Αναπάντητες απορίες

hannele είπε:
Στην ταινία "η Αρχόντισσα και ο Αλήτης" ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ φεύγει απο την Κερκυρα για να παει να δουλέψει στο θείο του στα Ιωάννινα και τις μόνες αποσκευές που παίρνει μαζί του είναι ενα μικρό σακίδιο στο οποιο έχει μέσα μονο το βιβλιάριο τραπέζης και τις πυτζάμες του....δηλαδή όλο αυτο τον καιρό που υποτιθεται θα έμενε στα Ιώαννινα θα ήταν χωρις "αλλαξιές" και με τα ίδια ρούχα??????????????

Αυτο που στις ελληνικες ταινίες οταν καποιος φεύγει παίρνει μαζί του απλά μια μικρή βαλίτσα ή ενα σακίδιο με ελάχιστα ρούχα, μου έχει κανει εντύπωση...
Θα πήγαινε στο θείο του με τις στάνες και τα πρόβατα για να δουλέψει. Είχε μαζί του τα ρούχα που φορούσε συν τις πυτζάμες του, συν το βιβλιάριο της τράπεζας αν χρειαστεί κάτι... Οπότε, λογικά πάντα, θα έβρισκε ρούχα της δουλειάς στο σπίτι του θείου, και όταν θα κέρδιζε τα πρώτα του χρήματα, θα αγόραζε νέα ρούχα - λέω εγώ τώρα :cool:

Αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση, αφού αναφεραμε τη συγκεκριμένη ταινία, είναι στη σκηνή που η Αλίκη αποκαλύπτεται στο Δημήτρη, κατά το πρωινό ξύπνημα, κάτω από το δέντρο, πώς είναι δυνατό από τη μια ως Πίπης να βγάζει την περούκα και να φιλιούνται και από την άλλη να κυνηγιούνται στις εξοχές, με μια Αλίκη-υπερπαραγωγή, πανέμορφη, μακιγιαρισμένη στην εντέλεια, με μια βλεφαρίδα που βγάζει μάτι?

Πότε πρόλαβε να κάνει beaute? και τα σύνεργα πού στο καλό τα κουβαλούσε? είχε ο Πίπης ρίμελ, μάσκαρα και κραγιόν μαζί του?
 
andrianna είπε:
Θα πήγαινε στο θείο του με τις στάνες και τα πρόβατα για να δουλέψει. Είχε μαζί του τα ρούχα που φορούσε συν τις πυτζάμες του, συν το βιβλιάριο της τράπεζας αν χρειαστεί κάτι... Οπότε, λογικά πάντα, θα έβρισκε ρούχα της δουλειάς στο σπίτι του θείου, και όταν θα κέρδιζε τα πρώτα του χρήματα, θα αγόραζε νέα ρούχα - λέω εγώ τώρα :cool:
Αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση, αφού αναφεραμε τη συγκεκριμένη ταινία, είναι στη σκηνή που η Αλίκη αποκαλύπτεται στο Δημήτρη, κατά το πρωινό ξύπνημα, κάτω από το δέντρο, πώς είναι δυνατό από τη μια ως Πίπης να βγάζει την περούκα και να φιλιούνται και από την άλλη να κυνηγιούνται στις εξοχές, με μια Αλίκη-υπερπαραγωγή, πανέμορφη, μακιγιαρισμένη στην εντέλεια, με μια βλεφαρίδα που βγάζει μάτι?

Πότε πρόλαβε να κάνει beaute? και τα σύνεργα πού στο καλό τα κουβαλούσε? είχε ο Πίπης ρίμελ, μάσκαρα και κραγιόν μαζί του?
Καλά τα ρούχα βρε παιδιά, αλλα...και χωρις εσωρουχα???? Εκτος, αν είχε στειλει τα πραγματα του με το Κτελ για να μην τα κουβαλει εκείνος και πηρε απλά μαζί του τα απολυτως απαραίτητα, δηλαδη τα λεφτα και τις πυτζαμες...

Εργο ειναι βεβαια και στο κινηματογραφο όλα επιτρεπονται ;) ..παραμύθι ειναι άλλωστε...απλά αναρρωτιόμαστε...

Πάντως την συγκεκριμενη ταινία (την οποια προσωπικά λατρεύω) ειναι πολλες οι απορίες...

Εκτος απο τον Δημήτρη, και η Αλικη ήταν χωρις ρούχα και τριγυρνούσαν τόσες μέρες απο εδω και απο εκει, τα ρούχα ομως που φορουσε οταν κυνηγιόντουσαν στις εξοχες ήταν τα φορεματα που της είχε δώσει ο Ρίζος...οποτε αυτό με το ρούχα το "καλύψαμε"...

Επιπλεον φορούσε και γόβες (που βρηκε τις γοβες; )...ίσως τις αγορασε ο Λευτερης (Παπαμιχαήλ)...αλλωστε οπως ειδαμε και στην ταινια, πηγε να σηκωσει λεφτα για να πληρώσει το ξενοδοχειο, της πηρε και ενα φορεμα, ίσως λοιπόν να το ειχε ξανακανει με τα παπουτσια...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στα εσώρουχα με πιάνεις αδιάβαστη, ούτε καν τα σκέφτηκα :animlaugh:

Τα φορέματα ήταν του Ρίζου, κουτί τούς έπεσε το δώρο από το παζάρι. Και στα μέτρα της, ούτε παραγγελία να τα είχε κάνει. Αλλά η beaute πότε έγινε? :gdance: το μαλλί? η βλεφαρίδα? Και λογικά δεν εξηγείται γιατί δεν βρίσκονταν σε κανένα χωριό να πούμε ότι αγόρασαν, ή ότι είχαν δωματιάκι και τής δάνεισε η σπιτονοικοκυρά, στις ερημιές ήταν και έτρεχαν.

Εδώ προσπαθώ να με πείσω ότι ο Πίπης είχε κάποιο μικρό σακίδιο μαζί του, κάποια πράγματα τέλος πάντων, δεν μπορεί να έφυγε μόνο με τα ρούχα που έκλεψε από την παράγκα του Διανέλλου - φεύγοντας από την παράγκα, αφήνει κάποια χρήματα πίσω της, άρα αυτό μού δίνει το δικαίωμα να πιστεύω ότι είχε και άλλα χρήματα μαζί της.

Μια άλλη ερώτηση: πότε πιστεύετε ότι ο Δημήτρης ανακάλυψε ότι ο Πίπης δεν είναι Πίπης αλλά Ρένα?

Επίσης, κάτι άσχετο, στην ταινία "Νικητής" μήπως ξέρετε πότε περίπου γυρίστηκε? Λέγεται ότι η ταινία προβλήθηκε το 1965 αλλά ο Παπαμιχαήλ φαίνεται πιο αδύνατος συγκριτικά με άλλες ταινίες της ίδιας εποχής, βλ. Μοντέρνα Σταχτοπούτα. Μήπως γυρίστηκε το 1962 μαζί με το Λουστράκο? είναι το ίδιο καστ εξάλλου...
 
andrianna είπε:
Επίσης, κάτι άσχετο, στην ταινία "Νικητής" μήπως ξέρετε πότε περίπου γυρίστηκε? Λέγεται ότι η ταινία προβλήθηκε το 1965 αλλά ο Παπαμιχαήλ φαίνεται πιο αδύνατος συγκριτικά με άλλες ταινίες της ίδιας εποχής, βλ. Μοντέρνα Σταχτοπούτα. Μήπως γυρίστηκε το 1962 μαζί με το Λουστράκο? είναι το ίδιο καστ εξάλλου...
Ο Νικητης αποκλειεται εκ των πραγματων να γυριστηκε το 1962. Γυριστηκε το 1964 γιατι καποια στιγμη (γυρω στο 55ο λεπτο) ο Καλλεργης λεει στην Κουνελακη "Κοιτα πως χαμογελαει....λες και ειπα πως τον ειδα σε Αλφα Ρομεο του '64".
 
andrianna είπε:
Αλλά η beaute πότε έγινε? :gdance: το μαλλί? η βλεφαρίδα? Και λογικά δεν εξηγείται γιατί δεν βρίσκονταν σε κανένα χωριό να πούμε ότι αγόρασαν, ή ότι είχαν δωματιάκι και τής δάνεισε η σπιτονοικοκυρά, στις ερημιές ήταν και έτρεχαν.
Αυτο andrianna συμβαίνει λίγο πολυ σε όλες τις ταινίες με τις πρωταγωνιστριες. Αν προσεξεις σε ταινίες π.χ. με θεμα την Κατοχή, βασανίζουν τις ηρωίδες οι Γερμανοί και εκείνες ειναι με την βλεφαρίδα καγκελο...ή π.χ. βρισκεται η πρωταγωνίστρια μιας ταινίας άρρωστη σε νοσοκομειο και τη βλεπεις χτενισμένη και βαμμένη στην τρίχα...το μακιγιαζ ήταν αναποφευκτο...ισως και αναγκαίο λόγω φωτισμού, προβολέων, φωτοσκιάσεων...

andrianna είπε:
Εδώ προσπαθώ να με πείσω ότι ο Πίπης είχε κάποιο μικρό σακίδιο μαζί του, κάποια πράγματα τέλος πάντων, δεν μπορεί να έφυγε μόνο με τα ρούχα που έκλεψε από την παράγκα του Διανέλλου - φεύγοντας από την παράγκα, αφήνει κάποια χρήματα πίσω της, άρα αυτό μού δίνει το δικαίωμα να πιστεύω ότι είχε και άλλα χρήματα μαζί της.
Και ομως απο οτι φαινεται δεν πηρε χρήματα μαζί της και άφησε ολα στο Διαννέλο γιατί στην πορεία όλα τα εξοδα τα εκανε ο Παπαμιχαηλ..και τα εισιτήρια του βαποριου (εκει βεβαια ισως μπηκε στην κασόνα για να μην την αναγνωρίσουν οι λιμενικοι)...και τα εισιτηρια του λεωφορείου..και τα "γιαούρτια" μεσα στο λεωφορείο...επιπλεον αν ειχε χρήματα δεν θα αναγκάζονταν να δουλεψουν στον πλανοδιο Ρίζο και να τους δωσει μεχρι και λεφτά για σουβλάκι...

andrianna είπε:
Μια άλλη ερώτηση: πότε πιστεύετε ότι ο Δημήτρης ανακάλυψε ότι ο Πίπης δεν είναι Πίπης αλλά Ρένα?
Πιστευω όταν ήταν ανεβασμένη πανω στο δεντρο για να κρυφτεί απο τους χωροφύλακες και της ειπε ο Παπαμιχαήλ:

"είπα και εγω γιατί να εξαφανιστεί έτσι στα καλα καθούμενα ο...Πίπης"...την ώρα που την κατεβαζε απο το δεντρεο και ήρθαν προσωπο με πρόσωπο είδε ότι το δερμα της ήταν γυναίκειο (άτριχο). Βεβαια μετά στην ταβερνα που γλυκοκοίταζε την Νίτσα Μαρούδα και εγινε το επεισοδιο, του διελυσε κατα καποιο τροπο τις υποψίες γιατί τους κοιταζε με απορια...αλλα μετά με το πουκάμισο ειδε το στήθος της...

andrianna είπε:
Επίσης, κάτι άσχετο, στην ταινία "Νικητής" μήπως ξέρετε πότε περίπου γυρίστηκε? Λέγεται ότι η ταινία προβλήθηκε το 1965 αλλά ο Παπαμιχαήλ φαίνεται πιο αδύνατος συγκριτικά με άλλες ταινίες της ίδιας εποχής, βλ. Μοντέρνα Σταχτοπούτα. Μήπως γυρίστηκε το 1962 μαζί με το Λουστράκο? είναι το ίδιο καστ εξάλλου...
Στη Μοντερνα Σταχτοπουτα ο Παπαμιχαήλ είχε κοντοκουρεμένο μαλλί, όπως ακριβώς ειναι και στις φωτο του γαμου του με την Αλίκη. Το ιδιο μαλλί έχει και στο Περαστε την πρωτη του μηνός (ίδιας χρονιάς, 1965). Αρα η ταινια δεν πρεπει να γυριστηκε το 1965. Προβληθηκε το 1965, αλλα προφανώς τα γυρισματα ειχαν γινει πιο μπροστά, ισως το 1964...εχω ψαξει στο ιντερνετ να βρω περισσότερα για αυτην την ταινία, αλλα δεν βρηκα κατι... :(
 
andrianna είπε:
Αλλά η beaute πότε έγινε? :gdance: το μαλλί? η βλεφαρίδα? Και λογικά δεν εξηγείται γιατί δεν βρίσκονταν σε κανένα χωριό να πούμε ότι αγόρασαν, ή ότι είχαν δωματιάκι και τής δάνεισε η σπιτονοικοκυρά, στις ερημιές ήταν και έτρεχαν.
Αυτο andrianna συμβαίνει λίγο πολυ σε όλες τις ταινίες με τις πρωταγωνιστριες. Αν προσεξεις σε ταινίες π.χ. με θεμα την Κατοχή, βασανίζουν τις ηρωίδες οι Γερμανοί και εκείνες ειναι με την βλεφαρίδα καγκελο....ή π.χ. βρισκεται η πρωταγωνίστρια μιας ταινίας άρρωστη σε νοσοκομειο και τη βλεπεις χτενισμένη και βαμμένη στην τρίχα...το μακιγιαζ ήταν αναποφευκτο...ισως και αναγκαίο λόγω φωτισμού, προβολέων, φωτοσκιάσεων...

andrianna είπε:
Εδώ προσπαθώ να με πείσω ότι ο Πίπης είχε κάποιο μικρό σακίδιο μαζί του, κάποια πράγματα τέλος πάντων, δεν μπορεί να έφυγε μόνο με τα ρούχα που έκλεψε από την παράγκα του Διανέλλου - φεύγοντας από την παράγκα, αφήνει κάποια χρήματα πίσω της, άρα αυτό μού δίνει το δικαίωμα να πιστεύω ότι είχε και άλλα χρήματα μαζί της.
Και ομως απο οτι φαινεται δεν πηρε χρήματα μαζί της, τα άφησε ολα στο Διαννέλο γιατί στην πορεία όλα τα εξοδα τα εκανε ο Παπαμιχαηλ: και τα εισιτήρια του βαποριου (εκει βεβαια ισως μπηκε στην κασόνα για να μην την αναγνωρίσουν οι λιμενικοι)...και τα εισιτηρια του λεωφορείου..και τα "γιαούρτια" μεσα στο λεωφορείο...επιπλεον αν ειχε χρήματα δεν θα αναγκάζονταν να δουλεψουν στον πλανοδιο Ρίζο και να τους δωσει μεχρι και λεφτά για σουβλάκι...

andrianna είπε:
Μια άλλη ερώτηση: πότε πιστεύετε ότι ο Δημήτρης ανακάλυψε ότι ο Πίπης δεν είναι Πίπης αλλά Ρένα?
Πιστευω την κατάλαβε όταν ήταν ανεβασμένη πανω στο δεντρο για να κρυφτεί απο τους χωροφύλακες... <<είπα και εγω γιατί να εξαφανιστεί έτσι στα καλα καθούμενα ο...Πίπης>>.....Την ώρα που την κατεβαζε απο το δεντρο και ήρθαν προσωπο με πρόσωπο είδε ότι το δερμα της ήταν γυναικείο (άτριχο) και κατά πως φαίνεται επιβεβαιωσε τις υποψίες του (που μάλλον πρεπει να τις είχε απο την πρώτη στιγμή) οτι κάτι τρεχει.

Βεβαια μετά στην ταβερνα που ο "Πίπης" γλυκοκοίταζε την Νίτσα Μαρούδα, ψιλομπερδευτηκε προς στιγμήν αλλα νομίζω καταλαβε ότι ο "Πίπης" το εκανε επιτηδες για να του ρίξει σταχτη στα μάτια, γιατί οταν αργότερα στην ερημιά έκανε μπανιο στο ποτάμι, την κοιταζε κρυφα για να δει αν ειναι άντρας ή γυναίκα. Συν οτι ειχε προηγηθει και η συζητηση περι αισθηματικών για το τι ζηταει μια γυναικα απο εναν άντρα όπου της ειπε "και που το ξερεις εσύ; γυναίκα είσαι;"

andrianna είπε:
Επίσης, κάτι άσχετο, στην ταινία "Νικητής" μήπως ξέρετε πότε περίπου γυρίστηκε? Λέγεται ότι η ταινία προβλήθηκε το 1965 αλλά ο Παπαμιχαήλ φαίνεται πιο αδύνατος συγκριτικά με άλλες ταινίες της ίδιας εποχής, βλ. Μοντέρνα Σταχτοπούτα. Μήπως γυρίστηκε το 1962 μαζί με το Λουστράκο? είναι το ίδιο καστ εξάλλου...
Θα συμφωνήσω με την bambinella. Στη "Μοντερνα Σταχτοπουτα" ο Παπαμιχαήλ είχε κοντοκουρεμένο μαλλί, όπως ακριβώς ειναι και στις φωτο του γαμου του με την Αλίκη. Το ιδιο μαλλί έχει και στο "Περαστε την πρωτη του μηνός" (ίδιας χρονιάς, 1965). Προφανώς λοιπόν ο "Νικητής" δεν γυριστηκε το 1965. Προβληθηκε το 1965, αλλα μαλλον τα γυρισματα ειχαν γινει πιο μπροστά, ισως το 1964...αν και εχω ψαξει στο ιντερνετ να βρω περισσότερα για αυτην την ταινία, δεν βρηκα κατι περισσότερο :(
 
Στην ταινια "η κυρα μας η μαμη" και προς το τελος συγκεκριμενα... συμβαινουν περιεργα πραγματα..

Πλησιαζει φθινοπωρο και ο γιος της μαμης ζηταει απο την Καιτη (την κορη του γιατρου) να παει μαζι του στην Αθηνα. Της προτεινει να παντρευτουν.

Και βλεπουμε στιγμιοτυπο απο το τελος του γαμου.. Ποτε εγινε αυτος ο γαμος και που.. χωρις να το παρει ειδηση κανεις;

Λιγο μετα.. η Καιτη συζητα με τον πατερα της, τι θα συμβει αν καποιος χρειαστει να κανει μια επεμβαση, και οταν ο γιατρος της απαντα πως θα πρεπει να παει Αθηνα, εκεινη διευκρινιζει οτι μιλα για εκτρωση

Απο που και ως που τωρα αυτο;

Βεβαια μετα με τον γιο της μαμης, που αναφερει την κουβεντα, εκεινος της θυμιζει οτι ειναι παντρεμενη. Και αρα.. καταλαβαμε πως ειναι εγκυος (το ποτε προλαβαν και το κυριοτερο : γιατι συζητα η Καιτη για εκτρωση.. δεν το αναφερει).

Ο Δημητρης της λεει, οτι θα μιλησει στην μανα του. (Για ποιο απο ολα; Τον γαμο; την εγκυμοσυνη; τι θα κανουν με την εγκυμοσυνη; )

Παντως οταν η Καιτη παει στο σπιτι τους, (τωρα που το ξαναβλεπω δηλ) δεν μου κανει επισκεψη κοριτσιου που παει να δει απλως την πεθερα της..

Για να μην συζητησω κατι ενεσεις καμφορας που ψαχνανε αφου λιποθυμησε..
 
Λορένα είπε:
Στην ταινια "η κυρα μας η μαμη" και προς το τελος συγκεκριμενα... συμβαινουν περιεργα πραγματα..
Πλησιαζει φθινοπωρο και ο γιος της μαμης ζηταει απο την Καιτη (την κορη του γιατρου) να παει μαζι του στην Αθηνα. Της προτεινει να παντρευτουν.

Και βλεπουμε στιγμιοτυπο απο το τελος του γαμου.. Ποτε εγινε αυτος ο γαμος και που.. χωρις να το παρει ειδηση κανεις;

Λιγο μετα.. η Καιτη συζητα με τον πατερα της, τι θα συμβει αν καποιος χρειαστει να κανει μια επεμβαση, και οταν ο γιατρος της απαντα πως θα πρεπει να παει Αθηνα, εκεινη διευκρινιζει οτι μιλα για εκτρωση

Απο που και ως που τωρα αυτο;

Βεβαια μετα με τον γιο της μαμης, που αναφερει την κουβεντα, εκεινος της θυμιζει οτι ειναι παντρεμενη. Και αρα.. καταλαβαμε πως ειναι εγκυος (το ποτε προλαβαν και το κυριοτερο : γιατι συζητα η Καιτη για εκτρωση.. δεν το αναφερει).

Ο Δημητρης της λεει, οτι θα μιλησει στην μανα του. (Για ποιο απο ολα; Τον γαμο; την εγκυμοσυνη; τι θα κανουν με την εγκυμοσυνη; )

Παντως οταν η Καιτη παει στο σπιτι τους, (τωρα που το ξαναβλεπω δηλ) δεν μου κανει επισκεψη κοριτσιου που παει να δει απλως την πεθερα της..

Για να μην συζητησω κατι ενεσεις καμφορας που ψαχνανε αφου λιποθυμησε..
Υποτίθεται ότι η Καίτη είχε γνωρίσει το Δημήτρη στην Αθήνα στο παγωτατζίδικο, και στο χωριό το καλοκαίρι που πήγε, τα έφτιαξαν. Οπότε πέρασαν ένα ολόκληρο καλοκαίρι μαζί. Το Σεπτέμβρη που ο Δημήτρης έπρεπε να πάει στο πανεπιστήμιο, αυτή του το ανέφερε και αυτός τής είπε να πάει στην Αθήνα ως γυναίκα του.

Οπότε παντρεύτηκαν μυστικά, στο χωριό, όπως φαίνεται από τα σπίτια πίσω τους και με ελάχιστους φίλους παρόντες, με την προοπτική - από όσο καταλαβαίνω - να το μάθουν οι γονείς και να πάνε Αθήνα μαζί.

Η συζήτηση της Καίτης με τον πατέρα της για έκτρωση έχει να κάνει με μια τακτική βολιδοσκόπησης των προθέσεων του, πιστεύω δηλαδή ότι προσπαθεί να τον ψαρέψει, του το φέρνει από δω, από κει, μπας και καταφέρει να του πει ότι έχει παντρευτεί και είναι σε ενδιαφέρουσα, απλά το πιάνει από την ανάποδη.

Ο Δημήτρης μιλάει στη μάνα του για τα πάντα, ότι αγάπησε και παντρεύτηκε την κόρη του γιατρού, ότι αυτή τώρα εγκυμονεί. Και η Καίτη πάει μετά σπίτι τους συνεννοημένη με το Δημήτρη, για να κάνει την πρώτη της επίσκεψη στην πεθερά της ως νύφη. Αλλά από τη μεγάλη συγκίνηση λιποθυμάει και τρέχει ο άλλος για την καμφορά...

Το ότι μένει έγκυος αμέσως δεν μου κάνει εντύπωση, σχεδόν σε όλες τις ταινίες και τις σειρές η πρωταγωνίστρια μένει έγκυος σε χρόνο dt.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση και σε αυτή την ταινία είναι το ότι σε μια τέτοια εποχή, τα late 50s, οι νέοι ήταν τόσο ανεξάρτητοι στη σκέψη, στη δράση, στα αισθήματα και ενεργούσαν χωρίς να υπολογίζουν τους γονείς σε πρώτο πλάνο, τί εντύπωση θα σχηματίσουν οι άλλοι, αν οι γονείς συμφωνούν/διαφωνούν, κλπ. Εδώ πχ έχουμε μια συνεσταλμένη κόρη γιατρού, χωρίς αδέρφια ή κολλητές φίλες, η οποία έχει τον τσαμπουκά να αδιαφορεί σε ανούσιες παρέες χωρίς να φοβάται ότι θα περιθωριοποιηθεί αλλά και την ευελιξία, το θάρρος να διεκδικήσει το Δημήτρη και να υποστηρίξει το αίσθημα της παρότι αυτός ήταν η ψυχή της παρέας στη Λεστινίτσα. Εχουμε επίσης έναν γιο μαμής, που σπουδάζει γιατρός στην Αθήνα, ψυχή της παρέας στο χωριό του, ο οποίος ερωτεύεται μια απόμακρη και λιγομίλητη κοπέλα, και όταν αποκαλύπτει στη μαμή το μυστικό γάμο και την εγκυμοσύνη, διατηρεί μια απίστευτη ψυχραιμία...
 
andrianna είπε:
Η συζήτηση της Καίτης με τον πατέρα της για έκτρωση έχει να κάνει με μια τακτική βολιδοσκόπησης των προθέσεων του, πιστεύω δηλαδή ότι προσπαθεί να τον ψαρέψει, του το φέρνει από δω, από κει, μπας και καταφέρει να του πει ότι έχει παντρευτεί και είναι σε ενδιαφέρουσα, απλά το πιάνει από την ανάποδη.
Προσωπικά πιστεύω πως η Καίτη ήθελε οντως να ρίξει το παιδί γιατί φοβόταν τον πατερα της, φοβόταν να του το πει οτι παντρεύτηκε και ενέργησε χωρίς να τον υπολογίσει (εξού και ο διάλογος: "εσύ είσαι παντρεμένη"..."ναι αλλά αυτός δεν το ξέρει"..."ε! καιρός να το μάθει, καποτε θα το μαθει")

Προσπαθεί να μαθει απο τον πατέρα της που ειναι γιατρός τι φαρμακο μπορει να παρει για να διακοψει την εγκυμοσύνη. Ουσιάστικά τον ψαρεύει με πλάγιο τροπο, αφενός για να μπορεσει να μαθει με ποιο τροπο να διακοψει την εγκυμοσυνη, αφετερου να μην υποψιαστει ο πατερας της τιποτα.
 
hannele είπε:
Προσωπικά πιστεύω πως η Καίτη ήθελε οντως να ρίξει το παιδί γιατί φοβόταν τον πατερα της, φοβόταν να του το πει οτι παντρεύτηκε και ενέργησε χωρίς να τον υπολογίσει (εξού και ο διάλογος: "εσύ είσαι παντρεμένη"..."ναι αλλά αυτός δεν το ξέρει"..."ε! καιρός να το μάθει, καποτε θα το μαθει")Προσπαθεί να μαθει απο τον πατέρα της που ειναι γιατρός τι φαρμακο μπορει να παρει για να διακοψει την εγκυμοσύνη. Ουσιάστικά τον ψαρεύει με πλάγιο τροπο, αφενός για να μπορεσει να μαθει με ποιο τροπο να διακοψει την εγκυμοσυνη, αφετερου να μην υποψιαστει ο πατερας της τιποτα
Να ρίξει το παιδί όντας νιόπαντρη και φουλ ερωτευμένη, μόνο από φόβο για τον πατέρα της? δε νομίζω...

Εξάλλου όταν λέει στον πατέρα της ότι η υποθετική κοπέλα του παραδείγματος της δεν είναι παντρεμένη, αυτός λέει "να παντρευτεί" ! άρα κατά κάποιο τρόπο παίρνει τη συγκατάθεση που χρειάζεται, έστω και πλάγια... Αν σκεφτούμε κιόλας την αρχική σκηνή της ταινίας με μια ανύπαντρη έγκυο κοπέλα στον Μακρή, πάλι τα ίδια της λέει, δηλαδή ας πρόσεχε, να παντρευτεί και ότι αυτός δεν χρηματίζεται για τέτοιες δουλειές... Πιστεύω δηλαδή ότι ο γάμος για το μπαμπά Μακρή ήταν θέμα αρχών.
 
Ίσως πάνω στην πανικό δεν ήξερε πως να το χειριστεί, τι να κανει με τον πατερα της και να το σκεφτηκε και αυτο...για ποιο λόγο να θελει να μαθει πως μπορει μια γυναικα να διακοψει μια εγκυμοσυνη που ειναι υγιης αλλα "λόγοι κοινωνικοί την αναγκάζουν" (για να τα μπαλώσει ειπε π.χ. πως αν η κοπελα ειναι ανυπαντρη)...ισως για αυτο μετα ειπε και ο Παπαμιχαηλ: "μα εσύ δεν εχεις προβλημα, εισαι παντρεμένη" και απαντησε "ναι, αλλα αυτός δεν το ξερει"...

Nα ρωτησω κατι άλλο:

ο Αντωνόπουλος στο Σ' αγαπω απο τι πεθανε τελικά??? η παθηση δεν διευκρινίζεται στην ταινία..απλώς αναφερεται ως "η μάστιγα της εποχής μας" δηλαδη μια ανίατη ασθενεια....καρκίνος? λευχαιμία? ή κάποια άλλη παθηση που εκείνα τα χρόνια ενδεχομένως να υπηρχε ακόμη π.χ. φυματίωση???

Επίσης στο "Ανάμεσα σε 2 γυναικες", στο τελος ο Παπαμιχαήλ ξαναγυρίζει στην γυναίκα του Τζένη Ρουσσέα, οντας απένταρος (αφου του εχει φαει όλη την περιουσία στα χαρτιά). Αναγκαζεται να ξαναφύγει στα καράβια για να ξαναμαζεψει λεφτα ή παραμένει στη στεριά όπως ήταν η επιθυμία του??? ειναι λιγο φλου αυτο δεν το διευκρινίζουν στο τελος....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
hannele είπε:
ο Αντωνόπουλος στο Σ' αγαπω απο τι πεθανε τελικά??? η παθηση δεν διευκρινίζεται στην ταινία..απλώς αναφερεται ως "η μάστιγα της εποχής μας" δηλαδη μια ανίατη ασθενεια....καρκίνος? λευχαιμία? ή κάποια άλλη παθηση που εκείνα τα χρόνια ενδεχομένως να υπηρχε ακόμη π.χ. φυματίωση???

Επίσης στο "Ανάμεσα σε 2 γυναικες", στο τελος ο Παπαμιχαήλ ξαναγυρίζει στην γυναίκα του Τζένη Ρουσσέα, οντας απένταρος (αφου του εχει φαει όλη την περιουσία στα χαρτιά). Αναγκαζεται να ξαναφύγει στα καράβια για να ξαναμαζεψει λεφτα ή παραμένει στη στεριά όπως ήταν η επιθυμία του??? ειναι λιγο φλου αυτο δεν το διευκρινίζουν στο τελος....
Το θεωρούσα δεδομένο ότι πέθανε από καρκίνο. late 60s, αρχές 70s ήταν, δεν ήταν και κατοχή να πεθάνει από φυματίωση...

Τώρα για το "ανάμεσα σε 2 γυναίκες" πολύ θα ήθελα να χώριζε τη Ρουσσέα και να παντρευόταν την Καλογεροπούλου που τόσο τον αγαπούσε. Αλλά τελικά νομίζω ότι μένει στη στεριά με τη Ρουσσέα και καλείται να ξεκινήσει από το μηδέν...
 
andrianna είπε:
Το θεωρούσα δεδομένο ότι πέθανε από καρκίνο. late 60s, αρχές 70s ήταν, δεν ήταν και κατοχή να πεθάνει από φυματίωση...Τώρα για το "ανάμεσα σε 2 γυναίκες" πολύ θα ήθελα να χώριζε τη Ρουσσέα και να παντρευόταν την Καλογεροπούλου που τόσο τον αγαπούσε. Αλλά τελικά νομίζω ότι μένει στη στεριά με τη Ρουσσέα και καλείται να ξεκινήσει από το μηδέν...
Και εγω για καρκινο (πνευμόνων) πιστεύω, απλά ανέφερα τη φυματιωση ως πνευμονολογική παθηση γιατί ο ιδιος λεει στην ταινία " " ..απο εκει καταλαβαίνουμε οτι το προβλημα ήταν στους πνευμονες...

Βλεποντας τους τίτλους στο "Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά" αναφερεται:

σενάριο Λάκης Μιχαηλίδης, Ανθή Δημοπούλου

Δασκάλα τιτλοι.jpg

Η <Ανθή Δημοπούλου> ήταν η.....Φλωρέττα Ζαννα?????

Το πραγματικό της όνομα είναι Ανθή Στυλιανέα ( http://el.wikipedia.org/wiki/Φλωρέττα_Ζάννα ) και απο τη στιγμή που ήταν σύζυγος του σκηνοθέτη της ταινίας Ντίνου Δημόπουλου, μιλάμε για εκείνη??? ή προκειται για συνωνυμία???? :wait2:
 
andrianna είπε:
Το θεωρούσα δεδομένο ότι πέθανε από καρκίνο. late 60s, αρχές 70s ήταν, δεν ήταν και κατοχή να πεθάνει από φυματίωση...Τώρα για το "ανάμεσα σε 2 γυναίκες" πολύ θα ήθελα να χώριζε τη Ρουσσέα και να παντρευόταν την Καλογεροπούλου που τόσο τον αγαπούσε. Αλλά τελικά νομίζω ότι μένει στη στεριά με τη Ρουσσέα και καλείται να ξεκινήσει από το μηδέν...
Και εγω για καρκινο (πνευμόνων) πιστεύω, απλά ανέφερα τη φυματιωση ως πνευμονολογική παθηση γιατί ο ιδιος λεει στην ταινία "η δύσπνοια αυξάνεται κατα τας μεσονυκτίους ώρας...". Και επιπλεον ο γιατρός Νότης Περγιάλης κοιταζει ακτινογραφία θωρακος. Απο αυτά καταλαβαίνουμε οτι το προβλημα ήταν στους πνευμονες...

Βλεποντας τους τίτλους στο "Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά" αναφερεται:

σενάριο Λάκης Μιχαηλίδης, Ανθή Δημοπούλου

Προβολή συνημμένου 94911

Η <Ανθή Δημοπούλου> ήταν η.....Φλωρέττα Ζαννα?????

Το πραγματικό της όνομα είναι Ανθή Στυλιανέα ( http://el.wikipedia.org/wiki/Φλωρέττα_Ζάννα ) και απο τη στιγμή που ήταν σύζυγος του σκηνοθέτη της ταινίας Ντίνου Δημόπουλου, μιλάμε για εκείνη??? ή προκειται για συνωνυμία????

Δασκάλα τιτλοι.jpg
 
Στο Νικητη πιστεύετε ότι η Αντα αγαπούσε όντως τον Πέτρο, ή είχε την ψευδαίσθηση ότι έχει αισθήματα για αυτόν?
 
Στο Ο άνθρωπος που γύρισε από την ζέστη , υπάρχει μια σκηνή όπου ο Κωνσταντάρας περπατάει στον δρόμο, αφού έχει φύγει θυμωμένος, από το σπίτι του. Εκεί τον δείχνει (χωρίς ήχο), να λέει θυμωμένος κάτι σε περαστικούς ( έτσι φαίνεται τουλάχιστον). Άραγε ήταν αυτοσχεδιασμός, για να ταιριάξει με την ψυχολογική διάθεση του πρωταγωνιστή ή κάποιος ενοχλητικός πήγε να χαλάσει την σκηνή;
 
andrianna είπε:
Στο Νικητη πιστεύετε ότι η Αντα αγαπούσε όντως τον Πέτρο, ή είχε την ψευδαίσθηση ότι έχει αισθήματα για αυτόν?
Προσωπικά δεν νομιζω οτι τον αγαπούσε...περισσότερο ήταν η αντιζηλία με την αδερφή της, να της "πάρει" αυτό που ήθελε...

RIO είπε:
Στο Ο άνθρωπος που γύρισε από την ζέστη , υπάρχει μια σκηνή όπου ο Κωνσταντάρας περπατάει στον δρόμο, αφού έχει φύγει θυμωμένος, από το σπίτι του. Εκεί τον δείχνει (χωρίς ήχο), να λέει θυμωμένος κάτι σε περαστικούς ( έτσι φαίνεται τουλάχιστον). Άραγε ήταν αυτοσχεδιασμός, για να ταιριάξει με την ψυχολογική διάθεση του πρωταγωνιστή ή κάποιος ενοχλητικός πήγε να χαλάσει την σκηνή;
RIO όσες φορες την εχω δει μου δινει την εντυπωση οτι ειναι αληθινή...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
hannele είπε:
Η <Ανθή Δημοπούλου> ήταν η.....Φλωρέττα Ζαννα?????

Το πραγματικό της όνομα είναι Ανθή Στυλιανέα ( http://el.wikipedia.org/wiki/Φλωρέττα_Ζάννα ) και απο τη στιγμή που ήταν σύζυγος του σκηνοθέτη της ταινίας Ντίνου Δημόπουλου, μιλάμε για εκείνη??? ή προκειται για συνωνυμία????

:thumbup: εντυπωσιακος συσχετισμος :thumbup:

Πονταρω -χωρις να γνωριζω κατι σχετικο- οτι ετσι ειναι.
 
hannele είπε:
Βλεποντας τους τίτλους στο "Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά" αναφερεται:

σενάριο Λάκης Μιχαηλίδης, Ανθή Δημοπούλου

Προβολή συνημμένου 94911

Η <Ανθή Δημοπούλου> ήταν η.....Φλωρέττα Ζαννα?????

Το πραγματικό της όνομα είναι Ανθή Στυλιανέα ( http://el.wikipedia.org/wiki/Φλωρέττα_Ζάννα ) και απο τη στιγμή που ήταν σύζυγος του σκηνοθέτη της ταινίας Ντίνου Δημόπουλου, μιλάμε για εκείνη??? ή προκειται για συνωνυμία????
Θα μπορούσε άνετα να είναι η Φλωρέττα Ζάννα.

hannele είπε:
Προσωπικά δεν νομιζω οτι τον αγαπούσε...περισσότερο ήταν η αντιζηλία με την αδερφή της, να της "πάρει" αυτό που ήθελε...
Ναι, και εγώ αυτό πιστεύω! αλλά μου κάνει εντύπωση, όσες φορές βλέπω την ταινία, ότι επιμένει ότι τον αγαπούσε... λες και δεν ξέρει τί εστί αγάπη! και όλη αυτή η κακία...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
andrianna είπε:
Ναι, και εγώ αυτό πιστεύω! αλλά μου κάνει εντύπωση, όσες φορές βλέπω την ταινία, ότι επιμένει ότι τον αγαπούσε... λες και δεν ξέρει τί εστί αγάπη! και όλη αυτή η κακία...
μα αν τον αγαπούσε γιατί τον "αφησε" ετσι εύκολα για να παρει τον Λειβαδίτη??? οταν καποιον τον αγαπάς τον διεκδικείς...
 
Πίσω
Μπλουζα