Αναπάντητες απορίες

RIO

Retro Horrormaniac
Joined
12 Νοέ 2009
Μηνύματα
20.653
Αντιδράσεις
66.155
Σε κάποιες ελληνικές ταινίες, οι πρωταγωνιστές αναφέρονταν συχνά σε κάποιο περιστατικό, χωρίς όμως ποτέ να εξηγούν τι ακριβώς συνέβη. Παράδειγμα: Στις κυρίες της αυλής, η ηθοποιός Φλωρέτα Ζαννά μονίμως περιμένει τον άντρα της, να γυρίσει από κάπου. Αλλά από που; Μήπως Ανατολικό Μπλοκ; Επίσης στον Στρίγγλο που έγινε αρνάκι, ποτέ δεν αναφέρεται τι ήταν το παράπτωμα του αδερφού της Κοντού, που έκανε έξαλλο τον Κωνσταντάρα. Εσας ποιά παραδείγματα σας έρχονται στο μυαλό;
 
Δεν μου έρχεται κάτι σχετικό στο μυαλό, απλώς θέλω να πω ότι αυτό που αναφέρεις είναι δείγμα σωστής συγγραφής πλοκής. Από τα λίγα που πρόλαβα να μάθω ως εκκολαπτόμενος σεναριογράφος, θυμάμαι χαρακτηριστικά πως οι μισοαναφορές σε περιστατικά σχεδόν άσχετα με την ιστορία γενικά ενθαρρύνονται καθώς θεωρούνται δείγμα πως οι χαρακτήρες είναι πραγματικοί άνθρωποι, και οι ζωές τους δεν περιορίζεται σε αυτό που βλέπουμε. Μάλιστα μια προτεινόμενη μέθοδος είναι πριν γράψεις το σενάριο να σκαριφίσεις μια σύντομη βιογραφία των βασικών χαρακτήρων ώστε να τους νιώθεις πιο πολυδιάστατους.
 
Ετσι οπως τα λεει ο Αλκης ειναι. Κατα τα αλλα οι ελληνικες ταινιες παντα με κουραζαν τοσο, ωστε ποτε δεν παρατηρησα σε βαθος την υποθεση και τα "κενα" της
 
Εγώ που είμαι "πονηρός", λέω ότι μπορεί να υπήρχαν κρυφές υπόνοιες για "απαγορευμένες" πολιτικές θέσεις της εποχής. Μόνο αυτό, τίποτα άλλο...
 
Ωραιο και πρωτοτυπο θεμα!

Λοιπον, εγω ειχα παντα την απορια γιατι στην ταινια Ιστορια Μιας Ζωης, αυτοκτονει η Λασκαρη.

Ο αντρας της Μανος Κατρακης, της δινει τελεσιγραφο πως αν δεν εγκαταλειψει τον εραστη της Λευτερη Βουρνα, αυτος θα κανει τα παντα για να τον καταστρεψει οικονομικα.

Αμεσως μετα, η Λασκαρη πεφτει με το αμαξι της στον γκρεμο και σκοτωνεται!

Ενταξει, καταλαβαινω οτι ο Δαλιανιδης ηθελε να δωσει ενα τραγικο τελος στην ιστορια, αλλα ας εβρισκε εναν πιο σημαντικο λογο!

Κατ' αρχας η Λασκαρη με την αυτοκτονια της δεν εξασφαλιζε οτι ο αντρας της θα χαριζε τα χρεη του εραστη της.

Θα μπορουσε να παει στο σπιτι του αγαπημενου της, που αλλωστε ηταν κοντα και την περιμενε, και να δουν μαζι τι θα κανουν.

Ποιος της ειπε επισης οτι ο καλος της θα προτιμουσε να την δει νεκρη απο το να χασει τα χρηματα του?

Η Λασκαρη με το που ακουσε τον εκβιασμο, μπηκε στο αμαξακι της και...παρτην κατω!

Συγγνωμη, αλλα νομιζω πως δεν ειναι λογος αυτος για να χασει κανεις τη ζωη του, και παρ' ολο που η ταινια ειναι κατα τα αλλα καλη, το τελος της δεν με πειθει!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
RIO είπε:
Παράδειγμα: Στις κυρίες της αυλής, η ηθοποιός Φλωρέτα Ζαννά μονίμως περιμένει τον άντρα της, να γυρίσει από κάπου. Αλλά από που; Μήπως Ανατολικό Μπλοκ;
Σ' αυτή την απορία νομίζω ότι μπορώ ν' απαντήσω :)

Ο άντρας της Μελίτας (Φλωρέτα Ζάννα) της ταινίας σίγουρα είναι κάπου στο Ανατολικό Μπλοκ. Γιατί;

Στοιχείο πρώτο: Ο Αλεξανδράκης έχει νοικιάσει δωμάτιο στην αυλή και η Μελίτα κατεβαίνει. Η γυναίκα του Ηλιόπουλου αναλαμβάνει να τον πληροφορήσει. Του λέει ότι η κυρία Μελίτα είναι μια υπέροχη κυρία που όμως ατύχησε στη ζωή της. Παντρεύτηκε πολύ νέα, "τα δύσκολα χρόνια" κι ο άντρας της έφυγε. Τώρα όμως λένε πως θα γυρίσει.

Η ταινία είναι του 1966 και στηρίζεται σε θεατρικό της σαιζόν 1964 - 1965. Το 1965 η τότε κυβέρνηση της Ένωσης Κέντρου επέτρεψε την επιστροφή από το Ανατολικό Μπλοκ ορισμένων κατηγοριών πολιτικών προσφύγων. Ήταν το πρώτο, μικρό κύμα που επαναπατρίστηκε. Η μαζική επιστροφή έγινε με τη Μεταπολίτευση.

(η μοναδική άλλη αναφορά στην επιστροφή των πολιτικών προσφύγων το 1965 νομίζω ότι είναι στο "Υιέ μου, υιέ μου" -επίσης ταινία του 1965- ο Τρύφωνας - Σταυρίδης που επιστρέφει την τελευταία στιγμή στην "Αμαλούσκαγια" - Κρεβατά, κάνοντας χαλάστρα στον Κωνσταντάρα :D )

 


Στοιχείο δεύτερο: Στη σκηνή της γιορτής, ένα τηλεγράφημα παραδίδεται στη Μελίτα. Ανακοινώνει στους υπόλοιπους ότι ο άντρας της δεν θα επιστρέψει. Ανακλήθηκαν όλες οι άδειες.

Προφανώς υπονοείται ότι δεν μπόρεσε να ενταχθεί στον κατάλογο των επαναπατρισθέντων.

Στοιχείο τρίτο: Η Μελίτα φεύγει για να πάει εκείνη κοντά του και οι άνθρωποι της αυλής την αποχαιρετούν. Η Γιουλάκη της λέει να του δώσει χαιρετίσματα από την Παρασκευή και μετά αναφωνεί "καλά κάνω εγώ που δεν ανακατεύομαι με την πολιτική".

Νομίζω λοιπόν ότι είναι βέβαιο, αν και υπαινικτικό, ότι ο άντρας της Μελίτας έφυγε με τον Εμφύλιο και είναι πολιτικός πρόσφυγας. Γι' αυτό εξάλλου και η αναφορά στο ότι η Μελίτα παντρεύτηκε "πολύ νέα, σχεδόν παιδί". Για να δικαιολογήσουν τα 17 τουλάχιστον χρόνια που πρέπει να έχουν περάσει στην ηλικία του ρόλου που πρέπει να είναι μια γυναίκα, όχι στην πρώτη της νιότη, αλλά σίγουρα ακόμα όμορφη και ερωτεύσιμη.
 
bambinella 100 είπε:
Ωραιο και πρωτοτυπο θεμα!
Λοιπον, εγω ειχα παντα την απορια γιατι στην ταινια Ιστορια Μιας Ζωης, αυτοκτονει η Λασκαρη.

Ο αντρας της Μανος Κατρακης, της δινει τελεσιγραφο πως αν δεν εγκαταλειψει τον εραστη της Λευτερη Βουρνα, αυτος θα κανει τα παντα για να τον καταστρεψει οικονομικα.

Αμεσως μετα, η Λασκαρη πεφτει με το αμαξι της στον γκρεμο και σκοτωνεται!

Ενταξει, καταλαβαινω οτι ο Δαλιανιδης ηθελε να δωσει ενα τραγικο τελος στην ιστορια, αλλα ας εβρισκε εναν πιο σημαντικο λογο!

Κατ' αρχας η Λασκαρη με την αυτοκτονια της δεν εξασφαλιζε οτι ο αντρας της θα χαριζε τα χρεη του εραστη της.

Θα μπορουσε να παει στο σπιτι του αγαπημενου της, που αλλωστε ηταν κοντα και την περιμενε, και να δουν μαζι τι θα κανουν.

Ποιος της ειπε επισης οτι ο καλος της θα προτιμουσε να την δει νεκρη απο το να χασει τα χρηματα του?

Η Λασκαρη με το που ακουσε τον εκβιασμο, μπηκε στο αμαξακι της και...παρτην κατω!

Συγγνωμη, αλλα νομιζω πως δεν ειναι λογος αυτος για να χασει κανεις τη ζωη του, και παρ' ολο που η ταινια ειναι κατα τα αλλα καλη, το τελος της δεν με πειθει!

Εμενα παλι μου αρεσε αυτο το τελος γιατι βρισκω οτι εχει καποιο βαθυτερο νοημα!!!Πιστευω πως αυτοκτονησε επειδη της ειχαν συμβει τοσα πολλα στη ζωη της γιατι στη κυριολεξια ειχε γινει μπαλακι!!!Ολοι σχεδον την μισουσαν κ στο τελος σκεφτηκε πως με τον Βουρνα δεν θα μπορει να ειναι μαζι λογω του Κατρακη.Κ με τον Κατρακη δεν θα ηταν ευτυχισμενη λογω της κακιας αδερφης του (Καβαδια)!Οποτε βρεθηκε σε αδιεξοδο και απαλαχτηκε!!Κ αμα παρατηρησεις στο τελος ο Κατρακης κοιταει πιο συμπονετικα τον Βουρνα στη θεαση της νεκρης Λασκαρης,οποτε ισως κ να τον βοηθησει για το χατιρι της!!Ετσι το καταλαβα εγω τωρα βεβαια δεν ξερω αν ειναι σωστο!!!Πολυ ωραια ταινια παντως!!!!!!! :)
 
Eυχαριστω argy για τη δικη σου τοποθετηση επι της αποριας μου!

Συνεχιζω να την εχω, αλλα αυτο μαλλον εχει να κανει περισσοτερο με το πως βλεπει ο καθενας τα πραγματα και ισως με ποιο τροπο θα αντιδρουσε ο ιδιος σε αναλογη περιπτωση.

Οσο για την τελευταια σκηνη που ανεφερες, εμενα παλι μου φαινεται πως ο Κατρακης κοιταει τον Βουρνα σαν βρεγμενη γατα, λογω τυψεων! :)
 
bambinella 100 είπε:
Eυχαριστω argy για τη δικη σου τοποθετηση επι της αποριας μου!Συνεχιζω να την εχω, αλλα αυτο μαλλον εχει να κανει περισσοτερο με το πως βλεπει ο καθενας τα πραγματα και ισως με ποιο τροπο θα αντιδρουσε ο ιδιος σε αναλογη περιπτωση.

Οσο για την τελευταια σκηνη που ανεφερες, εμενα παλι μου φαινεται πως ο Κατρακης κοιταει τον Βουρνα σαν βρεγμενη γατα, λογω τυψεων! :)

Αφου τον κοιταει σαν βρεγμενη γατα αρα θα τον βοηθησει!!! ;)

Εγω εχω απορια αν ο Αλεξανδρακης θα μπει φυλακη στο Δακρυα Για Την Ηλεκτρα :what:
 
argy είπε:
Αφου τον κοιταει σαν βρεγμενη γατα αρα θα τον βοηθησει!!! ;) Εγω εχω απορια αν ο Αλεξανδρακης θα μπει φυλακη στο Δακρυα Για Την Ηλεκτρα.:what:
Κι εγω οτι θα τον βοηθησει λεω, αλλα το κακο εχει γινει.

Στην απορια που εχεις με τον Αλεξανδρακη, λογικα η Λασκαρη μετα τον θανατο της μητερας της θα πρεπει να παει να τον καταγγειλει για αποπειρα ανθρωποκτονιας κατα της ιδιας.

Νομιζω ναι. Θα συλληφθει και θα καταληξει στη φυλακη τελικα, αλλα καλυτερα θα ηταν να υπηρχε και καποιος υπαινιγμος στο τελος για να το σιγουρευαμε!
 
Εχω και εγω μια απορια παιδια που την εχω χρονια καθε φορα που βλεπω την ταινια κι αν ξερει κανεις ας μου απαντησει να λυθει επιτελους.Στην ταινια Ο Δημος απ' τα Τρικαλα με το Χατζηχρηστο οπου οταν ανακαλυπτει η γυναικα του οτι εχει ερωμενη της λεει οτι δεν ηταν αυτος αλλα ο διδυμος αδερφος του.Απορια πρωτη συγνωμη κιολας τοσα χρονια παντρεμενοι δεν ηξερε η γυναικα του αν εχει διδυμο αδερφο? Αν ειχε διδυμο αδερφο δεν θα τον εβλεπε στο γαμο? Μετα απο χρονια θα το μαθαινε? Καποια στιγμη θα τον εβλεπε αν ειχε στα Τρικαλα εμενε ο αδερφος του οχι στην Αμερικη για να μην τον εχει δει.Απορια δευτερη στο τελος που βλεπει τον αδερφο του και διαπυστωνει οτι δεν του μοιαζει και του λεει εσυ εισαι και γνωριζονται για πρωτη φορα.Πως γινεται να εισαι χρονια παντρεμενη με καποιον και να μην εχεις δει ποτε τον αδερφο του εστω για μια φορα ουτε στο γαμο σας?Παιδια δε γινεται αυτο γιαυτο και το σεναριο δεν με επεισε ποτε.Αν μπορει κανεις να με βοηθησει να λυσω τις αποριες μου ευχαριστω.
 
Kαλα, η ταινια ειναι καμποσο τραβηγμενη γενικα...

Τις δικαιολογιες που δινει ο Χατζηχρηστος στη γυναικα του δεν τις πιστευει κανονοκα ουτε τριων χρονων παιδι. Μ' αρεσει που στο τελος του λεει η συζυγος "Παρασκευα μου σε αδικησα" !!!!!!! Η πολυ χαζη ειναι η την χαζη παριστανει...

Αυτο που ρωτας εξηγειται μεσα στην ταινια (τελος παντων, δηλαδη).

Υποτιθεται οτι τα δυο αδελφια ειχαν κληρονομικες διαφορες με κατι κτηματα που τους αφησε ο πατερας τους και δεν μιλιοντουσαν για χρονια.

Μαλιστα καποια στιγμη η Κυβελη Θεοχαρη, γυναικα του Χατζηχρηστου στο εργο, λεει στη φιλη της Καιτη Πανου οτι ο Δημος λογω αυτων των διαφορων δεν ειχε παει ουτε στο γαμο τους.

Δεν ξερω αν σε καλυψα, Ioli, αλλα φταιει το σεναριο που μπαζει απο παντου!
 
bambinella 100 είπε:
Kαλα, η ταινια ειναι καμποσο τραβηγμενη γενικα...Τις δικαιολογιες που δινει ο Χατζηχρηστος στη γυναικα του δεν τις πιστευει κανονοκα ουτε τριων χρονων παιδι. Μ' αρεσει που στο τελος του λεει η συζυγος "Παρασκευα μου σε αδικησα" !!!!!!! Η πολυ χαζη ειναι η την χαζη παριστανει...

Αυτο που ρωτας εξηγειται μεσα στην ταινια (τελος παντων, δηλαδη).

Υποτιθεται οτι τα δυο αδελφια ειχαν κληρονομικες διαφορες με κατι κτηματα που τους αφησε ο πατερας τους και δεν μιλιοντουσαν για χρονια.

Μαλιστα καποια στιγμη η Κυβελη Θεοχαρη, γυναικα του Χατζηχρηστου στο εργο, λεει στη φιλη της Καιτη Πανου οτι ο Δημος λογω αυτων των διαφορων δεν ειχε παει ουτε στο γαμο τους.

Δεν ξερω αν σε καλυψα, Ioli, αλλα φταιει το σεναριο που μπαζει απο παντου!
Bambinella εχεις δικιο τι να εξηγησεις σαυτη την ταινια τα ανεξηγητα?Μπαζει απο παντου δε θα πει τιποτα γιατι οσο και κληρονομικες διαφορες να ειχαν τα αδερφια εστω και τυχαια καποια στιγμη ο Δημος θα εβλεπε τη νυφη του πιο πριν.Αυτες οι δικαιολογιες δεν στεκουν με τιποτα σε μια ταινια που θελει να απευθυνεται σε νοητικα αναπτυγμενους ανθρωπους.
 
Μπάζει ξεμπάζει κορίτσια, εμένα "ο Δήμος από τα Τρίκαλα" με κάνει και γελάω πολύ :D

Ένας Χατζηχρήστος στα καλύτερά του. Με μια απίστευτη φυσικότητα στο παίξιμό του.

Οι ατάκες του είναι μία και μία. Στη σκηνή που απολογείται στη φίλη της γυναίκας του - Καίτη Πάνου ("δε μου μοιάζει, εμ βέβαια δε μου μοιάζει, έκανες που έκανες βρε μάνα έναν αδελφό, χάθηκε δηλαδή να μου μοιάζει;"), σ' αυτή που υποδέχεται τον αδελφό του ("να σου φέρουμε και την Τζένη, για κοίτα βρε τον Δήμο που ήρθε από τα Τρίκαλα να μας φάει το κορίτσι"), που εκθέτει τον αδελφό του στα μάτια της Πάνου ("μπορεί νομίζω να περάσει έξω ένας αθώος, φεύγει ο αθώος, -μ' έκαψες βρε, μ' έκαψες, -σ' έκαψα αλλά εγώ βγήκα λάδι"), που πάει να βγει κι από πάνω στη γυναίκα του ("που έχεις άντρα έναν ήρωα, έναν μικρό Κολοκοτρώνη").

Μπορώ να την βλέπω ξανά και ξανά και να ξεκαρδίζομαι. Κι όντως bambinella οι κτηματικές διαφορές δίνονται ως εξήγηση γιατί νύφη και κουνιάδος δεν έχουν βρεθεί ποτέ.
 
Μα γιατί σας κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση; Γιατί το θεωρείτε τόσο απίθανο;

Ναι, πράγματι συνέβαινε να μην έχουνε συναντηθεί ποτέ συγγενείς εξ αγχιστείας λόγω κληρονομικών διαφορών. Έχω ανάλογα παραδείγματα μέσα στο ίδιο το οικογενειακό μου περιβάλλον. Την εποχή στην οποία αναφέρεται η ταινία, αυτά συνέβαιναν εύκολα. Πολύ εύκολα.

Και ναι, για την εποχή εκείνη τα Τρίκαλα ήτανε στην άλλη άκρη του κόσμου. Υπήρχε πάρα μα πάρα πολύς κόσμος που δεν είχε φύγει ποτέ από το χωριό του.

Το μόνο, για μένα, στοιχείο που αποδείκνυε το ψέμα ήτανε η ομοιότητα των διδύμων. Ή μάλλον, η έλλειψή της. ;)
 
snoopy είπε:
Το μόνο, για μένα, στοιχείο που αποδείκνυε το ψέμα ήτανε η ομοιότητα των διδύμων. Ή μάλλον, η έλλειψή της. ;)
Και γι' αυτό δίνουν μια εξήγηση, τραβηγμένη από τα μαλλιά βέβαια!

Στην τελευταία σκηνή ο αληθινός Δήμος λέει στην Λέλα ότι όντως ο Παρασκευάς ήταν στη φωτογραφία αλλά συνόδευε την ξανθιά Λούλα γιατί τον είχε παρακαλέσει ο ίδιος να κάνει συντροφιά στην κοπέλα του που ήταν μόνη της στην Αθήνα. Ο Παρασκευάς αποφάσισε να του κάνει το χατήρι γιατί μόλις είχαν αποκαταστήσει τις σχέσεις τους και ήθελε να του είναι αρεστός.

Τελείως σχοινοτενής δικαιολογία βέβαια αλλά όπως είπα τα παραβλέπω όλα μπροστά στο απίστευτο μπρίο του Χατζηχρήστου.
 
snoopy είπε:
Μα γιατί σας κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση; Γιατί το θεωρείτε τόσο απίθανο;
Ναι, πράγματι συνέβαινε να μην έχουνε συναντηθεί ποτέ συγγενείς εξ αγχιστείας λόγω κληρονομικών διαφορών. Έχω ανάλογα παραδείγματα μέσα στο ίδιο το οικογενειακό μου περιβάλλον. Την εποχή στην οποία αναφέρεται η ταινία, αυτά συνέβαιναν εύκολα. Πολύ εύκολα.

Και ναι, για την εποχή εκείνη τα Τρίκαλα ήτανε στην άλλη άκρη του κόσμου. Υπήρχε πάρα μα πάρα πολύς κόσμος που δεν είχε φύγει ποτέ από το χωριό του.

Το μόνο, για μένα, στοιχείο που αποδείκνυε το ψέμα ήτανε η ομοιότητα των διδύμων. Ή μάλλον, η έλλειψή της. ;)
Μπορει να εχεις και δικιο και οντως να ειναι συχνο φαινομενο λογω κτηματικων διαφορων να μην ειχε δει τη νυφη του ο Δημος και οντως για εκεινη την εποχη τα Τρικαλα ηταν μακρια σε σχεση με σημερα που οι αποστασεις εχουν μηδενιστει.Θελω να ρωτησω και κατι αλλο για μια αλλη απορια που εχω παλι με το Χατζηχρηστο στην ταινια κακος ψυχρος και αναποδος οπου παιζει δυο διδυμους και που ο θυμιος απο το χωριο παιρνει τη θεση του διασημου ηθοποιου αδερφου του και η γυναικα του παλι δεν ξερει οτι εχει διδυμο αδερφο και στο τελος γνωριζει ο θυμιος την νυφη του και την ανηψια του.Πως γινεται παλι να μην εχει δει τοσα χρονια τον διδυμο αδερφο του αντρα της και εκεινος τη νυφη του και την ανηψια του?Αν μπορει κανεις και παλι να βοηθησει να λυθει η απορια μου ευχαριστω.
 
ioli1453 είπε:
Μπορει να εχεις και δικιο και οντως να ειναι συχνο φαινομενο λογω κτηματικων διαφορων να μην ειχε δει τη νυφη του ο Δημος και οντως για εκεινη την εποχη τα Τρικαλα ηταν μακρια σε σχεση με σημερα που οι αποστασεις εχουν μηδενιστει.Θελω να ρωτησω και κατι αλλο για μια αλλη απορια που εχω παλι με το Χατζηχρηστο στην ταινια κακος ψυχρος και αναποδος οπου παιζει δυο διδυμους και που ο θυμιος απο το χωριο παιρνει τη θεση του διασημου ηθοποιου αδερφου του και η γυναικα του παλι δεν ξερει οτι εχει διδυμο αδερφο και στο τελος γνωριζει ο θυμιος την νυφη του και την ανηψια του.Πως γινεται παλι να μην εχει δει τοσα χρονια τον διδυμο αδερφο του αντρα της και εκεινος τη νυφη του και την ανηψια του?Αν μπορει κανεις και παλι να βοηθησει να λυθει η απορια μου ευχαριστω.
Μπορεί τα σενάρια να φαίνονται, ή ακόμη και να είναι τραβηγμένα απ' τα μαλλιά. "Ποιητική αδεία", ο συγγραφέας μπορεί να γράφει λίγο πολύ ό,τι θέλει.

Αλλά είπαμε, τις εποχές εκείνες, το σπάνιο ήτανε να φύγει κάποιος από το χωριό του. Και το ακόμη σπανιότερο; να γυρίσει.

Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη, ειδικά στο χωριό του πατέρα μου, για πολλούς δεν ξέρανε καν αν ζούσανε ή αν πεθάνανε. Και βρισκόντουσαν στην Αθήνα. Οικογενειάρχες πια, επαγγελματίες κλπ κλπ. Είναι αυτό που λένε: φύγανε και ρίξανε μαύρη πέτρα πίσω τους.

Οι περισσότεροι αρχίσανε να επιστρέφουνε απ' τα 45-50 τους και μετά. Για άλλους, δεν έμαθε ποτέ κανείς τι απογίνανε. Τρομερό; ναι, ξέρω... ακόμη κι εγώ δυσκολεύομαι πολλές φορές να τα πιστέψω. Πρόκειται όμως για γεγονότα και όχι για σενάρια ταινίας.

(Τώρα που το σκέφτομαι, άπειρα σενάρια θα μπορούσανε να γραφούν.... χμμμμμμ....)

(Άσχετο αλλά ήτανε μοιραίος ο συνειρμός: θυμάστε την εκπομπή "Απίστευτα κι όμως αληθινά"; )
 
Προκειται για μια αναπαντητη απορια που εχω εδω και χρονια.

Στην ταινια της Φινος Φιλμ, Ολγα αγαπη μου, γκρεμιζεται η γεφυρα για της οποιας την αποπερατωση ευθυνεται ο μηχανικος Πετρος Βασιλειαδης (Φαιδων Γεωργιτσης). Αυτος οπως ειναι επομενο χανει το διπλωμα του και το ξαναπαιρνει αρκετα αργοτερα, προς το τελος της ταινιας.

Μεσα στο εργο δεν εξηγειται ποτε τι πραγματικα συνεβη κι αυτη η γεφυρα επεσε, ουτε ποιος εφταιγε. Μονο καποια στιγμη λεει ο Ανδρεας Μπαρκουλης οτι δεν εφταιγε ο Πετρος, και η σκηνη κοβεται αποτομα σε αυτη του τη φραση σαν να επροκειτο κανονικα να συνεχιστει, αλλα να εφαγε ψαλιδι.

Δεν ζηταω επιστημονικη αναλυση για τα προβληματα που εκαναν τη γεφυρα σκονη, αλλα θα ηθελα να ακουγα κατι παραπανω για το τι συνεβη.
 
Αν δεν κάνω λάθος Bambi υπάρχει μια σκηνή με τον Γεωργίτση και τον εργολάβο. Ο Γεωργίτσης κάτι του ζητάει (περισσότερο τσιμέντο στα μπετά μάλλον ;) ), ο εργολάβος τον βρίσκει υπερβολικό στις απαιτήσεις του και μάλιστα υπάρχει και ατάκα του στυλ "πήρατε ένα δίπλωμα και νομίζετε πως όλα τα ξέρετε, εμείς τόσα χρόνια στις οικοδομές τα μάθαμε καλύτερα από σας".

Η γέφυρα λοιπόν γκρεμίστηκε από τσιγκουνιές του κατασκευαστή (διαχρονική αλήθεια στο Ελλάντα :( ).
 
Πίσω
Μπλουζα