Καλά σήμερα, οι βαθμολογίες μου είναι χάλια.
Καίτη Παπανίκα. Πάντα την έβρισκα πολύ όμορφη. Όμορφα μάτια, τεράστια, εξαιρετικό σώμα. Δεν μπορώ να κρίνω και τέλεια το σεξ απήλ της, γιατί δεν την έχω δει σε κάτι σοβαρό. Α, ναι, στο "Πολύ αργά για δάκρυα" που είναι εκπληκτική στο ρόλο της κακιάς. Στις άλλες ταινίες, έπαιζε τη χαζοχαρούμενη. Την είχα δει σε μια ελληνική ταινία που δεν θυμάμαι καν τον τίτλο. Θυμάμαι ότι έπαιζε ο Μουστάκας τον ρόλο του αστυνομικού. Η Παπανίκα ήταν τόσο σέξυ με ένα σούπερ μίνι κίτρινο φόρεμα, (ο Θεός να το κάνει) που μου έχει μείνει στο μυαλό, αν και δεν θυμάμαι τίποτε άλλο από την ταινία. Οπότε θα βάλω ένα
7.
Μέμα Σταθοπούλου. Ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Ψηλή, δε λέω. Όμορφο μουτράκι, δε λέω. Ωραία, μακριά πόδια. Μου είναι ευχάριστο να τη βλέπω, αλλά μου είναι παντελώς αδιάφορη. Ίσως φταίνε και οι ταινίες που έπαιξε. Όσο για την προσφορά της, ε, ναι, ήταν πολύ αντισεξουαλική. Και σας μιλάω εγώ που στο νησί μου το νιιι και το λιιι, πάνε σύννεφο. Για θέατρο όμως? Για σινεμά? Όχι.
5.
Ζέτα Αποστόλου. Δεν ήταν άσχημη, απλά θα συμφωνήσω με όλους, είχε κάτι πολύ πρόστυχο πάνω της. Δεν ξέρω αν ήταν έτσι στην πραγματικότητα η γυναίκα, γιατί δεν την έχουμε δει σε κάποιο ρόλο αξιώσεων. Μόνο τη φτηνή έπαιζε. Δεν νομίζω ότι είχε το είδος του σεξ απήλ που θα τραβούσε εμένα. Κάποιους άντρες ίσως (αλλά κι αυτούς φαντάζομαι για κάποιο συγκεκριμένο λόγο εργασίας
).
3.
Θόδωρος Κατσαδράμης. Πάντα είχα την απορία, πώς μια τόσο ωραία γυναίκα σαν την Παπανίκα, παντρεύτηκε τον Κατσαδράμη (και την απάτησε κιόλας!!!) Εδώ τώρα η Bambinella μου έλυσε την απορία.
Χαίρομαι!!! Έτσι για να μην έχω κενά. Από μένα, με το ζόρι
2!
Θάνος Λειβαδίτης. Κοιτάξτε τώρα να δείτε τι συμβαίνει. Ό,τι ακριβώς είπα παραπάνω για την Σταθοπούλου, ισχύει και για τον Λειβαδίτης (εντάξει, εκτός από το ψηλός, μην υπερβάλλουμε κιόλας).
4.
Παύλος Λιάρος. Ήταν συμπαθητικός, δεν ήταν άσχημος. Νομίζω ότι προσπάθησε να συνδυάσει το στυλ του Ντούζου και του Τζανετάκου, μαζί όμως. Είμαι ωραίος πλέυ-μπόυ για σφαλιάρες. Κατά τη γνώμη μου, δεν ήταν πετυχημένος ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο.
4.