Αξιολογότατο scrolling στον CPC

R-TYPE σε amstrad

μιααα χαααρααα scroll εχει ρε παιδια
και σε zx :http://www.youtube.com/watch?v=iQrWLmkAj_Q μουσταρδες και μπιπ μπιπ αλλα και αυτο μια χαρα scroll
 
(LoL ξεχασες την KRAFT που ειναι και Ισπανικη...)
 
Πες τα ρε τελαμόνα γιατί αυτός ο gtsamour όσο πίστευε ότι ήμουν ουδέτερος μου γλυκομιλούσε...
 
Απαπα δεν ειν'καλή η ΚΡΑΦΤ....

Δεν πίστευα ότι είσαι ουδέτερος, από την πρώτη στιγμή είχα καταλάβει τι είσαι.... :D

Την πράσινη sauce του κηπουρού θα τη φέρει ο acpr (σε συσκευασία monitor).



ουπς, από κάπου χάνει πάλι....
 
Φωτο απο το μηχανημα σου ειναι αυτη Gts ? :biglaugh:
 
Λοιπόν, δύο θα θυμίσω:

Savage και Dragon Ninja.

Fluid animation, 16 colors on screen, fast scrolling.

Και θα αφήσω τους μαύρους να συνδέουν το μηχανάκι τους σε έγχρωμη TV, για να δουν ασπρόμαυρα ή γαλαζιομπλέ γραφικά. Γιατί τα πρασινοπράσινα κουράζουν στο μάτι! :biglaugh:
 
A ναι βρε έχεις δίκιο, σε αυτά τα δύο παιχνίδια ειδικά τα software houses είχαν ξεχάσει να χρησιμοποιήσουν το hardware graphics decelerator του amstrad :biglaugh::biglaugh:
 
Παντως σοβαρα τωρα

Αυτα που λεει ο Wally δεν ευσταθουν γιατι πολυ απλα τον ακυρωνουν τα τοσα πραγματικα καλα παιχνιδια του Amstrad (χωρις προβληματα scrolling και μπουκωματα LoL ) - τα κατευθειαν ports απο τον zx ειναι που δεν μπορουσαν να τρεξουν σωστα - και ξαναλεω οτι η πολιτικη των Software Houses φταιει γιαυτο (Gts ενα διαβασμα σχετικα θα σου αποκαλυπτε πολλα).
 
Δεν ακυρωνει απολυτως τιποτα.Mε τον by the book τροπο ειναι ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ!

Απλα προς το τελος της ζωης του CPC βρεθηκαν τρυκ (ειτε να παιζουν με τα CRTC registers ειτε να χρησιμοποιουν mix modes (στο οριζοντιο ανατιναζει και το monitor :D )) αν και σχεδον ολα αφορουν το vertical scrolling...
 
Ο Amstrad έπασχε από αργό Scrolling...O Commodore τα ίδια(Να μή ξεχάσουμε τα μαθήματα τερατώδους γεωμετρίας από παύλες και τετράγωνα)..Ο Spectrum αντιθέτως πετούσε και να μην ρίχνουμε το φταίξιμο στις εταιρίες παραγωγής παιχνιδιών..Είναι τα μαύρα γράμματα που υπήρχαν στα manuals του Amstrad και Commodore και κανείς δεν τα έδινε σημασία...Αυτό για μερικούς που χρησιμοποιούν την μουστάρδα για να ξεγελάσουν την αληθινή γεύση!!!!! :D .:D

Επιχειρήματα δεν υπάρχουν και σε όποιον αρέσει!! :D

Και δεν είμαι φανατικός Spectrumας αν ρωτήσετε...μήπως είμαι? :confused:
 
Ποιο τελος της ζωης του cpc ? και ποια τρυκ ? Το goodcpc το εχεις - πιασε παιξε κανα παιχνιδι του 1986 και μετα τα λεμε (ή μηπως ειχε πεθανει τοτε ο cpc ?)

Μη γεμιζουμε τον κοσμο με τεχνικες αναφορες που γραφτηκαν 10 χρονια μετα απο τις χρονιες που αναφερομαστε - το κανω και εγω αν θες - εδω καποιοι δεν ηξεραν τι ειναι το jumplog και portαραν παιχνιδια του zx στο cpc - εχουμε δει πολλα.

Για την ταμπακιερα παντως δεν εχεις να πεις τιποτα. Το γιατι δηλαδη επελεγαν τα Software Houses να κανουν port τον κωδικα απο το να φτιαξουν κατι καινουργιο.
 
Ποιες τεχνικες αναφορες?

Ειναι πολυ απλο αυτο που λεω και δεν εννοεις να το καταλαβεις.

Ο Amstrad παρηγαγε μεγαλυτερου μεγεθους "οθονια" (τοσο ωστε για να την περιορισει ειχε το 99% των παιχνιδιων να παιζει σε αναλυση Atari 2600) οποτε με τον ορθοδοξο προγραμματισμο η ανανεωση ηταν πιο δυσκολη και χρονοβορα
 
Άσχετο, βρε Wally τι χάπια έχει πάρει αυτός στο avatar σου?
 
Γιατί καλέ ποιος είναι? Κουρασμένο το βλέπω πάντως το παληκάρι...
 
Β-Μovie actor? !!!!!!!! εμ γι'αυτό έπεσε στα ναρκωτικά το παιδί (και ποιός ξέρει πόσους πήρε και μαζί του...) :D :D:D:D
 
Ωρες ωρες μερικοί απο εδω μέσα μου φένεται δεν έχετε με τι να περάσετε την ώρα σας και ξεσπάτε εναντίον commodore και amstrad. Αφου πιστεύετε πως τα spectrum είναι πολύ καλύτερα μηχανήματα και μας έχετε κάνει και τα κεφάλια καζάνια τόσο καιρό, γιατί το συνεχίζετε; Σας έχει γίνει τρόπος ζωής μήπως; Τόσο καιρό και δεν είναι λίγος, λέμε για τα ίδια πράγματα. Ο spectrum αυτό και αυτό, ο commodore αυτό και αυτό, ο amstrad αυτό και αυτό. Αναρωτιέμαι δεν βαρεθήκατε πιά;
 
Δεν σου ειπα οτι δεν σε καταλαβαινω εγω - λεω οτι με το να λες κατι που διαβασες 10 χρονια μετα

Απλα προς το τελος της ζωης του CPC βρεθηκαν τρυκ (ειτε να παιζουν με τα CRTC registers ειτε να χρησιμοποιουν mix modes (στο οριζοντιο ανατιναζει και το monitor :D )) αν και σχεδον ολα αφορουν το vertical scrolling
δεν σημαινει οτι εχεις απαραιτητα δικιο.

Ο ιδιος αυτοακυρωνεσαι οταν λες το

Ο Amstrad παρηγαγε μεγαλυτερου μεγεθους "οθονια" (τοσο ωστε για να την περιορισει ειχε το 99% των παιχνιδιων να παιζει σε αναλυση Atari 2600)
Θυμασαι μηπως τι αναλυση ειχε ο 2600 ? και αν ναι , κανεις συγκρισεις με τα modes του cpc ? ειναι το ιδιο πραγμα ?

ποτε με τον ορθοδοξο προγραμματισμο η ανανεωση ηταν πιο δυσκολη και χρονοβορα
Ερχεσαι λοιπον στα λογια μου...μιας και δεν υπαρχει στα video games Ορθοδοξος προγραμματισμος θα μπορουσαν πολυ ανετα ΟΛΑ τα παιχνιδια του cpc να ηταν 2 φορες καλυτερα απο τα αντιστοιχα του zx - πραγμα που εχουμε δει κατεπαναληψη να συμβαινει. Το οτι δεν γινοταν αυτο εχει σχεση με την ταμπακιερα που σου εγραψα πριν και αρνεισαι να σχολιασεις ευθεως.
 
Πίσω
Μπλουζα