Αναπάντητες απορίες

Αυτο ειλικρινά δεν το γνωρίζω. Μου κανει ομως εντυπωση γιατί αν δεν ήταν απαραίτητη εκ των προτέρων η άδεια, αν π.χ. κάποιος ήταν ήδη παντρεμενος ή δεν είχε παρει διαζύγιο, πως η εκκλησία απο την πλευρά της κατοχυρωνόταν οτι δεν γινόταν διγαμία? οτι δεν παντρευε ξανά εναν που ήταν ήδη παντρεμένος?
 
Στο "Νικητή", πάντα μού έκανε εντύπωση η τρομερή ευκολία με την οποία ο Παπαμιχαήλ/Πέτρος κέρδιζε τους αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς και έτσι κατάφερε αμέσως με τη λήψη του πτυχίου να γίνει πρώτο όνομα! Ενώ πχ ο Γεωργίτσης στο "Ολγα αγάπη μου" είδε και απόειδε...

Στη Νεράιδα και το Παλικάρι, σχετικά με το γάμο, νομίζω πως κινηματογραφική αδεία όλα επιτρέπονται!
 
andrianna είπε:
Στο "Νικητή", πάντα μού έκανε εντύπωση η τρομερή ευκολία με την οποία ο Παπαμιχαήλ/Πέτρος κέρδιζε τους αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς και έτσι κατάφερε αμέσως με τη λήψη του πτυχίου να γίνει πρώτο όνομα! Ενώ πχ ο Γεωργίτσης στο "Ολγα αγάπη μου" είδε και απόειδε...
Ε, μη κοιτας... ο Γεωργιτσης στο "Ολγα..." ηταν ενας απροσαρμοστος ψωναρας που ειχε παρει ψηλα τον αμανε και νομιζε οτι ηταν μονο αυτος και κανενας αλλος!
 
Επίσης στη "Μανταλένα" πάντα αναρωτιόμουν πώς αντέδρασε ο πατέρας του Παπαμιχαήλ όταν έμαθε ότι ο γιος του αγαπάει και παντρεύεται τη Μανταλένα. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ότι από εδώ και πέρα μαζί με τη νύφη θα έχει να τρέφει "6 στόματα" που λένε και στην ταινία :cry:

Επίσης, πάντα είχα την (κουτσομπολίστικη) απορία: πως αντιδρούσαν οι υπόλοιποι του καστ βλέποντας το ζευγάρι Παπαμιχαήλ-Διαμαντίδου? :eek:

Στην ταινία του 1953 "ο μπαμπάς εκπαιδεύεται" διάβασα τα προηγούμενα σχόλια, είδα και την ταινία και όντως δεν βγάζω άκρη για το τί γίνεται στο τέλος...Ο Καμπανέλλης είναι απογοητευμένος, αηδιασμένος από τη γυναίκα του και το σινάφι της, επανεκτιμά την αγνή αγάπη και την αυθεντικότητα της Μυρτώς αλλά δεν ξεκαθαρίζει αν χωρίζει ή όχι...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
hannele είπε:
Στη "Νεράϊδα και το Παλικάρι" (που αναφέρθηκε σε προηγούμενα posts) στους τίτλους της γραφει: "Γκέστ σταρ Νίτσα Μαρούδα"
Δεκάδες φορές έχω δει την ταινία, ακόμα ψάχνω την Μαρούδα σε κάποια σκηνή...αχχαχαχααχχααχχαχαχααα
:D

 


Όσο αφορά το γάμο, σαφώς δεν ήταν νόμιμος, όχι όμως λόγω του τυπικού μέρους (χωρίς κουμπάρο, στέφανα, βέρες) άλλα λόγω των γραφειοκρατικών, δεν υπήρχε άδεια γάμου. Μπορεί ο παπάς να έκανε κανονικά την τελετή του γάμου, απλά χωρίς να χρησιμοποιήσει στέφανα και βέρες (να είπε δλδ κανονικά τα λόγια "στέφεται ο δούλος του Θεού τάδε κλπ"). Οπότε για αυτόν στα μάτια του Θεού ήταν παντρεμένοι. Ομως από τη στιγμή που δεν υπήρχε άδεια γάμου, για το νόμο δεν ήταν νόμιμος.



Όπως και να ΄χει πάντως από τη στιγμή που "ξάπλωσαν" μαζί και πέρασαν την νύχτα οι δυο τους μόνοι στο δωμάτιο (ακόμα και αν δεν έγινε τίποτα) δεν υπήρχε περίπτωση να μην τους δεχθούν για επίσημο ζευγάρι οι γονείς και η κοινωνία του χωριού, είτε ήταν νόμιμος ο γάμος είτε όχι. Εκείνα τα χρόνια η "τιμή" της κοπέλας -ειδικά στην επαρχία- ήταν πρωτεύον, πόσο μάλλον όταν την έκλεβε ένας νεαρός. Το πιο πιθανόν λοιπόν να έγινε και κανονική τελετή στη συνέχεια καθαρά για το νόμιμο (το οποίο για ευνοήτους λόγους δεν το είδαμε στην ταινία) για αυτό άλλωστε και η ατάκα "επιστρέφουν από το γαμήλιο ταξίδι".




Νομίζω όμως έχει ξανασυμβεί σε ελληνικές ταινίες να γίνεται γάμος χωρίς έγγραφα π.χ. να αλλάζει ο γαμπρός την τελευταία στιγμή στα σκαλιά της εκκλησίας και να παντρεύεται άλλος τη νύφη. Πως την παντρεύεται αφού η άδεια υποτίθεται έχει βγει το όνομα του άλλου γαμπρού???? Προσπαθώ να θυμηθώ ταινία, αλλά δεν μου έρχεται κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό.




Επίσης δυο απορίες σε ταινίες του Ξανθόπουλου:

1. Η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου.


Ο Ξανθόπουλος σε διπλό ρόλο πατέρα-γιου, συναντιούνται μετά από χρόνια, είναι ολόιδιοι, ο γιος πιστό αντίγραφο του πατέρα (λογικό, αφού ο ίδιος ηθοποιός έπαιζε τους ρόλους) και δεν αναγνωρίζει ο ένας τον άλλον! Σύμφωνα με το σενάριο υποτίθεται ότι είχαν και οι δυο την εντύπωση, ο ένας για τον άλλον πως είναι νεκροί. Βλέπεις όμως το αντίγραφό σου...δεν ξαφνιάσεται ότι κάτι τρέχει???? :p




2. Άδικη κατάρα

Ο Ξανθοπουλος (γιατρός στο επάγγελμα) παντρεύεται την Άντζελα Ζήλεια και φεύγει στο εξωτερικό για επαγγελματικούς λόγους, τη στιγμή που εκείνη κυοφορεί το παιδί τους. Παίζεται μια κομπίνα με τον αδερφό της και το ζευγάρι παίρνει διαζύγιο εν αγνοία του Ξανθόπουλου και χωρίς ποτέ να μάθει (γιατί ζούσε ακόμη στο εξωτερικό) ότι έχει αποκτήσει παιδί. Μέτα από χρόνια, έχοντας επιστρέψει στην Ελλάδα, σε δίκη οπού βρίσκεται κατηγορούμενος η δικηγόρος που τον υπερασπίζεται είναι η κόρη του. Είναι δυνατόν η κόρη να μην ήξερε το όνομα του πατέρα της και να μην το συνδυάσει με το όνομα του ανθρώπου που υπερασπίζεται??? Είναι δυνατόν να μην ήξερε το επίθετο του θείου της και της μητέρας της, μιας και όλα αυτά τα στοιχεία ήταν κομμάτια της δίκης?????? Και πως το κατάλαβε?? βλέποντας στο τελος το προσκλητήριο του γάμου των γονιών της...


Για παράδειγμα στη ʽΜανταλέναʼ , ο παπάς παντρεύει τον Παπαμιχαήλ και όχι τον Καλογήρου.
 
hannele είπε:
αν π.χ. κάποιος ήταν ήδη παντρεμενος ή δεν είχε παρει διαζύγιο, πως η εκκλησία απο την πλευρά της κατοχυρωνόταν οτι δεν γινόταν διγαμία? οτι δεν παντρευε ξανά εναν που ήταν ήδη παντρεμένος?
Εκεινα τα χρονια σημαδευαν με κοψιμο την αστυνομικη ταυτοτητα για να φανερωνονται οι παντρεμενοι ;)
 
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία, μη γελάσετε....Γιατί σε πολλές ταινίες (και μετά το 1960) υπάρχουν ανδρόγυνα ( και πολύ αγαπημένα κάποιες φορές) που κοιμούνται σε χωριστά κρεβάτια? Δεν μου έρχονται τώρα συγκεκριμένες ταινίες αλλά σίγουρα το έχω δει....Σε άλλες ταινίες της ίδιας περιόδου υπάρχει κανονικά ένα κρεβάτι διπλό.
 
jasonk είπε:
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία, μη γελάσετε....Γιατί σε πολλές ταινίες (και μετά το 1960) υπάρχουν ανδρόγυνα ( και πολύ αγαπημένα κάποιες φορές) που κοιμούνται σε χωριστά κρεβάτια? Δεν μου έρχονται τώρα συγκεκριμένες ταινίες αλλά σίγουρα το έχω δει....Σε άλλες ταινίες της ίδιας περιόδου υπάρχει κανονικά ένα κρεβάτι διπλό.

Ίσως ήταν κάποια συνήθεια της τότε " υψηλής κοινωνίας "....
 
Και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου... Ότι μάλλον έχει να κάνει με την κοινωνική τάξη του ζευγαριού
 
Λορένα είπε:
Εκεινα τα χρονια σημαδευαν με κοψιμο την αστυνομικη ταυτοτητα για να φανερωνονται οι παντρεμενοι ;)
α! μπραβο! ναι! οταν καποιος παντρευόταν και δεν αλλαζε την ταυτοτητα του να βγαλει νεα, την εκοβαν στην γωνία!

Στη Μανταλένα ο παπάς δεν παντρεψε τον Παπαμιχαήλ αντι για τον Καλογήρου...τον αρραβωνα εκανε εκείνη την στιγμή, και ο αρραβωνας ήταν απλά μια ευχή, ευλογία, δεν χρειαζοταν έγγραφα...

Μια και ο λόγος για την Μανταλένα, θυμηθηκα κατι που μου ειχε κανει εντυπωση και το ειχα απορία:

η Αλικη σε καποιες απο τις ταινίες της (μεσα σε αυτες και η Μανταλένα) ήταν η μεγάλη αδερφή με αδερφια μικρά παιδιά με τα οποια είχε αρκετα μεγαλη διαφορά ηλικίας...δηλαδη οι "γονεις" εκαναν το πρωτο παιδί και αφου περνουσαν τα χρονια και αυτο μεγαλωνε αρχιζαν την παραγωγή των υπολοιπων??
 
hannele είπε:
Μια και ο λόγος για την Μανταλένα, θυμηθηκα κατι που μου ειχε κανει εντυπωση και το ειχα απορία:

η Αλικη σε καποιες απο τις ταινίες της (μεσα σε αυτες και η Μανταλένα) ήταν η μεγάλη αδερφή με αδερφια μικρά παιδιά με τα οποια είχε αρκετα μεγαλη διαφορά ηλικίας...δηλαδη οι "γονεις" εκαναν το πρωτο παιδί και αφου περνουσαν τα χρονια και αυτο μεγαλωνε αρχιζαν την παραγωγή των υπολοιπων??
Εχω αναρωτηθει και εγώ για αυτό. Ειδικά στη Μανταλένα η απάντηση που έχω δώσει είναι ότι η Μανταλένα ήταν γύρω στα 16, οπότε η επόμενη ήταν γύρω στα 14, η άλλη γύρω στα 12...10...8...6...με τελευταίο τον Βασιλάκη Καϊλα που ήταν γύρω στα 4. Το κακό είναι ότι με εξαίρεση το μικρότερο κοριτσάκι δεν φρόντισαν στο κάστινγκ να βρουν κοριτσάκια που να φαίνεται η διαφορά ηλικίας καθώς φαίνονται συνομήλικα.

Στη Μοντέρνα Σταχτοπούτα επίσης συμβαίνει απόλυτα αυτό που λέει η Hannele. Είναι πάρα πολύ έντονη η διαφορά ηλικίας καθώς η Κατερίνα Πιερή πρέπει λογικά να είναι 20+ με αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά, γνώσεις στενογραφίας και τυφλού - αλλά ζει μέσα στην εξαθλιωτική φτώχεια!

Εδώ έχω δώσει τις εξής απαντήσεις: μάλλον ο μπαμπάς Πιερής έκανε πρώτο γάμο, πρώτο παιδί η Κατερίνα, και από οικονομικά τα κουτσοβόλευε, έστειλε σχολείο το κοριτσάκι του εξ ου και οι γερές βάσεις στη γνώση και τη μόρφωση. Πέθανε η γυναίκα του και μετά από χρόνια κάνει 2ο γάμο, εξ ου και το τσούρμο με τα μικρά...Αλλά πεθαίνουν οι γονείς, και αφήνουν όλα τα παιδιά, τη μεγάλη πια Κατερίνα και τα μικρά στο έλεος της τύχης...Στην ταινία αναφέρεται ότι έπαιρναν τη σύνταξη του μπαμπά, 900 δραχμές, ίσως κάποιος που γνωρίζει καλύτερα τα των συντάξεων του 1965 να μπορεί να μας πει τί σημαίνει σύνταξη 900 δραχμών εν έτει 1960κάτι και τί δουλειά μπορεί να έκανε ο πατέρας Πιερής...

Σε αυτή την ταινία μού κάνει εντύπωση η παιδεία της Κατερίνας (νομίζω έχει ξανααναφερθεί...), οπως επίσης και το ντύσιμο της, το συνολάκι είναι φιρμάτο. Η φτώχεια φτώχεια και η κατσαρόλα άδεια αλλά οι γλώσσες και το φιρμάτο ντύσιμο, παντοτινή αξία :cool:

Η μόνη εξήγηση που μπορεί να δοθεί σε αυτό είναι ότι κάποτε ζούσαν αξιοπρεπώς αλλά ξέπεσαν οικονομικά, η μόνη λογική άλλωστε :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
andrianna είπε:
Εχω αναρωτηθει και εγώ για αυτό. Ειδικά στη Μανταλένα η απάντηση που έχω δώσει είναι ότι η Μανταλένα ήταν γύρω στα 16, οπότε η επόμενη ήταν γύρω στα 14, η άλλη γύρω στα 12...10...8...6...με τελευταίο τον Βασιλάκη Καϊλα που ήταν γύρω στα 4. Το κακό είναι ότι με εξαίρεση το μικρότερο κοριτσάκι δεν φρόντισαν στο κάστινγκ να βρουν κοριτσάκια που να φαίνεται η διαφορά ηλικίας καθώς φαίνονται συνομήλικα.

Στη Μοντέρνα Σταχτοπούτα επίσης συμβαίνει απόλυτα αυτό που λέει η Hannele. Είναι πάρα πολύ έντονη η διαφορά ηλικίας καθώς η Κατερίνα Πιερή πρέπει λογικά να είναι 20+ με αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά, γνώσεις στενογραφίας και τυφλού - αλλά ζει μέσα στην εξαθλιωτική φτώχεια!

Εδώ έχω δώσει τις εξής απαντήσεις: μάλλον ο μπαμπάς Πιερής έκανε πρώτο γάμο, πρώτο παιδί η Κατερίνα, και από οικονομικά τα κουτσοβόλευε, έστειλε σχολείο το κοριτσάκι του εξ ου και οι γερές βάσεις στη γνώση και τη μόρφωση. Πέθανε η γυναίκα του και μετά από χρόνια κάνει 2ο γάμο, εξ ου και το τσούρμο με τα μικρά...Αλλά πεθαίνουν οι γονείς, και αφήνουν όλα τα παιδιά, τη μεγάλη πια Κατερίνα και τα μικρά στο έλεος της τύχης...Στην ταινία αναφέρεται ότι έπαιρναν τη σύνταξη του μπαμπά, 900 δραχμές, ίσως κάποιος που γνωρίζει καλύτερα τα των συντάξεων του 1965 να μπορεί να μας πει τί σημαίνει σύνταξη 900 δραχμών εν έτει 1960κάτι και τί δουλειά μπορεί να έκανε ο πατέρας Πιερής...

Σε αυτή την ταινία μού κάνει εντύπωση η παιδεία της Κατερίνας (νομίζω έχει ξανααναφερθεί...), οπως επίσης και το ντύσιμο της, το συνολάκι είναι φιρμάτο. Η φτώχεια φτώχεια και η κατσαρόλα άδεια αλλά οι γλώσσες και το φιρμάτο ντύσιμο, παντοτινή αξία :cool:

Η μόνη εξήγηση που μπορεί να δοθεί σε αυτό είναι ότι κάποτε ζούσαν αξιοπρεπώς αλλά ξέπεσαν οικονομικά, η μόνη λογική άλλωστε :cool:
Και στην ταινία "Η Αγαπη μας" andrianna οπου ο μικρος αδερφος της Αλικης (Τακης Γκιοκας) ειναι γυρω στα 10 σε σχεση με την Μαρίνα (Βουγιουκλακη) που θα πρεπει να ειναι γυρω στα 25 ....

Ναι η "Μανταλένα" υποτιθεται ηταν γυρω στα 16-17 (νομιζω το ειχε πει και η ιδια η Αλικη σε καποια συνεντευξη για το ρόλο) αλλα το μεγαλυτερο απο τα κοριτσακια-αδερφακια πρεπει να ήταν γυρω στα 10, οχι στα 14..ηταν μικρά τα παιδιά-αδερφακια...νομιζω γυρω στα 8-10 ήταν όλα, με εξαιρεση τη μικρούλα "Παρασκευώ" που έτσι και αλλιως φαινόταν οτι ήταν μικρή...

Αλλα αυτο για την Μοντερνα Σταχτοπουτα εχω και εγω την ιδια απορια πως γινεται να εχει τοσες γνωσεις τη στιγμή που δεν είχε την ανεση να σπουδασει...

Βεβαια εκείνη την εποχη υπήρχαν ιδιωτικες σχολες γραμματεων οπου μια κοπελα τελειωνοντας το σχολειο μπορουσε να γραφτει και να μαθει στενογραφια, αλληλογραφια, γραφομηχανη, ξενες γλωσσες (ήταν ολα μαθηματα της ειδικοτητας) και επαιρνε το διπλωμα της ως γραμματεας.
 
hannele είπε:
Αλλα αυτο για την Μοντερνα Σταχτοπουτα εχω και εγω την ιδια απορια πως γινεται να εχει τοσες γνωσεις τη στιγμή που δεν είχε την ανεση να σπουδασει...

Βεβαια εκείνη την εποχη υπήρχαν ιδιωτικες σχολες γραμματεων οπου μια κοπελα τελειωνοντας το σχολειο μπορουσε να γραφτει και να μαθει στενογραφια, αλληλογραφια, γραφομηχανη, ξενες γλωσσες (ήταν ολα μαθηματα της ειδικοτητας) και επαιρνε το διπλωμα της ως γραμματεας.

Λέει στην ταινία η ίδια ότι πήγαινε στη βιβλιοθήκη και διάβαζε... :xm:

Βεβαια το να διαβάζεις μόνος στη βιβλιοθήκη της φτωχογειτονιάς σου απέχει έτη φωτός από το να γίνεις μια εξαιρετικά αποτελεσματική και παραγωγική γραμματέας ενός πολύ ισχυρού οικονομικά αφεντικού :boss: αλλά λογικά πρέπει να είχε ξαναδουλέψει σε ανάλογο πόστο εξ ου και το τσαγανό και η ευελιξία που είχε.

Τώρα λεφτά για ιδιωτική σχολή δε νομίζω να είχανε με τόσα μικρά και ορφανά στο σπίτι και 900 δρχ σύνταξη.
 
Προφανώς την περιοδο που σπουδαζε στη σχολή θα ζούσε ο πατερας και οπως η ιδια ειχε πει ήταν μπογιατζής στο επαγγελμα. Μιλαμε για τη δεκαετία του '60 και εκεινα τα χρονια τα επαγγελματα της οικοδομής είχαν πολυ καλό μεροκάματο γιατί οι οικοδομές ήταν σε άνθιση, ήταν η εποχή που γκρεμίζονταν τα παλιά σπιτια για να ανεγερθουν πολυκατοικίες. Ισως λοιπον με την δουλεια του να της εξασφάλιζε τα χρήματα για την ιδιωτική σχολη και γενικά να ζούσαν καλά.

Επιπλεον και λόγω ηλικιας των μικρών αδερφων, οταν σπουδαζε ενδεχομένως να μην είχαν γεννηθει ακομη όλα τα παιδιά, αρα δεν θα υπηρχαν και τα πολλά "στοματα" στην οικογενεια. Την συνταξη των 900? την πηραν μετα το θανατο του πατέρα λόγω των ανήλικων τεκνων και κατα τα φαινομενα για να ειναι τοσο μικρά σε ηλικία ο πατέρας πρεπει να είχε πεθανει προσφατα (αρα ειχε ολοκληρωσει τις σπουδες της οταν πεθανε).

Προσεξα επισης οτι δεν γινεται καθολου αναφορά στη μητερα, μονο για τον πατερα μιλαει. Ή είχε πεθανει και αυτή (πιθανον στη γεννα) ή είχε φυγει (χλωμό μαλλον αυτό..).
 
Ναι ακριβώς!

Μπογιατζής ήταν! Ζουσε η γιαγιά, οπότε υποκαθιστούσε κατά κάποιο τρόπο τη μητέρα, όπως και στη Μανταλένα.

Ολόκληρο σενάριο φτιάξαμε :thumbup:
 
andrianna είπε:
Ναι ακριβώς!Μπογιατζής ήταν! Ζουσε η γιαγιά, οπότε υποκαθιστούσε κατά κάποιο τρόπο τη μητέρα, όπως και στη Μανταλένα.

Ολόκληρο σενάριο φτιάξαμε :thumbup:
Μα οντως ειναι αξιοπεριεργο που σε κανει και αναρρωτιέσαι "πως"...

Γενικά στις ταινίες ειναι λιγο-πολυ όλα φλου, λες "ταινία είναι, όλα επιτρεπονται"...αλλά στη ζωή αυτά δεν γινονται ετσι ευκολα...

Στη Μανταλένα η γιαγια ήταν και σχετικά νεα, ήταν η μητερα της μητερας γιατί λεει στον Διανελλο σε καποια στιγμή "σου εφερα λιγο οινοπνευμα γαμπρέ μου"...

Στη Μοντερνα Σταχτοπούτα δεν διευκρινίζει, αλλα και στις δυο περιπτώσεις παντως οι γονεις πρεπει να εφυγαν νεοι...

Ενα άλλο χαρακτηριστικό παλι ειναι οτι σε αρκετες ταινίες δεν υπαρχει κανενας συγγενής...ή που θα υπάρχει τσούρμο οικογενεια απο πισω (σαν την Μανταλένα, Σταχτοπουτα) ή κανενας και ο ήρωας θα ειναι μονος του...

π.χ. στην ταινία "η Αγαπη μας" ο Δημήτρης Ραζέλος (Παπαμιχαήλ) δεν είχε οικογενεια (γονεις, αδερφια κλπ..)...μονος...

στην ταινία "Το κορίτσι του Λούνα Παρκ" η Βουγιουκλακη μια απο τα ιδια...η μονη της "οικογενεια" ήταν οι γειτονες Στυλιανοπουλου-Ριζος

στην ταινία "Διπλοπενιές" το ζευγάρι μονο του χωρις συγγενείς

στην ταινία "Υπολοχαγό Νατάσσα" ο Ορέστης μονος και αυτος

στην ταινία "Καλπικη λίρα" ο Χορν μονος

μην τις θυμηθώ όλες τωρα γιατί θα γεμίσει το post.. :D

οποτε ερχεσαι και λες "τι γινεται ρε παιδιά? πεθαναν όλοι? ουτε ενας συγγενής για δειγμα??"

και το λενε οι ίδιοι οι ήρωες "είμαι μονος μου/μονη μου, δεν εχω κανενα σε αυτη τη ζωή"....

(Τωρα που το σκεφτομαι θα ήταν ωραιο θεμα για νεο thread?? "Σε ποιες ταινίες οι ηρώες δεν ειχαν συγγενείς;;"
tinysmile_grin_t.png
)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
andrianna είπε:
Ναι ακριβώς!Μπογιατζής ήταν! Ζουσε η γιαγιά, οπότε υποκαθιστούσε κατά κάποιο τρόπο τη μητέρα, όπως και στη Μανταλένα.

Ολόκληρο σενάριο φτιάξαμε :thumbup:
Μα οντως ειναι αξιοπεριεργο που σε κανει και αναρρωτιέσαι "πως"...

Γενικά στις ταινίες ειναι λιγο-πολυ όλα φλου, λες "ταινία είναι, όλα επιτρεπονται"...αλλά στη ζωή αυτά δεν γινονται ετσι ευκολα...

Στη Μανταλένα η γιαγια ήταν και σχετικά νεα, ήταν η μητερα της μητερας γιατί λεει στον Διανελλο σε καποια στιγμή "σου εφερα λιγο οινοπνευμα γαμπρέ μου"...

Στη Μοντερνα Σταχτοπούτα δεν διευκρινίζει, αλλα και στις δυο περιπτώσεις παντως οι γονεις πρεπει να εφυγαν νεοι...

Ενα άλλο χαρακτηριστικό παλι ειναι οτι σε αρκετες ταινίες δεν υπαρχει κανενας συγγενής...ή που θα υπάρχει τσούρμο οικογενεια απο πισω (σαν την Μανταλένα, Σταχτοπουτα) ή κανενας και ο ήρωας θα ειναι μονος του...

π.χ. στην ταινία "η Αγαπη μας" ο Δημήτρης Ραζέλος (Παπαμιχαήλ) δεν είχε οικογενεια (γονεις, αδερφια κλπ..)...μονος...

στην ταινία "Το κορίτσι του Λούνα Παρκ" η Βουγιουκλακη μια απο τα ιδια...η μονη της "οικογενεια" ήταν οι γειτονες Στυλιανοπουλου-Ριζος

στην ταινία "Διπλοπενιές" το ζευγάρι μονο του χωρις συγγενείς

στην ταινία "Υπολοχαγό Νατάσσα" ο Ορέστης μονος και αυτος

στην ταινία "Καλπικη λίρα" ο Χορν μονος

μην τις θυμηθώ όλες τωρα γιατί θα γεμίσει το post.. :D

οποτε ερχεσαι και λες "τι γινεται ρε παιδιά? πεθαναν όλοι? ουτε ενας συγγενής για δειγμα??"

και το λενε οι ίδιοι οι ήρωες "είμαι μονος μου/μονη μου, δεν εχω κανενα σε αυτη τη ζωή"....

(Τωρα που το σκεφτομαι λέτε να ήταν ωραιο θεμα για νεο thread?? "Σε ποιες ταινίες οι ήρωες δεν ειχαν συγγενείς;;" :p )
 
Στην ταινία "η Αρχόντισσα και ο Αλήτης" ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ φεύγει απο την Κερκυρα για να παει να δουλέψει στο θείο του στα Ιωάννινα και τις μόνες αποσκευές που παίρνει μαζί του είναι ενα μικρό σακίδιο στο οποιο έχει μέσα μονο το βιβλιάριο τραπέζης και τις πυτζάμες του....

δηλαδή όλο αυτο τον καιρό που υποτιθεται θα έμενε στα Ιώαννινα θα ήταν χωρις "αλλαξιές" και με τα ίδια ρούχα??????????????
 
Στην ταινία "η Αρχόντισσα και ο Αλήτης" ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ φεύγει απο την Κερκυρα για να παει να δουλέψει στο θείο του στα Ιωάννινα και τις μόνες αποσκευές που παίρνει μαζί του είναι ενα μικρό σακίδιο στο οποιο έχει μέσα μονο το βιβλιάριο τραπέζης και τις πυτζάμες του....

δηλαδή όλο αυτο τον καιρό που υποτιθεται θα έμενε στα Ιώαννινα θα ήταν χωρις "αλλαξιές" και με τα ίδια ρούχα??????????????

Αυτο που στις ελληνικες ταινίες οταν καποιος φεύγει παίρνει μαζί του απλά μια μικρή βαλίτσα ή ενα σακίδιο με ελάχιστα ρούχα, μου έχει κανει εντύπωση...
 
hannele είπε:
Στην ταινία "η Αρχόντισσα και ο Αλήτης" ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ φεύγει απο την Κερκυρα για να παει να δουλέψει στο θείο του στα Ιωάννινα και τις μόνες αποσκευές που παίρνει μαζί του είναι ενα μικρό σακίδιο στο οποιο έχει μέσα μονο το βιβλιάριο τραπέζης και τις πυτζάμες του....δηλαδή όλο αυτο τον καιρό που υποτιθεται θα έμενε στα Ιώαννινα θα ήταν χωρις "αλλαξιές" και με τα ίδια ρούχα??????????????

Αυτο που στις ελληνικες ταινίες οταν καποιος φεύγει παίρνει μαζί του απλά μια μικρή βαλίτσα ή ενα σακίδιο με ελάχιστα ρούχα, μου έχει κανει εντύπωση...
Ε, δεν έχεις ακούσει μεγαλύτερους να λένε "με ένα βρακί κατέβηκα στην Αθήνα (π.χ.) ή με ένα ζευγάρι παπούτσια ήρθα από το χωριό..."

Εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω, στο Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα πως ενώ ο "Χάλιας" και ο "Κορτέσης" (Γιώργος Ρήγας & Σταμάτης Γαρδέλης) θέλανε να κάνουνε πλάκα στην καθηγήτρια τους Βίνα Ασίκη και τελικά η πλάκα γίνεται στην ξανθιά καθηγήτρια (μου διαφεύγει το όνομα)! Μιλάω για τη σκηνή που η τελευταία κάνει μπάνιο και ξαφνικά ανοίγει το σπίτι και σκάνε μύτη οι μαθητές...
 
Πίσω
Μπλουζα