Η Συνέχεια της Κάντυ;

Ναι βέβαια και το λέω αυτό άνευ ειρωνείας το να ακυρωθεί η υιοθεσία δεν έχει γίνει (τουλάχιστον ακόμα). Όταν η Κάντυ και ο Άλμπερτ επικοινωνούν στο τελευταίο τους γράμμα είναι ακόμα συγγενείς (τυπικά τουλάχιστον). Καλά τόσα γράμματα τι γράφουν πια τα απομνημονεύματα τους; Anyway, εγώ πιστεύω οτι επίτηδες η Μιζούκι αφήνει ανοιχτό αυτό το μέτωπο. Επίσης μία άλλη θεωρία λέει οτι η Μιζούκι ήθελε να το τελειώσει με τον πρίγκιπα αλλά όταν ολοκλήρωσε το θέμα Κάντυ-Τέρρυ δεν μπορούσε να κάνει πίσω γιατί ξαφνικά εγκλωβίστηκε με ένα fan club που επιζητούσε την επιστροφή του Τέρρυ. Υπάρχουν τόσες θεωρίες που καταλήγει και λίγο αστείο το θέμα. Λοίπόν αν η Μιζούκι γράψει ποτέ ένα αληθινό sequel ειλικρινά το πιστεύω οτι θα μας αφήσει ξερούς και τους μεν και τους δε. Βλέπω τώρα τον Τέρυ και τον Άλμπερτ σε ένα μπαρ να τα πίνουν και οι δύο, ο ένας να πρέπει να γυρίσει στην κουτσή, ο άλλος να πρέπει να αντικρύσει τα μούτρα της Ελρόυ γιατί δεν πήγε στο τελευταίο συμβούλιο, να συζητάνε και να γελάνε με τα περασμένα και μεταξύ γέλιων και δακρύων, την Κάντυ να ερωτροπεί με τη στολή της νοσοκόμας με τον καινούριο, μυστηριώδη και ελκυστικό ασθενή της πτέρυγας 2 που κατά σύμπτωση είναι μελαχρινός, καλλιεργεί τριαντάφυλλα και έχει ένα ασβό για κατοικίδιο. Α και όταν τον ρωτάει πως το λένε της λέει πολύ σοβαρά: "Call me Daddy". Sorry για το off topic αλλά μία παρωδία της Κάντυ δεν θα με χάλαγε...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παντως οι περισσοτερες βασιλικες η αλλες "σημαντικες" οικογενειες ανεκαθεν εκαναν γαμους μεσα στην οικογενεια. Την οικογενεια αιματος εννοειται.

Εδω δεν τιθεται καν τετοιο θεμα.

Γιαυτο ειπα χθες πως η Μιζουκι εχει τουλαχιστον 2 επιλογες - τον Τερρυ, τον Αλμπερτ αλλα και βεβαια και οτιδηποτε αλλο της ερθει στο κεφαλι (μηπως το πιανο; Μου φαινεται αυτη το χρειαζεται περισσοτερο απο τη Σουζανα...)
 
Να σου πως είναι και θέμα όρεξης (με την προοπτική πάντα οτι θέλει να δώσει ένα τέλος συγκεκριμένο), αν βαριέται να το συνεχίσει θα προτιμήσει τον Άλμπερτ είναι εκεί, αν θέλει να δώσει νέα τροπή και να συγκινήσει θα βάλει τον Τέρυ και αν θέλει μία καινούρια Κάντυ με καινούρια όρεξη, χαρακτήρες και υπόθεση, θα προσθέσει κάποιον καινούριο. Αλλά από οτι νομίζω τελικά το sequel που θα κάνει, μετά την επανέκδοση της νουβέλας, δεν θα έχει να κάνει με την Κάντυ ακριβώς; αλλά μία άλλη ιστορία που θα εμπεριέχει και λίγο candy στο background. Κάνω λάθος ή ισχύει αυτό;
 
juliet είπε:
.. Λοίπόν αν η Μιζούκι γράψει ποτέ ένα αληθινό sequel ειλικρινά το πιστεύω οτι θα μας αφήσει ξερούς και τους μεν και τους δε. Βλέπω τώρα τον Τέρυ και τον Άλμπερτ σε ένα μπαρ να τα πίνουν και οι δύο, ο ένας να πρέπει να γυρίσει στην κουτσή, ο άλλος να πρέπει να αντικρύσει τα μούτρα της Ελρόυ γιατί δεν πήγε στο τελευταίο συμβούλιο, να συζητάνε και να γελάνε με τα περασμένα και μεταξύ γέλιων και δακρύων, την Κάντυ να ερωτροπεί με τη στολή της νοσοκόμας με τον καινούριο, μυστηριώδη και ελκυστικό ασθενή της πτέρυγας 2 που κατά σύμπτωση είναι μελαχρινός, καλλιεργεί τριαντάφυλλα και έχει ένα ασβό για κατοικίδιο. Α και όταν τον ρωτάει πως το λένε της λέει πολύ σοβαρά: "Call me Daddy". Sorry για το off topic αλλά μία παρωδία της Κάντυ δεν θα με χάλαγε...
:rofl: :rofl: :rofl:

Καλά... Juliet έγραψες.... :D



Για συνέχισέ το...
 
juliet είπε:
Albert's candy and correspondence 7◆ big daddy, William, and to the prince on the hill

◆ to our Candice White

◆ to the prince on the hill

◆ To Candy terrible

◆ to Mr. Albert

◆ To Candy

◆ To Burt tiny

◆ to Mr. Albert

◆ To Candy

our ◆ William Albert

Αυτά είναι τα γράμματα στα οποία αναφέρεστε στην τελευταία νουβέλα;


Juliet, πού τα βρηκες αυτα κοπελα μ';;;; :dribble: Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!! :animeek: Καλε, εχω χαλασει τα ματακια μου και βλεπω εφιαλτες με γιαπωνεζικα γραμματα να με κυνηγανε τελευταια προσπαθωντας να μεταφρασω τους τιτλους περιεχομενων της νουβελας και εσυ τους βρηκες καπου ετοιμους;;;; ΠΟΥ;;;;; Τι θελεις για να μας πεις το μυστικο;;;; :super: (καντυ φανς, βαλτε βαθια τα χερια στις τσεπες....)

:cheers: :please: :thanx2:

juliet είπε:
Βλέπω τώρα τον Τέρυ και τον Άλμπερτ σε ένα μπαρ να τα πίνουν και οι δύο, ο ένας να πρέπει να γυρίσει στην κουτσή, ο άλλος να πρέπει να αντικρύσει τα μούτρα της Ελρόυ γιατί δεν πήγε στο τελευταίο συμβούλιο, να συζητάνε και να γελάνε με τα περασμένα και μεταξύ γέλιων και δακρύων, την Κάντυ να ερωτροπεί με τη στολή της νοσοκόμας με τον καινούριο, μυστηριώδη και ελκυστικό ασθενή της πτέρυγας 2 που κατά σύμπτωση είναι μελαχρινός, καλλιεργεί τριαντάφυλλα και έχει ένα ασβό για κατοικίδιο. Α και όταν τον ρωτάει πως το λένε της λέει πολύ σοβαρά: "Call me Daddy". Sorry για το off topic αλλά μία παρωδία της Κάντυ δεν θα με χάλαγε...
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Να το βαλω υπογραφη????? ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
juliet είπε:
...Βλέπω τώρα τον Τέρυ και τον Άλμπερτ σε ένα μπαρ να τα πίνουν και οι δύο, ο ένας να πρέπει να γυρίσει στην κουτσή, ο άλλος να πρέπει να αντικρύσει τα μούτρα της Ελρόυ γιατί δεν πήγε στο τελευταίο συμβούλιο...
Μια παρωδία της Κάντυ νομίζω ότι είναι αποδεκτή από τους περισσότερους εδώ μέσα, όπως έχει αποδειχθεί στο παρελθόν. Juliet, αν έχεις οποιαδήποτε ιδέα - η παραπάνω καλή μου φαίνεται :) - πέρνα από το αντίστοιχο τμήμα των φανφικ ή των σεναρίων φαντασίας, που έχουν αραχνιάσει τον τελευταίο καιρό, για να βγάλεις τα απωθημένα σου, να πεις τον πονο σου, να γράψεις τι ονειρεύτηκες χθες βράδυ... Όλα είναι αποδεκτά! :cool:

Με μια μικρή και φιλική παρατήρηση όμως, που ελπίζω να μου επιτρέπεις. Αν θέλεις να αναφερθείς στη Σουζάνα, καλό θα ήταν να χρησιμοποιείς και κάποιον πιο κόσμιο χαρακτηρισμό, ή μάλλον έναν πιο ανθρώπινο χαρακτηρισμό. Το να στοχεύει κανείς σε κάποιο σωματικό χαρακτηριστικό ενός ανθρώπου και να το χρησιμοποιεί ταπεινωτικά, νομίζω ότι δεν τιμά ούτε τον ίδιο, αλλά ούτε και τους συμμετέχοντες σε μια τέτοια συζήτηση.

Αν κάποιος με κινητικά προβλήματα διαβάσει ότι "ο Τέρρυ -το γαλανομάτικο παλικάρι μας- έμεινε με την κουτσή -η οποία σημειωτέον έχασε το πόδι της για να του σώσει τη ζωή" το πρώτο πράγμα που θα σκεφτεί, είναι το zapping -μετά το απαραίτητο «στόλισμα» φυσικά προς το πρόσωπο που εκφράζεται έτσι.

Στην καθημερινότητα τους οι άνθρωποι αυτοί αντιμετωπίζουν την αδιαφορία των διοικούντων, που δε φτιάχνουν ένα σωστό πεζοδρόμιο ή ένα δημόσιο κτίριο χωρίς να χρειάζεται να ανέβεις 10 σκαλιά για να το πλησιάσεις, καθώς και των συμπολιτών τους που παρκάρουν οπουδήποτε και κλείνουν και τις λιγοστές διόδους. Το να τους θεωρούμε κιόλας ανάξιους να έχουν κάποιον σύντροφο αρτιμελή και εμφανίσιμο είναι μάλλον ρατσιστικό και πάει πολύ κατά τη γνώμη μου.

Εξάλλου στο χώρο αυτό, όπου φιλοξενείται η συζήτηση, δεν είμαστε όλες/οι δίμετρες καλλονές ή άνδρες που βγήκαν από τα εξώφυλλα του Most Eligible Bachelor of the Year (εκτός και αν είναι οι υπόλοιποι και μου το κρατάνε κρυφό :p - και παρακαλώ να διορθωθεί πάραυτα η παράλειψη! #) ). Αλίμονο αν αρχίζαμε ο καθένας να χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς, όπως κουτσός, στραβός, σημαδεμένος, καμπούρης, κοντός, ψηλός –ναι, μερικές φορές είναι …μειονέκτημα, χοντρός, ξερακιανός και άσχημος. Τα σωματικά χαρακτηριστικά τις περισσότερες φορές μας επιβάλλονται από τη φύση ή από ατυχήματα. Δεν είναι επιλογή μας και ούτε θα έπρεπε να μας ξεχωρίζουν από τους συνανθρώπους μας. Θα ήταν βαρετό άλλωστε να έχουμε και όλοι την ίδια εμφάνιση.

Ας μη γινόμαστε λοιπόν κακοί, για τα μάτια ενός καρτούν και ας συζητάμε όμορφα, πολιτισμένα (όσο μπορούμε, οκ το μαλλιοτράβηγμα δεν το γλιτώνουμε), με πολύ πολύ χιούμορ και πολύ περισσότερο ανθρώπινα για οτιδήποτε εδώ μέσα... :)
 
Νομιζω (και μαλλον για πρωτη φορα :p ) με καλυψε απολυτα η Μετς. Δεν ειναι καλο να ξεχναμε οτι ολοι ειμαστε "παιδια" του ιδιου Θεου.
 
Παρά το γεγονός πως γέλασα με την ιστορία της Juliet, ταυτίζομαι και εγώ με την άποψη της Μετς στο κομμάτι που αναφέρεται στη Σουζάννα. Σε καμία περίπτωση δε θα μιλούσα υποτιμητικά για κάποιον που έδειξε την αυτοθυσία της Σουζάννας ούτε καν για ένα καρτούν και βέβαια ντρέπομαι για πάρτη μου αν με το μήνυμά μου δημιουργήθηκε μιά τέτοια εντύπωση...
 
Περα του θεματος του political correctness για το οποιο εννοειται ο περισσοτερος κοσμος εχει μια στοιχειωδη ευαισθησια στην εποχη μας, εγω τωρα αναρρωτιεμαι αν αυτο που ειπα νωριτερα εξακολουθει να στεκει.

Δηλαδη, ειχε/εχει οντως τουλαχιστον δυο επιλογες η Μιζουκι;;

Προσωπικα ειμαι απογοητευμενη που ξεπουλησε το δημιουργημα της υπο την πιεση καποιων φανς, γιατι κι εγω το εχω διαβασει αυτο σχετικα με τον Τερρυ (και υποθετω πως καποια αληθεια υπαρχει στη θεωρια αυτη).

Αν ο Τερρυ ελεγε στη Σουζανα, σορρυ μωρο, αλλα εγω την Καντυ αγαπαω, κριμας για το ατυχημα σου και την αναπηρια που θα σου αφησει, αλλα τι να γινει, λυπαμαι αλλα δεν μπορω να σου σταθω κλπ, ε για μενα ο Τερρυ θα επεφτε παρα πολυ στα ματια μου. Απο το χαρακτηρα που εχει πλασει η Μιζουκι γιαυτο τον ανθρωπο, θα ηταν εντελως ξεκαρφωτο να συμπεριφερθει ετσι.

Δε γινονται αυτα τα πραγματα ρε παιδια, ουτε σε παραμυθια. Και αντε και ο Τερρυ υπεκυψε στα συναισθηματα του και πες αυτος παει. Ειναι δυνατον η Καντυ που σε ολο το μανγκα παρουσιαζεται ως μια νεα Αγια, να συμφωνησει με ενα τετοιο διακανονισμο;;

Κι αν συμφωνουσανε και οι δυο πως θα μας φαινοταν δηλαδη... ειναι σαν η Μαγια η μελισσα να παθει μεταλλαξη χαρακτηρα και να αρχισει να τσιμπαει με το κεντρι της οποιον βρει μπροστα της η ο Χιτλερ ξαφνικα να αρχισει να πλαθει κουλουρακια για τα απορα παιδια του Σουδαν(!)

Οποτε τελικα μονο μια λογικη επιλογη υπαρχει με αυτα που ξερουμε (δηλαδη ο Αλμπερτ) και ισως θεωρητικες αλλες επιλογες του τυπου να μεινει μονη της, να βρει καποιον αλλο κλπ. Αν και τωρα που το ξανασκεφτομαι ποιον αλλο να βρει οταν ο Αλμπερτ ειναι αλλο ενα εξιδανικευμενο αρσενικο (δηλ. αμα βρει αλλον καλυτερο, τοτε σφυρατε μου...)

Βγαζετε κανα νοημα απο τα παραπανω;;; 8)
 
Παρακαλώ, δεν με πειράζει καθόλου η παρατήρηση και αντιλαμβάνομαι απόλυτα, την ανάγκη του forum, να διαχωρίσει τη θέση του και να τοποθετηθεί απέναντι σε ένα τέτοιο σχόλιο. Ωστόσο ελπίζω οι άπαντες να αντιλαμβάνονται οτι ήταν ειπομένη με απόλυτα χιουμοριστική και όχι ρατσιστική ή προσβλητική ή υποτιμητική διάθεση και οτι απευθύνται απολύτως σε μία φανταστική καρτουνίστικη ιστορία. Αλίμονο, τίποτα από αυτά δεν αντιπροσωπεύει τη δική μου άποψη απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους που καθημερινά δίνουν τον δικό τους αγώνα και ίσα ίσα είναι πολύ καλύτεροι και πιο δυνατοί. Ελπίζω να αντιλαμβάνεστε οτι δεν είχα ποτέ την πρόθεση να θίξω κανέναν…ήταν καθάρα κομικό το στοιχείο, όχι υποτιμητικό.

Arwyn-Τ, θα σε απογοητεύσω. Μου τα μετέφρασε το google από τα γιαπωνέζικα στα αγγλικά. Αλλά οι μεταφράσεις δεν είναι ακριβείς, έχουν το κακό τους το χάλι, μόνο στα ονόματα παραμένουν επιτυχείς, δεν νομίζω οτι κάνουν για μετάφραση αλλά δίνουν ένα στίγμα και μία κεντρική ιδέα για τα περιέχομενα της νουβέλας. Ήμουν πολύ περίεργη να δω τι περιέχεται και έτσι το μετέφρασα. Αν έχεις απορία για τη σελίδα στα γιαπωνέζικα (αλλά φαντάζομαι το έχεις ήδη) θα σου στείλω το λινκ.

Τώρα για τις επιλογές που λες η Μιζούκι τα αφήνει όλα ανοιχτά, και αν μιλάμε για τη θεωρία του πράγματος, το σουρεαλιστικό είναι να μείνει κάποιος με μία γυναίκα που δεν αγαπάει για ολόκληρη τη ζωή του. Πόσοι άνθρωποι το κάνουν αυτό; Δε γίνεται να αφοσιωθείς σε κάποιον από υποχρέωση. Μπορεί να τη στηρίξει σαν φιλος, οικονομικά, ηθικά αλλά αν δεν την αγαπάει, και κάνει οτι την αγαπάει, προσφέροντας της μία ψευδαίσθηση, αυτό είναι υποτιμητικό για όλους.

Αλλά ο Τέρυ δεν το κάνει αυτό γιατί στο τελευταίο γράμμα της Σουζάνας η Σουζάνα γράφει: «Τώρα ξέρω που είναι η καρδιά του.» Γνωρίζει για την κατάσταση του αλλά παρόλα αυτά τον δέχεται κοντά της γιατί πάντα είχε εμμονή με αυτόν. Αν η Σουζάνα φύγει από τη μέση της, πες μόνη της και η Κάντυ το μάθει αυτό, ναι υπάρχουν επιλογές. Επίσης αν ο Τέρυ αποφασίσει να αφήσει ερωτικά μιλώντας, τη Σουζάνα και να σταθεί πλάι της μόνο σαν φίλος και αυτή το δεχτεί και αυτό επιλογή είναι. Όλα μπορούν να συμβούν στο σύμπαν της Μιζούκι, αυτό είναι η δική μου άποψη. Επίσης το γεγονός οτι δένει με δεσμούς συγγένειες τον Άλμπερτ και την Κάντυ είναι αυτή μία δικλείδα ώστε κανείς να μην μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα. Και είναι ακριβώς όπως έχει δέσει τον Τέρυ με τη Σουζάνα..Βλέπεις για να βγάλεις συμπέρασμα χρειάζεται να υποθέσεις αν, αν, αν, Αλλά στο αν όλες επιλογές είναι…
 
Νομιζω πως ειναι τοσοι αυτοι που εχουν παντρευτει για τυπικους λογους και οχι απο ερωτα, που μονο σουρεαλιστικο δεν ειναι. Θλιβερο ναι, αλλα εκεινες τις εποχες μαλλον αναγκαιο.

Εδω ακομα και τωρα γινονται προκανονισμενοι (δηλ τυπικοι) γαμοι, εμεις λεμε τωρα για τοσα χρονια πριν;

Νομιζω πως τα ΑΝ που λες ειναι παρα πολλα ωστε να μπορεσει να τα ξαναβρει η Καντυ με τον Τερρυ. Εξαλλου αν θυμαμαι καλα, αυτη στο τελος ελεγε "τι ωραια" που ο Τερρυ ειναι με τη Σουζανα. Εγω δε σου λεω πως ειναι αδυνατο, αλλα ειναι απιθανο, αν καταλαβαινουμε το ιδιο στον ορισμο της διαφορας μεταξυ των δυο...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτός ο γάμος ακόμα δεν έγινε! Όχι δεν είναι πολλά τα αν. Άλλωστε με τι θα γράψει η Μιζούκι τη συνέχεια με ένα αν ούτε σελίδα δε γεμίζει ;)
 
Ακομη, ποτέ μην ξεχνατε και το ενα βασικο κρατουμενο: ποια εγραψε τη νουβελα και σε τι κοινο καταρχην απευθυνεται. Την εγραψε Γιαπωνεζα για το δικο της λαο, ασχετα αμα τελικα η Καντυ εξαπλωθηκε σε ολον τον κοσμο. Η αισθηση τιμης, καθηκοντος και αφοσιωσης των Γιαπωνεζων δεν θα επιτρεψει επουδενι τον Τερρυ να αφησει τη Σουζανα για την Καντυ, ή την Καντυ να δεχτει πισω τον Τερρυ. Αμα γινει κατι τετοιο, η νουβελα θα παει απατητη και θα γινει σαλος! Μονο αμα πεθανει η Σουζανα, επιτρεπεται να παρηγορησει η Καντυ τον Τερρυ και να ξανασμιξουνε.

juliet είπε:
Άλλωστε με τι θα γράψει η Μιζούκι τη συνέχεια με ένα αν ούτε σελίδα δε γεμίζει ;)
Συνεχεια η Μιζουκι δεν μπορει να γραψει, λογω μοιρασματος copyright με την Ιγκαρασι. Μπορει να γραψει κατι παρεμφερες με μικρες αναφορε στην Καντυ, αλλα οχι απευθειας συνεχεια. Για απευθειας συνεχεια, θα επρεπε να εχει τη συγκαταβαση της Ιγκαρασι, πραγμα αδυνατον καθως δε μιλιουνται οι δυο τους.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μα τι σημασια εχει αν ο Τερρυ παντρευτηκε τη Σουζανα; Η σειρα λεγεται Καντυ Καντυ οχι Τερρυ Τερρυ.

Και ο ανθρωπος καλως η κακως εφυγε, μας τελειωσε. Και πουθενα δε διαφανηκε διαθεση επανασυνδεσης (εκτος απο τη φαντασια απογοητευμενων θαυμαστων). Δες τωρα γιατι τα ΑΝ ειναι πολλα.

Προκειμενου να τα ξαναβρουν αυτοι οι δυο πρεπει να ικανοποιηθουν τουλαχιστον μερικες απο τις ακολουθες συνθηκες:

  1. Η Καντυ να μετανιωσει στην αποφαση της να αφησει τον Τερρυ.
  2. Ο Τερρυ να μετανιωσει που εμεινε με τη Σουζανα.
  3. Και οι δυο να το μετανιωσουν σχετικα ταυτοχρονα.
  4. Να επικοινωνησουν ωστε να ανακοινωσουν τη μετανοια.
  5. Η επικοινωνια να πεσει σε φαση που ειτε και οι δυο ειναι ετοιμοι να δεχτουν ο ενας το μετανιωμα του αλλου η τουλαχιστον ο ενας που δεν το εχει μετανιωσει εντελως ακομα, να ειναι σε ψυχολογικη φαση που να μπορεσει να αποδεχτει το τι ακολουθει την παραδοχη μιας κοινης μετανοιας.
  6. Η Σουζανα να μην διεκδικησει τον Τερρυ.
  7. Η μανα της Σουζανας να μην επεμβει για να του δημιουργησει φασαριες και τυψεις και πιθανως και δυσφημιση στα HELLO και ΟΚ περιοδικα της εποχης.
  8. Ο Αλμπερτ να μην διεκδικησει την Καντυ (γιατι ξερουμε πως του αρεσει).
  9. Η Καντυ να μην αντιδρασει σε μια πιθανη κινηση του Αλμπερτ.
  10. Να μην της την ξαναπεσει ο μπομπος ο Νηλ.
  11. Να μετακομισει η Καντυ η ο Τερρυ ωστε γεωγραφικα να μην ειναι 24 ωρες μακρυα ο ενας απο τον αλλο.
  12. Οι φιλοι της Καντυ να μην της πουν τιποτα – εδω που τα λεμε δεν τον χωνευανε τον Τερρυ, ειδικα ο Αρτσυ. Μετα απο το τοσο που πονεσε με το χωρισμο, τι σοι φιλοι θα ητανε να μην την προειδοποιησουν για τις συνεπειες μιας επανασυνδεσης.
     
Γιαυτο ειπα πως δεν ειναι αδυνατο, αλλα ειναι μαλλον απιθανο και πολλα αλλα πρεπει να γινουν προκειμενου να γινει πιστευτο και να ειναι ετσι παρουσιασμενο ωστε να μη χρειαζεται να εχουν παθει ολοι οι χαρακτηρες μεταλλαξη για να τσουλησει η ιστορια.

Απο κει και περα, αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως ειναι δυνατον οποιοσδηποτε λογικα σκεπτομενος ανθρωπος και με στοιχειωδεις γνωσεις στατιστικης, ειλικρινα να πιστευει πως στεκει μια τετοια εξελλιξη.

Και ενα κατι για τη Σουζανα. Ο Δαρβινος απεδειξε περιτρανα πως το ικανοτερο ον διατηρει το ειδος του. Η Σουζυ ηταν αν θελεις πιο ξυπνια και πιο καλη στο να χειριζεται καταστασεις προς οφελος της. Μπορει ο “πολεμος” να ηταν ανισος, αλλα η ζωη δεν ειναι δικαιη, τι να κανουμε...

:cool:
 
Προειδοποίηση: Ακολουθεί τεράαααααααστιο/βαρετό/φέρτε καφέ ή ποπ κορν ποστ!! #)

Αν δει κανείς την ιστορία της Κάντυ από την αρχή, θα παρατηρήσει ότι μοιάζει με παραμύθι.

Η ηρωίδα μεγαλώνει σε ένα ορφανοτροφείο και στην πρώτη απογοήτευση – το αποχαιρετιστήριο γράμμα της Άννυ- έρχεται η συνάντηση με τον πρίγκιπα – όπως εκείνη τον ονόμασε. Το οικόσημο θα γίνει ο μικρός της θησαυρός και η εικόνα του θα τη συνοδεύσει σε όλη της ζωή, θα την οδηγήσει στο σπίτι των Ράγκαν, θα συνδυαστεί με την πρώτη εντύπωση για τον Άντονυ. Ο Άντονυ αποτελεί την πρώτη της αγάπη στην αρχή της εφηβείας, που θα σβήσει την εικόνα του πρίγκιπα – όπως το παραδέχεται και η ίδια- και που σίγουρα θα ήταν ο μελλοντικός της (και πιο ταιριαστός κατά τη γνώμη μου) σύντροφος, αν δεν είχε συμβεί το μοιραίο. Αλλά η Μιζούκι επέλεξε το μοιραίο, επέλεξε να «απολύσει» ένα από τους πιο αγαπητούς χαρακτήρες της ιστορίας νωρίς νωρίς κιόλας. Γιατί; Για να παιδέψει την ηρωίδα της (και τους αναγνώστες επίσης!). Δεν γίνεται παραμύθι χωρίς δράμα. Όλα δεν μπορεί να είναι ρόδινα (ειδικά αν θες να γράψεις ένα αρκετά μεγαλούτσικο βιβλίο-μάνγκα) Σκληρό για παιδικό σίγουρα στα δικά μας μάτια (όταν το είχα πρωτοδεί δεν μπορούσα να πιστέψω ότι σε παιδικό καρτούν πράγματι πεθαίνει κάποιος, μου πήρε μερικά επεισόδια για να καταλάβω ότι πράγματι δε θα ξαναεμφανιζόταν), αλλά στη γιαπωνέζικη κουλτούρα ίσως όχι και τόσο ασυνήθιστο. Εξάλλου για τη θρησκεία τους ο θάνατος δεν είναι ό,τι και για εμάς.

Έρχεται το μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας να καλυφθεί από την παρουσία του Τέρρυ, την ανάπτυξη της σχέσης τους, τον εφηβικό έρωτα. Ένα ωραίο παραμύθι που περίμενε κανείς και το ανάλογο τέλος. Με βάση όμως ποια πρότυπα; Τα πρότυπα της δυτικής κουλτούρας, βλέπε παραμύθια αδελφών Γκριμ, η Σταχτοπούτα βρίσκει τον πρίγκιπα, η Χιονάτη επίσης, ο βάτραχος μεταμορφώνεται σε ωραιότατο πριγκηπόπουλο κοκ. Χμ… έλα που η Μιζούκι δε θέλει να γράψει ένα τέτοιο δυτικό παραμύθι!! Και ανακατεύει την Ελίζα, η οποία θα χωρίσει το ζευγάρι. Γιατί αυτή το χώρισε και όχι η Σουζάνα. Με την παγίδα που τους έστησε ανάγκασε τον Τέρρυ να φύγει και την Κάντυ να τον ακολουθήσει χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Μέσα σε όλα αυτά ο πρίγκιπας είναι πάντα κοντά της χωρίς να το γνωρίζει ούτε εκείνη ούτε εμείς. Γιατί; Για να αναπτυχθεί μεταξύ τους αυτή η μοναδική σχέση της φιλίας-οικειότητας που θα έχουν σε όλη την ιστορία. Αλλά η συγγραφέας δε θέλει να προχωρήσει η σχέση με τον Τέρρυ. Πάλι θα απογοητευτεί η Κάντυ και πάλι θα έχει κοντά της τον καλό της φίλο να τη στηρίξει στις δύσκολες στιγμές. Στην αγκαλιά του θα τρέξει και θα κλάψει, σε αυτόν θα εκμυστηρευτεί το χωρισμό της.

Θα αναρωτηθεί κανείς… γιατί ο Τέρρυ καταδικάστηκε να έχει αυτή την τύχη; Για μένα η απάντηση είναι προφανής. Όντας στο κολέγιο ακόμη, κατηγόρησε τον πατέρα του ότι εγκατέλειψε τη γυναίκα που αγαπούσε για έναν τυπικό και «καθωσπρέπει» γάμο. «Δε θα αγαπήσω ποτέ όπως εσύ!!» είχε πει... Αλλά, έφτασε η στιγμή να μπει ο ίδιος στη θέση του πατέρα του και να διαλέξει. Και διάλεξε το ίδιο: το καθήκον. Θεία Δίκη ίσως για τα εγωιστικά και πομπώδη λόγια που εκστόμισε κάποτε; «Έστι Δίκης οφθαλμός, ος τα πανθʼ ορά» πίστευαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι και μάλλον και οι πρόγονοι στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Σκληρό θα μου πείτε; Ναι, για ένα δεκαοχτάχρονο παιδί. Αλλά μιλάμε για ένα μυθιστόρημα, εκεί τα πάντα επιτρέπονται…

Ελπίδες για επανασύνδεση; Η συγγραφέας είχε την ευκαιρία να μας το δείξει. Ο καλός φίλος Άλμπερτ μεσολάβησε και τα δυο παιδιά ξανασυναντήθηκαν. Το αποτέλεσμα όμως ήταν να γυρίσουν ο καθένας σελίδα στη ζωή τους. Ο Τέρρυ δέχεται την ήττα του από τη Μοίρα και η Κάντυ αποδέχεται το χωρισμό.

Το τέλος; Ποιο θα είναι λοιπόν; Ως παραμύθι που είναι, στο τέλος πρέπει να έρθει η κάθαρση, θέλει την ηρωίδα να μην πάσχει άλλο. Η Μιζούκι εισήγαγε εξαρχής τον πρίγκιπα και τον κράτησε ως το τέλος. Η Κάντυ γυρίζει στα γνώριμα μέρη της, στο σπίτι της και συναντά τον πρίγκιπά της. Γιατί όχι να μην είναι αυτό το τέλος; Με τον πρίγκηπα του λόφου να παίρνει σάρκα και οστά και να μένει με την ηρωίδα. Παραμύθι με τα όλα του!!

Παράξενο που δεν έχει γάμους και ερωτικές εξομολογήσεις; Χρειάστηκε μήπως ερωτική εξομολόγηση από τον Τέρρυ ή την Κάντυ για να καταλάβουμε ότι ο ένας ήταν ερωτευμένος με τον άλλον; Όχι φυσικά! Όταν ο Τέρρυ έλεγε ότι θα φύγει αυτός από το κολέγιο για να την προστατεύσει, έπρεπε να πει και περισσότερα; Όταν η Κάντυ έτρεχε πίσω του στο λιμάνι, ήταν ανάγκη να μιλήσει; Ορισμένα πράγματα φαίνονται χωρίς να λέγονται. Και στην ιαπωνική κουλτούρα αυτό είναι το πιο συνηθισμένο! Το να ευχαριστείς τους γονείς σου που σε άφησαν, που δε γνώρισες ποτέ πραγματική οικογένεια, που τράβηξες τα μύρια όσα από τους Ράγκαν, μόνο κι μόνο γιατί γνώρισες εκείνον, δεν μπορεί να είναι από μόνο του ερωτική εξομολόγηση; Ο Άλμπερτ τόσα χρόνια ταξίδευε μόνος, τώρα γιατί προτείνει στην Κάντυ να πάει μαζί του; Κι εκείνη γιατί δέχεται με τόση χαρά; Δεν μπορεί να είναι η αρχή της κοινής τους ζωής; Γιατί όχι;; Μυθιστόρημα είναι, παραμύθι είναι, και μάλιστα για μικρά κοριτσάκια… Δεν μπορεί να έχει μόνο θανατικά και χωρισμούς, πρέπει να περιέχει και ρομαντικά στοιχεία.

Φυσικά ίσως τίποτα από όλα αυτά να μην ισχύει. Αυτή ήταν η δική μου ερμηνεία της ιστορίας της Κάντυ. Υπάρχει η εκδοχή, η Μιζούκι να ήθελε να δείξει την ιστορία μιας ορφανής κοπέλας που παλεύει ενάντια στις αντιξοότητες της ζωής. Ίσως.

Αλλά σε αυτή την περίπτωση, για μένα η ιστορία αρχίζει να μπάζει από παντού. Αν θέλεις να γράψεις μια αληθοφανή ιστορία σε στυλ Όλιβερ Τουίστ, δεν εμφανίζεις πρίγκιπες με γκάιντες και άσπρα άλογα, ούτε την ανεξάρτητη και με τσαγανό ηρωίδα σου την υιοθετεί η πλουσιότερη οικογένεια της περιοχής. Αυτά δεν είναι στοιχεία αληθοφανούς ιστορίας αλλά παραμυθιού.

Εξάλλου αν δεχτεί κανείς ότι η ιστορία περιέχει και αυτοβιογραφικά στοιχεία, η οποία γράφτηκε από τη Μιζούκι στην πολύ νεαρή ηλικία των 20 χρόνων περίπου, μπορεί κάλλιστα να συνδυάσει το παραμύθι με την επιθυμία της συγγραφέως για μια συναισθηματική «αποκατάσταση» της ηρωίδας στο τέλος. Στο ρόλο του πρίγκιπα δεν επιλέγεται τυχαία ο Άλμπερτ, καθότι ένας σωστός πρίγκιπας είναι εμφανίσιμος, οικονομικά ανεξάρτητος –και όχι στο ξεκίνημα της καριέρας του- αποπνέει σιγουριά στην ηρωίδα, όπως το είδαμε σε όλη την ιστορία.

Θα παραπέμψω σε μια ταινία, που κυκλοφόρησε πριν λίγα χρόνια, “Memoirs of a Gheisha”. Εκεί επαναλαμβάνεται το ίδιο μοτίβο. Η νεαρή γιαπωνέζα ερωτεύεται αυτόν που θα της μιλήσει τρυφερά και θα της κάνει το πρώτο κοπλιμέντο στην ηλικία των εννέα ετών. Μετά από πολλά γυρίσματα της μοίρας και πολλά χρόνια θα βρεθεί κοντά σε αυτόν, ο οποίος θα γίνει και προστάτης της. Στο μεταξύ αν θυμάμαι καλά ποτέ δεν του λέει ότι είναι ερωτευμένη μαζί του…

Εν κατακλείδει λοιπόν, αν δε σας πήρε ήδη ο ύπνος και διαβάζετε ακόμη :p , θα έλεγα ότι η ιστορία της Κάντυ μοιάζει με παραμύθι, και αν ληφθεί ως τέτοιο μπορεί να δοθεί κάποια ερμηνεία για τις σχέσεις των ηρώων μεταξύ τους.

Συγγνώμη για το κατεβατό και μάλλον άσχετο ποστ με τη συνέχεια της Κάντυ #) , αλλά τόσες μέρες που διαβάζω το θέμα, έχω ξεκινήσει τόσες φορές να γράφω και άλλες τόσες το έχω εγκαταλείψει. Ε, σήμερα με έπιασε η όρεξη!! :D
 
Μετς,

σε συγχωρουμε για το "ασχετο" ποστ. Ειναι τοσο μα τοσο ωραια και σωστη η περιγραφη σου, που αξιζε ολο το κατεβατο.

Για μενα, τα ειπες ολα οσα χρειαζονται για το θεμα Καντυ! :flower:
 
Πραγματι ειναι πολυ ωραια περιγραφη και κατανοηση της ανατολικης κουλτουρας.

Γιατι τις περισσοτερες φορες ξεχναμε πως μπορει μεν η φιγουρα της καντυ και η ιστορια της να εκτυλισεται στην δυτικη πλευρα, αλλα η δημιουργος της ειναι .. της ανατολικης.

Και μιας και η Καντυ ειναι ισως για πολλους απο μας το μοναδικο δειγμα της Γιαπωνεζικης κουλτουρας, δεν ειμαστε σε θεση να "δουμε" πολλα απο αυτα που δεν "φαινονται" αλλα απλως εννοουνται ;)
 
Νομίζω πως το παραπάνω ποστ της Μετς είναι ένας θησαυρός για όσους θέλουν να κατανοήσουν την ιστορία της Κάντυ.

Πλάκα πλάκα, αν ήμουν η Μετς θα το μετέφραζα στα αγγλικά :diablotin: και θα το έστελνα στην Ιτομάρου να δει πως υπάρχουν και φαν της Κάντυ που δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα να τη δουν νυφούλα στο πλάι του Άλμπερτ, γιατί μάλλον έχει κατακλυστεί από μηνύματα αντιθέτου περιεχομένου... :armed: Έτσι, αν υπάρχει μιά αμυδρή ελπίδα να γράψει κάτι η Μιζούκι έστω και έμμεσα να ξέρουμε πως δε θα πέσουμε από τα σύννεφά μας... :heartcloud:

(γιατί έτσι και πέσω εγώ από σύννεφο... πάει η Ιαπωνία... ούτε στο χάρτη δε θα αναφέρεται... :p :p :p )
 
Ωραία, η Μιζούκι έτσι ήθελε να το τελείωσει! Με το θείο, αντιτίθομαι στον τρόπο και στην ιδιότητα, όχι στο πρόσωπο (για να ξέρετε). Αλλά δεν το έκανε και ακόμα και τώρα αποφεύγει να δώσει μία ξεκάθαρη απάντηση. Κάτι την σταματάει, εύχομαι αυτό το κάτι να μην είναι άπλώς ο τρόπος της να μας κρατήσει σε αγωνία. Αλλά η γνώση του οτι χιλιάδες terry fans θα απογοητευτούν από αυτήν και από την εξέλιξη της. Ναι υπάρχουν και Albetfans σίγουρα, αλλά και η ίδια το ένιωσε πόσο άσχημο αντίκρυσμα είχε όλη αυτή η ιστορία. Θα αναμένουμε...

Juanita είπε:
(γιατί έτσι και πέσω εγώ από σύννεφο... πάει η Ιαπωνία... ούτε στο χάρτη δε θα αναφέρεται... :p :p :p )
Ελπίζω να προλάβει να μετακομίσει :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
juliet είπε:
...Με το θείο, αντιτίθομαι στον τρόπο και στην ιδιότητα, όχι στο πρόσωπο (για να ξέρετε)....
Μια μικρή επισήμανση: Ο "θείος" στη συγκεκριμένη ιστορία δεν έχει να κάνει με την έννοια που εμείς του δίνουμε: αδελφός του πατέρα μας ή της μητέρας μας, άρα και συγγενής μας.

Στην ιστορία της Κάντυ, ο "θείος" είναι ο προστάτης της ηρωίδας, όχι βιολογικός συγγενής της. Ούτε θετός πατέρας της, όπως ήταν ο κος Μπράιτον που μεγάλωσε την Άννυ ο ίδιος. Απλά της έδωσε το όνομα της οικογένειας (ποτέ δεν είπε "σου έδωσα το ονομά μου") μετά από αίτημα των ανιψιών του, για να γλιτώσει η Κάντυ από τους Ράγκαν.

Ποτέ δεν της στάθηκε σαν πατέρας ή θείος, αλλά μόνο σαν καλός φίλος. Η Κάντυ αναφέρεται πάντα ως η θετή κόρη των Άρντλευ -όχι του Άλμπερτ- και έτσι αντιμετωπιζόταν απο όλους. Ποτέ δεν τη συνάντησε ως θετός της γονιός, απλά την προστάτευε σαν φίλος. :)

Διόλου περίεργο λοιπόν, ο προστάτης της να επιλεγεί από τη συγραφέα -ίσως, λέμε- ως σύντροφος. Δεν μπορούμε να τον βλέπουμε ως συγγενή της Κάντυ, γιατί απλά ποτέ δε θέλησε -ή δεν μπορούσε επειδή δεν είχε αποκαλυφθεί η ταυτότητά του- να έχει ο ίδιος τέτοια σχέση μαζί της.

Και όταν αποκαλύφθηκε, ίσως να άλλαξε ο ίδιος σχέδια για το τι είδους σχέση θα ήθελε να έχει απο εκεί και πέρα. ;)
 
Πίσω
Μπλουζα