Βαθμολογήστε τους ηθοποιούς

Δε συμφωνώ σε αυτό λες Ελέφαντα. Γνωρίζεις έναν άνθρωπο. Γοητεύεσαι από την εξωτερική εμφάνιση (αν υπάρχει). Μπορεί να συμβεί, αλλά για να κρατήσει η φλόγα, χρειάζονται κι άλλα πράγματα. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ από τους σουβλατζήδες γιατί όχι τίποτε άλλο, εγώ τιμώ δεόντως τα σουβλάκια. Πιστεύω όμως, ότι ο κάθε άνθρωπος μπορεί να έχει προσωπική γοητεία ακόμα κι αν είναι άσχημος. Η μόρφωσή του, η καλλιέργειά του, το χιούμορ του, ο τρόπος που μιλάει, ο τρόπος που φέρεται, το ντύσιμό του, η ερωτική του αύρα (καταλαβαίνεις τι εννοώ) παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο για μένα. Πιστεύω ότι έτσι είναι για τις περισσότερες γυναίκες. Δεν μπορώ να μπω στο μυαλό των αντρών, αλλά έχω δει τόσα αταίριαστα ζευγάρια εμφανισιακά και από τις δυο πλευρές, που πιστεύω ότι έτσι είναι και για κάποιους άντρες.
Πριν αρχίσω να κλαίω με λυγμούς πάνω στο πληκτρολόγιο,γιατί αυτό μου ΄ρχεται να κάνω από την στιγμή που διάβασα ότι η Ούρσουλα, (ποια?..η Ούρσουλα Άντρες!) , τα είχε με τον Μπελμοντό,απλά να πω και 'γω την γνώμη μου:
O φίλος elephas, σχολίασε έτσι ακριβώς όπως ήθελα και ΄γω χθες να γράψω. Αλλά "φοβήθηκα",γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί εύκολα να παρερμηνευθεί και να θεωρηθεί "κακοπροαίρετος" (όσο αναφορά το επάγγελμα).
TZELASO, έγραψες ένα πολύ όμορφο σχόλιο.Το ιδανικό θα ήταν όλα όσα περιγράφεις.Στην αρχή του σχολίου σου όμως είναι όλο το "ζουμί".Εκεί που γράφεις: "..Γνωρίζεις έναν άνθρωπο"..
Αυτό είναι το θέμα..Δανείζομαι λοιπόν από τον φίλο elephas (εγώ είχα σκεφτεί άλλο επάγγελμα),και θα γράψω πως ο σουβλατζής-Μπελμοντό,δεν θα είχε την δυνατότητα να αποκαλύψει όλες τις άλλες αρετές όπως γράφεις που μπορεί να έχει ο χαρακτήρας του.Γιατί από την αρχή,δεν θα υπήρχε ούτε καν "γνωριμία".Δεν θα είχε την απήχηση και την φήμη του "σκληρού"-Μπελμοντό του Γαλλικού σινεμά..Ο "σκληρός-Μπελμοντό",αν στις γυναίκες είχε επιτυχία 80% (έτσι όπως διαβάζω),θα είχε το πράσινο φως να ξεκινήσει μια γνωριμία και να εξελιχθεί σε κάτι πολύ δυνατό (το πως θα εξελιχθεί εξαρτάται από όλα αυτά που γράφεις,δεν είναι εκεί το θέμα).
Ο σουβλατζής-Μπελμοντό όμως,θα είχε ένα 20% των γυναικών που θα ξεκινούσαν μαζί του μια γνωριμία.Και αυτές δεν θα ήταν σίγουρα γυναίκες τύπου Ούρσουλας!..Υπάρχει βέβαια ο μύθος που λένε πως ο άντρας είναι ο κυνηγός,αλλά μην ξεχνάμε πως η γυναίκα είναι αυτή που επιλέγει..Αν η γυναίκα δεν θέλει,δεν ξεκινάει και δεν προχωράει τίποτα..
Και πολύ δύσκολα θα ΄δινε το πράσινο φως στον σουβλατζή-Μπελμοντό όχι η Ούρσουλα Άντρες,αλλά γυναίκες άσημες αλλά ισάξιας ομορφιάς.
Θα περιοριζόταν λοιπόν το ποσοστό επιτυχίας του στις γυναίκες.,Που μπορεί να αποδεικνυόταν "χρυσός και ιδανικός" ο άνθρωπος.Αλλά θα το ΄ξεραν λίγες..Γιατί οι ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ του θα ήταν λίγες..
(πάω να κλάψω τώρα..Βρε Ούρσουλα..Είναι δυνατόν?..)
 
Έχω την αίσθηση οτι μπερδευόμαστε γιατί γυναίκες και άνδρες δεν έχουμε τα ίδια κριτήρια.
Καμία μα καμία γυναίκα δε θα μείνει με έναν άντρα επειδή είναι όμορφος. Ή τουλάχιστον είναι λίγες αυτές που θα το κάνουν. καμία γυναίκα δε θα πάει με έναν άντρα γιατί είναι όμορφος. Ή είναι λίγες αυτές. Σε κάθε περίπτωση η ομορφιά απο μόνη της δεν είναι κριτήριο για να γοητευτεί μια γυναίκα. Για έναν άντρα είναι. Έτσι πιστεύω και φυσικά καταλαβαίνω οτι υπάρχουν κι εξαιρέσεις.
Η δύναμη, η εξουσία, η μόρφωση, είναι νομίζω πολύ πιο πάνω από την ομορφιά σε ότι αφορά τη γοητεία. Κι αυτά βέβαια ως υποκειμενικά κριτήρια έχουν διαβαθμίσεις.
Πιστεύετε τυχαία υπάρχει η λέξη προικοθήρας μόνο στο αρσενικό;
 
Ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας για να καταλάβετε αυτό που λέω:
Εχουμε έναν όχι όμορφο άντρα,50ρη, που είναι διανοούμενος, κορυφαίος επιστήμονας, ποιητής, ταλαντούχος συνθέτης ή τέλος πάντων κάτι σημαντικό που προκαλεί θαυμασμό.
Κι έχουμε και μια 50ρα γυναίκα με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά.
Ο άνδρας θα έχει σίγουρα κατακτήσεις σε κάθε ηλικία. Η γυναίκα όχι, ή τουλάχιστον σε κάθε περίπτωση όχι τόσες. Και είναι λογικό. Διότι μας έλκουν διαφορετικά πράγματα.
 
Προσέξατε ότι όλες λέτε τι χρειάζεται για να έχει διάρκεια η σχέση? ("Γνωρίζεις έναν άνθρωπο. Γοητεύεσαι από την εξωτερική εμφάνιση (αν υπάρχει). Μπορεί να συμβεί, αλλά για να κρατήσει η φλόγα, χρειάζονται κι άλλα πράγματα. ", "Καμία μα καμία γυναίκα δε θα μείνει με έναν άντρα επειδή είναι όμορφος."

Ναι, αλλά αν δεν είναι όμορφος δεν θα τον κοιτάξει καν, ώστε να ξεκινήσει η σχέση (εκτός βέβαια αν ΗΔΗ ξέρει ότι ο τύπος είναι διάσημος, καλλιτέχνης, ποιητής, κορυφαίος επιστήμονας - όχι σκέτος επιστήμονας, τον θέλετε κορυφαίο - η, προσθέτω εγώ, πάμπλουτος Ωνάσης)

Ένας άσημος άσχημος είναι αόρατος. Γι' αυτό έκανα τον Μπελμοντό σουβλατζή (ντελιβαράδες δεν υπήρχαν στην εποχή μου). Όχι ότι έχω τίποτε με το συμπαθέστατο επάγγελμα - όταν μάλιστα τα σουβλάκια είναι καλά πρόκειται για λειτούργημα, όχι επάγγελμα - αλλά τον έφερα για παράδειγμα δουλειάς χωρίς ιδιαίτερο κύρος.
 
@ karapiperim
Δεν διαφωνώ με αυτό που λες αλλά νομίζω ότι πια μπλέκεις και άλλα ζητήματα, που έχουν να κάνουν με τα φύλα και την εικόνα που απαιτούμε να έχουν, οπότε το θέμα αποκτά άλλες διαστάσεις. Δεν θέλω να εισέλθω σε λεπτομέρειες, αλλά νομίζω ότι πλέον ΟΛΟΙ μας συμφωνούμε ότι το να προσπαθούμε να βάλουμε σε καλούπια το σέξι είναι ματαιοπονία. Και να σου πω και κάτι; Καλύτερα. Αλλιώς ο κόσμος θα ήταν μονότονος και πολύ βαρετός.
 
Για να θάψω τα νέα θύματα:

Άννα Συνοδινού: 5. Νέα ήταν μια απλή κοπέλα. Ουδέν το αξιοσημείωτο. Όμως η εικόνα που έχω για αυτήν είναι από μεγάλη ηλικία που είναι εντελώς γιαγιαδόφατσα. Παρ'όλα αυτά και σε μεγάλη ηλικία κράτησε μια απλή ομορφιά.

Ζωή Φυτούση: 0. Η πεμπτουσία της θείτσας.

Έλσα Ρίζου: 3. Ενώ ήταν "θεωρητική" γυναίκα και έβγαζε μια επιβηλτική νταρντανοσύνη, δεν μου έκανε τίποτα το σέξι.

Μάνος Κατράκης: 1. Γέρος ήταν κατάτι πιο όμορφος από ότι νέος, αλλά πάντα μου έβγαζε μια "αρρωστίλα" μια "φαρμακίλα" και μια "θανατίλα"

Γιώργος Οικονομίδης: 5. Δεν τον ήξερα και στο γούγλη μου κάνει το απόλυτο ουδέτερο. Ούτε κρύο ούτε ζέστη.

Τίτος Βανδής: 6. Νέος ήταν ωραίος. Έβγαζε την απαραίτητη αντρίλα αλλά κάτι έλειπε και με εμποδίζει από το να ζητήσω να μου τον τυλίξουν για το σπίτι.
 
Συνοδινού : Για να είμαι ειλικρινείς,δεν την θυμάμαι από τις παλιές ταινίες της..
Εννοείται πως πρέπει να ζητήσω συγγνώμη από τους συμφορουμήτες για το "ειλικρινείς" και να διευκρινίσω πως δεν είμαι "2 άτομα".Ένας είμαι και "ειλικρινής"..Μπορεί ο Lucio Fulci σε ταινίες του να "έβγαζε" μάτια (όπως π.χ. έκανε στα πανέμορφα μάτια της Όλγας Καρλάτου),δεν θα το κάνω όμως και ΄γω με τα ανορθόγραφα σχόλια μου.Συγγνώμη λοιπόν, φίλοι μου..
 
κορυφαίος επιστήμονας - όχι σκέτος επιστήμονας, τον θέλετε κορυφαίο - η, προσθέτω εγώ, πάμπλουτος Ωνάσης)

Ένας άσημος άσχημος είναι αόρατος.


Βρε ελέφαντα σχήμα λόγου, μην πιάνεσαι απο μια λέξη! Κι είπα και διανοούμενος. Το πνεύμα έλκει τι να κάνουμε τώρα; :)
Για να κλείσω το θέμα απο την πλευρά μου η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων είμαστε μέτριας εμφάνισης και άσημοι. Σπανιότατα συμβαίνει να γνωρίσουμε κάποιον και να πούμε "πω!πω! τι Τέρας!".
Ο Καρυωτάκης που θεωρούσε τον εαυτό του άσχημο και μπασμένο, έλεγε πως αν ήταν όμορφος δε θα μπορούσε να είναι ποιητής. Πιθανόν να είχε δίκιο. Άλλωστε απο μια ηλικία και μετά τα φτιασιδόματα και τα φυσικά ακόμη κάλλη υποχωρούν. Η γοητεία αν υπάρχει προσωπικότητα θα υπάρχει. Τέλος.
 
Να δώσω κι εγώ τους βαθμούς μου:

1. Άννα Συνοδινού: Απολύτως αδιάφορη εμφανισιακά. Έχει μείνει ως καλή ηθοποιός, αλλά δε μου λέει τίποτα όταν τη βλέπω στον "Θανασάκη τον πολιτευόμενο" π.χ. Ίσως να ήταν όντως καλή στην τραγωδία, οπότε δεν έχω άποψη. 3.

2. Ζωή Φυτούση: Δεν την έχουμε δει και σε κανένα ρόλο της προκοπής. Παρόλα αυτά, μου έχει μείνει στο μυαλό σαν την κακιά γυναίκα του Κούρκουλου στο "Ταξίδι" που ξεφτιλίζει την Αλίκη. Αλλά σέξι? Τι να σας πω... 2.

3. Έλσα Ρίζου: Ομορφούλα και τσαχπίνα, αλλά γλυκιά και όχι ιδιαίτερα σέξι, θα έλεγα. Άντε 5.

4. Μάνος Κατράκης: Άσχημος βέβαια, και σχεδόν πάντα σε ρόλους κακού, αλλά πρέπει να ήταν άντρας. Ήταν και μεγάλης ηλικίας στα έργα που έπαιζε, δεν τον θυμάμαι νέο, παρά μόνο αμυδρά στο "Μαρίνος Κοντάρας" που έχω δει πριν 35 χρόνια. Κάτι θα ήξερε πάντως η Λίντα Άλμα. 5.

5. Γιώργος Οικονομίδης: Ταλαντούχος, αλλά σέξι? Όχι. 1.

6. Τίτος Βανδής: Άσχημος? Ναι! Άντρας? Ναι! Σέξι? Δε νομίζω. 2.

Καλά, σήμερα έδωσα βαθμούς Αλάσκας.
 
Τελευταία επεξεργασία:
2. Ζωή Φυτούση: Δεν την έχουμε δει και σε κανένα ρόλο της προκοπής. Παρόλα αυτά, μου έχει μείνει στο μυαλό σαν την κακιά γυναίκα του Κούρκουλου στο "Ταξίδι" που ξεφτιλίζει την Αλίκη. Αλλά σέξι? Τι να σας πω... 2.
Η Παπαγιάννη ήταν αυτή. Η Φυτούση είναι αυτήν που την ξεφτιλίζει η Αλίκη στην Ψεύτρα :)
 
Ναι, αλλά αν δεν είναι όμορφος δεν θα τον κοιτάξει καν, ώστε να ξεκινήσει η σχέση (εκτός βέβαια αν ΗΔΗ ξέρει ότι ο τύπος είναι διάσημος, καλλιτέχνης, ποιητής, κορυφαίος επιστήμονας - όχι σκέτος επιστήμονας, τον θέλετε κορυφαίο - η, προσθέτω εγώ, πάμπλουτος Ωνάσης)

Ένας άσημος άσχημος είναι αόρατος. Γι' αυτό έκανα τον Μπελμοντό σουβλατζή (ντελιβαράδες δεν υπήρχαν στην εποχή μου). Όχι ότι έχω τίποτε με το συμπαθέστατο επάγγελμα - όταν μάλιστα τα σουβλάκια είναι καλά πρόκειται για λειτούργημα, όχι επάγγελμα - αλλά τον έφερα για παράδειγμα δουλειάς χωρίς ιδιαίτερο κύρος.
[/QUOTE]

Λειτούργημα, και λίγα λες!!!! :) :) Ένα τελευταίο σχόλιο κι από μένα. Ελέφαντα, όλοι οι έρωτες δεν ξεκινάνε με coup de foudre, που λένε και οι φίλοι μας οι Γάλλοι. Πολλοί έρωτες έχουν ξεκινήσει από φιλία που ξαφνικά εξελίσσεται αλλιώς. Εκεί, εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η εμφάνιση παίζει τον τελευταίο ρόλο, γιατί γνωρίζεις τον άνθρωπο πρώτα και όχι τον όμορφο άντρα ή τη γυναίκα. Δεν μου έχει συμβεί προσωπικά, αλλά έχει συμβεί σε φίλη μου για να μην αναφέρω άλλες ιστορίες που έχω ζήσει από πάρα πολύ κοντά και ακόμα κι εγώ που θεωρώ ότι ένας άνθρωπος μπορεί να είναι άσχημος αλλά σέξι, απόρησα από τα γεγονότα. Έλεγα: "Είναι δυνατόν??? Αυτός με αυτήν???? " Αλλά τελικά.... αυτό που έλεγε το παλιό τραγουδάκι ισχύει... "Αν είχατε τα μάτια τα δικά μου, θα βλέπατε γιατί την αγαπώ".
 
Η Παπαγιάννη ήταν αυτή. Η Φυτούση είναι αυτήν που την ξεφτιλίζει η Αλίκη στην Ψεύτρα :)

Αχ, ναι καλέ... Μόνο στην "Ψεύτρα".... Δίκιο έχεις... Ε, τότε τι να κρίνω από τη γυναίκα? Σε ένα ρόλο την έχω δει όλη όλη... :D :D
 
Αρχεγονα ειναι αυτα τα πραγματα. Οι γυναικες απο μια ηλικια και μετα παυουν να ειναι γονιμες, ενω οι αντρες μπορουν μια χαρα να τεκνοποιησουν ακομα και στα 70. Καποιοι και ακομα πιο περα. Οποτε ενστικτωδως οι αντρες δεν ενδιαφερονται ερωτικα για μεγαλυτερες γυναικες.
Αρχεγονα παλι οι γυναικες αποζητουν προστασια. Τι να κανουμε, ετσι το ορισε η φυση. Ο αντρας εβγαινε για κυνηγι και η γυναικα εμενε μεσα και περιμενε το θηραμα για φαϊ. Δεν συνεβαινε το αντιστροφο. Αρα η γυναικα ενστικτωδως αποζητα εναν αντρα ισχυρο, ειτε η ισχυς προερχεται απο το πνευμα ειτε απο τον πλουτο. Δεν εχει σημασια. Η γυναικα θελει καποιον που να τον θαυμαζει και να ειναι ικανος να την προστατευει ετσι ωστε εκεινη να αισθανεται ασφαλης. Καποιον που να στεκεται σε ενα βαθρο.
Γι' αυτο τα κοριτσακια στην εφηβεια συχνα ερωτευονται τους καθηγητες τους. Ειναι η αρχη. Ειναι η εξουσια αυτο που μετραει. Οχι η ομορφια του καθηγητη. Αν ο καθηγητης ητανε ο μαναβης της γειτονιας και καθε μερα τα κοριτσακια ψωνιζαν λαχανικα για τη μαμα τους, το πιθανοτερο ειναι οτι δεν θα του εδιναν καμια σημασια.
Τα κοριτσακια σχεδον παντα επισης θαυμαζουν, ερωτευονται, δελεαζονται απο αντρες καλλιτεχνες. Τραγουδιστες, ηθοποιους, σταρ του σινεμα. Τα αγορακια παλι μπορει να ελκονται σεξουαλικα απο μια καλλιτεχνιδα, αλλα συνηθως μεχρι εκει. Ερωτας και ιδεοληψια δεν υπαρχουν. Τα κοριτσακια κλαιγανε και χτυπιοντουσαν οταν εμφανιζονταν ζωντανα οι Beatles (ακρως ασχημομουρηδες ολη η τετρας) ενω δεν εχω δει ποτε κανενα αγορακι να κανει το ιδιο αμα τη εμφανισει γυναικος που βγαινει να τραγουδησει.
Απλα πραγματα που υπαρχουν στο ανθρωπινο dna ετσι ωστε να μπορουν τα δυο φυλα να αλληλοσυμπληρωνονται.
 
Η Παπαγιάννη ήταν αυτή. Η Φυτούση είναι αυτήν που την ξεφτιλίζει η Αλίκη στην Ψεύτρα.
Και αυτη που τραγουδαει σε Κουρκουλο και Αλικη ακριβως λιγο πριν το εξευτελισμο. :)
 
Ναι βρε παιδιά δεν είναι ή ομορφιά που κάνει τον άνθρωπο , ο άνθρωπος κάνει την ομορφιά. Άλλωστε ή Λορεν δεν διάλεξε τον Γκαρι Γκραντ όταν της έκανε πρόταση γάμου, έναν σκηνοθέτη μεσήλικα και άσχημο διάλεξε διότι την έκανε να νιώθει ασφαλη, αυτό είχε αναγκη. Και ή ομορφιά περνα , ή Μονικα πχ παίζει την Μαρια Καλλας σε θεατρική παράσταση , την είδαν Έλληνες από κοντά και σίγουρα δεν είναι αυτό που ήτανε, είναι γερασμένη φανερά. Ή ομορφιά χάνεται αλλά μένουν.
 
Και αυτη που τραγουδαει σε Κουρκουλο και Αλικη ακριβως λιγο πριν το εξευτελισμο. :)

Αμ, μπράβο... Μα έλεγα κι εγώ, αφού την έχω δει την Φυτούση στο "Ταξίδι"!!!!! Τώρα μάλιστα. Όλα ξεκαθάρισαν.
 
Αυτή η εξάδα δεν με εμπνέει ούτε για θάψιμο ούτε θαυμασμό, κι έτσι δεν έχει βαθμολογία.

Αλλά η Συνοδινού νομίζω ήταν άλλη μια περίπτωση θεατρικής ηθοποιού που το χάρισμά της δεν πέρναγε στην ο8όνη. Φυσικά έπαιζε καλά στις ταινίες της, αλλά δεν την πολυξεχώριζες. Όλοι όμως που την είχαν δει στο θέατρο έλεγαν ότι ήταν πολύ καλή. Μέχρι που την είδα κι εγώ, το 1977(?) στο Ηρώδειο, και συμφώνησα. Το έργο το ίδιο ήταν μια από τις πιο χαζές τραγωδίες που έχουν επιβιώσει, η "Ελένη" του Ευριπίδη, που μάλλον φαρσοκωμωδία είναι παρά τραγωδία. Η παράσταση ήταν μια συνηθισμένη μάλλον ακαδημαϊκή (σκηνοθεσία Σολωμού) με το γερό δυναμικό του τότε Εθνικού... το πιο εντυπωσιακό της ήταν η μουσική του Ιάνη Ξενάκη και το γεγονός ότι τα χορικά ήταν στα αρχαία (ασυνήθιστο τότε). Και η επανεμφάνιση της Συνοδινού. Η οποία, στα 50 της, είχε την ηλικία που θα έπρεπε να είχε πραγματικά την εποχή του έργου η ωραία Ελένη (*), αλλά όχι την εμφάνιση μιας ωραίας Ελένης. Στις φωτογραφίες φαίνεται μια μεσόκοπη κυρία με ευχάριστο αλλά καθημερινό παρουσιαστικό, προγουλάκι κλπ... όχι η σαγηνευτική γόησσα που έκανε τον Μενέλαο να ρίξει το σπαθί του και να την ξανακάνει βασίλισσα με δόξα και τιμή. Κι όμως στην παράσταση για κάποιο λόγο με το παίξιμό της, την όλη παρουσία της, έπειθε. Αλλά σε συνεντεύξεις, και πολύ περισσότερο στις αγορεύσεις της στη Βουλή, δεν έβγαζε καμία τίποτε το ελκυστικό. Συμπεραίνω λοιπόν ότι δεν είχε έμφυτη γοητεία, αλλά με τον κατάλληλο σκηνοθέτη που την χρησιμοποιούσε όπως ένας μουσικός το όργανό του, μπορούσε να δημιουργήσει την εντύπωση γοητευτικής γυναίκας.

(*) Θυμίζω ότι την Ελένη, 12χρονο κοριτσάκι, την είχαν απαγάγει ο Θησέας (που την ήθελε για πάρτη του) με τον Πειρίθου με τον οποίον κάνανε μαζί τις μουρνταριές τους, κι ο Θησέας ήταν μια γενιά τουλάχιστον πριν τον Τρωικό πόλεμο. Επίσης, ο Πηλέας ανήκε στους υποψήφιους μνηστήρες της Ελένης - πού πας καημένε Καραμήτρο όταν ο αδελφός κοτζάμου Αγαμέμνονα είναι αντίπαλός σου - και στους κατοπινούς γάμους του με την Θέτιδα που οδήγησαν στα γνωστά καλλιστεία με το μήλο η Ελένη ήταν ήδη βασίλισσα στη Σπάρτη με μία τουλάχιστον κόρη, αλλά στο τέλος του Τρωικού πολέμου συμμετείχε ο Νεοπτόλεμος, εγγονός του Πηλέα. Ναι μεν ο Ν. ήταν αποτέλεσμα νεανικού αμαρτήματος του Αχιλλέα τότε που τον είχαν ντύσει κοριτσάκι και τον είχανε κρύψει με την κόρη του Λυκομήδη στη Σκύρο, αλλά δεν θα ήταν 15άχρονος ο Αχιλλέας όταν χόρεψε το "Πώς το τρίβουν το πιπέρι" με τη βασιλοπούλα? Κι άντε άλλα 15 ο Νεοπτόλεμος όταν τον κουβάλησαν μετά τον θάνατο του μπαμπά του για να τελειώσει επί τέλους ο πόλεμος, βάλτε και πόσο περιπλανήθηκε ο Μενέλαος ώσπου να καταλήξει στην Αίγυπτο, το Λενάκι είχε σίγουρα πατήσει τα 50 και λίγα λέω.
 
Elephadas βάλε μας βαθμό για συνοδινου τόσα ειπες
 
Τελευταία επεξεργασία:
Αννα Συνοδινου. Νταρντανα, γυναικαρα, φοβερο κορμι. Την εχω δει σε δυο ταινιες ολες κι ολες και ξετρελαθηκα με το σωμα της.
Στον Θανασακη τον πολιτευομενο εχει υπεροχη γραμμη και ακρως εντυπωσιακο παραστημα. Ιδιως εκει με το ριγε φορεμα ειναι χαρμα! Στον Ανθρωπο του τραινου δεν ενυπωσιαστηκα ιδιαιτερα απο την κορμοστασια της και μαλλον εφταιγαν τα ρουχα. Δε νομιζω να αλλαξε το σωμα της Αννας τοσο πολυ. Οταν ομως την ειδα στη σκηνη του ντους μολις φτανει με τον αντρα της στο Ναυπλιο, εμεινα με το στομα ανοιχτο. Και στο προσωπο πολυ γλυκια και χαριτωμενη στα νιατα της και παντοτε αρχοντογυναικα. Καλη ηθοποιος, αλλα οχι και τρομερα σεξυ γι' αυτο θα παρει 6 να κανω και ριμα. :)
Ζωη Φυτουση. Κι αυτην δεν την ειδα σε πολλες ταινιες. Νομιζω μονο σε τρεις. Νοστιμο προσωπακι, αλλα μεχρι εκει. 4.
Ελσα Ριζου. Υπηρξε πολυ ομορφη γυναικα και ως καστανη οπως τη βλεπουμε στην Κυρα μαμμη και ως ξανθια αργοτερα. Κατα τη γνωμη μου ομως, η φωνη της την κατεστρεψε γιατι της προσδιδει κατι το χαζοχαρουμενο. Δεν βγαζει ουτε δυναμισμο αυτη η φωνη, ουτε θηλυκοτητα. Την εχω δει απο κοντα και αν και γυναικα, εριχνε καμια δεκαρια εκατοστα του Ριζου που ηταν οπως τον ειδα 1,55 με το ζορι. Ψηλη για τη γενια της και με πολυ καλλιγραμο σωμα. Ως ηθοποιος δε μου λεει και πολλα, αλλα ειπαμε: Πολυ ζημιαρα η φωνη. Παντως η Ελσα πρεπει παντα να ηταν γυναικα που οι αντρες της εριχναν και δευτερη ματια (και τριτη και τεταρτη). 7.
Μανος Κατρακης. Μονο ηλικιωμενο τον γνωρισα μεσα απο τις ταινιες του, αλλα δεν εχει σημασια αυτο. Πολυ γοητευτικος αντρας! Κορμοστασια και παραστημα φοβερο σε συνδυασμο με υπεροχη φωνη. Ενας ανθρωπος με πολυ εντονη προσωπικοτητα και εξαιρετικος ηθοποιος βεβαια. Αν τον εβλεπα στα νιατα του, μπορει και να μη μου αρεσε. Δεν ξερω. Για αυτο που ειδα ομως, παιρνει απο μενα ενα 8.
Γιωργος Οικονομιδης. Αυτος παλι το αντιθετο απο τον Κατρακη: Καθολου ωραια φωνη. Αρχοντανθρωπος ομως και με αερα μπον βιβερ οπως ο Ζαχος Χατζηφωτιου και ο Δημητρης Χορν. Ελαχιστα τον ειδα ως ηθοποιο, αλλα δε μου φανηκε τιποτα σπουδαιο.
Σεξ απηλ 3.
Τιτος Βανδης. Ενας αντρας με πολυ εντονο ερωτισμο. Ο τυπος του αντρα που μου αρεσει. Αδρα χαρακτηριστικα, πολυ ομορφος και απιστευτα σεξυ. Μα παρα πολυ ομως μεχρι εκει που δεν παιρνει αλλο. Κολαζε γυναικα πανευκολα, αρκει να το αποφασιζε. Ακομα κι αν αυτη δεν μπορουσε να τον δει, μονο στο τηλεφωνο να της μιλαγε και να ακουγε τη φωνη του, θα γινοταν το κακο. :)
Θελει και ρωτημα; Ενα 10αρι ολο δικο του.
 
Ας αφήσω κι εγώ τη βαθμολογία μου για την εξάδα μου που μεταξύ μας πήγε χάλια :)

Άννα Συνοδινού:
Μου βγάζει το καλό κορίτσι που έχει σίγουρα κάνει όλα του τα μαθήματα, είναι το χαϊδεμένο των γονιών και η αγαπημένη τών θειαδων. Τίποτα πολύ σέξι. 5
Ζωή Φυτούση:
Θα διαφωνήσω με όλους σας. Μου φαίνεται πολύ σέξι. Μου άρεσε πολύ η φωνή της. Στο ταξίδι που τραγουδάει αυτό το αααααααχ βγαίνει απ' την ψυχή της. Θα πάρει ένα 8
Έλσα Ρίζου:
Όμορφη γυναίκα. Αλλά η γυναίκα σύζυγος. Ένα 6.
Μάνος Κατράκης:
Πολύ γοητευτικός άνθρωπος. Στην ιστορία μιας ζωής τόσο επιβλητικός παρά τα χρόνια του δε γινόταν να μην τον προσέξεις. 8
Γιώργος Οικονομίδης:
Θα τον είχα σίγουρα φίλο να λέει έξυπνα και να γελάμε. Μέχρι εκεί και 4.
Τίτος Βανδής:
Θα συμφωνήσω με την @bambinella 100 πρώτη φορά στα χρονικά και να σημειωθεί. Ο Βανδής πλησιάζει το απόλυτο. Τυχαίο ότι έκανε έξι γάμους; Κυκλοφορούσαν και ανέκδοτα στην εποχή του πως είναι ο μόνος ηθοποιός παγκοσμίως που έκανε θίασο με τρεις πρώην συζύγους :)
Είχε την απόλυτη φήμη του γυναικά και μπορώ να το καταλάβω. Στα συν ότι ήταν γαλλοτραφης. Ε, να είναι κουκλί να στα λέει και στα γαλλικά; Πόσα να αντέξεις; 10.
 
Πίσω
Μπλουζα