Αξιολογότατο scrolling στον CPC

Αναρωτιέμαι δεν βαρεθήκατε πιά;
jimlook.gif
 
Θυμασαι μηπως τι αναλυση ειχε ο 2600 ? και αν ναι , κανεις συγκρισεις με τα modes του cpc ? ειναι το ιδιο πραγμα ?
160 x ~192 elementary dear Watson!

Ποσο ηταν το mode0 του Amstrad?(στο οποιο τρεχει το 99% των παιχνιδιων οπως λεω παραπανω)

Ρητορικη ερωτηση...160×200

χμμμμμ

θα μπορουσαν πολυ ανετα ΟΛΑ τα παιχνιδια του cpc να ηταν 2 φορες καλυτερα απο τα αντιστοιχα του zx
O Amstrad ειχε πιο flexible hardware και βγηκε και 2 χρονια πιο μετα αλλα κοιταμε το αποτελεσμα...επι τω πλειστω αργα παιχνιδια

Ο λογος? Αυτος που περιεγραψα

Ευτυχως υπηρχαν μαγκες που "γραψανε" πανω στο μηχανακι και διαψευσανε το γενικο κανονα...

Με τα αν....δεν γινεται δουλεια
 
Πραγματι ειναι βαρετο αλλα στο δευτερο κιολας post αυτου του thread διαβασα αυτα

Ολα τα ports απο Spectrum σε Amstrad ειναι πιο αργα μιας και η Amstrad επελεξε να θυσιασει την ταχυτητα και την αναλυση ωστε να μην αποφυγει το colour clash.

Το οτι ειναι αργα οφειλεται ακριβως στο οτι τα CPC δεν εχουν τον περιορισμο "2 colours per 8*8 pixels sprite"

Καλο το scrolling του Prohibition αλλα προτιμω το LightForce και το R-Type στον Speccy....
και παροτι ειναι "Βαρετο" να κοντραρω συνεχεια καποιον που δεν θελει να κοιταξει 1 μετρο διπλα απο το κουτι του zx , εκανα το λαθος να μπω στη κουβεντα.

case closed for me.
 
Πράγματι είναι λίγο περίεργο. Έχουμε μπερδέψει λίγο την πραγματικότητα με αυτό που αισθανόμαστε, τη νοσταλγία και το ρομαντισμό της εποχής. Σε άλλο

thread ένας φίλος ρωτάει τι περισσότερο έχει το AmigaOS από το TOS !

Αγαπάμε τα μηχανηματάκια άλλα υπάρχει και η πραγματικότητα.

Ο Telamonas προσπαθεί να πει αυτό που λέμε τόσο καιρό. Για να μειωθεί το κόστος ανάπτυξης οι εταιρείες κάνανε τις περισσότερες φορές χάλια porting. Οτι παιχνίδι γράφτηκε σε Amstrad εξ αρχής είναι λογικό να είναι καλύτερο από την έκδοση για C64 και spectrum. Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις στον κανόνα

Μήπως να φτιάξουμε ένα thread που να είναι καθαρά συγκριτικό παιχνιδιών στα 3 home?
 
shock είπε:
Μήπως να φτιάξουμε ένα thread που να είναι καθαρά συγκριτικό παιχνιδιών στα 3 home?
Καλό αυτό, θα γίνει της retroπάρνηθας σε dt. Εγώ είμαι μέσα....
 
Πανω που ειχα αρχισει να απολαμβανω την κουβεντα με φοβερες τεχνικες λεπτομερειες (για μενα) ο Tel την κοπανησε.

Come back βρε. :D
 
Και εγώ αυτό πιστεύω..... στο καλύτερο μας το κόψανε....
 
Και να μην ξεχασω amstrad rules ,χωρις πολλα πολλα. :D
 
Χωρίς να θέλω να κάνω quote συγκεκριμένες απαντήσεις του thread (διάβασα μερικές πολύ βιαστικά και ίσως επαναλαμβάνομαι) πιστεύω πως τα όποια προβλήματα σε θέματα scrolling παρατηρούμε στα CPC από κώδικα που αρχικά αναπτύχθηκε για το display file του Spectrum έχουν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο με τους χρόνους μεταφοράς των δεδομένων που στην περίπτωση του CPC ήταν αρκετά μεγαλύτεροι εξαιτίας του όγκου των δεδομένων (1 colour per pixel) του CPC display file. Δεν γνωρίζω ακριβώς τα μεγέθη στον CPC.

Επίσης το γιατί δεν γινόταν optimisation του κώδικα για τον CPC αυτό έχει να κάνει με τον διαθέσιμο χρόνο του ίδιου του project και των deadlines που έθετε το εκάστοτε software house στους προγραμματιστές του.

Στο site της Ocean...γίνονται διάφορα σχόλια για τα χρονικά περιθώρια ανάπτυξης του κώδικα ενός παιχνιδιού. Σκέφτεται λοιπόν λογικά ο programmer , 3 μήνες για το παιχνίδι έχω....Ζ80 ο ένας, Z80 και ο άλλος....μια χαρά porting θα μου κάτσει... Που έτσι κι αλλιώς στην περίπτωση της Ocean ο κώδικας δουλευόταν σε κάποιο ST...ένα ακόμα καλώδιο δουλεία ήταν το porting στους CPC και σαφώς οι αναγκαίες αλλαγές στον κώδικα που όπως φαίνεται σε πολλές περιπτώσεις μόνο αυτές γινόταν.

Τώρα γιατί στην έκδοση του Super WonderBoy στον Spectrum δεν έχουμε το ΑΥ tune που έχουμε στην ported έκδοση του CPC ο θεός (προγραμματιστής) και η ψυχή του.

Συγκρίνετε τα φανταστικά γραφικά του Gryzor στον CPC με αυτά του Spectrum. Δείτε ακόμα και το ομαλότατο scrolling του Spectrum σε σχέση με το flip screen του CPC.... Balance Daniel son :)
 
Σκέφτεται λοιπόν λογικά ο programmer , 3 μήνες για το παιχνίδι έχω....Ζ80 ο ένας, Z80 και ο άλλος....μια χαρά porting θα μου κάτσει...
Αυτος ειναι ο "ορθοδοξος" προγραμματισμος που ανεφερα παραπανω και διερωτειτο ο Ηρακλης...
 
Μπορεί να κάνανε port την έκδοση για Spectrum 128 :D
 
Wally είπε:
Αυτος ειναι ο "ορθοδοξος" προγραμματισμος που ανεφερα παραπανω και διερωτειτο ο Ηρακλης...
Project management, cost analysis, software engineering

σε αρχικό στάδιο αλλά βλέπουμε πραγματικά στο συγκεκριμένο πρόβλημα

τα αποτελέσματα τους....:rolleyes:

6912 bytes at max κυρίες και κύριοι...δείχνουν να μεταφέρονται ευκολότερα :biglaugh:

Correction: ίσως και περισσότερα in case of 1x8 modes

gtsamour είπε:
Nαι κοίτα εδώ (AY-3-8912A)http://www.ep128.hu/Sp_Hardware/Pic/spec128pcb.jpg

προς τα δεξιά κάτω.
ναι βρε το ξέρω....απλά δεν κατάλαβα την απάντηση σου πριν στο porting από τον 128....???

P.S Ο δικός μου ο + 128Κ είναι λουσμένος με spray σιλικόνης και γυαλίζει like hell :biglaugh:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αντέ, και εγώ το ίδιο έκανα... :D Έχω φρεσκάρει και εσωτερικά εξαρτήματα όμως (καινουργιος modulator, καινουργιοι πυκνωτές και μερικά καινούργια transistors).

Αποτέλεσμα ,τέλεια εικόνα, μέσα έξω και μεγαλύτερη ασφάλεια από βλάβες.
 
AARDVARK είπε:
Πανω που ειχα αρχισει να απολαμβανω την κουβεντα με φοβερες τεχνικες λεπτομερειες (για μενα) ο Tel την κοπανησε.Come back βρε. :D
+1

Τελαμώνα σου την έχω στημένη .... βγές

11672410771166826006250rl4.jpg


:D :D :D
 
Χαχαχαχαχαααααααααααααα :D

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!
 
Πίσω
Μπλουζα