Επιχρωματισμένες ελληνικές ταινίες (σχόλια, παρατηρήσεις)

Δεν ξέρω τον τίτλο του, αλλά έλεγε κάτι για ένα γλυκό που είχαν στο ντουλάπι.
 
Σε ευχαριστω, αλλα δεν μου θυμιζει τιποτα.
 
Ψάχνοντας στο www.stixoi.info βρήκα πως το τραγούδι αυτό ήταν το ''Το δικό μου το γλυκό'' και ερμηνεύτηκε στην έγχρωμη ταινία ''Τρία κορίτσια απ'την Αμέρικα'' (1964).  Απ'την ίδια ταινία προέρχεται και το σόλο μπουζούκι του Ζαμπέτα, καθώς και κάποιες σκηνές απ'την Αθήνα νυχτερινή και μη, που έβαλαν στο κοροϊδάκι της δεσποινίδος.
 
Δεν ήταν δηλαδή ούτε του ίδιου συνθέτη, αφού στο "Κοροϊδάκι" η μουσική ήταν του Χατζιδάκι, στο "3 κορίτσια" του Γιώργου Κατσαρού. Κατά τη γνώμη μου αυτές οι προσθήκες είναι απείρως χειρότερες από τον επιχρωματισμό που με ενοχλεί λιγότερο και που κάπως δικαιολογείται αν κάνει πιο προσιτές στο σύγχρονο κοινό κάποιες παλιές κλασικές ταινίες (που το αξίζουν).

Το ότι οι ιδιοκτήτριες εταιρείες έχουν το νομικό δικαίωμα να κάνουν τέτοιες αλλαγές δεν τους δίνει και το ηθικό δικαίωμα. Πολλές ταινίες είναι πραγματικά έργα τέχνης. Όπως θα με ενοχλούσε αν κάποιος έβαζε κάποια χέρια από άσχετο άγαλμα στην Αφροδίτη της Μήλου έτσι με ενοχλούν κι αυτές οι τσόντες. Το ότι παραμένουν ίσως και οι παλιές κόπιες δεν βοηθάει, αφού δεν υπάρχει κάποια επισήμανση για όσους βλέπουν την ταινία ότι αυτές οι σκηνές είναι εμβόλιμες, κι έτσι σύντομα θα καταντήσει η επαυξημένες εκδόσεις να είναι οι στάνταρ και οι γνήσιες να θεωρείται ότι έχουν κομμένες σκηνές και οι ρετρομανιακοί του μέλλοντος θα διαμαρτύρονται αν παιχτεί η γνήσια κόπια ότι είναι κατακρεουργημένη. :)


 
 
Δεν ασχολουμαι με παλιες τανιες ουτε εχω καποια συναισθηατα οσον αφορα τις αλλαγες, αλλα ας πω κι εγω την χαζομαρα μου :)

Εξ ορισμου για μενα εχει ενα τουλαχιστον μικρο εγκυκλοπαιδικο ενδιαφερον ο επιχρωματισμος. Εστω και σαν τεχνολογικο πειραμα, εστω και σαν εμπειρια. Δηλ. βλεπεις και ξερεις την πρωτοτυπη ταινια, τωρα σου λενε "παρε να δεις πως θα μπορουσε να ειναι, αν...". Θεωρω οτι καποιος φαν του κινηματογραφου θα επρεπε να δει εστω μια φορα τη χρωματισμενη εκδοση μονο και μονο για την εμπειρια και για να εχει αποψη, και μετα ας βλεπει την πρωτοτυπη για ολη την υπολοιπη ζωη του.

Εχει δικιο ο Ελεφαντας οτι ειναι καπως ανησυχητικο οτι με καθε καινουργια εκδοση, καθιερωνεται παντα η πιο προσφατη. Απο τοτε που χρωματιστηκε η Γυνη (και ειχε γινει ειδηση), πλεον μονο τη χρωματισμενη εκδοση βλεπουμε. Νομιζω ομως οτι ο αυθεντικος ρετρομανιακος εχει τις γνωσεις και τη συλλογη του απο τανιες, και δε θα πεσει ποτε στην παγιδα να μπερδευει τις εκδοσεις
 
Ψάχνοντας στο www.stixoi.info βρήκα πως το τραγούδι αυτό ήταν το ''Το δικό μου το γλυκό'' και ερμηνεύτηκε στην έγχρωμη ταινία ''Τρία κορίτσια απ'την Αμέρικα'' (1964).  Απ'την ίδια ταινία προέρχεται και το σόλο μπουζούκι του Ζαμπέτα, καθώς και κάποιες σκηνές απ'την Αθήνα νυχτερινή και μη, που έβαλαν στο κοροϊδάκι της δεσποινίδος.
Το ειπα και πιο πανω: Παλια τεχνη της συγκεκριμενης εταιριας οι εμβολιμες σκηνες. Τι αλλο να πω πια; Βαρεθηκα........Οι ανθρωποι αυτοι απλως δε θελουν να καταλαβουν.

Και φυσικα, οπως λεει και ο Ελεφαντας, θα πω οτι ειναι χιλιες φορες προτιμοτερος ο επιχρωματισμος, οσο αποτυχημενος και να ειναι, παρα αυτου του ειδους οι σφηνες.
 
Γι αυτό η ταινία διαρκεί 10 λεπτά περισσότερο η έκδοση της ΚΚ, σε σχέση με την έκδοση της Παπανδρέου Α.Ε. Τι να πω...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γι αυτό η ταινία διαρκεί 10 λεπτά περισσότερο η έκδοση της ΚΚ, σε σχέση με την έκδοση της Παπανδρέου Α.Ε. Τι να πω...
Ειναι 10 λεπτα παραπανω γιατι εκτος του τραγουδιου με το σεξουαλικο υπονοουμενο, εχει και κατι αλλες εμβολιμες σκηνες με μακρινα πλανα της νυχτερινης Αθηνας και του συννεφιασμενου ουρανου, Κυριος οιδε απο ποια χρονολογια, αν και πιστευω απο πολυ προσφατη.

Βρηκα προ ολιγου καπου στο διαδικτυο τη μπογιαντισμενη εκδοση και τη χαζεψα κανενα τεταρτο της ωρας εστιαζοντας στο τραγουδι των Μπρογιερ. Η γνωμη μου για το "χρωμα" παραμενει η ιδια και χειροτερη. Οι τραγουδιστριες χορευουν σε ρυθμους Χαλι - γκαλι, κατι που απλως δεν υπηρχε εν ετει 1960! Κι αφου οπως αναφεραμε λιγο πιο πανω, κανανε την πρωτη τους εμφανιση στο πανι το 1962, φανταστειτε τι μπερδεμα εχει να γινει για οσους θα βλεπουν τη συγκεκριμενη εκδοση απο εδω και στο εξης.

Μιλαμε δηλαδη για καταφωρη παραποιηση του πολιτισμου και της κινηματογραφικης μας ιστοριας. Οι ανθρωποι που τα κανουν αυτα ειναι επικινδυνοι.
 

1@bambinella 100[/USER] Άλλο θέμα ο επιχρωματισμός, άλλο η προσθήκη σκηνών είτε νεότερης εποχής είτε τελείως ξέμπαρκων. Για τον επιχρωμαστισμό έχω πάρει θέση και συμφωνώ να υπάρχει η επιπλέον κόπια. Για την προσθήκη σκηνών, συμφωνώ οτι οι άνθρωποι εγκληματούν έναντι των δημιουγών και αυτή η μανία φανερώνει και την έλλειψη παιδείας των "χειρουργών". Προσωπικά δε μου κάνει εντύπωση σε μια χώρα που ο καθένας κάνει οτι γουστάρει.

(Βέβαια τώρα που το σκέπτομαι δεν ξέρω αν τελικά μιλάμε για έλλειμα παιδείας ή για απλή βλακεία μετά από τόσα σχόλια που ακούγονται για τις εμβόλιμες σκηνές...)

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
πάντως σε οποιαδήποτε τηλεόραση αν αφαιρέσεις το χρώμα μια χαρά βλέπεις την ταινία στο ασπρόμαυρο. Τώρα κλασικές ταινίες που είχαν γυριστεί με γνώμονα το Α/Μ ξέρω ότι ο σκηνοθέτης πχ είχε διαλέξει το κραγιόν των ηθοποιών, το χρώμα των σακακιών των ανδρών, τα φουστάνια των γυναικών κλπ. με γνώμονα το πως θα "γράψει" στο Α/Μ και το να μαντέψει κανείς εκ των υστέρων τι χρώμα ήταν πραγματικά όλα αυτά έστω και με τη βοήθεια υπολογιστή είναι δύσκολο.
 

Μα δε λεω πως ειναι το ιδιο πραγμα 1@foutix[/USER] Το ανεφερα και λιγο πιο πανω αυτο:

...θα πω οτι ειναι χιλιες φορες προτιμοτερος ο επιχρωματισμος, οσο αποτυχημενος και να ειναι, παρα αυτου του ειδους οι σφηνες.
Στον επιχρωματισμο ειμαι πολυ πιο ανεκτικη γιατι σε τελικη αναλυση οσοι δε συμφωνουμε με αυτον δε βλεπουμε ποτε την επιχρωματισμενη ταινια και τελειωνει.

Τις εμβολιμες σκηνες ομως τις λουζομαστε ειτε το θελουμε, ειτε οχι και εμεις και οι επομενες γενεες.

 

1@bambinella 100[/USER]Δε διαφωνούμε, απλά είμαι περισσότερο φιλικός στους επιχρωματισμούς....χαχαχα.

Επιπλέον παράπλευρη ωφέλεια του επιχρωματισμού είναι και τα ευρήματα 1@makism[/USER] 1@antonovar[/USER] σε διπλανό thread για το που γυρίστικαν οι ταινίες...

Να δω πότε θα στατατήσουν οι σαχλαμάρες με τις σφήνες και θα επανέλθουν οι ταινίες στα φυσιολογικά τους

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Να δω πότε θα στατατήσουν οι σαχλαμάρες με τις σφήνες...
Οπως δειχουν τα πραγματα, δε θα σταματησουν ποτε μεχρι να ολοκληρωθει η καταστροφη και με αλλες ταινιες της εταιριας.

Τα ειπαμε, τα ξαναειπαμε, υπαρχει ολοκληρο θρεντ παρα πολλων σελιδων μεσα στο φορουμ με τις παρεμβασεις τις εταιριας στις ταινιες, ο Αντωνης Καρατζοπουλος μας διαβαζει, αλλα και μας γραφει. Προσωπικα, οταν μας εκανε την τιμη να μας απαντησει, του εθεσα τις αντιρρησεις μου και καποιες φλεγουσες ερωτησεις επι του θεματος, αλλα παρεμειναν αναπαντητες. Και το να παραμεινουν αναπαντητες ειναι το λιγοτερο. Το κακο ειναι οτι συνεχιζει το βιολι του. Ας πουμε τωρα με τον επιχρωματισμο της ταινιας, εβαλε και μερικες σκηνες ακομα απο τη σημερινη Αθηνα και ενα ασχετο τραγουδακι απο αλλου. Αν δεν κανει τις παρεμβασεις του δεν ησυχαζει.
 
Για να μην ξεφεύγουμε με το θέμα των εμβόλιμων σκηνών υπενθυμίζω πως υπάρχει σχετικό θέμα  όπου εκεί έχουν δοθεί και οι σχετικές εξηγήσεις.
 
Αυτήν την Κυριακή 6/5 θα προβληθεί σε Α' μετάδοση από το Star, η έγχρωμη έκδοση της κλασικής ταινίας "Ο Σπαγγοραμμένος" με τους Λάμπρο Κωνσταντάρα, Τζένη Ρουσσέα και Ανδρέα Μπάρκουλη

%CE%9F_%CE%A3%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%9F%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A3_1920%CE%A71004_Carousel.jpg


%CE%9F_%CE%A3%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%9F%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%A3_2_1920x1004.jpg


Το τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=C5012-tUP_w
 
Τυχαία έπεσα πάνω στην ταινία "Ο Σπαγγοραμμένος". Το κύριο πρόβλημα που είδα είναι και πάλι το χρώμα του δέρματος των ηθοποιών. Δεν είμαι ειδικός στον επιχρωματισμό, αλλά όλοι φαίνονται έντονα "ηλιοκαμένοι"! Νομίζω ότι αυτό τον επιχρωματισμό τον έχω δει πολύ παλιότερα σε ταινίες του Ξανθόπουλου :) Το έχετε παρατηρήσει αυτό με το χρώμα του δέρματος?
 
Χθες την πέτυχα κι εγώ και είπα μέσα μου "είναι δεν είναι". Όντως τα χρώματα στο δέρμα είναι πολύ χάλια. Πολύ μελαψός ο Μπάρκουλης!!
 
Εγω παντως την ευχαριστηθηκα ,ιδιως τα εξωτερικα πλανα της Αθηνας τα βλεπες με αλλο ματι,γεματα ζωη!

Επισης η καθαροτητα της εικονας σε εκανε να παρατηρεις λεπτομερειες που στις προηγουμενες εκδοσεις δεν μπορουσες η δεν εδινες σημασια οπως ταμπελες και τα προϊοντα που πουλουσαν τα μαγαζια,πινακες ζωγραφικης και  το κουτι με την φρυγανιερα δωρο ειχε απεξω εικονα με το προϊον,lol.
 
1@Aardvark[/USER]Ο συνδυασμός χρώματος και καθαρότητας σε ωθεί στην παρατήρηση όλων των αντικειμένων. Η καθαρότητα στις ταινίες του Φίνου στις κόπιες της τελευταίας περιόδου, δε θεωρώ οτι σου δίνει τη δυνατότητα να παρατηρήσεις πολλά αντικείμενα. Τονίζει την υπόθεση και τους χαρακτήρες των έργων όπως ακριβώς και οι αρχικές εκδόσεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα