Η Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία

Off Topic μαλλον

Mια ερωτηση ψαχνοντας κατι για ενα αλλο τοπικ τελος παντων επεσα πανω στο συγκεκριμμενο video ,απο το 3.36 ως το 4.38 το πορτοκαλι αυτοκινητο ειναι pony ????

http://www.youtube.com/watch?v=Ar84E10yAa0&feature=related
 
[h=3]Η μεγάλη επιστροφή του «Pony» στην Ελλάδα ???[/h]
Το «μικρό Pony», το αυτοκίνητο που οι Γερμανοί εγκωμίασαν ως το πολυχρηστικό όχημα της οικονομίας, οι Γάλλοι ως έκφραση της κλασικής... φινέτσας και της απλότητας και οι Έλληνες ως «εθνικό όχημα» με τη σφραγίδα της Citroen, είναι έτοιμο να ξαναγράψει ιστορία στην αγορά των τεσσάρων τροχών.

 


Η οικογένεια Κοντογούρη της NAMCO, κατασκευάστρια εταιρεία των θρυλικών Pony, έχει δεχτεί άκρως δελεαστική πρόταση από μεγάλο όμιλο της Αιγύπτου για να παράγει εκείνος τα ελληνικά αυτοκίνητα, τα οποία στις αναδυόμενες αγορές της Βορείου Αφρικής και στην Αγκόλα παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική λόγω της προσιτής τιμής και των ιδιαίτερα ανθεκτικών χαρακτηριστικών τους.


 


Παρόλο όμως, που η Ελλάδα «πλήγωσε» στο παρελθόν την διοίκηση της εταιρείας, αποδεικνύοντας περίτρανα πως η «χώρα μας τρώει τα παιδιά της», καθώς με πολιτικές παρεμβάσεις χάριν σε πιέσεις ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία των Pony, οδήγησαν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης σε λουκέτο, τα αδέλφια Κοντογούρη ετοιμάζονται να... ξαναζεστάνουν τις μηχανές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα εν μέσω της οικονομικής κρίσης.


 


Σύμφωνα με πληροφορίες της «Deal» το μόνο που περιμένουν είναι να ανάψει το «πράσινο φως» η Εμπορική Τράπεζα για την σύναψη ομολογιακού δανείου ώστε να ξεκινήσουν την παραγωγή της νέας γενιάς «Pony», μια επένδυση που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2014 και θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας



http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/pony.html
 
Ρετρο μηχανοκινητη τεχνολογια στα 80's.

Τα περισσοτερα θα σας θυμιζουν διακοπες σε καποιο νησι και μουρμουρα στους γονεις για να νοικιασουμε ενα για μια ησυχη βολτα στις παραλιες του νησιου.Τα περισσοτερα απο τα παρακατω ειναι made in Greece στα 80'ς.

pony.jpg

images.jpg

imagesCAA5PXKA.jpg

imagesCACR5TP5.jpg

imagesCAFSWS4E.jpg

national-motor-company-of-greece.jpg

fiat_127_amica_greece_white_c1980.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΕΛΒΟ Aletis (2002)

aletis09largedl6.jpg

Ειχε φυσικα την τυχη καθε Ελληνικης βιομηχανικης προσπαθειας μετα το 80.

Κριμα. Ηταν ενδιαφερον concept (Pininfarina) για την εποχη του.

aletis07largeyd1.jpg

aletis06largexa4.jpg
 
Όταν ακούω τη φράση "ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία" [μη γελάτε, υπήρξε ΚΑΙ τέτοια και μάλιστα κινήθηκε σε αξιοπρεπέστατα επίπεδα], μία λέξη μού έρχεται στο μυαλό : ΜΕΒΕΑ !!! Αυτά τα γλυκούλια αυτοκινητάκια με τους τρεις τροχούς που τα βλέπαμε κατά κόρον εκεί στα 80ς να κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας [ιδίως στις λαϊκές συνοικίες] ... Τα παιδικά μου μάτια δεν χόρταιναν να τα χαζεύουν !!! Κι όταν είχα ρωτήσει τον μπαμπά μου γι' αυτά και μού απάντησε "είναι ελληνικά", μού είχε ξεφύγει αυθόρμητα η ερώτηση : "δηλαδή, μπαμπά, έχουμε και εδώ στην Ελλάδα εργοστάσια αυτοκινήτων" ??? Έτσι, αφού έμαθα ότι αυτά τα γλυκούλια τρίτροχα είναι ελληνικά, ανέβηκαν πολύ περισσότερο στην εκτίμησή μου !!! ΜΕΒΕΑ rulesssssssssssss !!!!!!!!!!! Την παρακάτω ωραιότατη φωτογραφία τη βρήκα στο φόρουμ που επιγράφεται "Lada Niva Club" !!! Μπράβο σε αυτόν που την ανάρτησε :

380851138_9d6da1cfe3.jpg
 
οχι και κατα κορον...οσο θα επρεπε τουλαχιστον..βλεπεις το σνομπαραμε..

το ΣΜΑΡΤ σημερα που ειναι ενα κουβαδακι θαλασσης σε ροδες και κανει μισο καραβι λεφτα,εχει γεμισει ο τοπος..

καλα να παθουμε..
 
Wally είπε:
Θεμελίωση του εργοστασίου παραγωγής οχημάτων της εταιρείας «Στάγιερ-Ελλάς» ......
Λοιπόν, μού θύμισες το διαφημιστικό σποτ που περί το 1984 /1985 βλέπαμε στην τηλεόραση για τα τρακτέρ της Στάγιερ Ελλάς !!! Το τραγούδι της διαφήμισης ήταν πάνω στη μελωδία του πολύ γνωστού "Ο αγωγιάτης", τραγούδι οπερέτας του Ν. Χατζηαποστόλου που λέει : "Με το χάραμα ξυπνώωω / το τραγούδι αρχινώωω / ζεύω τ΄αλογάκι μου" κλπ κλπ !!! Πάνω σε αυτό το τραγούδι οι στίχοι μετετράπησαν, για τις ανάγκες του σποτ, ως εξής : "Με το χάραμα ξυπνώωωω / το τρακτέρ μου βάζω μπρόοος / παίρνω κάμπους και βουνά" κλπ κλπ [δεν θυμάμαι παρακάτω #) :p ] !!! Και ... η έκπληξις : Στο τέλος του σποτ βλέπαμε τον Γιάννη Βόγλη [ :eek: o_O ... ναι, έτσι θυμάμαι, αν η μνήμη μου διατελεί εν συγχύσει με διορθώνετε] δίπλα σε ένα τρακτέρ, σε κάποιο χωράφι, να δηλώνει : "Με Στάγιερ Ελλάς πουθενά δεν κολλάς" ;) :) !!!!!!
 
Rinus Cesar είπε:
Όταν ακούω τη φράση "ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία" [μη γελάτε, υπήρξε ΚΑΙ τέτοια και μάλιστα κινήθηκε σε αξιοπρεπέστατα επίπεδα], μία λέξη μού έρχεται στο μυαλό : ΜΕΒΕΑ !!! Αυτά τα γλυκούλια αυτοκινητάκια με τους τρεις τροχούς που τα βλέπαμε κατά κόρον εκεί στα 80ς να κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας [ιδίως στις λαϊκές συνοικίες] ... Τα παιδικά μου μάτια δεν χόρταιναν να τα χαζεύουν !!! Κι όταν είχα ρωτήσει τον μπαμπά μου γι' αυτά και μού απάντησε "είναι ελληνικά", μού είχε ξεφύγει αυθόρμητα η ερώτηση : "δηλαδή, μπαμπά, έχουμε και εδώ στην Ελλάδα εργοστάσια αυτοκινήτων" ??? Έτσι, αφού έμαθα ότι αυτά τα γλυκούλια τρίτροχα είναι ελληνικά, ανέβηκαν πολύ περισσότερο στην εκτίμησή μου !!! ΜΕΒΕΑ rulesssssssssssss !!!!!!!!!!! Την παρακάτω ωραιότατη φωτογραφία τη βρήκα στο φόρουμ που επιγράφεται "Lada Niva Club" !!! Μπράβο σε αυτόν που την ανάρτησε :



380851138_9d6da1cfe3.jpg
Θα σε στεναχωρήσω, αλλά δεν είναι Ελληνικά. Αγγλικά είναι και τα λένε Robin. Η εταιρεία λεγόταν Reliant,και απλά είχε δώσει άδεια στην ΜΕΒΕΑ και τα κατασκεύαζε από το 1974 έως το 1978.

Αναφέρεται και στο άρθρο της Wiki.

http://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin

Υπάρχει μέχρι και η Ελληνική διαφήμιση εκεί!



Όσο και αν φαίνεται περίεργο... υπάρχει ένα ακόμα στην περιοχή που μένω... κλασικά σε πορτοκαλί χρώμα! Κινείται ακόμα!
 
Wally είπε:
ΕΛΒΟ Aletis (2002)Προβολή συνημμένου 40658Προβολή συνημμένου 40659Προβολή συνημμένου 40660

Ειχε φυσικα την τυχη καθε Ελληνικης βιομηχανικης προσπαθειας μετα το 80.

Κριμα. Ηταν ενδιαφερον concept (Pininfarina) για την εποχη του.
Το εσωτερικό άνηκε σε σβάστικα πόλο πρώτης γενιάς f/l (παραγωγή μέχρι το 2001) και είχε δωθεί σχετική άδεια χρήσης όπως άλλωστε και το πλαίσιο και νομίζω και οι κινητήρες(τώρα βέβαια κινητήρα από δαύτους προφανώς και λόγω άδειας χρήσης πήραν! Το αυτοκίνητο απλά χάθηκε...ίσως διότι ήταν στην πράξη ένα κονσεπτ, ένα αυτοκίνητο που δεν άνηκε σε κάποια κατηγορία αλλά έπαιρνε στοιχεία από πολλές όντας παράλληλα σπορ, καμπριο, ροουντστερ και κροσόβερ σε διαστάσεις σούπερμινι!(όποτε γράφω σε αυτό το θέμα θυμώνω...ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΙ....)

Stanfromgreece είπε:
Θα σε στεναχωρήσω, αλλά δεν είναι Ελληνικά. Αγγλικά είναι και τα λένε Robin. Η εταιρεία λεγόταν Reliant,και απλά είχε δώσει άδεια στην ΜΕΒΕΑ και τα κατασκεύαζε από το 1974 έως το 1978.
Αναφέρεται και στο άρθρο της Wiki.

http://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin

Υπάρχει μέχρι και η Ελληνική διαφήμιση εκεί!



Όσο και αν φαίνεται περίεργο... υπάρχει ένα ακόμα στην περιοχή που μένω... κλασικά σε πορτοκαλί χρώμα! Κινείται ακόμα!
Πράγματι έχεις δίκιο για την προέλευση του οχήματος όμως η καστασκευή-συναρμογή ήταν ελληνική, μ' ελληνική φίρμα οπότε λογικό να το εντάσσουμε στα προϊόντα της κάποτε υπαρκτής ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συμφωνω με τον Σπυρο.

BTW φαινεται να υπαρχει περιπτωση επανενεργοποιησης του εργοστασιου της Namco που κατασκευασε τα Pony.

Δηλωσεις εγιναν και απο βουλευτες (ελπιζω να μην εμπλακει το κρατος. Τους εκλεισε ηδη μια φορα.)

Παρόλο όμως, που η Ελλάδα «πλήγωσε» στο παρελθόν την διοίκηση της εταιρείας, αποδεικνύοντας περίτρανα πως η «χώρα μας τρώει τα παιδιά της», καθώς με πολιτικές παρεμβάσεις χάριν σε πιέσεις ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία των Pony, οδήγησαν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης σε λουκέτο, τα αδέλφια Κοντογούρη ετοιμάζονται να... ξαναζεστάνουν τις μηχανές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα εν μέσω της οικονομικής κρίσης.
H επένδυση ολοκληρώθηκε και πλέον η εταιρεία βγάζει την κυκλοφορία και πάλι το επανασχεδιασμένο Pony, από το εργοστάσιό της στη Ρεδεστό Θεσσαλονίκης, με άκρως δελεαστική τιμή. Μόλις 6.910 ευρώ!!

Είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικούς injection κινητήρες, 1.300 και 1.400 κυβικά, που αποδίδουν 70 και 90 ίππους αντίστοιχα. Η μετάδοση επιτυγχάνεται μέσω χειροκίνητου κιβώτιου ταχυτήτων, 5 σχέσεων. Κατασκευάζεται από γαλβανιζέ χαλυβδόφυλλα και μπορεί να μεταφέρει φορτίο έως 800 κιλά!

Συν τοις άλλοις, το νέο Pony, λόγω εγχώριας κατασκευής, είναι απαλλαγμένο από πολλούς φόρους κάτι το οποίο συνεπάγεται και πάμφθηνα ανταλλακτικά, που το κάνουν εξαιρετικά οικονομικό στη συντήρησή του!
Διαβαστε την ειδηση, λεπτομερειες, φωτογραφιες του νεου Pony και μια περιληψη της ιστοριας του
 
Wally είπε:
Συμφωνω με τον Σπυρο.
BTW φαινεται να υπαρχει περιπτωση επανενεργοποιησης του εργοστασιου της Namco που κατασκευασε τα Pony.

Δηλωσεις εγιναν και απο βουλευτες (ελπιζω να μην εμπλακει το κρατος. Τους εκλεισε ηδη μια φορα.)

Διαβαστε την ειδηση, λεπτομερειες, φωτογραφιες του νεου Pony και μια περιληψη της ιστοριας του
το είπαν και στις ειδήσεις σήμερα!
 
Το αυτοκίνητο πόνυ επιστρέφει!

Οχι δεν πρόκειται για φάρσα η αστείο το αυτοκίνητο πόνυ επιστρέφει και μάλιστα δυναμικά το άκουσα στις ειδήσεις και το βρήκα kai στο διαδίκτυο εδώ το εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη θα επαναρχισει τη λειτουργεια του στο φουλ και θα παραγει μερικες εκατοντάδες αυτοκίνητα κάθε χρόνο σε προσιτή τιμή.Αν θέλετε να δείτε πως είναι (έχουν ηδη παραχθεί μερικά) δείτε εδώ μαζι με την ειδηση της επιστροφής του πόνυ απο άλλη πηγή :p .Κατα τη γνώμη μου το νέο ντιζάϊν είναι πολυ ωραίο και αρκετά ρετρό.Εσείς τι λέτε? :D
 
ρε παίδες συγνώμη αλλά έχω τις ενστάσεις μου για το αν τελικά αυτό το πρότζεκτ θα βγει στην παραγωγή! Είναι σκληρά τα πράγματα πλέον!

Τι εννοώ: Το πόνυ έχει προδιαγραφές ασφαλείας παλαιότερων δεκαετιών και δεν θα μιλήσω για τον κινητήρα που πρέπει να καλύπτει προδιαγραφές euro5!

Πως θα πάρει έγκριση τύπου; Ενδεικτικά ολόκληρος κολοσσός σαν την ΤΑΤΑ με το νανο και απέτυχε να το ομολογκάρει στην Ευρώπη! Για να το πετύχει θα πρέπει να κάνει αλλαγές στο πλαίσιο που υπολογίζονται να φτάσουν στην άυξηση της τιμή κατά 50% τουλάχιστον. Εκεί όμως θα χάσει το προβάδισμα του φθηνότερου αυτοκινήτου εφόσον η τιμή του θα φτάνει εκείνες των βασικών εκδόσεων των μίνι φιατ, σουζούκι, νταιχάτσου, κλπ

Ειλικρινά, πολύ φοβάμαι ότι το πρότζεκτ είναι καταδικασμένο...

Ας υποθέσουμε όμως ότι τα καταφέρνει και βγάινει στην παραγωγή....ποιος θα το προτιμήσει και γιατί σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς;;
 
Spyros_s είναι δυνατόν να προχωρήσει σε ένα τέτοιο πρότζεκτ η εταιρία χωρίς να το έχει μελετήσει πιο μπροστά και να έχει κάνει τα κουμάντα της?
 
Kambia είπε:
Spyros_s είναι δυνατόν να προχωρήσει σε ένα τέτοιο πρότζεκτ η εταιρία χωρίς να το έχει μελετήσει πιο μπροστά και να έχει κάνει τα κουμάντα της?
Ίσως σε άλλες χώρες part μου - όχι στο Ελλάντα! :)

Εγώ να είμαι ειλικρινής, τείνω να συμφωνήσω με το Σπύρο... Και ειδικά στο ερώτημα ποιος θα το προτιμήσει και γιατί!.... :xm:
 
Μάλιστα. Με καλύψατε :)
 
Οικονομικό με κινητήρα diesel, με αρκετές εκτός δρόμου δυνατότητες λόγω του μικρού μεταξόνιου, καλή ικανότητα μεταφοράς φορτίου και φθηνα ανταλλακτικά... αρκετοί. Μιλάμε για πολύ μικρή παραγωγή και για όχημα που απευθύνεται σε επαγγελματίες που χρειάζονται μεταφορά μικρών φορτίων.

P.S. Οι κινητήρες είναι PSA με προδιαγραφές Euro 5. Αν τα πάει καλά και στα crash test τότε δεν βρίσκω το πρόβλημα. Δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο αμάξωμα με αυτό του 1980...

PS2. To site πάντως δεν εμπνέει πολύ. Ίσως το βελτιώσουν στο μέλλον: http://www.namco-euro.com/page5.html
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα