Βαρυσήμαντες δηλώσεις...

Τις οποίες σκέψεις έκανε ο εικονιζόμενος (ο Τζώρτζογλου είναι? Έτσι που είναι διπλωμένος σαν πρέτζελ δεν τον γνωρίζω στα σίγουρα). Άρα η προστυχιά ανήκει σ' αυτόν. Πάντως τα άσχετα κομμάτια ύφασμα που έχουν ζωγραφιστεί για να κρύψουν τις ακατάλληλες περιοχές στα γυμνά της Καπέλλα Σιχτίνα είναι μεταγενέστερες προσθήκες, δεν μπήκαν εκεί από τον Μιχαηλάγγελο.
 
Τις οποίες σκέψεις έκανε ο εικονιζόμενος (ο Τζώρτζογλου είναι? Έτσι που είναι διπλωμένος σαν πρέτζελ δεν τον γνωρίζω στα σίγουρα). Άρα η προστυχιά ανήκει σ' αυτόν. Πάντως τα άσχετα κομμάτια ύφασμα που έχουν ζωγραφιστεί για να κρύψουν τις ακατάλληλες περιοχές στα γυμνά της Καπέλλα Σιχτίνα είναι μεταγενέστερες προσθήκες, δεν μπήκαν εκεί από τον Μιχαηλάγγελο.
Έλα ντε ποτέ δεν έχουμε κάνει τέτοια σκέψη αν είναι δυνατόν για τον Εσταυρωμένο Χριστό . Για πίνακα μιλά;
 
  • Like
Reactions: PT8
Έλα ντε ποτέ δεν έχουμε κάνει τέτοια σκέψη αν είναι δυνατόν για τον Εσταυρωμένο Χριστό . Για πίνακα μιλά;
Νωπογραφίες στο ταβάνι και σε τοίχους. Αυτή στην οποία αναφέρεται ο κ. Τάδε είναι η απεικόνιση της Δευτέρας Παρουσίας, δεν είμαι σίγουρος σε ποιο σημείο ακριβώς διότι δεν σκαμπάζω από τα μέρη των εκκλησιών εκτός από τις ορθόδοξες.
1680023404266.png
Χμμμ... απ' ό,τι καταλαβαίνω ο Χριστός πάντα είχε αυτό το ρούχο, οι προσθήκες για λόγους σεμνοτυφίας είναι στις δευτερεύουσες φιγούρες. Εν πάση περιπτώσει, εκτός από αυτά τα έργα του Μικελάντζελο η εκκλησία έχει νωπογραφίες και από άλλους πολύ γνωστούς ζωγράφους όπως Μποτιτσέλι και άλλους και στο σύνολό της είναι από τα μεγαλύτερα καλλιτεχνικά έργα της ανθρωπότητας, αν και η οροφή της είναι το greatest hit. Δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν που να βλέπει αυτές τις συγκλονιστικές φιγούρες, ακόμη και σε μικρές φωτογραφίες, και αυτό που να του έρχεται στο νου είναι "Τι παίδαρος είναι"
 
Νωπογραφίες στο ταβάνι και σε τοίχους. Αυτή στην οποία αναφέρεται ο κ. Τάδε είναι η απεικόνιση της Δευτέρας Παρουσίας, δεν είμαι σίγουρος σε ποιο σημείο ακριβώς διότι δεν σκαμπάζω από τα μέρη των εκκλησιών εκτός από τις ορθόδοξες.
Προβολή συνημμένου 260141
Χμμμ... απ' ό,τι καταλαβαίνω ο Χριστός πάντα είχε αυτό το ρούχο, οι προσθήκες για λόγους σεμνοτυφίας είναι στις δευτερεύουσες φιγούρες. Εν πάση περιπτώσει, εκτός από αυτά τα έργα του Μικελάντζελο η εκκλησία έχει νωπογραφίες και από άλλους πολύ γνωστούς ζωγράφους όπως Μποτιτσέλι και άλλους και στο σύνολό της είναι από τα μεγαλύτερα καλλιτεχνικά έργα της ανθρωπότητας, αν και η οροφή της είναι το greatest hit. Δεν μπορώ να φανταστώ κανέναν που να βλέπει αυτές τις συγκλονιστικές φιγούρες, ακόμη και σε μικρές φωτογραφίες, και αυτό που να του έρχεται στο νου είναι "Τι παίδαρος είναι"
Τι να πω βρε ελεφας θα μας κάψουν όλα τα εγκεφαλικά κύτταρα πια έλα ντε αν βλέπεις αυτήν την αριστουργηματική τοιχογραφία αυτό σκέφτεσαι η το μεγαλείο της σκηνής.
 
Μπα? Έκανε και τον εξομολόγο ο κύριος Bar-Bar? Αυτόν τον πρωτοέμαθα από το υπέροχο βιβλίο του "Βαρβάρα, Βίος και ξυπολιτεία" που ήταν γεμάτο λογοπαίγνια και αστεία (διασχημάνθρωποι, τρανζαλίστορ και τέτοια, που έτσι ξεκάρφωτα δεν μοιάζουν αστεία, αλλά στη "Βαρβάρα" έρχονταν απανωτά το ένα μετά το άλλο). Το είχα, φυσικά, αγοράσει αλλά έμεινε Ελλάδα. Θυμάμαι την πρώτη πρόταση "Με λένε Βαρβάρα. Βάρα, βάρβαρέ μου, βάρα".
 
Συμφωνώ γιατί να έχεις άσπρη τρίχα αν μπορείς να την αποφυγεις
 
Πίσω
Μπλουζα