Αrcade conversions σε Αmiga

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Shinobi
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Γιατι απομονωσες μονο ενα κομματι της προτασης?

εγραφε Τι να το κανεις που εχουν στερεο ηχο το SNES και το MD οταν δεν υπαρχουν καθολου τα samples


και εννοειται αυτο ακριβως που γραφεται, τι να το κανεις οτι και να εχεις, εαν δεν υπαρχει αυτο που πρεπει να παιχτει. Δεν λεει "τι να το κανεις γενικα το στερεο".

Γουσταρω που παλι η συζητηση ηρθε στο amiga VS consoles, "δεν θα μας φημωσεις ποτε κουφαλα admin", κατα το "δεν θα πεθανουμε ποτε κουφαλα νεκρτοθαφτη", ελπιζω οι admin να καταλαβουν την πλακα και να μην εχουμε παρενεργειες ΧΑ-ΧΑ.
 
mike είπε:
Γουσταρω που παλι η συζητηση ηρθε στο amiga VS consoles, "δεν θα μας φημωσεις ποτε κουφαλα admin", κατα το "δεν θα πεθανουμε ποτε κουφαλα νεκρτοθαφτη", ελπιζω οι admin να καταλαβουν την πλακα και να μην εχουμε παρενεργειες ΧΑ-ΧΑ.
:P

Μόνο please μην το τραβήξουμε άλλο το amiga VS consoles και σε αυτό το θέμα. Thanks.
 
ASiC είπε:
Αυτά είναι ανοησίες τώρα... Καλή και χρυσή η paula αλλά δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο ένα καλο DAC με υποστήριξη DMA και πολύ καλής ποιότητας low pass φίλτρο. Απο ποιότητα sampling δεν είναι κι ότι καλύτερο: 8bit, 28KHz, 4 κανάλια. Επίσης χρησιμοποιόντας τη φτηνή δισκέττα ως μέσω αποθήκευσης, ο μουσικός είχε στη διάθεση του "απεριόριστο" χώρο για sampling. Αρκετά mods παιχνιδιών ξεπερνάνε τα 300 kb. Τα πιο πολλά παιχνίδια σε md/snes είναι 512kb/1024kb. Για φαντάσου να πάει η μισή χωρητικότητα του cartridge στον ήχο... Δεν παίζει!
Θα πω, ένα άριστο DAC για τα δεδομένα τότε. Το μπάσο που έχω ακούσει απο Amiga συναγωνίζεται άνετα τα hardware synths της εποχής του, φυσικά βοηθούσε και το lowpass, άλλα έβγαζε μοναδικό χαρακτήρα. Όσο ανεβαίνουμε συχνότητες και το clarity πρέπει να είναι μεγάλο, είναι φυσικό τα 28khz να μην βοηθάνε. Όλα αυτά βέβαια για μένα όταν ήμουν πιτσιρίκος και έφτιαχνα μουσική με το ProTracker, χρησιμοποιώντας κλεμμένα samples από παιχνίδια με το action replay, δεν σήμαιναν απολύτως τίποτα ! Ήμουν πανευτυχής με την Amiga σαν μουσικό εργαλείο.
 
Kambia είπε:
:P
Μόνο please μην το τραβήξουμε άλλο το amiga VS consoles και σε αυτό το θέμα. Thanks.
Μην σε νοιαζει, θα επανελθουμε στο αρχικο θεμα, απλα που και που καποιο ποστ μπορει να εχει μερικες αναφορες, δεν θα γινει ομως αυτο το θεμα συζητησης.
 
Teenage Mutant Hero Turtles The Coin-Op

https://www.youtube.com/watch?v=KGU32i16lXs

Κοφτη και αργη κινηση, απλοικος σχεδιασμος των επιπεδων και των χαρακτηρων, φτωχα χρωματα καθως και λειπουν τα υπεροχα ειδικα εφφε. Δυστηχως υποστηριζει μεχρι δυο, αντι για τεσσερεις παικτες οπως το μεγαλο ηλεκτρονικο.

Strider

Μικρη χρωματικη παλετα, ασχημος σχεδιασμος, αργο στη κινηση του, οχι και τοσο καλος ηχος. Θυμιζει περισσοτερο τιτλο του Amstrad παρα παιχνιδι για amiga.

Super C

https://www.youtube.com/watch?v=EF3yaB3k3GU

Επισης τρομακτικα αργο σε σχεση με το arcade, πολυ κακος ηχος. Μοιαζει περισσοτερο σαν παιχνιδι του Commodore 64 παρα ως τιτλος απο τα arcade για την amiga.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα