Αναπάντητες απορίες

hannele είπε:
μα αν τον αγαπούσε γιατί τον "αφησε" ετσι εύκολα για να παρει τον Λειβαδίτη??? οταν καποιον τον αγαπάς τον διεκδικείς...
σε αυτό έχω απάντηση νομίζω...

1ον, Γιατί τα αισθήματα δεν ήταν αμοιβαία. Νόμιζε ότι τον αγαπούσε, πιστεύω ότι είχε πείσει τον εαυτό της ότι τον αγαπούσε μόνο και μόνο γιατί τον ήθελε η αδερφή της. Αλλά από την άλλη πώς είναι δυνατό να λες ότι αγαπάς κάποιον και να τον βρίζεις, να τον ταπεινώνεις? αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω με τίποτα...

2ον, Γιατί ο Λειβαδίτης τής φέρθηκε αντρίκια και την έβαλε στην θέση της.
 
Πότε λέτε οτι ερωτευτηκε ο Αλέξης Βαρνέζης (Δημήτρης Παπαμιχαηλ) την γραμματεα του Κατερίνα (Αλίκη Βουγιουκλακη) στην ταινία "Μοντέρνα Σταχτοπούτα"????

το βραδυ που την είδε ντυμένη με την τουαλέτα?

ή ήταν από πιο μπροστά ερωτευμενος μαζί της (θαυμαζοντας την εργατικότητα της) και απλά δεν το ειχε συνειδητοποιήσει???
 
hannele είπε:
Πότε λέτε οτι ερωτευτηκε ο Αλέξης Βαρνέζης (Δημήτρης Παπαμιχαηλ) την γραμματεα του Κατερίνα (Αλίκη Βουγιουκλακη) στην ταινία "Μοντέρνα Σταχτοπούτα"???? το βραδυ που την είδε ντυμένη με την τουαλέτα?

ή ήταν από πιο μπροστά ερωτευμενος μαζί της (θαυμαζοντας την εργατικότητα της) και απλά δεν το ειχε συνειδητοποιήσει???
:wait2:

πιστεύω ότι από την πρώτη στιγμή που την προσέλαβε είχε το coup de foudre μαζί της, αλλά δεν εκδηλωνόταν. Αλλά από την άλλη με μπερδεύει η συμπεριφορά του προς την πρώην γραμματέα του στη Ρώμη...
 
andrianna είπε:
:wait2: Αλλά από την άλλη με μπερδεύει η συμπεριφορά του προς την πρώην γραμματέα του στη Ρώμη...
Kαι εγω εκει μπερδευομαι...

Υποθετω οτι μαλλον την ερωτευτηκε οταν την ειδε με την τουαλέτα...σαφως και την θαυμαζε σαν χαρακτήρα και σαν άνθρωπο, αλλα οταν την ειδε και ως "γυναικα", ισως τοτε την ειδε και διαφορετικά...
 
Η Κατερίνα Πιερή πάλι πότε πιστεύετε ότι τον ερωτεύθηκε? γιατί στη Ρώμη σαφέστατα τη λαμαρίνα την είχε δαγκώσει!
 
andrianna είπε:
Η Κατερίνα Πιερή πάλι πότε πιστεύετε ότι τον ερωτεύθηκε? γιατί στη Ρώμη σαφέστατα τη λαμαρίνα την είχε δαγκώσει!
Σιγουρα τον ερωτευτηκε απο τον πρωτο καιρό που δούλευαν μαζί, πριν ακομα πανε στη Ρωμη...αυτος ήταν το μπερδεμα γιατί περιτρυγύριζε την πρωην γραμματεα του (Δεσποινα Νικολαίδου), την οποια αν και δεν εκτιμουσε ως υπαλληλο γιατί δεν ήταν ευσυνειδητη στα καθηκοντα της, τον ελκούσε σαν γυναικα...
 
Στη σκηνή στο μπαλκόνι στη Ρώμη, μετά, ακολουθεί κάτι σαν ερωτική εξομολόγηση της Κατερίνας. Εκεί νομίζω ότι ο Αλέξης συνειδητοποίησε ότι την αγαπάει και τα αισθήματα είναι αμοιβαία :hurrah:

Ενώ με τη Μαίρη τη γοητευτική πρώην γραμματέα, υπήρχε έλξη αλλά όχι αίσθημα
 
Ισως και για αυτο δεν εκανε εκείνος το πρωτο βήμα αρχικά, γιατί δεν ήξερε τα αισθήματα της Κατερίνας....οταν σιγουρεύτηκε οτι ειναι αμοιβαια, κανονισε και το γαμο τους... :wub:
 
Ακριβώς!

Οι ταινίες "Αρχόντισσα και αλήτης", "Η αγαπη μας", "Το κορίτσι του λουνα παρκ" γυρίστηκαν ή προβλήθηκαν την ίδια χρονιά, το 1968.

Πώς εξηγείτε το ότι ενώ στην "αρχόντισσα" η χημεία του αγαπημένου μας ζευγαριού είναι πασιφανέστατη, στις άλλες δύο δεν είναι τόσοοοο εμφανής? τί μπορεί να άλλαξε? :wait2:
 
andrianna είπε:
Ακριβώς!
Οι ταινίες "Αρχόντισσα και αλήτης", "Η αγαπη μας", "Το κορίτσι του λουνα παρκ" γυρίστηκαν ή προβλήθηκαν την ίδια χρονιά, το 1968.

Πώς εξηγείτε το ότι ενώ στην "αρχόντισσα" η χημεία του αγαπημένου μας ζευγαριού είναι πασιφανέστατη, στις άλλες δύο δεν είναι τόσοοοο εμφανής? τί μπορεί να άλλαξε?
Πολλα μπορει να αλλαξουν οχι μονο απο ταινια σε ταινια, αλλα απο λεπτο σε λεπτο. Μονο που δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω τι μπορει να ηταν αυτα.

Το μονο που μπορω να πω με σιγουρια, ειναι οτι στην "Αγαπη μας" και στο "Κοριτσι του λουνα παρκ" παραγωγη και σκηνοθεσια εκανε ο Κωστας Καραγιαννης, ενω την "Αρχοντισσα" σκηνοθετησε ο Ντινος Δημοπουλος σε παραγωγη Φινος Φιλμ.

Χρειαζεται να προσθεσω τιποτε αλλο;
 
"Το κορίτσι του λούνα παρκ" και "Η Αγαπη μας" ειναι παραγωγής Καραγιάννης-Καρατζόπουλος.

"Η αρχόντισσα και ο αλητης" ειναι παραγωγής Φινος Φιλμς.

Και τα τρια γυριστηκαν και προβληθηκαν το 1968.

Απλα αυτό που συνέβη ειναι οτι το 1968 εφυγαν απο την εταιρεία του Καραγιάννη (αφου ειχαν ήδη γυρισει τις δυο αυτες ταινίες) και επέστρεψαν πίσω στην Φινος Φιλμς οπου γύρισαν την "Αρχοντισσα" και αμέσως μετά (το φθινοπωρο του 1968) ξεκινώντας την "Δασκάλα" η Αλικη εμεινε εγκυος.

Οταν λοιπον επεστρεψαν στον Φινο, τους ειχε πει τότε: "θα γυρισουμε ταινίες καλυτερες και απο την Αλικη στο Ναυτικο και το Ξύλο βγηκε απο τονΠαραδεισο". Και οντως οπως αποδειχτηκε και η "Αρχοντισσα" και η "Νεράιδα" και η "Δασκαλα" και πολυ περισσσότερο η "Νατάσσα" εσπασαν ταμεία με πανω απο 700.000 εισιτηρια.

Προσωπικα πιστευω οτι απο τεχνικης αποψης οι ταινίες του Φίνου ήταν μακραν πιο προσεγμενες και "περιποιημενες" (δεν ξερω τωρα κατα ποσο ειναι και αντικειμενικο αυτο που λεω γιατί λατρευω τις ταινίες του Φινου :D ).

bambinella 100 είπε:
.....στην "Αγαπη μας" και στο "Κοριτσι του λουνα παρκ" παραγωγη και σκηνοθεσια εκανε ο Κωστας Καραγιαννης, ενω την "Αρχοντισσα" σκηνοθετησε ο Ντινος Δημοπουλος σε παραγωγη Φινος Φιλμ.Χρειαζεται να προσθεσω τιποτε αλλο;
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: bambinella
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Νόμιζα ότι οι ταινίες γυρίζονταν καλοκαίρι και τη χειμερινή σεζόν έπαιζαν θέατρο... πότε προλάβαιναν τόσες ταινίες? :wait2:
 
Γυριζανε ταυτόχρονα αρκετες απο αυτες. Ειχα ακουσει μια συνεντευξη του αειμνηστου Διονύση Παπαγιαννόπουλου (στο youtube) σε μια εκπομπή του Φρεντυ Γερμανού που ελεγε οτι ο ιδιος μια χρονιά ειχε γυρισει ταυτοχρονα 3 ταινίες. Εφευγε απο το γυρισμα της μιας ταινίας και κατευθειαν πηγαινε στο γυρισμα της άλλης. Ειδικα αμα οι ταινίες ηταν και της ίδιας εταιρειας παραγωγής, εφευγαν απο το σκηνικο της μιας ταινίας και πηγαιναν στο σκηνικο της άλλης. :D

Και μονο το γεγονος οτι προλαβαιναν να μαθουν τα λόγια τους και δεν τα μπερδευαν να λενε τα λογια της μιας ταινιας, στην αλλη, δειχνει το μεγαλειο του ταλεντου αυτών των ανθρωπων. Αλλωστε για αυτο εφτασαν και εκει που εφτασαν....

Εγω εχω και την αλλη απορια. (Νομιζω το εχω αναφερει ξανα, αλλα οχι εδω, σε thread για τις πολεμικες ταινίες).

Στην Υπολοχαγό Νατασσα, στο φραγμα, γαζωσαν με τις σφαίρες τον Ορεστη (Δημήτρη Παπαμιχαηλ) και την Νατάσσα (Αλικη Βουγιουκλακη)..εκεινος πεθανε...εκεινη, παρα τη βροχη απο τις σφαιρες, επεζησε...και ειχε πέσει και πανω του, καλυπτοντας τον κατα καποιο τροπο τρωγοντας τις περισσότερες!!!

Οσες φορες εχω δει την ταινια, σε αυτο το σημειο ποτε δεν βρηκα "λογική" (τροπος του λεγειν γιατί άλλωστε ταινια ειναι) εξήγηση...για να αστειευτώ και λίγο, εφταψυχη να ήταν με τετοια βροχή απο σφαιρες, θα ηταν αδυνατον να επιζήσει... :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
hannele είπε:
Εγω εχω και την αλλη απορια. (Νομιζω το εχω αναφερει ξανα, αλλα οχι εδω, σε thread για τις πολεμικες ταινίες).Στην Υπολοχαγό Νατασσα, στο φραγμα, γαζωσαν με τις σφαίρες τον Ορεστη (Δημήτρη Παπαμιχαηλ) και την Νατάσσα (Αλικη Βουγιουκλακη)..εκεινος πεθανε...εκεινη, παρα τη βροχη απο τις σφαιρες, επεζησε...και ειχε πέσει και πανω του, καλυπτοντας τον κατα καποιο τροπο τρωγοντας τις περισσότερες!!!

Οσες φορες εχω δει την ταινια, σε αυτο το σημειο ποτε δεν βρηκα "λογική" (τροπος του λεγειν γιατί άλλωστε ταινια ειναι) εξήγηση...για να αστειευτώ και λίγο, εφταψυχη να ήταν με τετοια βροχή απο σφαιρες, θα ηταν αδυνατον να επιζήσει... :D
Ε, καλα τωρα! Ειναι δυνατον να ΠΕΘΑΝΕΙ μια Αλικη Βουγιουκλακη?

Οσο δραματικο και να ειναι το τελος μιας ταινιας της εκεινη δεν πεθαινει... Οι πατεραδες της πεθαινουν... οι αγαπημενοι της πεθαινουν... ο Αντωνοπουλος απο ασθενεια, ο Παπαμιχαηλ απο σφαιρες, ο σκυλος της απο αυτοκινητο, αλλα εκεινη δεν εχει πεθανει σε καμμια της ταινια!
 
lolota είπε:
Ε, καλα τωρα! Ειναι δυνατον να ΠΕΘΑΝΕΙ μια Αλικη Βουγιουκλακη?Οσο δραματικο και να ειναι το τελος μιας ταινιας της εκεινη δεν πεθαινει... Οι πατεραδες της πεθαινουν... οι αγαπημενοι της πεθαινουν... ο Αντωνοπουλος απο ασθενεια, ο Παπαμιχαηλ απο σφαιρες, ο σκυλος της απο αυτοκινητο, αλλα εκεινη δεν εχει πεθανει σε καμμια της ταινια!
Eκτός από το Ταξίδι με τον Κούρκουλο...
 
Στην ταινία "Ο στρίγλος που εγινε αρνάκι" τι ήταν αυτο το τοσο απαράδεκτο που έκανε ο νεαρός Χατζηθωμάς, αδερφός της Μαίρης (Μάρως Κοντού) στον διοικητή (Λάμπρο Κωνσταντάρα) και ήθελε με μανία να τον διώξει απο την σχολή Εμποροπλοιάρχων??????????

Τοσα χρονια βλεπω την ταινία, ποτε δεν καταλαβα τι εκανε :D ...

γιαούρτια του πεταξε??? θα τον ειχε κατηγορήσει για τεντυμποισμό...ομως οπως αναφερεται στην ταινια εκανε "μια κουταμάρα, μια νεανικη επιπολαιότητα"...τι εκανε πια????

και οχι μονο αυτο, αλλα και τι γνωριμίες είχε, τι κονέ, που ολοι έκαναν τα αδυνατα δυνατα για να τον γλυτώσουν???
 
hannele είπε:
Στην ταινία "Ο στρίγλος που εγινε αρνάκι" τι ήταν αυτο το τοσο απαράδεκτο που έκανε ο νεαρός Χατζηθωμάς, αδερφός της Μαίρης (Μάρως Κοντού) στον διοικητή (Λάμπρο Κωνσταντάρα) και ήθελε με μανία να τον διώξει απο την σχολή Εμποροπλοιάρχων?????????? Τοσα χρονια βλεπω την ταινία, ποτε δεν καταλαβα τι εκανε :D ...

γιαούρτια του πεταξε??? θα τον ειχε κατηγορήσει για τεντυμποισμό...ομως οπως αναφερεται στην ταινια εκανε "μια κουταμάρα, μια νεανικη επιπολαιότητα"...τι εκανε πια????

και οχι μονο αυτο, αλλα και τι γνωριμίες είχε, τι κονέ, που ολοι έκαναν τα αδυνατα δυνατα για να τον γλυτώσουν???
Μήπως είχε καμιά κοπέλα και το έσκασε από τη σχολή για να τη δει? πάντα αυτό σκεφτόμουν...
 
Και για ενα απλο σκασιαρχείο είχε τετοια εμμονή να τον διώξει???? σαμπως ο πρώτος θα ήταν?? δεν θα είχαν κανει και άλλοι κατά καιρους?

Νομιζω πως ο λόγος της αποβολής του ήταν πολυ πιο σοβαρός.

Σκέφτηκα το γιαούρτωμα, αλλα επειδη υπηρχε ο νόμος περι τεντυμποισμού (Νόμος 4000 -που είχε γίνει και ταινία- όποιος νεος "γιαούρτωνε" τον κούρευαν γουλί) αν ο Χατζηθωμας ειχε κανει κατι τετοιο θα τον είχαν κουρέψει.

Λέω μήπως είχε παρει μερος σε κανενα αριστερό συλλαλητήριο. :wait2: (κρίνοντας και απο την εποχη που γυρίστηκε η ταινία)

γιατί και στο "Η κόρη μου η σοσιαλίστρια", ο Δέλβης (Λ.Κωνσταντάρας) ως εργοστασιάρχης απαγόρευσε στους εργάτες του να παρουν μερος στην πορεία για να μην έχει μετά μπλεξίματα με τις αρχές, και όσοι πήραν μέρος δεν τους ήθελε πλεον στο εργαστάσιο ως "ταραχοποιά στοιχεία".
 
Πίσω
Μπλουζα