Έλα ντε ποτέ δεν έχουμε κάνει τέτοια σκέψη αν είναι δυνατόν για τον Εσταυρωμένο Χριστό . Για πίνακα μιλά;Τις οποίες σκέψεις έκανε ο εικονιζόμενος (ο Τζώρτζογλου είναι? Έτσι που είναι διπλωμένος σαν πρέτζελ δεν τον γνωρίζω στα σίγουρα). Άρα η προστυχιά ανήκει σ' αυτόν. Πάντως τα άσχετα κομμάτια ύφασμα που έχουν ζωγραφιστεί για να κρύψουν τις ακατάλληλες περιοχές στα γυμνά της Καπέλλα Σιχτίνα είναι μεταγενέστερες προσθήκες, δεν μπήκαν εκεί από τον Μιχαηλάγγελο.
Νωπογραφίες στο ταβάνι και σε τοίχους. Αυτή στην οποία αναφέρεται ο κ. Τάδε είναι η απεικόνιση της Δευτέρας Παρουσίας, δεν είμαι σίγουρος σε ποιο σημείο ακριβώς διότι δεν σκαμπάζω από τα μέρη των εκκλησιών εκτός από τις ορθόδοξες.Έλα ντε ποτέ δεν έχουμε κάνει τέτοια σκέψη αν είναι δυνατόν για τον Εσταυρωμένο Χριστό . Για πίνακα μιλά;
Τι να πω βρε ελεφας θα μας κάψουν όλα τα εγκεφαλικά κύτταρα πια έλα ντε αν βλέπεις αυτήν την αριστουργηματική τοιχογραφία αυτό σκέφτεσαι η το μεγαλείο της σκηνής.Νωπογραφίες στο ταβάνι και σε τοίχους. Αυτή στην οποία αναφέρεται ο κ. Τάδε είναι η απεικόνιση της Δευτέρας Παρουσίας, δεν είμαι σίγουρος σε ποιο σημείο ακριβώς διότι δεν σκαμπάζω από τα μέρη των εκκλησιών εκτός από τις ορθόδοξες.
Προβολή συνημμένου 260141
Χμμμ... απ' ό,τι καταλαβαίνω ο Χριστός πάντα είχε αυτό το ρούχο, οι προσθήκες για λόγους σεμνοτυφίας είναι στις δευτερεύουσες φιγούρες. Εν πάση περιπτώσει, εκτός από αυτά τα έργα του Μικελάντζελο η εκκλησία έχει νωπογραφίες και από άλλους πολύ γνωστούς ζωγράφους όπως Μποτιτσέλι και άλλους και στο σύνολό της είναι από τα μεγαλύτερα καλλιτεχνικά έργα της ανθρωπότητας, αν και η οροφή της είναι το greatest hit. Δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν που να βλέπει αυτές τις συγκλονιστικές φιγούρες, ακόμη και σε μικρές φωτογραφίες, και αυτό που να του έρχεται στο νου είναι "Τι παίδαρος είναι"
σε μενα τουλαχιστον δωδεκα επαιρνε,μην μιλατε για τετοια μπροστα μουΣε ολους