Αrcade conversions σε Αmiga

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Shinobi
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ναι μονο το ονομα μετρουσε εκεινη την εποχη. Ολοι ηθελαν να παιξουν SF2 σπιτι τους, ακομα και αταρι2600 να ειχαν.

Και φυσικα υπηρχε "προπαγανδα" υπερ του SNES, αυτο το αποδεικνυει και η διαφημιση και προωθηση του μηχανηματος σε πακετο μαζι με το SF2. Κυριως απο την αντιπροσωπια και καποια εντυπα (που τα επερναν απο την αντιπροσωπια). -Ασχετο : θυμαστε τις αναφορες του USER για γνωστη αντιπροσωπια, οπου βρηκε δουλεια εκει συντακτης του PIXEL ?

Ολα αυτα δεν αφορουν την ιδια την εκδοση και το ποσο καλη ειναι, αφορα το γεγονος οτι κυκλοφορησε πρωτα σε SNES και προβληθηκε σαν "την λυση για να παιξεις SF2 σπιτι σου". Κατι που διαψευθηκε αργοτερα αφου το παιχνιδι κυκλοφορησε παντου.
 
Σαυτο το θεμα οπως και σε ολα ωσα εχουν σχεση με amiga οτι και να γραψεις οτι επιχειρηματα και να εχεις η ουσια ειναι μια πως η amiga ειναι ο θεος των videogames και αν δεν υπηρχε amiga δεν θα υπηρχαν videogame και εχω δει ''κολημενους'' και ''κολημενους'' και ενας απο αυτους σε πολλα θεματα ειμαι και γω δεν βγαζω την ουρα μου απ'εξω αλλα ρε συ mike σαν και σενα δεν υπαρχει κανενας.Εκατσες και βρηκες προπαγανδα για τo street fighter II στο SNES την στιγμη που αυτη η εκδοση οπως και να το κανουμε και το ξερουν και οι πετρες πως ειναι η κορυφαια.Προπαγανδα γεινεται οταν κατι ειναι χειροτερο και προσπαθουν με χιλια δυο τρελα επιχειρηματα να το κανουν να φανει το καλητερο και οχι οταν οντως ειναι το καλητερο που αυτο ηταν το street fighter II στο SNES.
 
mike είπε:
Ολα αυτα δεν αφορουν την ιδια την εκδοση και το ποσο καλη ειναι, αφορα το γεγονος οτι κυκλοφορησε πρωτα σε SNES και προβληθηκε σαν "την λυση για να παιξεις SF2 σπιτι σου". Κατι που διαψευθηκε αργοτερα αφου το παιχνιδι κυκλοφορησε παντου.
Εμ, sorry κιόλας αλλά το όνομα μόνο δεν μετράει. Παίζει ρόλο και η ποιότητα και το πόσο κοντά είναι στην original έκδοση. Υπάρχει και ένα Doom στον Spectrum. Ti πάει να πει αυτό, ότι θεωρείται μια "λύση" για να παίζεις Doom αν δεν έχεις PC? Ασφαλώς και το SF2 στο SNES ήταν η μόνη λύση για κάποιο καιρό. Καμία προπαγάνδα και κανένα ψέμα. Και η έκδοση του MD λίγο αργότερα ήταν εξίσου καλή. Σε πολλά άλλα platforms όμως δεν το λες λύση να παίξεις SF2 στο σπίτι σου γιατί μόνο SF2 δεν είναι αυτά. Εσύ ο ίδιος εχεις πει ότι η έκδοση της Amiga μόνο Street Fighter δεν είναι αλλά πρέπει να το βλέπουμε σαν άλλο παιχνίδι. Δικά σου λόγια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Για να καταλάβω δηλαδή... θεωρούν όλοι οι Amiga users αυτό το παιχνίδι καλό? Δεν μπορεί να ήταν τα standards του υπολογιστή τόσο χαμηλά!
Eξαρτάται τι εννοούμε "καλό". :) Oπως έγραψε και ο Mike, αν το δούμε χωρίς να το συγκρίνουμε με το arcade, τότε δεν είναι καθόλου άσχημο σαν σύνολο.

Αν ομως συγκριθεί με το arcade, προσωπικά αν και με τα graphics & τον ήχο του δεν έχω απολύτως κανένα θέμα, το gameplay με απογοήτευσε (όπως ανέφερα και πιό πάνω είχα πρόβλημα με τα controls: Δυσκολευόμουν να βγάλω τις special [ίσως να ήταν αποτέλεσμα του μη-ομαλού animation], το control scheme για τις διάφορες κινήσεις μέσω του μονόκουμπου Pacman που είχα δεν με βόλευε, και φυσικά ο μοχλός του Pacpan, αν και γερός, δεν είναι "μαλακός" όπως του ηλεκτρονικού - πράγμα που δυσκολεύει στα τεταρτοκύκλια, όπως παρατήρησε και ο Mike).

Με λίγα λόγια, είχα καταντήσει να αντιμετωπίζω το παιχνίδι περισσότερο ως ένα button mashing beat 'em up, αλλά σίγουρα όχι ως το Street Fighter II που είχα παίξει στα arcades. (διότι σε ένα fighting game αν δεν βγάζεις την κίνηση που θέλεις την στιγμή που την θέλεις, χάνεται το μεγαλύτερο μέρος της "ουσίας" του παιχνιδιού).

Αντιλαμβάνομαι και παραδέχομαι ασφαλώς ότι υπάρχουν παιδιά που ήταν καλύτεροι παίκτες απο εμένα (όπως οι φίλοι amiga users Οther_R. και Mike :) ) και μπορούσαν να παίξουν όπως ήθελαν (και με τις κινήσεις που ήθελαν) ακόμα και σε Amiga, αλλά εγώ δυστυχώς δεν μπoρoύσα... :(

Παρ' όλα αυτά το παιχνίδι το έπαιξα πολύ σε Amiga (τους δύο πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του, όχι "σε βάθος χρόνου" ;) ), και αυτό διότι η έκδοση σε pc είχε επίσης "θέμα" στις κινήσεις (δεν θύμιζε το ηλεκτρονικό). Το μόνο παιχνίδι Street Fighter II σε υπολογιστή που με ικανοποίησε απο άποψη gameplay εκείνη την περίοδο, ήταν (όπως έχω πεί τουλάχιστον τρείς φορές στο παρελθόν) το sfliu. :thumb:

Βέβαια, λίγα χρόνια αργότερα κυκλοφόρησε το Super Street Fighter II Turbo (το οποίο έπαιξα σε pc ασφαλώς), και το οποίο ήταν πολύ κοντά σε αυτό που ονομάζουμε "arcade perfect" - οπότε και "κόλλησα" με αυτό. :)

Πάντως την κίνηση που ανέφερε ο Mike, πραγματικά δεν την είχα προσέξει !! #)

Εχει κάτι το διαφορετικό ως αποτέλεσμα αυτή η κίνηση (π.χ. αυξημένο range κατά ένα-δύο pixels, ή μεγαλύτερο priority απο την "κανονική"), ή μήπως είναι μόνο το sprite που είναι ελαφρώς διαφορετικό;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@candyman : Διαβαζεις τι γραφω πριν απαντησεις?

δεν διαβαζεις οτι η προπαγανδα ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ειναι το παιχνιδι? ποιος ειπε οτι ειναι καλυτερο στην αμιγκα? για βρες το μου.

Εκεινη την εποχη δεν ξερω εαν θυμασε, αλλα η πρωτη διαφημιση της νιντεντο για το ΣΝΕΣ ειχε σαν θεμα το SF2, υπηρξε πραγματι για καποιον καιρο μια προπαγανδα οτι το παιχνιδι θα παιζεται ΜΟΝΟ σε SNES. Αλλο αυτο και αλλο η ποιοτητα του παιχνιδιου. Το να προσπαθησουν να περασουν βρωμα οτι μονο εαν παρεις SNES θα μπορεις να παιξεις SF2 δεν ειναι προπαγανδα? ασχετα οτι για ενα διαστημα αυτο ισχυει, εαν ηθελες να παιξεις εκεινη την περιοδο το παιχνιδι, μονο στο SNES μπορουσες, αλλα μετα βγηκε παντου.

Δεν βρηκα τιποτα που να υποστηριζει οτι το παιχνιδι ειναι καλυτερο σε αμιγκα ή MD, το οτι εσυ δεν μπορεις να διαβασεις τι γραφω ειναι δικο σου προβλημα, να το κοιταξεις, και δεν ειμαι κολημενος κατα του SNES, οπως εισαι εσυ, υπερ του λογικου nintendofan.
 
mike είπε:
@candyman : Διαβαζεις τι γραφω πριν απαντησεις?
δεν διαβαζεις οτι η προπαγανδα ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ειναι το παιχνιδι? ποιος ειπε οτι ειναι καλυτερο στην αμιγκα? για βρες το μου.

Εκεινη την εποχη δεν ξερω εαν θυμασε, αλλα η πρωτη διαφημιση της νιντεντο για το ΣΝΕΣ ειχε σαν θεμα το SF2, υπηρξε πραγματι για καποιον καιρο μια προπαγανδα οτι το παιχνιδι θα παιζεται ΜΟΝΟ σε SNES. Αλλο αυτο και αλλο η ποιοτητα του παιχνιδιου. Το να προσπαθησουν να περασουν βρωμα οτι μονο εαν παρεις SNES θα μπορεις να παιξεις SF2 δεν ειναι προπαγανδα? ασχετα οτι για ενα διαστημα αυτο ισχυει, εαν ηθελες να παιξεις εκεινη την περιοδο το παιχνιδι, μονο στο SNES μπορουσες, αλλα μετα βγηκε παντου.

Δεν βρηκα τιποτα που να υποστηριζει οτι το παιχνιδι ειναι καλυτερο σε αμιγκα ή MD, το οτι εσυ δεν μπορεις να διαβασεις τι γραφω ειναι δικο σου προβλημα, να το κοιταξεις, και δεν ειμαι κολημενος κατα του SNES, οπως εισαι εσυ, υπερ του λογικου nintendofan.
Και πάλι σου λέω ότι η διαφήμιση έλεγε ΑΛΗΘΕΙΑ. Ηταν η μόνη λύση για κάποιο καιρό να παίξεις SF2 γιατί πολύ απλά οι άλλες εκδόσεις ΔΕΝ ΗΤΑΝ SF2! Μόνο και μόνο το όνομα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ! Μετράει και το περιεχόμενο. Το gameplay! Και η έκδοση του SNES ήταν για κάποιο καιρό η ΜΟΝΗ που ήταν SF2 στο περιεχόμενο. Σε φάση ότι, ξέρεις ρε φίλε? Αν θες να παίξεις ένα πραγματικό SF2 πάρε την SNES έκδοση. Oι άλλες δεν μετράνε.

Αν η Nintendo είχε την ίδια διαφήμιση και το παιχνίδι ήταν όπως είναι στην Amiga τοτε ναι, θα μιλούσαμε για προπαγάνδα και θα την έκραζα κι εγώ ο ίδιος. Ομως το έπαιξα το παιχνίδι και δεν είδα πουθενά να με κοροϊδεύουν.

Kαι σε ξαναρωτάω. Το Doom στο Spectrum το θεωρείς σαν λύση για να παίξει κάποιος Doom αν δεν έχει PC?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy είπε:
Eξαρτάται τι εννοούμε "καλό". :) Oπως έγραψε και ο Mike, αν το δούμε χωρίς να το συγκρίνουμε με το arcade, τότε δεν είναι καθόλου άσχημο σαν σύνολο.Αν ομως συγκριθεί με το arcade, προσωπικά αν και με τα graphics & τον ήχο του δεν έχω απολύτως κανένα θέμα, το gameplay με απογοήτευσε (όπως ανέφερα και πιό πάνω είχα πρόβλημα με τα controls: Δυσκολευόμουν να βγάλω τις special [ίσως να ήταν αποτέλεσμα του μη-ομαλού animation], το control scheme για τις διάφορες κινήσεις μέσω του μονόκουμπου Pacman που είχα δεν με βόλευε, και φυσικά ο μοχλός του Pacpan, αν και γερός, δεν είναι "μαλακός" όπως του ηλεκτρονικού - πράγμα που δυσκολεύει στα τεταρτοκύκλια, όπως παρατήρησε και ο Mike).

Με λίγα λόγια, είχα καταντήσει να αντιμετωπίζω το παιχνίδι περισσότερο ως ένα button mashing beat 'em up, αλλά σίγουρα όχι ως το Street Fighter II που είχα παίξει στα arcades. (διότι σε ένα fighting game αν δεν βγάζεις την κίνηση που θέλεις την στιγμή που την θέλεις, χάνεται το μεγαλύτερο μέρος της "ουσίας" του παιχνιδιού).

Αντιλαμβάνομαι και παραδέχομαι ασφαλώς ότι υπάρχουν παιδιά που ήταν καλύτεροι παίκτες απο εμένα (όπως οι φίλοι amiga users Οther_R. και Mike :) ) και μπορούσαν να παίξουν όπως ήθελαν (και με τις κινήσεις που ήθελαν) ακόμα και σε Amiga, αλλά εγώ δυστυχώς δεν μπoρoύσα... :(

Παρ' όλα αυτά το παιχνίδι το έπαιξα πολύ (τους δύο πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του, όχι "σε βάθος χρόνου" ;) ), και αυτό διότι η έκδοση σε pc είχε επίσης "θέμα" στις κινήσεις (δεν θύμιζε το ηλεκτρονικό). Το μόνο παιχνίδι Street Fighter II σε υπολογιστή που με ικανοποίησε απο άποψη gameplay εκείνη την περίοδο, ήταν (όπως έχω πεί τουλάχιστον τρείς φορές στο παρελθόν) το sfliu. :thumb:

Βέβαια, λίγα χρόνια αργότερα κυκλοφόρησε το Super Street Fighter II Turbo (το οποίο έπαιξα σε pc ασφαλώς), και το οποίο ήταν πολύ κοντά σε αυτό που ονομάζουμε "arcade perfect" - οπότε και "κόλλησα" με αυτό. :)

Πάντως την κίνηση που ανέφερε ο Mike, πραγματικά δεν την είχα προσέξει !! #)

Εχει κάτι το διαφορετικό ως αποτέλεσμα αυτή η κίνηση (π.χ. αυξημένο range κατά ένα-δύο pixels, ή μεγαλύτερο priority απο την "κανονική"), ή μήπως είναι μόνο το sprite που είναι ελαφρώς διαφορετικό;
Ναι ειχε διαφορα, ειχε μεγαλυτερο range. Ομως για καποιον που ξερει την εκδοση της αμιγκα σε καθε λεπτομερεια και πιξελ, μπορω να σου πω οτι αυτο ειναι σημαντικο, στην αμιγκα τα "γρηγορα" κτυπηματα δεν ηταν και τοσο πιο γρηγορα απο τα "δυνατα", με λιγα λογια δεν συνεφερε να χρησιμοποιεις τα αδυνατα κτυπηματα. Το gameplay γενικα δεν εχει καμια σχεση, μπορω να γραψω σελιδες και αναλυσεις σε αυτο, και το SF2 λιγοι το ξερουν οσο εγω, εχω τερματισει την ultimate challenge του GBA (100 αντιπαλοι με μια ενεργεια) με 14 απο τους 17 χαρακτηρες. Στην αμιγκα οι περιστροφικες κινησεις ειναι μια καταστροφη, δεν γινονται σωστα, συνηθως δεν τις πετυχαινεις, ειναι γενικα δυσκολες, και το tomahawk δεν βοηθαει. Φαντασου οτι φιλος μου νομιζε οτι βρηκε πως γινεται το fireball, μου ειχε πει θυμαμαι "κατω και μετα γρηγορα μπροστα". Εκανε κατω και μετα μπροστα, πολλες φορες, δεν γινοταν τιποτα (λογικο αφου υπαρχει και το διαγωνιο), καποια φορα το joystick που ειχε (ενα quickshot) εχανε και επιανε και το διαγωνια, και εριχνε ενα fireball και πανιγυριζαμε αγκαλιασμενοι. Μετα τα μαθαμε ολα, αλλα τοτε μιλαμε για τις πρωτες φορες που το παιζαμε σε αμιγκα. Εαν γραψω ολο το gameplay της Α500, θα τραβατε τα μαλλια σας με το τι γινεται, μεχρι που μπορουσες να περιμενεις στημενος και ο αλλος να πεσει στη λαβη σου. Καμια σχεση με το αυθεντικο σε απειρους τομεις, αλλα παρολα αυτα αρεσε σε ολους, και ας μην ηταν καλη μεταφορα, το επαιζαν σαν ενα καλο παιχνιδι. Και με τον dashilm καλυτερο χαρακτηρα
 
Κολημενος με την amiga εισαι οτι επιχειρηματα κατσει και σε γραψει καποιος και οχι κολημενος κατα του snes.Ιδια ηλικεια με τον τασο ειμαι και γω αλλα την προπαγανδα που αναφερεις οτι ελεγαν πως μονο στο SNES θα το παιξεις και πουθενα αλλου εγω προσωπικα δεν το θυμαμαι στον βαθμο που το λες εσυ.Τελως παντων διασκεδαζω πολυ με κατι τετοια θεματα οπως αυτο γιαυτο δεν θα κατσω να αντικρουσω αυτα που γραφεις οχι γιατι δεν μπορω αλλα γιατι δεν εχει κανενα νοημα.Στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Βρε, πάλι σου λέω ότι η διαφήμιση έλεγε ΑΛΗΘΕΙΑ. Ηταν η μόνη λύση για κάποιο καιρό να παίξεις SF2 γιατί πολύ απλά οι άλλες εκδόσεις ΔΕΝ ΗΤΑΝ SF2! Μόνο και μόνο το όνομα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ! Μετράει και το περιεχόμενο. Το gameplay! Και η έκδοση του SNES ήταν για κάποιο καιρό η ΜΟΝΗ που ήταν SF2 στο περιεχόμενο. Σε φάση ότι, ξέρεις ρε φίλε? Αν θες να παίξεις ένα πραγματικό SF2 πάρε την SNES έκδοση. Oι άλλες δεν μετράνε.
Αν η Nintendo είχε την ίδια διαφήμιση και το παιχνίδι ήταν όπως είναι στην Amiga τοτε ναι, θα μιλούσαμε για προπαγάνδα και θα την έκραζα κι εγώ ο ίδιος. Ομως το έπαιξα το παιχνίδι και δεν είδα πουθενά να με κοροϊδεύουν.

Kαι σε ξαναρωτάω. Το Doom στο Spectrum το θεωρείς σαν λύση για να παίξει κάποιος Doom αν δεν έχει PC?
Mονο που δεν αναφερομαι σε εσενα, στον φιλο candyman αναφερομαι.

Και για εσενα τωρα: θεωρεις σωστα να κυκλοφορει φημη οτι το παιχνιδι ΔΕΝ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ για κανενα αλλο φορματ? ασχετα οτι μπορει να ειναι φολα, σε στυλ σπεκτρουμ. Θυμαμαι χαρακτηριστικα να παιζω SF2 σε ενα ουφαδικο, ερχεται ενας πατερας που ειχε παει τον γιο του για να παιξει, με ρωταει "αυτο ειναι το παιχνιδι που λεει ο μικρος?" απανταω θετικα και μου λεει "αυτο δεν το δειχνει και η τηλεοραση στη διαφημιση, μπορω να το παρω και σπιτι". Εγω του ειπα φυσικα ναι, ο ανθρωπος ηταν ασχετος, ειχε στο μυαλο του οτι μονο το ΣΝΕΣ θα τον εσωζε απο το να τραβιεται με το γιο του στα ουφαδικα.

Εριξε ενα καλο χαρτι στην αγορα η νινεντο, ειχε το παιχνιδι πριν απο ολους, και επεισε πολλους να παρουν το μηχανημα της για να το παιξουν εκει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Mονο που δεν αναφερομαι σε εσενα, στον φιλο candyman αναφερομαι.Και για εσενα τωρα: θεωρεις σωστα να κυκλοφορει φημη οτι το παιχνιδι ΔΕΝ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ για κανενα αλλο φορματ? ασχετα οτι μπορει να ειναι φολα, σε στυλ σπεκτρουμ.
Οπα περίμενε... Εγώ δεν θυμάμαι να λέγανε ότι δεν θα κυκλοφορήσει σε κανένα format. Μπορεί να ήταν κάποια φήμη σε περιοδικά αλλά σε επίσημη διαφήμιση δεν το θυμάμαι και διόρθωσε με σε παρακαλώ αν κάνω λάθος γιατί όντως μπορεί να μην θυμάμαι και πολύ καλά.

Εγώ αυτό που θυμάμαι είναι ότι στο SNES ήταν απλά η μόνη έκδοση για κάποιο καιρό που ήταν σαν το ηλεκτρονικό όχι μόνο στα γραφικά αλλά και στο GAMEPLAY γι αυτό μπορεί να λέγανε ότι είναι η μόνη "πραγματική" έκδοση για σπίτι. Με την λογική ότι οι άλλες εκδόσεις δεν έχουν σχέση με το ηλεκτρονικό, όχι ότι δεν κυκλοφόρησαν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και για να ξεκολατε ολοι, μου λετε που γραφω οτι ειναι καλυτερο σε Α500?

μην λεμε βλακειες τωρα για Α500 fan και τετοια, αλλο ειμαι fan (που ειμαι), αλλο πραγμα γραφω αντικειμενικα της γνωμη μου.

Και η γνωμη μου ειναι ιδια με αλλους στην ηλικια μου, και ας ειναι sega ή nintendo fans.

Δεν ελεγαν ευθεως "ξεχαστε ολα τα αλλα", ελεγαν κατι σαν "μονο εδω υπαρχει" που εννοουσε οτι ειναι η μοναδικη λυση.

Δεν νομιζω να εννουσαν αυτο που λες Τασο, οτι δηλαδη ειναι η πιο καλη μεταφορα, εννουσαν οτι δεν υπαρχει αλλη λυση.

Θυμασαι για παραδειγμα τα FF στα playstation, θυμασε οτι το crystal chronicles στο GG γραφει απέξω στο μπλε τριγωνακι "for GG ONLY". Αυτα ειναι τα διαφημιστικα τρυκ, δεν λες ψεματα, λες τα πραγματα οπως σε συμφερει, ενας ασχετος που ακουει για final fantasy και βλεπει το "for GG only" μπορει και να νομιζει οτι δεν υπαρχει FF αλλου, αυτα τα κανουν ολοι, με αρχηγους τη MS και τη SONY, ετσι ειναι αυτα "στο περιπου".
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
O mike -η οποιοσδήποτε άλλος- δεν ανέφερε ποτέ το ότι είναι καλύτερο το SF2 της Amiga. Ο μόνος που έκανε αντιπαράθεση είμαι εγώ, που μίλησα για το ανύπαρκτο slowdown της συγκεκριμένης έκδοσης, απέναντι στο υπαρκτό της snes. Που και πάλι δηλαδή, δεν είπα ότι πρόκειται για καλύτερο Street Fighter, απλώς το ανέφερα. Γενικά, η συγκεκριμένη έκδοση έχει χαρακτήρα και αδίκως του έχουν σούρει όσα του έχουν σούρει. Τυγχάνει να έχω διαβάσει για τις συνθήκες του conversion, ήταν παρόμοιες με του Double Dragon, του στύλ "Παίξε το παιχνίδι, δες το κάνα δυο μέρες, κάνε μου ένα port σε 15". Χωρίς resources, χωρίς τίποτα. Απο την άλλη υπήρχε ολόκληρη nintendo σε στενή συνεργασία με την 'ίδια την Capcom, δηλαδή, να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης, ήταν εντελώς αδύνατο να βγει καλύτερο port. Αυτό που βγήκε, είχε μεράκι κατά τη γνώμη μου, και ήταν μια χαρά για την Amiga (όχι σαν hardware φυσικά, αλλα δεδομένων των συνθηκών της αγοράς) . Και δεν συμφωνώ στο οτι δεν ήταν Street Fighter II, κανονικά και με το νόμο ήταν, η ουσία του παιχνιδιού, οι χαρακτήρες, το feeling, είναι εκεί, και ας είναι downgraded για όποιον το βλέπει έτσι. Και καθόλου να μην το είχαμε δεν μας ένοιαζε δηλαδή, είχαμε "δικά" μας beat'em'ups και αφοσιωμένους devs (Team 17) στον τομέα, παρόλα αυτά, ήταν ευχάριστο bonus η παρουσία του τίτλου, αξιοπρεπής, όπως και του Mortal Kombat 1+2, το οποία ήταν ακόμη καλύτερα ports
 
Other_Reality είπε:
Και δεν συμφωνώ στο οτι δεν ήταν Street Fighter II, κανονικά και με το νόμο ήταν, η ουσία του παιχνιδιού, οι χαρακτήρες, το feeling, είναι εκεί, και ας είναι downgraded για όποιον το βλέπει έτσι.
Καλά τα λες αλλά επέτρεψε μου να διαφωνήσω σε αυτό το κομμάτι. Δεν θέλω να καυχηθώ ότι είμαι "ειδικός" αλλά το Arcade το είχα κάψει στο χωριό μου και το τερμάτιζα με όλους τους χαρακτήρες με ένα 50άρικο. Οταν το έπαιξα στο SNES η διαφορά στο gameplay/χειρισμό ήταν πολύ μικρή. Στην Amiga είναι σαν να παίζεις άλλο παιχνίδι δεν έχει σχέση ούτε ο χειρισμός, ούτε οι στρατηγικές, ούτε τα physics, ούτε οι προτεραιότητες, ούτε το collision detection, ούτε το gameplay γενικότερα. Είναι σαν να πήραν ένα άλλο παιχνίδι και να του βάλανε ένα "Street Fighter mod" με sprites και γραφικά από το SF.

Τώρα για το αν αυτό το άλλο παιχνίδι είναι καλό ή όχι αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι αλλα αυτο που λες δεν χαρακτηριζει ως κακο το ιδιο το παιχνιδι.

Το gameplay του ειναι παρομοιο με του καθαρα αμιγκαδικου bodyblows, μακρυα απο το αυθεντικο.

Και αυτο που λεει ο other_reality για τις συνθηκες παραγωγης επιβεβαιωνεται με αυτα που εχω γραψει, οτι δηλαδη οι ομιλιες ειναι ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ εγγραφη σε sampling απο την ιδια την καμπινα, για αυτο ειναι και τοσο ιδιες και τοσο "θολες", και οτι εβαλαν μια παραπανω κινηση που νομιζαν οτι υπηρχε.

Παρολα αυτα αυτα τα sprites ειναι μεγαλυτερα απο του SNES.

Γενικα η εκδοση του SNES ειναι πολυ κοντα με το coin-op (οσο το επιτρεπει το hardware) μονο η ταχυτητα ειναι μικροτερη.

Και ξαναγραφω : ποσοι αμιγκαδες υπαρχουν εδω μεσα? ας βγει ενας να πει οτι ΤΟΤΕ δεν του αρεσε το sf2 σαν παιχνιδι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα ports στους home και στις πιο αδύναμες κονσόλες, κατά κύριο λόγο ήταν παιχνίδια από άλλη εταιρεία, με άλλες συνθήκες, συνεπώς ναι, ήταν διαφορετικά παιχνίδια από τα arcade. Τα ίδια πράγματα λέμε, εγώ μίλησα βασιζόμενος στα δεδομένα της εποχής. Είπα ότι έχει τον δικό του χαρακτήρα, αλλά λέγεται Street Fighter II, δεν λέγεται Fighter in Da streets II, και καλώς η κακώς, είναι η εκδοχή του στο συγκεκριμένο σύστημα, κάτι που είναι λογικό με τα περισσότερα ports στις κατηγορίες μηχανημάτων που προανέφερα. Ορισμένες φορές, οι devs είχαν και resources και ταλέντο και μεράκι ταυτόχρονα, και έβγαζαν ports διαμάντια όπως το Pang, το Toki, το Silkworm και ένα σωρό άλλα, αυτό όμως συνέβαινε σπάνια, και σχεδόν ποτέ σε τεράστια franchises όπως στην προκειμένη περίπτωση το Street Fighter.
 
Να πω την άποψη μου μια και είχα το street fighter 2 σε amiga και είχα παίξει αρκετά, με τίποτα δε νόμιζες ότι παίζεις το πραγματικό street fighter 2 που ήξερες στα ηλεκτρονικά, ούτε ότι παίζεις σε amiga αλλά πιο πολύ σαν να παίζεις atari st ή master system, οι άνθρωποι που το έφτιαξαν δε το είχαν το σπορ ενώ σε snes το conversion το έχει κάνει η ίδια η capcom φαντάζομαι γιαυτό και η διαφορά.

κάπως έτσι έπρεπε να παίζει σε αμίγκα αλλά δεν.

https://www.youtube.com/watch?v=plgd8g2hZ8c
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@ shinobi : εδω και 5 σελιδες λεμε οτι δεν ειναι καλη μεταφορα και δεν μοιαζει με το αυθεντικο!

Μετα ολα διορθωθηκαν με την εκδοση Super Street fighter 2.

Oμως το εχεις τοτε και δεν σου αρεσε σαν παιχνιδι? οχι εαν εμοιαζε ή οχι με το αυθεντικο (και εμενα μου φαινοταν περιεργο) αλλα εαν σου αρεσε σαν παιχνιδι απο μονο του. Και στα beat em up (2 VS 2) υπηρχε το καλο σε γραφικα full contact, αλλα οχι πολλες επιλογες μεχρι τοτε. Μετα ηρθαν τα bodyblows, MK 1, MK2, brutal paws of fury, ELF mania, fighting Spirit, Rise of the robots και πολλα αλλα, λιγοτερο ή περισσοτερο καλα.
 
Πάντως οφείλεται όλοι να παραδεχτείτε πως υπήρχε ο κανόνας που έχω ξαναναφέρει, ότι γενικά στους υπολογιστές δεν ήταν προσεγμένες οι εκδόσεις όσο θα έπρεπε στην βάση του hardware που είχαν (μιλώ κυρίως για την αμίγκα)!

Απέναντι της είχε κολοσσούς που εστίαζαν στο κάθε game ακόμα και σε συνεργασία με τον κατασκευαστή του arcade ενω στην αμίγκα απλά το αναλάμβαναν ταλαντούχοι προγραμματιστές με περιορισμένο budget και χρόνο!

Αυτό για μένα λέει πολλά...οποτεδήποτε εκμεταλλεύτηκαν το hardware της αμίγκα όπως μπορούσε τότε το αποτέλεσμα ήταν ανάλογο των εκδόσεων για κονσόλες. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα παιχνίδια που πρωτογράφτηκαν για αμίγκα είναι χειρότερα στις κονσόλες (λόγου χάρη flashback, shadow of the beast κ.α.)

Αυτό είναι διαπίστωση που ακόμα και πορωμένοι πολέμιοι σαν τον metalcandyman οφείλουν να δεχτούν! Αν δεν το κάνουν απλά η προκατάληψη μπλοκάρει την αντικειμενική τους κρίση...
 
Το flashback δεν ξερω αν πρωτογραφτηκε σε Αμιγκα, αλλα η εκδοση SEGA ηταν καλυτερη απο ολες
 
spyros_s είπε:
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα παιχνίδια που πρωτογράφτηκαν για αμίγκα είναι χειρότερα στις κονσόλες (λόγου χάρη flashback, shadow of the beast κ.α.) Αυτό είναι διαπίστωση που ακόμα και πορωμένοι πολέμιοι σαν τον metalcandyman οφείλουν να δεχτούν! Αν δεν το κάνουν απλά η προκατάληψη μπλοκάρει την αντικειμενική τους κρίση...
Οχι, δεν είναι τυχαίο, είναι κάτι που συμβαίνει συνέχεια στα περισσότερα ports σε όλα τα μηχανήματα. Κατά κανόνα είναι χειρότερα από τις original εκδόσεις με λίγες εξαιρέσεις. Και original παιχνίδια από κονσόλες πάλι χειρότερα θα ήταν στην Amiga. Είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο. Με λίγα λόγια δεν φταίει το μηχάνημα, απλά συνήθως οι προγραμματιστές όταν μεταφράζουν ένα παιχνίδι από το ένα μηχάνημα στο άλλο δεν εκμεταλλεύονται σωστά τις δυνατότητες του μηχανήματος που γίνεται το port.

Μιλάμε πάντα για μηχανήματα με παρόμοιες δυνατότητες, όχι από 16bit σε 8bit πχ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα