Η τριλογία του δημοσιογράφου-ντετέκτιβ Μαρτέλη ολοκληρώνεται με την εξίσου πετυχημένη από πλευράς τηλεθέασης και αστυνομικής πλοκής αναφερόμενη σειρά. Στο ίδιο μοτίβο με τις δυο προηγούμενες σειρές, ο αγαπητός Θάνος μας καταγράφει στο ενεργητικό του άλλη μια τηλεοπτική επιτυχία. Μπορεί να επαναλαμβάνεται σε αρκετά σημεία από πλευράς σεναρίου και κυρίως διαλόγων, αλλά το αποτέλεσμα δεν κουράζει τον τηλεθεατή και κρίνεται πετυχημένο.
Υπέροχα τα γυρίσματα στην Νέα Υόρκη, δίνοντας στην σειρά μια φαντασμαγορική λάμψη που δεν συνηθιζόταν σε τέτοια έκταση στα ελληνικά σήριαλ. Πολύ καλοί οι ηθοποιοί που συμμετείχαν, μερικοί από αυτους μάλιστα έκαναν εντυπωσιακή καριέρα στο μέλλον όπως ο Βασιλείου που μεγαλούργησε στο Καλημέρα Ζωή στον ρόλο του αστυνομικού σε έναν εκ διαμέτρου αντίθετο ρόλο από ότι στην Βεντέτα.
Πολύ καλός ο Ανδρέας Μανωλικάκης στον ρόλο του εγκεφάλου Τζάκσον της σπείρας, που μου κάνει εντύπωση που δεν εμφανίστηκε πουθενά αλλού αργότερα, ατυχώς κατά την γνώμη μου γιατί ήταν μια παρουσία που έγραφε στον φακό και είχε ταλέντο. 'Ισως το επέλεξε ο ίδιος να μην ασχοληθεί περισσότερο με την ηθοποιία.
Οι γυναικείες παρουσίες άψογες όπως πάντα στα σήριαλ του Λειβαδίτη, αν και η Σία Φαράκη πιστεύω ξεχώρισε καταλυτικά με την απαστράπτουσα ομορφιά της. Άλλωστε είχε βγεί Σταρ Ελλάς λίγα χρόνια πριν.
Πολύ φάουλ στην εισαγωγή των τίτλων στο δεύτερο επεισόδιο να εμφανίζεται στους τίτλους ο Μαρτέλης στο μπαλκόνι ενός κτιρίου στην Νέα Υόρκη και να γυρνάει στον φακό αλά Στηβ Μαγκάρετ στην Χαβάη 5-0. Υπερβολικό για πολλούς λόγους. Ευτυχώς διορθώθηκε στα επόμενα επεισόδια και δεν ξαναπροβλήθηκε το σκηνικό.
Και κάτι τελευταίο. Μου έκανε τρομερή εντύπωση η ηλικία του Βασίλη Τσάγκλου στην εποχή που γυριζόταν το σήριαλ. 47 ετών σύμφωνα με την RETRO DB. Υπερβολικό ρε παιδιά φαινόταν πολύ μεγαλύτερος.