Αναπάντητες απορίες

RIO, την ταινια δεν την ειχα παρακολουθησει αλλη φορα, αλλα υστερα απο το σχολιο σου την ειδα αποσπασματικα.

Στην αρχη δειχνει να γυριστηκε αρχες δεκαετιας '80 (πολυ πιθανον 1982 κρινοντας απο ρουχα και κομμωσεις) και απο ενα σημειο και μετα πηγαινει 10 χρονια πισω.

Μαλλον ελειπε το πρωτο μισο κομματι και το μπαλωσαν μεταγενεστερα. Δηλαδη ο,τι εγινε περιπου με την ταινια Ενας Δον Ζουαν για κλαματα, που γυριστηκε το 1960, αλλα περιεχει και καμποσα κομματια ανακατεμενα απο 1968.
 
bambinella 100 είπε:
RIO, την ταινια δεν την ειχα παρακολουθησει αλλη φορα, αλλα υστερα απο το σχολιο σου την ειδα αποσπασματικα.Στην αρχη δειχνει να γυριστηκε αρχες δεκαετιας '80 (πολυ πιθανον 1982 κρινοντας απο ρουχα και κομμωσεις) και απο ενα σημειο και μετα πηγαινει 10 χρονια πισω.

Μαλλον ελειπε το πρωτο μισο κομματι και το μπαλωσαν μεταγενεστερα. Δηλαδη ο,τι εγινε περιπου με την ταινια Ενας Δον Ζουαν για κλαματα, που γυριστηκε το 1960, αλλα περιεχει και καμποσα κομματια ανακατεμενα απο 1968.

Ευχαριστώ για την απάντηση bambinella :)
 
Τι ωραίο θέμα ειναι αυτο και ίσως επιτέλους μπορέσω να λύσω και εγώ το αναπάντητο για χρόνια ερώτημα μου!

"Διπλοπενιες" λοιπόν!

Και ερωτώ την γνώμη σας: την απάτησε την Βουγιουκλάκη ο Παπαμιχαήλ με την Διαλυνά η οχι; Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι σε εκείνη την σκηνή που πάνε να τραγουδήσουν στο σπιτι της Διαλυνά και τους ακολουθεί η Μαρίνα. Τους βλέπει απο το παράθυρο να φιλιούνται σαν σκιές και εκεί λέω πως ναι, ειναι ο Παπαμιχαήλ (φαίνεται σαν να ειναι αυτός και, επίσης, τι; Με άλλον φιλήθηκε; - οχι, οτι θα κολωνε). Απο την άλλη όμως, ακούγεται ο Παπαμιχαήλ να τραγουδά (άρα δεν φιλάει) αλλά μπορεί και απλά να παίζει το τραγούδι. Απο τη έκφραση της Βουγιουκλάκη δεν μπορώ να καταλάβω αν νιώθει ανακούφιση με το τραγούδι... Ειναι που "αλλάζει και σώβρακο κάθε μέρα" ή κάτι τέτοιο και ενοχοποιείται περισσότερο.

Παντως, αν την κεράτωσε μπροστά στα μάτια μας δεν ειναι λιγο χοντρό; Και γιατί πρόκειται για την γλυκιά Μαρίνα αλλά και πολυ χαλαρά αντιμετωπίζεται το θέμα (νοοτροπία εποχής ;) . Τι λέτε λοιπόν για τη σκηνή με το παράθυρο;
 
Άλλη απορία, που δεν έχει σχέση με συγκεκριμένη ταινία, αλλά με πρωταγωνιστή και συγκεκριμένα τον Κώστα Βουτσά. Πως γύρισε την περίοδο 1968-1969 ταινίες στη Φίνος Φίλμ (Ο Ψεύτης, Ο Γόης, Το θύμα, Το ανθρωπάκι) από τη στιγμή που επίσημα είχε συμβόλαιο με την "ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ" και γύρισε τις ταινίες: Το πιο λαμπρό μπουζούκι, Ένας άφραγκος Ωνάσης. Υπήρχε ειδική παραχώρηση από τη Finos;
 


Ο Π.Φισουν (βοηθ.Ντεκορ) απο "Γκολ στον έρωτα (1954)" ειναι ο γνωστος ηθοποιος ???

"

Πέτρος Φυσσούν

[h=1]...[/h] Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης το 1954. Μέχρι το 1956 συνεργάσθηκε με το Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν

..

Φιλμογραφία

Οι Παράνομοι (1958)

Μια λατέρνα, μια ζωή (1958)

...

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%A6%CF%85%CF%83%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%BD




johnmar94 είπε:
Άλλη απορία, που δεν έχει σχέση με συγκεκριμένη ταινία, αλλά με πρωταγωνιστή και συγκεκριμένα τον Κώστα Βουτσά. Πως γύρισε την περίοδο 1968-1969 ταινίες στη Φίνος Φίλμ (Ο Ψεύτης, Ο Γόης, Το θύμα, Το ανθρωπάκι) ..
Υποθεση mode on

Ισως να μην ειχε αποκλειστικό συμβόλαιο ???

Ισως να ειχε υπογραψει συμβολαιο με την "Φινος" ,που το εσπασε - προκειμενου να υπογραψει με την "ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ"- με αμοιβαια συμφωνια/υποχρεωση να κανει ακομα ενα αριθμο ταινιων με την Φινος,ολα αυτα με την συγκαταθεση της "ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ".

Οι οποίες btw (Ο Ψεύτης, Ο Γόης, Το θύμα, Το ανθρωπάκι) όλες είναι ταινίες του Γ.Δαλιανίδη

Στο καστ ανήκει βέβαια και ο Κώστας Βουτσάς: παιδικός φίλος του Δαλιανίδη από τη Θεσσαλονίκη, έχει πραγματοποιήσει σύντομα περάσματα σε ταινίες, αλλά τώρα ο Δαλιανίδης του δίνει την ευκαιρία να ξεχωρίσει και η καριέρα του αρχίζει να απογειώνεται.
>>> http://vlahopoulou.blogspot.com/2010...#ixzz3xtP52g3Y

pf.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
Υποθεση mode on

Ισως να μην ειχε αποκλειστικό συμβόλαιο ???

Ισως να ειχε υπογραψει συμβολαιο με την "Φινος" ,που το εσπασε - προκειμενου να υπογραψει με την "ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ"- με αμοιβαια συμφωνια/υποχρεωση να κανει ακομα ενα αριθμο ταινιων με την Φινος,ολα αυτα με την συγκαταθεση της "ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ".

Οι οποίες btw (Ο Ψεύτης, Ο Γόης, Το θύμα, Το ανθρωπάκι) όλες είναι ταινίες του Γ.Δαλιανίδη
Το Θύμα είναι του Ντίνου Δημόπουλου. Πρέπει να ισχύει αυτό γιατί στο βιβλίο του Ίασωνα Τριανταφυλλίδη, ο Κώστας Βουτσάς αναφέρει για τον Φίνο: Η φυγή από τον Φίνο

«Καθόμασταν λοιπόν στο γραφειάκι του Φίνου, ένα τηλέφωνο στη μέση και πίσω μας το φουαγέ. Ηταν τότε που ο Χατζηχρήστος άρχισε να μην είναι καλά, είχε πάθει τα εγκεφαλικά. Χτυπάει το τηλέφωνο, το σηκώνει ο θυρωρός. Ο Χατζηχρήστος ζητούσε τον Φίνο, εγώ ακούω κανονικά τι λένε. Λέει ο Φίνος "έχω δουλειά, αργότερα, μιλάω με τον Βουτσά". Κλείνει το τηλέφωνο. Μετά από κανένα τεταρτάκι ξαναπαίρνει τηλέφωνο.Ξαναλέει ο Γιώργος ο θυρωρός "κύριε Φίνο, είναι ο Χατζηχρήστος". "Πες του δεν είμαι εδώ" λέει ο Φίνος και κλείνει το τηλέφωνο. Λέω μέσα μου "εμένα δεν θα μου το πεις αυτό". Τρόμαξα. Ο Φίνος να πει έτσι στον Χατζηχρήστο; Που σε άλλες περιπτώσεις έλεγε "πού είναι να πάω να τον βρω εγώ..." Κι όταν μου έκανε πρόταση ο Καραγιάννης, βγήκαμε κρυφά, με ένα Φιατάκι, σαν παράνομο ζευγάρι. Μου λέει, λοιπόν, 350.000 την ταινία. Υπογράφουμε. Και μου λέει ο δικηγόρος μου "δεν αναλαμβάνω γιατί θα χάσεις, έχεις συμβόλαιο για ενάμιση χρόνο ακόμη". Κάν' το, λέω, και το πολύ πολύ να ξαναγυρίσω στον Φίνο. Δεν θα με έβαζε στην άκρη όπως έκαναν στον Καζαντζίδη ή στους ποδοσφαιριστές».

Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στην ταινία "Ξύπνα Βασίλη" (1969) ο Βασίλης (Γιώργος Κωνσταντίνου) συζητάει με το φίλο του τον Περικλή (Γιώργο Τσιτσόπουλο):

Περικλής: Η αδερφή σου Βασίλη πόσο χρονών είναι?


Βασίλης: Είναι 1-2 χρόνια που έχει βγάλει το Γυμνάσιο.



Περικλής: Και τι δουλειά κάνει?



Βασίλης: Περιμένει το διορισμό της για δασκάλα!


Απορία:

Το 1969, μια κοπελα 19-20 ετών έχοντας τελειώσει απλώς το (Εξατάξιο) Γυμνάσιο μπορούσε να διοριστεί ώς δασκάλα χωρίς να εχει τελειώσει το Παιδαγωγικο τμήμα του Πανεπιστημίου??????
 
hannele είπε:
Στην ταινία "Ξύπνα Βασίλη" (1969)
Με την ευκαιρία κάτι ακόμα από την ίδια ταινία (που έπαιξε και σήμερα).

Ενώ βλέπουμε πριν τον Περικλή(Γ.Τσιτσόπουλο) και την Γιούλη Σταμουλάκη να περιμένουν μαζί με τον γαμπρό Α.Αλεξανδράκη(Μάνο) -την νύφη Ε.Ναθαναήλ (Ντίνα) - ως στενοί οικογενειακοί φίλοι/φίλοι του ζευγαριού και να συζητούν με αρκετή οικειότητα

Υ.Γ. {ενώ έχει επισκευτεί πρωτύτερα και τον Βασίλη(Γ.Κωνσταντίνου) στον κοινό (Κωνσταντίνου-Σταμουλάκη)χώρο εργασίας τους}.

Λίγο αργότερα στην ταινία και χρονικά εκεί ,που αποθεραπεύεται ο Βασίλης (Γ.Κωνσταντίνου) ,όταν επισκέπτεται ο Περικλής(Γ.Τσιτσόπουλος)το σπίτι των πλούσιων μεγαλοαστών πλέον Α.Αλεξανδράκη(Μάνου)& Ε.Ναθαναήλ(Ντίνας) η γραμματεύς τους Γ.Σταμουλάκη με αρκετή ψυχρότητα και σχεδόν

σαν να τον βλέπει για πρώτη φορά σε κάποια στιγμή του λέει

" Μα καλά εσείς λέγατε ότι γνωρίζατε την οικογένεια πολύ καλά ..."

ksipna vasili1.jpg

ksipna vasili2.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
johnmar94 είπε:
Το Θύμα είναι του Ντίνου Δημόπουλου. Πρέπει να ισχύει αυτό γιατί στο βιβλίο του Ίασωνα Τριανταφυλλίδη, ο Κώστας Βουτσάς αναφέρει για τον Φίνο: Η φυγή από τον Φίνο

«Καθόμασταν λοιπόν στο γραφειάκι του Φίνου, ένα τηλέφωνο στη μέση και πίσω μας το φουαγέ. Ηταν τότε που ο Χατζηχρήστος άρχισε να μην είναι καλά, είχε πάθει τα εγκεφαλικά. Χτυπάει το τηλέφωνο, το σηκώνει ο θυρωρός. Ο Χατζηχρήστος ζητούσε τον Φίνο, εγώ ακούω κανονικά τι λένε. Λέει ο Φίνος "έχω δουλειά, αργότερα, μιλάω με τον Βουτσά". Κλείνει το τηλέφωνο. Μετά από κανένα τεταρτάκι ξαναπαίρνει τηλέφωνο.Ξαναλέει ο Γιώργος ο θυρωρός "κύριε Φίνο, είναι ο Χατζηχρήστος". "Πες του δεν είμαι εδώ" λέει ο Φίνος και κλείνει το τηλέφωνο. Λέω μέσα μου "εμένα δεν θα μου το πεις αυτό". Τρόμαξα. Ο Φίνος να πει έτσι στον Χατζηχρήστο; Που σε άλλες περιπτώσεις έλεγε "πού είναι να πάω να τον βρω εγώ..." Κι όταν μου έκανε πρόταση ο Καραγιάννης, βγήκαμε κρυφά, με ένα Φιατάκι, σαν παράνομο ζευγάρι. Μου λέει, λοιπόν, 350.000 την ταινία. Υπογράφουμε. Και μου λέει ο δικηγόρος μου "δεν αναλαμβάνω γιατί θα χάσεις, έχεις συμβόλαιο για ενάμιση χρόνο ακόμη". Κάν' το, λέω, και το πολύ πολύ να ξαναγυρίσω στον Φίνο. Δεν θα με έβαζε στην άκρη όπως έκαναν στον Καζαντζίδη ή στους ποδοσφαιριστές».

Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ
Μια ελαφριά διαφορετική εκδοχή παρουσίασε ο κύριος Κώστας Βουτσάς για το ίδιο συμβάν

Τον λόγο για τον οποίο διέκοψε τη συνεργασία του με την Φίνος Φιλμς αποκάλυψε, μετά από δεκαετίες, ο Κώστας Βουτσάς.

Μιλώντας στην εκπομπή "ΦΜ Live" ο δημοφιλής ηθοποιός ξεκαθάρισε ότι τη ρήξη με τον Φιλοποίμενα Φίνο πυροδότησε η συμπεριφορά του τελευταίου έναντι του ηθοποιού Κώστα Χατζηχρήστο.

«Ήμουν στο γραφείο του Φίνου και μιλάγαμε για δουλειές, οπότε τον παίρνει ο θυρωρός και του λέει “είναι ο Χατζηχρήστος”, “δεν είμαι εδώ” λέει και το κλείνει.

Μετά από λίγο τον ξαναπαίρνει ο θυρωρός και του λέει “είναι στο τηλέφωνο ο κ. Χατζηχρήστος και θέλει να σας μιλήσει” και του απαντάει “δεν είμαι εδώ πες του”. Και μου λέει εμένα ο Φίνος “έχει κάνει τόσες ταινίες, έχει φθαρεί, τι να τον κάνω;”. Και τον έδιωξε. Και λέω εγώ από μέσα μου “εμένα αυτό δεν θα μου το κάνεις ποτέ” και έφυγα από τον Φίνο με την δικαιολογία ότι ο Παπαμιχαήλ έπαιρνε 300.000 δραχμές στην ταινία κι εγώ 250.000.

Μου έκανε μήνυση ο Φίνος, πήγαμε στα δικαστήρια… Κι όταν αρρώστησε ο Φίνος, πήγα στο νοσοκομείο και μου λέει η γυναίκα του η Τζέλα “φταις κι εσύ που έγινε έτσι ο Φίνος, που αρρώστησε”. Λογικό ήταν να στεναχωρηθεί ο άνθρωπος, αλλά εγώ ήθελα την καριέρα μου» αποκάλυψε ο Κώστας Βουτσάς.

http://www.topontiki.gr/article/1683...o-hatzihristos

(δεν αναφέρει τίποτα για "εγκεφαλικα")

και μήπως έτσι μ'αυτό τον τρόπο άραγε ζωγραφίζοντας με σκουρότερα χρώματα -ως αμοραλιστή και μάλλον αχάριστο- τον Φίνο κι έτσι ίσως παράλληλα απενοχοποιεί τον ίδιο για την στάση του απέναντι στην εταιρία ,που τον καθιέρωσε και τον έκανε πρωταγωνιστή ?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο Βουτσάς επέστρεψε ξανά στο Φινο το 1973 και εκανε τις ταινίες "Εικοσι γυναίκες και εγω", "Ενα τανκς στο κρεβάτι μου", "Ο τρομοκράτης".

Το λεω αυτό γιατί μου εκανε εντυπωση η φραση: <<Μου έκανε μήνυση ο Φίνος, πήγαμε στα δικαστήρια…Κι όταν αρρώστησε, πήγα στο νοσοκομείο και μου λέει η γυναίκα του η Τζέλα “φταις κι εσύ που έγινε έτσι ο Φίνος, που αρρώστησε”>>.
 
Η εκδίκαση της υπόθεσης στα δικαστήρια και -κρίνωντας από το αποτέλεσμα λογικά η επικράτηση του Βουτσά(&Καρατζόπουλου) απέναντι στον Φίνο έγινε χρονικά πριν ή κατά την διάρκεια της Χούντας ???
 
Nemo είπε:
fisoyn.jpg




Ο Π.Φισουν (βοηθ.Ντεκορ) απο "Γκολ στον έρωτα (1954)" ειναι ο γνωστος ηθοποιος ???



Από την εκπομπή "AΡΓΑ" με τους ΠΕΤΡΟ ΦΥΣΣΟΥΝ (& ΓΙΑΝΝΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ)

10.43 του video
A)- " ΄Οταν εγώ το έσκασα από το σχολείο (*) και πήγα να δουλέψω καταρχήν σε κινηματογραφικό στούντιο" -

(*)τεχνική σχολή αναφέρει αμέσως μετά

16.56 του video
-"19 χρονών βγήκα στο θέατρο"

"στην σχολή μπήκα δεκαεπτά"
Αν στα παραπάνω προσθέσουμε

Β)

Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης το 1954.σύμφωνα με greekactor και wikipedia
Γ) -κι ότι Χρονιά Παραγωγής της ταινίας "Γκολ στον έρωτα " είναι το 1953 δηλαδή πριν τελειώσει την Σχολή

σύμφωνα με την tainiothiki.gr .

Λαμβάνοντας υπόψη τόσο το μάλλον απίθανο της συνωνυμίας λόγω και του πολύ σπάνιου επιθέτου

αλλά και όσα παραπάνω ανέφερθηκαν είναι νομίζω πάρα πολύ πιθανό να πρόκειται

για τον πολύ γνωστό ηθοποιό Πέτρο Φυσσoύν .

Παρόλα αυτά δεν πρέπει να παραβλέψουμε ότι υπάρχει πάντα η πολύ μικρή μεν αλλά υπαρκτή πιθανότητα να πρόκειται για συγγενικό του πρόσωπο .

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
RIO είπε:
Σε κάποιες ελληνικές ταινίες, οι πρωταγωνιστές αναφέρονταν συχνά σε κάποιο περιστατικό, χωρίς όμως ποτέ να εξηγούν τι ακριβώς συνέβη. Παράδειγμα: Στις κυρίες της αυλής, η ηθοποιός Φλωρέτα Ζαννά μονίμως περιμένει τον άντρα της, να γυρίσει από κάπου. Αλλά από που; Μήπως Ανατολικό Μπλοκ;
Η σύζυγος του Ηλιόπουλου το λέει ξεκάθαρα στον Αλεξανδράκη: "Ο σύζυγος της Μελίτας έφυγε στην Τσεχοσλοβακία τότε με τα γεγονότα".
 
Nemo είπε:
Από την εκπομπή "AΡΓΑ" με τους ΠΕΤΡΟ ΦΥΣΣΟΥΝ (& ΓΙΑΝΝΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ)

Αν στα παραπάνω προσθέσουμε

Β)

Γ) -κι ότι Χρονιά Παραγωγής της ταινίας "Γκολ στον έρωτα " είναι το 1953 δηλαδή πριν τελειώσει την Σχολή

σύμφωνα με την tainiothiki.gr .

Λαμβάνοντας υπόψη τόσο το μάλλον απίθανο της συνωνυμίας λόγω και του πολύ σπάνιου επιθέτου

αλλά και όσα παραπάνω ανέφερθηκαν είναι νομίζω πάρα πολύ πιθανό να πρόκειται

για τον πολύ γνωστό ηθοποιό Πέτρο Φυσσoύν .

Παρόλα αυτά δεν πρέπει να παραβλέψουμε ότι υπάρχει πάντα η πολύ μικρή μεν αλλά υπαρκτή πιθανότητα να πρόκειται για συγγενικό του πρόσωπο .

ειναι ο πετρος φυσουν ,ειχε ξενινησει απο τεχνικος,βοηθος γενικα οχι μονο ντεκορ ,εχει αναφερθει και στο ποστ "ηθοποιοι που ξεκινησαν απο κομπαρσοι|
 
elsint17 είπε:
ειναι ο πετρος φυσουν ,ειχε ξενινησει απο τεχνικος,βοηθος γενικα οχι μονο ντεκορ ,εχει αναφερθει και στο ποστ "ηθοποιοι που ξεκινησαν απο κομπαρσοι|
Ακριβώς ,ο ίδιος το ανέφερα εκεί στο Ηθοποιοί που ξεκίνησαν απο κομπάρσοι αλλά δεν ήταν απόλυτα επιβεβαιωμένο .

Απλά με όσα αναφέρει εμμέσως στο παραπάνω Yt videάκι ο ίδιος ο Πέτρος Φυσσούν σχεδόν το επιβεβαιώνει 100% .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
Ακριβώς ,ο ίδιος το ανέφερα εκεί στο Ηθοποιοί που ξεκίνησαν απο κομπάρσοι αλλά δεν ήταν απόλυτα επιβεβαιωμένο .

Απλά με όσα αναφέρει εμμέσως στο παραπάνω Yt videάκι ο ίδιος ο Πέτρος Φυσσούν σχεδόν το επιβεβαιώνει 100% .
ναι σωστα και στην πορεις μου το επιβεβαιωσε και ενας παλιοτερος συναδερφος,οποτε ισχυει 100%
 
Ειχα παντα την απορια γιατι στην ταινια Υπαρχει και φιλοτιμο εκει οπου ακουμε το χαρουμενο τραγουδακι "Τον χειμωνα δεν τον θελω" η Νικη Λιναρδου δεν φοραει το μαγιω της. Ολοι οσοι χορευουν μαζι της, αγορια και κοριτσια, φορουν μαγιω η εστω πανω μαγιω και κατω παντελονι για μια - δυο κοπελες.

Η Νικη αν και κραταει βασικο ρολο και παρ' ολο που ειχε κορμαρα, ειναι ντυμενη κανονικα. Λετε ο Σακελλαριος να ηταν ζηλιαρογατος; :)

 
5 hours ago, bambinella 100 said:

Ειχα παντα την απορια γιατι στην ταινια Υπαρχει και φιλοτιμο εκει οπου ακουμε το χαρουμενο τραγουδακι "Τον χειμωνα δεν τον θελω" η Νικη Λιναρδου δεν φοραει το μαγιω της. Ολοι οσοι χορευουν μαζι της, αγορια και κοριτσια, φορουν μαγιω η εστω πανω μαγιω και κατω παντελονι για μια - δυο κοπελες.

Η Νικη αν και κραταει βασικο ρολο και παρ' ολο που ειχε κορμαρα, ειναι ντυμενη κανονικα. Λετε ο Σακελλαριος να ηταν ζηλιαρογατος; :)

Ετσι από περιέργεια έκανα ένα  minimal  search  κι έπεσα το παραπάνω (λέτε να είναι  ακόμα μία ένδειξη που να ενισχύει την υποψία της bambinellaς )?

Aν όντως ίσχυε κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εμφανές  και  στην κινηματογράφιση "πιο ιδιαίτερων κινηματογραφικών στιγμών"  για παράδειγμα φιλιών με συμπρωταγωνιστές της ? 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ετσι από περιέργεια έκανα ένα  minimal  search  κι έπεσα το παραπάνω (λέτε να είναι  ακόμα μία ένδειξη που να ενισχύει την υποψία της bambinellaς )?

Aν όντως ίσχυε κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εμφανές  και  στην κινηματογράφιση "πιο ιδιαίτερων κινηματογραφικών στιγμών"  για παράδειγμα φιλιών με συμπρωταγωνιστές της ? 
Απο οσο μπορω να θυμηθω, η Νικη δεν ειχε ποτε παθητικα φιλια στο σινεμα με τους συμπρωταγωνιστες της. Ουτε σε ταινιες του Σακελλαριου, αλλα ουτε και σε ταινιες αλλων σκηνοθετων. Καμια σχεση με τη Βουγιουκλακη, ας πουμε, η οποια στην ταινια Ερωτας στους Αμμολοφους δεν κανει αλλη δουλεια απο το να....καταβροχθιζει τον Μπαρκουλη. #)
 
Πίσω
Μπλουζα