Και ειχε σημειωμενο και το "κρυφο δωματιο"Aardvark είπε:Τωρα συνειδητοποιησα οτι στο ιντρο screen ειχε τον χαρτη.Αν το ηξερα θα το τραβαγα φωτο με την kodak μου.
Η οριζόντια ανάλυση (έστω η χρήσιμη, αφού δεν βλέπω πουθενά να γράφεις ότι στον Amstrad τρέχει σε μικρότερο "παράθυρο" και όχι full screen) ingame δεν μοιάζει απλά, είναι ίδια. Επομένως δεν βλέπω γιατί στο "αντικειμενικό" συγκριτικό σου λες δύο φορές ότι ο Amstrad είναι καλύτερος λόγω καλύτερης ανάλυσης. Αν αυτό δεν είναι FUD, τι είναι;billy είπε:Δεν υπάρχει θέμα "παρωπίδων". Καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πείς (δεν χρειαζόταν να φτιάξεις gifs ). Oντως η playing area μοιάζει να είναι η ίδια - έστω και αν η ανάλυση του amstrad είναι μεγαλύτερη (ειδικά η οριζόντια).Φαίνεται όμως πως η έκδοση του amstrad δεν την εκμεταλλεύεται in-game, αφήνοντας επιπλέον "μαύρο" αριστερά και δεξιά, και πέφτοντας σε επίπεδα spectrum.
Παρ' όλα αυτά οι emulators δεν θα έλεγα ότι "κλέβουν" όπως υποστηρίζεις. Η αναλογία των borders πρέπει να υπάρχει και στο αυθεντικό μηχάνημα. Εχω ακόμα την δισκέττα του παιχνιδιού. Αν βρεθεί χρόνος, θα ξαναστήσω τον amstrad, και θα τραβήξω φωτογραφία.
Στα υπ' όψιν ότι θα μπορούσα με την ίδια ευκολία να πω ότι οι spectrum emulators "κλέβουν", κάνοντας το παράθυρό τους να φαίνεται μεγαλύτερο.
Δεν θα το πω όμως, διότι αυτό που μου παρουσιάζουν οι emulators στο συγκεκριμένο παιχνίδι (και οι μεν και οι δε), μου φαίνεται σωστό.
Πιό λογικό είναι το άλλο που έγραψες, ότι δηλαδή στο συγκεκριμένο mode1 παιχνίδι, ο amstrad δεν χρησιμοποιεί μέρος της οριζόντιας ανάλυσης του για να διευρύνει την playing area, αφήνοντας απλά περισσότερο "μαύρο" αριστερά και δεξιά.
Iσως η απόλυτη σύγκριση θα ήταν αν συνδέονταν σε ένα κανονικό μόνιτορ και τα δύο μηχανήματα για να συγκρίνουμε τι βγαίνει - πράγμα που είναι κομματάκι δύσκολο όμως.
Οπως και να 'χει, (και για να δείς τι καλός που είμαι ) αν θέλεις μπορώ να δώσω μία "ισοπαλία" στο θέμα της ανάλυσης, έστω και αν "στα χαρτιά" ο amstrad υπερέχει.
Πέραν του ότι σου παραχώρησα ισοπαλία, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, και το ξέρεις !! Αν ήταν στο χέρι μου, θα έκανα edit στο συγκριτικό.Maddog είπε:Η οριζόντια ανάλυση (έστω η χρήσιμη, αφού δεν βλέπω πουθενά να γράφεις ότι στον Amstrad τρέχει σε μικρότερο "παράθυρο" και όχι full screen) ingame δεν μοιάζει απλά, είναι ίδια. Επομένως δεν βλέπω γιατί στο "αντικειμενικό" συγκριτικό σου λες δύο φορές ότι ο Amstrad είναι καλύτερος λόγω καλύτερης ανάλυσης.
Noμίζω ζαλίστηκες και έχασες το μέτρημα !! (είτε αυτό, είτε επιχειρείς να με κοροϊδεψεις ).Maddog είπε:Για το "κλέψιμο" των emulators όταν παίρνεις screenshots, ας γίνω πιό αναλυτικός: σχεδόν όλοι οι emulators που γνωρίζω μπορούν και παίρνουν screenshot (και φυσικά απεικονίζουν στην οθόνη εφόσον το επιλέξεις) με την native ανάλυση του μηχανήματος που εξομοιώνουν. Στον ZXSpin παίρνεις screenshot στα 256x192, στον NullDC είναι 640x480, στο MAME ανάλογη με την ανάλυση του arcade που εξομοιώνεις. Αντίθετα, στους 2 Amstrad emulators που δοκίμασα, ο CPCE δίνει screenshots σε ανάλυση 384x288 ενώ ο WinAPE τα βγάζει είτε 768x540, είτε αν επιλέξεις το "half size" σε 384x270. Πες μου τι ακριβώς σχέση έχουν αυτά τα νούμερα με τις πραγματικές αναλύσεις του CPC... Μέχρι να το κάνεις, εγώ θα συνεχίσω να υποστηρίζω ότι screenshots από CPC emulator απλά ΔΕΝ απεικονίζουν την πραγματικότητα.
Σαφώς.Maddog είπε:Και για την ιστορία, το Cop Out δεν θεωρήθηκε ποτέ all time classic παιχνίδι για τον Spectrum. Βαθμολογία στο Crash είχε 65%. O Rafaelle Cecco εκεί έκανε το "αγροτικό" του και δεν τον ήξερε ακόμα κανείς. Πραγματικά καλός έγινε στην Hewson era, όχι στην Mikrogen. Κάτι βέβαια που είμαι σίγουρος ότι γνώριζες όταν επέλεξες το συγκεκριμένο παιχνίδι για συγκριτικό...
To output του Winape με ξένισε και μένα, όμως δεν κλέβει. Αν κάνεις screen capture με half size και κάνεις crop τo border, παίρνεις τη πραγματική ανάλυση.Maddog είπε:Για το "κλέψιμο" των emulators όταν παίρνεις screenshots, ας γίνω πιό αναλυτικός: σχεδόν όλοι οι emulators που γνωρίζω μπορούν και παίρνουν screenshot (και φυσικά απεικονίζουν στην οθόνη εφόσον το επιλέξεις) με την native ανάλυση του μηχανήματος που εξομοιώνουν. Στον ZXSpin παίρνεις screenshot στα 256x192, στον NullDC είναι 640x480, στο MAME ανάλογη με την ανάλυση του arcade που εξομοιώνεις. Αντίθετα, στους 2 Amstrad emulators που δοκίμασα, ο CPCE δίνει screenshots σε ανάλυση 384x288 ενώ ο WinAPE τα βγάζει είτε 768x540, είτε αν επιλέξεις το "half size" σε 384x270. Πες μου τι ακριβώς σχέση έχουν αυτά τα νούμερα με τις πραγματικές αναλύσεις του CPC... Μέχρι να το κάνεις, εγώ θα συνεχίσω να υποστηρίζω ότι screenshots από CPC emulator απλά ΔΕΝ απεικονίζουν την πραγματικότητα.
These are :
- Mode 0: 160×200 pixels with 16 colors (4 bpp)
- Mode 1: 320×200 pixels with 4 colors (2 bpp)
- Mode 2: 640×200 pixels with 2 colors (1 bpp)
- Mode 3: 160x200 pixels with 4 colors (2bpp) (this is not an official mode, but rather a side-effect of the hardware)
The Video modes are known to display pixels with different sizes.
Basically, the Amstrad CPC Video works like a CGA video card from a PC. But extra features like a 16 colours mode exist.
The dimensions in pixels given could be raised with clever use of FullScreen Trick (often dubbed erronuously as "overscan mode".)
This then allows with a video memory of 24Ko (approximately) to displays on the standard screen up to :
- Full screen Mode 0: 192x272 pixels with 16 colors (4 bpp)
- Full screenMode 1: 384x272 pixels with 4 colors (2 bpp)
- Full screenMode 2: 768x272 pixels with 2 colors (1 bpp)
Ε, ναί, η αλήθεια είναι πως αν θέλω να είμαι δίκαιος, απο εδώ και ύστερα θα πρέπει να δίνω μία "ισοπαλία" στον συγκεκριμένο τομέα (με βαριά καρδιά... )Maddog είπε:Τουλάχιστον μέχρι ο Billy να χρησιμοποιήσει πάλι κανένα λάθος ισχυρισμό α-λα ανάλυσης Cop-Out προς όφελος του CPC...
Αν και είχα γράψει "πλειοψηφία" (πάντα φροντίζω να κρατάω μία "πισινή" ), πολύ φοβάμαι πως το φαινόμενο ισχύει για όλα τα mode 1 ports...billy είπε:φαίνεται πως η πλειοψηφία των mode 1 παιχνιδιών πετσοκόφτηκε επίτηδες in-game, για να γίνει 1:1 όμοια με την "σπεκτρουμοαπεικόνιση".