Αυτά είναι ανοησίες τώρα... Καλή και χρυσή η paula αλλά δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο ένα καλο DAC με υποστήριξη DMA και πολύ καλής ποιότητας low pass φίλτρο. Απο ποιότητα sampling δεν είναι κι ότι καλύτερο: 8bit, 28KHz, 4 κανάλια. Επίσης χρησιμοποιόντας τη φτηνή δισκέττα ως μέσω αποθήκευσης, ο μουσικός είχε στη διάθεση του "απεριόριστο" χώρο για sampling. Αρκετά mods παιχνιδιών ξεπερνάνε τα 300 kb. Τα πιο πολλά παιχνίδια σε md/snes είναι 512kb/1024kb. Για φαντάσου να πάει η μισή χωρητικότητα του cartridge στον ήχο... Δεν παίζει!Shinobi είπε:Έχω δει μέχρι συγκριτικά με synthesizer roland και αυτό τα λέει όλα.
Ε καλά δεν υπάρχει σύγκριση το SID είναι μακράν το καλύτερο από τα τρία.mike είπε:για να γινει λιγο "φασαρια" και να ακουσω ποιο προτιματε : C64, MD ή atari ST ?
Tα ensoniq δε τα έφτιαχνε ο ίδιος που έφτιαξε το sid?ASiC είπε:Αυτά είναι ανοησίες τώρα... Καλή και χρυσή η paula αλλά δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο ένα καλο DAC
Προσωπικά θεωρό το SID πολύ πιο μπροστά απο την paula κι ας είναι εντελώς διαφορετική η φιλοσοφία τους. Κι αν θές κάτι πραγματικά πολύ μπροστά απο την εποχή του, ρίξε ένα μάτι στο Ensoniq ES5503 (Apple IIgs).
Δεν το υποτιμω και καθολου μαλιστα! Τα pc επρεπε να περιμενουν χρονια ολοκληρα για να παραξουν αντιστοιχο ηχο!spyros_s είπε:Θεωρώ ότι υποτιμάς το τσιπάκι ήχου της αμίγκα ειδικά αν σκεφτείς το πότε βγήκε. Όπως το sid ήταν εκτός συναγωνισμού στα 8μπιτ έτσι και αυτό ήταν στα 16μπιτ! Το γεγονός ότι σχεδόν 10 χρόνια μετά ξεπερνούσε τον ανταγωνισμό αυτό από μόνο του δείχνει πόσο έξυπνα και πρωτοποριακά σχεδιασμένο ήταν! Το αν η ιδέα ήταν απλή μέσω όπως έγραψες "καλο DAC με υποστήριξη DMA και πολύ καλής ποιότητας low pass φίλτρο" δεν μας αφορά! Η υλοποίηση ήταν που μετρούσε και όχι οι θεωρητικές ικανότητες του hardware!
ΝαιShinobi είπε:Tα ensoniq δε τα έφτιαχνε ο ίδιος που έφτιαξε το sid?
Στερεο ειχαν και το md και το snes. Τωρα το ποσοι ειχαν av καλωδιο και στερεο τηλεωραση ειναι αλλο θεμα.mike είπε:To αποτελεσμα στις κονσολες ειτε ωφειλεται στη μικρη χωριτηκοτητα του cartidge ειτε ωφειλεται στο τσιπ του ηχου, ειναι το ιδιο. Ασε που η τηλεοραση τα εκανε ακομα χειροτερα.Η ελλειψη φωνης σε μερικα παιχνιδια κανει την διαφορα, οπως στο desert strike οπου στην Α500 μεσω του στερεο ηχου καταλαβαινεις που βρισκονται οι αιχμαλωτοι (αφου σου φωναζουν ενω βρισκονται εκτος οθονης) ενω στις κονσολες απλα μαθαινεις και σημειωνεις στο τετραδιο που βρισκονται, αλλιως μπορει να τους χασεις. Το MD με τα υπερ-αρκετα καναλια ηχου, μπορει να εχει πολλα οργανα να παιζουν ταυτοχρονα, αλλα ο ηχος ειναι ενα κλικ πανω απο τα 8μπιτα σε καθαροτητα. Ακομα και το τσιπακι ηχου του C64 εχει πολυ καλη αποδοση, για να γινει λιγο "φασαρια" και να ακουσω ποιο προτιματε : C64, MD ή atari ST ?
Υπάρχουν και άλλα παιχνίδια εκτός από το Desert Strike (το οποίο εγώ δεν το έχω παίξει για να σου πω άποψη). Εχεις παίξει ποτέ Donkey Kong Country σε στερεοφωνική τηλεόραση? Να ακούς τις στάλες από τους σταλαγμίτες να πέφτουν μέσα στη σπηλιά και να κάνουν ηχώ από δεξιά και αριστερά και να νομίζεις ότι είσαι κι εσύ μέσα?mike είπε:Τι να το κανεις που εχουν στερεο ηχο το SNES και το MD οταν δεν υπαρχουν καθολου τα samples. Στο desert strike δεν υπαρχουν οι ομιλιες των αιχμαλωτων που σε καθοδηγουν να τους βρεις με την ενταση και την κατευθυνση της φωνης, οταν ειναι 1-2 οθονες εξω απο το οπτικο σου πεδιο.
Παλι θες μαθηματα αναγνωσηςImgema είπε:Υπάρχουν και άλλα παιχνίδια εκτός από το Desert Strike (το οποίο εγώ δεν το έχω παίξει για να σου πω άποψη). Εχεις παίξει ποτέ Donkey Kong Country σε στερεοφωνική τηλεόραση? Να ακούς τις στάλες από τους σταλαγμίτες να πέφτουν μέσα στη σπηλιά και να κάνουν ηχώ και να νομίζεις ότι είσαι κι εσύ μέσα?
Ελεος ρε Mike....mike είπε:Παλι θες μαθηματα αναγνωσης Ειπα εγω οτι ολα τα παιχνιδια εχουν χαλια ηχο?
mike είπε:Τι να το κανεις που εχουν στερεο ηχο το SNES και το MD οταν δεν υπαρχουν καθολου τα samples