Γιατί τέτοιο κόμπλεξ για τις βιντεοταινίες του '80;

 Με μια ματιά στο retro db παρατήρησα ότι το τηλεοπτικό δίδυμο Ρέππας Παπαθανασίου σε ουκ ολίγες βιντεοκασέτες είχαν γράψει το σενάριο πριν τις 3 Χάριτες ,μάλιστα ο Ρέππας είχε παίξει και ως ηθοποιός σε αρκετές.... 
Ο Ρέπας είναι "θεατρικό παιδί" της Άννας Βαγεννά. Έπαιζαν μαζί στο θεσσαλικό θέατρο. Το πρωτο σήριαλ που έγραψε μαζί με τον Θανάση Παπαθανασίου ήταν το κανάλι της Βαγγελίτσας όπου υποδύοταν τον αδερφό της Μπίλυ όπως και στις βιντεοταινίες.
 
Το μεγαλύτερο κόμπλεξ το έχω δει σε συνεντεύξεις του Γαρδέλη και όχι μόνο για τις βιντεοκασέτες (γιατί και εγώ δεν είμαι πολύ φάν των ταινιών αυτών) αλλά και για τις ντίσκο, και την δεκαετία του 80,αλλά τουλάχιστον ρε μεγάλε απ' τις ταινίες και βιντεοταινίες αυτής της δεκαετίας έγινες γνωστός (εντός χώρας βέβαια γιατί ούτε σε z movie κομπάρσο  δεν θα σε έβαζαν στο Αμέρικα)...και κάτι τρελά του τύπου "εγώ θέλω να βλέπω το παρόν και το μέλλον,δεν νοσταλγώ εκείνη την εποχή" κτλ
 
Ο Ρέπας είναι "θεατρικό παιδί" της Άννας Βαγεννά. Έπαιζαν μαζί στο θεσσαλικό θέατρο. Το πρωτο σήριαλ που έγραψε μαζί με τον Θανάση Παπαθανασίου ήταν το κανάλι της Βαγγελίτσας όπου υποδύοταν τον αδερφό της Μπίλυ όπως και στις βιντεοταινίες.
Αυτή φταίει λοιπόν...
 
Νομίζω οι ταινίες "ένας ακαταμάχητος πιλότος","ο εραστης","ερωτιαρης από κούνια" του Ψάλτη σε βίντεο ήταν γυρισμένες όχι σε φιλμ
 
Προσωπική μου άποψη καθαρά : πιστεύω οι "οικογενειακές ιστορίες" που δείχνει το Alpha τα απογεύματα, δέκα χρόνια τώρα (που χονδρικά ξεπερνάνε τη χρονική διάρκεια σε έτη της βιντεοκασέτας) και επί πέντε κύκλους, είναι χείριστης ποιότητας μπροστά στις ελληνικές ταινίες του βίντεο. Και σε ερμηνείες και σε σενάριο.
 
Ο Ριζος απανταει σε δημοσιογραφο για τις ταινιες που γυρισε σε κασσετα.

 

Η Ελένη Φιλίνη εξηγεί γιατί «πολλοί ζηλεύουν τις βιντεοταινίες των 80s»​


 
H δαιμονοποιηση της βιντεοκασετας ξεκινησε την δεκαετια του 90 με τον ερχομο της ιδιωτικης τηλεορασης και την αναδειξη μια αλλης γενιας ηθοποιων &σεναριογραφων (της γενιας της ελευθερης σκηνης οπως τους λεω εγω). Ηταν η περιοδος που αρχισαμε να πιστευουμε οτι γιναμε ευρωπαιοι και το επιπεδο μας αναβαθμιστηκε.

Φυσικα τιποτα απ'ολα αυτα δεν ηταν πραγματικοτητα αφου στις δεκαετιες 90 και 2000 γιναν απιστευτα τερατουργηματα ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ TV!

Εξαιρωντας τις κλασικες επιτυχιες, ποσα βλακωδη σηριαλ ποσα ανοητα σεναρια ποσα πεταμενα λεφτα σε βλακειες, νομιζω ολοι εχουμε δει.

Πολλοι επισης "δημιουργοι" μεταπηδησαν απο τις βιντεοκασετες στα σηριαλ συνεχιζοντας τον πρωταθλητισμο τους στις χαζομαρες και τις προχειροτητες
Πάντως και από ηθοποιούς της γενιάς της ελεύθερης σκηνής ή γενικά ας πούμε πιο κουλτουρέ θα πω τυχαία ονόματα όπως Ρέππα-Παπαθανασίου για τους οποίους είχα αναφέρει κάτι για την παρουσία τους σε κασέτες πιο παλιά, Βαγενά, Αρζόγλου, Βαλαβανίδη, Κιμούλη, Τσακίρογλου, Νινιό,κτλ.) παρατηρούμε συμμετοχές τους σε αρκετές βιντεοκασέτες και βιντεοεπιθεωρήσεις εκεί στα τέλη 80ς, κυρίως μετά το 1987. Μέχρι και ο Βύρωνας Κόλασης έχει κάνει 2-3 βιντεοκασέτες.
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί υποστηρίζεις τόσο έντονα ότι οσοι δεν έζησαν την δεκαετία των βιντεοταινιών δεν μπορούν να τις ξεχωρίσουν, κι επιμένεις! Ή ότι είναι αδύνατον κάποιος πιό νεός να γνωρίζει τις κινηματογραφικές ταινίες και να μην τις μπερδεύει. Ειλικρινά βαριέμαι να γράψω επιχειρήματα για να διαφωνήσω.


γιατι ειναι φανερο οτι δεν μπορειτε να τις ξεχωρισετε πολυ απλα
 
Πίσω
Μπλουζα