Δεν είμαι σίγουρς. Μπορεί το πράσινο όντως να ήταν της Κηφισιάς η μπλέ κορδέλα στον Πειραία και Νότια προάστια κόκκινη όσο ήταν γκρί τα οχήματα.. Απότι έψαξα δεν ύπάρχει ο όρος "της περιφέρειας τέως διοικήσεως πρωτευούσης", Σφραγίδα έχω δει σε αγοραία επαρχίας πριν λίγο καιρό.elephadas είπε:Χμμμ... αν ο mr.Vox θυμάται σίγουρα ότι η πράσινη γραμμή ήταν στα Πειραιώτικα γκρι ταξί, θα πει ότι με απατά η μνήμη μου γιατί ήμουν σχεδόν βέβαιος ότι την είχαν ταξί Κηφισιάς και βορείων προαστείων γενικά. Λέγαμε μεταξύ μας ότι είχαν διαλέξει αυτό το χρώμα γιατί εκείνα τα προάστεια είχαν πολύ πράσινο . Τέλος πάντων, σημασία έχει ότι ο κώδικας με τη χρωματιστή λωρίδα υπήρχε από το 196κάτι τουλάχιστον. Είχα ξεχάσει ότι τα ταξί του Λεκανοπεδίου ("της περιφέρειας τέως διοικήσεως πρωτευούσης", λέγαμε τότε - χρησιμοποιείτα ακόμη αυτός ο προπολεμικός όρος?) δεν είχαν σφραγίδα στην πόρτα.
Ειναι διακοσμητικο του Escort αυτο που φαινεται, οχι ασπρη γραμμη.elephadas είπε:Τα ταξί ήταν γκρι αλλά από τότε είχαν τη στενή χρωματιστή λωρίδα κάτω από τα παράθυρά τους που έδειχνε την έδρα. Στην Αθήνα ήταν άσπρη (αν προσέξετε θα τη δείτε στο ταξί της φωτογραφίας)
Τρανζιστοράκια δεν νομιζω οτι ηταν αλλα μαλλον ραδιοφωνα με λυχνιες.Το ενδιαφερον με αυτα ηταν οτι επειδη το αρχικο σχεδιο της RCA ηταν για 110v,για οικονομια στην κατασκευη το καλωδιο που εμπαινε στην πριζα εριχνε την ταση απο 220 σε 110,αντι για την υπαρξη μετασχηματιστη recry: ...Παντως η συναρμολογηση γινοταν στην Ελλαδα.ΦΖΠ1 είπε:RCA ήταν η πρώτη αντιπροσωπία του Φουρλή, και νομίζω κάτι μικρά τρανζιστοράκια τα "κολλούσε" ολόκληρα εδώ, σε κάποιο εργοστάσιότου στην Καλλιθέα. Στη συνέχεια εκεί έφτιαχνε και συσκευές με το όνομά του, μέχρι να γίνει ο γνωστός Όμιλος.
Nαι, γεγονός.elephadas είπε:Αν κρίνω από τα σπίτια, ήταν ακόμη Τουρκολίμανο, όχι Μικρολίμανο