Βιβλία Δημοτικού

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Λορένα
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Εχω το τευχος που ειχε δωσει το Βημα το 2014.
Ελαφρως αθλια ποιοτητα. Εχει κατακιτρινισει στα πλαγια, φθηνο χαρτι κτλ. Ο,τι περιμενεις απο δωρο εφημεριδας.

Νομιζω παλιοτερα ειχαμε κανει μια ερευνα (πολυ επιφανειακη) και ειχαμε βρει οτι για τα εν λογω ΥΠΕΡΟΧΑ Αναγνωστικα ειχαν παρει δικαιωματα εκδοσης οι εκδοσεις Καλοκαθη.
Δεν ξερω αν τελικα αν ισχυει αλλα αν οντως ισχυει, θεωρω μεγαλο φαουλ να μην εχουν κυκλοφορησει ακομα.
Μια αξιοπρεπης εκδοση, θα πουλαγε εξαιρετικα πιστευω.
Το Αναγνωστικό αυτό είχε 2 τεύχη. Είχα κρατήσει το 2ο τεύχος (αυτό με το κόκκινο χρώμα στο εξώφυλλο) από τότε που ήμουν παιδί και ευτυχώς ΤΟ ΒΗΜΑ έδινε το 1ο τεύχος (με το πράσινο χρώμα στο εξώφυλλο). Είναι υπέροχα και τα δύο και πολύ νοσταλγικά. Η εικονογράφηση είναι πανέμορφη. Γιατί άραγε τα καινούρια βιβλία δεν έχουν τόσο όμορφη εικονογράφηση;
Αγαπημένη μυστική λέξη: ΜΑΚΑΡΟΤΣΑΠΙΚΟΛΙΝΑΚΙ (αναφέρεται στο 2ο τεύχος), έπαιζε σε κρεμάλα και σπασμένο τηλέφωνο ΠΑΝΤΑ.
 
Το Αναγνωστικό αυτό είχε 2 τεύχη. Είχα κρατήσει το 2ο τεύχος (αυτό με το κόκκινο χρώμα στο εξώφυλλο) από τότε που ήμουν παιδί και ευτυχώς ΤΟ ΒΗΜΑ έδινε το 1ο τεύχος (με το πράσινο χρώμα στο εξώφυλλο). Είναι υπέροχα και τα δύο και πολύ νοσταλγικά. Η εικονογράφηση είναι πανέμορφη. Γιατί άραγε τα καινούρια βιβλία δεν έχουν τόσο όμορφη εικονογράφηση;
Αγαπημένη μυστική λέξη: ΜΑΚΑΡΟΤΣΑΠΙΚΟΛΙΝΑΚΙ (αναφέρεται στο 2ο τεύχος), έπαιζε σε κρεμάλα και σπασμένο τηλέφωνο ΠΑΝΤΑ.
domniki θα σου ήταν πολύ δύσκολο να ανεβάσεις μερικές φωτό από το 2ο τεύχος? :) Κι εγώ είχα πάρει το 1ο τεύχος από το ΒΗΜΑ και νόμιζα ότι την επόμενη εβδομάδα θα έβαζαν το 2ο... Πήρα μια απογοήτευση....
 
Ω Θεοί τί υψιπετής ποίηση! Αυτές οι ανοησίες πρέπει να φταίνε που τα παιδιά απεχθάνονται το σχολείο αφού οι μεγάλοι που γράφουν τα βιβλία τα περνάν για ηλίθια.
 
Ω Θεοί τί υψιπετής ποίηση! Αυτές οι ανοησίες πρέπει να φταίνε που τα παιδιά απεχθάνονται το σχολείο αφού οι μεγάλοι που γράφουν τα βιβλία τα περνάν για ηλίθια.
Oτι απευθύνονται τα ποιήματα αυτά σε μικρά παιδιά πρώτης και δεύτερης τάξης δημοτικού μήπως να το λάβουμε υπόψιν.
 
Προφανώς. Αλλά το "ποίημα" ούτε ρίμες της προκοπής έχει, ούτε σωστό μέτρο κρατάει, ούτε λέει πράγματα που έχουν νόημα. Μια χελώνα πατάει λάχανα? (Και στην εικονογράφηση η χελώνα πατάει το πόδι της μικρής. Ούτε λάχανα πατά ούτε το κόκκινο το χώμα.) "Πώς πατάς τόσο σιγά"? Τι εννοεί ο ποιητής? Έπρεπε να πατάει με θόρυβο? Κι οι γιαγιάδες των παιδιών αυτής της ηλικίας ακόμη και την εποχή που γράφτηκε αυτό δεν ήταν καμπουριασμένες γριούλες που περπατούσαν σιγα-σιγά με την μαγκούρα. Ούτε στη δική μου εποχή δεν ήταν έτσι. Τι έχει αυτό το κειμενάκι που θα προσελκύσει ένα παιδάκι φυσιολογικού IQ? Το "Η καλή μας αγελάδα" ας πούμε είναι άψογο από ομοιοκαταληξία και από μέτρο, και περιγράφει όμορφα μια απλή σκηνή. Δεν λέει "πατά τα δέντρα" (που θα ήταν ισοδύναμο με μια χελώνα να πατάει λάχανα), ούτε αυτό το άσχετο "Να, Μαριορή κι άλλα πολλά". Τι άλλα πολλά? λαχανικά? Στραβή είναι η Μαριορή και δεν τα βλέπει? Κάθε γραμμή έχει και μια ανοησία, με αποκορύφωση την τελευταία όπου μια χελώνα παρομοιάζεται με τη γιαγιά.
 
Τo εν λόγω αναγνωστικό έχει φοβερές κριτικές , τις καλύτερες
 
Εμένα μου θυμίζει την Κιβωτό του Νώε ή μάλλον την προκυμαία μόλις ξεμπάρκαραν τα ζώα (Η κιβωτός πλέει δεξιά έξω από τη φωτό)
 
@αριαδνη εχω τα βιβλία...

Το παραπάνω βιβλίο ειναι απο αναγνωστικο της Α ταξης, από τέλη δεκαετιας του 70 με αρχές της δεκαετίας του 80, το αναγνωστικό αυτό δεν κυκλοφορησε πολύ.
Ηταν και διαφορετικό σε σχεση με τα συνηθισμένα βιβλία...
Ακολούθησαν τα βιβλία Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ...
 
Πίσω
Μπλουζα