Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.844
- Αντιδράσεις
- 4.520
Αναρωτιέμαι δεν βαρεθήκατε πιά;
Αναρωτιέμαι δεν βαρεθήκατε πιά;
Α είπα και εγω!Wally είπε:
160 x ~192 elementary dear Watson!Θυμασαι μηπως τι αναλυση ειχε ο 2600 ? και αν ναι , κανεις συγκρισεις με τα modes του cpc ? ειναι το ιδιο πραγμα ?
O Amstrad ειχε πιο flexible hardware και βγηκε και 2 χρονια πιο μετα αλλα κοιταμε το αποτελεσμα...επι τω πλειστω αργα παιχνιδιαθα μπορουσαν πολυ ανετα ΟΛΑ τα παιχνιδια του cpc να ηταν 2 φορες καλυτερα απο τα αντιστοιχα του zx
και παροτι ειναι "Βαρετο" να κοντραρω συνεχεια καποιον που δεν θελει να κοιταξει 1 μετρο διπλα απο το κουτι του zx , εκανα το λαθος να μπω στη κουβεντα.Ολα τα ports απο Spectrum σε Amstrad ειναι πιο αργα μιας και η Amstrad επελεξε να θυσιασει την ταχυτητα και την αναλυση ωστε να μην αποφυγει το colour clash.
Το οτι ειναι αργα οφειλεται ακριβως στο οτι τα CPC δεν εχουν τον περιορισμο "2 colours per 8*8 pixels sprite"
Καλο το scrolling του Prohibition αλλα προτιμω το LightForce και το R-Type στον Speccy....
Καλό αυτό, θα γίνει της retroπάρνηθας σε dt. Εγώ είμαι μέσα....shock είπε:Μήπως να φτιάξουμε ένα thread που να είναι καθαρά συγκριτικό παιχνιδιών στα 3 home?
Αυτος ειναι ο "ορθοδοξος" προγραμματισμος που ανεφερα παραπανω και διερωτειτο ο Ηρακλης...Σκέφτεται λοιπόν λογικά ο programmer , 3 μήνες για το παιχνίδι έχω....Ζ80 ο ένας, Z80 και ο άλλος....μια χαρά porting θα μου κάτσει...
και αυτός έχει ΑΥ chip....gtsamour είπε:Μπορεί να κάνανε port την έκδοση για Spectrum 128
Project management, cost analysis, software engineeringWally είπε:Αυτος ειναι ο "ορθοδοξος" προγραμματισμος που ανεφερα παραπανω και διερωτειτο ο Ηρακλης...
ναι βρε το ξέρω....απλά δεν κατάλαβα την απάντηση σου πριν στο porting από τον 128....???gtsamour είπε:
+1AARDVARK είπε:Πανω που ειχα αρχισει να απολαμβανω την κουβεντα με φοβερες τεχνικες λεπτομερειες (για μενα) ο Tel την κοπανησε.Come back βρε.