του 1972, αν θυμάμαι καλά τη χρονιά. Έχω διαβάσει ότι παραιτήθηκε από μόνος του λόγω διαφωνιών, δεν τον "παραίτησε" ο Παπαδόπουλος, τότε όμως φάνηκε σαν να τον είχε απολύσει ο δικτάτορας, μετά πολλών τιμών και επαίνων βεβαίως. Έπειτα από την παραίτηση Ζωιτάκη ο Π. αυτοανακηρύχτηκε αντιβασιλιάς, κρατώντας ταυτόχρονα και το αξίωμα του πρωθυπουργού, και μπορεί και κάποιο υπουργείο από αυτά που έδωσε στον εαυτό του κατά καιρούς. Οπότε ουσιαστικά το ερώτημα στο δημοψήφισμα του 1973 ήταν τι τίτλο θα έχει ο Παπαδόπουλος, αντιβασιλιάς ή πρόεδρος :D . Ως τότε όμως η φωτό του Κων/νου και συχνά και της Άννας Μαρίας φιγουράριζε ακόμη στους επίσημους τοίχους.
 
Και μια μικρή έκπληξη: Ένα από τα φορέματα της Έλενας Ναθαναήλ που χρησιμοποιήθηκαν στα γυρίσματα της ταινίας εκτίθεται στο φουαγιέ του θεάτρου "Αριστοτέλειον" στη Θεσσαλονίκη αυτές τις μέρες στα πλαίσια σχετικής εκδήλωσης. Παραθέτω και τη σχετική σκηνή από την ταινία για σύγκριση.

Το φόρεμα σε έκθεση.

ELENA.jpg

Το φόρεμα στην ταινία.

elenareal.jpg
 
Οι δύο αστυνομικοί που έχουν αναλάβει την υπόθεση (Βάσος Ανδρονίδης και Ντίνος Καρύδης) κατευθύνονται προς το ατελιέ της κυρίας Νατάσας (Τασσώ Καββαδία) κάπου στο κέντρο της Αθήνας. Εντύπωση μου κάνει το περίεργο αυτό κτίριο και η επιγραφή του που δεν κατάφερα να διακρίνω (γράφει κάτι σαν mozuelle...). Επίσης, όσον αφορά τον χώρο ίσως βρίσκεται στη συμβολή 3ης Σεπτεμβρίου και Σατωβριάνδου καθόσον πριν τη σκηνή αυτή κάνει στιγμιότυπο στην επιγραφή του Ξενοδοχείου Άλμα (φαίνεται πάνω δεξιά στη φωτογραφία) που βρίσκεται στη συμβολή Δώρου και Σατωβριάνδου. Αν όντως η εκτίμησή μου είναι σωστή, το εν λόγω κτίριο στεγάζει σήμερα την ΕΥΔΑΠ Κέντρου.

anaz1.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Να μην ξεχάσουμε και την Αφροδίτη Μάνου, που "ώριμη" πια στα 20, μετά από το "Σαν με κοιτάς", τραγουδάει τα "Βήματα" . Η Αδερφή της Μαρία Δημητριάδη, τραγουδάει το επικό τραγούδι της ταινίας, "Σ' αναζητώ".

 
Ειχα διαβασει πριν απο καιρο, οτι ο ρολος του Αντωνοπουλου προοριζοταν αρχικα για τον Κωστα Πρεκα, αλλα δεν ξερω κατα ποσον αληθευει κατι τετοιο... γι' αυτο δινω την πληροφορια με επιφυλαξη.


επιβεβαιωνω,ισχυει
 
Τελευταία επεξεργασία:
Προβλήθηκε στο COSMOTE CINEMA 3 σχετικά πρόσφατα, σε Α/Μ κόπια. Προφανώς, έγινε επεξεργασία παρόμοια με την ταινία Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ, που από έγχρωμη έγινε Α/Μ.
 
Πίσω
Μπλουζα