Η πειρατεία σκοτώνει το gaming (;;)

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.930
Αντιδράσεις
4.005
Τα καλα της πειρατειας. :xm:

Crytek were probably the last great dev team devoted solely to making PC users feel inadequate about their system specs. No longer. In an interview with PC Play, Crytek president Cevat Yerli has said that thanks to both "huge piracy" and the small returns PC games bring in compared to console titles, the company will no longer be making games exclusively for the PC market. They'll still make games for the PC, of course, just...not only for the PC. Crytek president Cevat Yerli [PC Play]
Για το psp ηδη τα παιχνιδια που βγαινουν ειναι μειωμενα.

Προβλεπω σε λιγο καιρο τα ιδια και για το 360. :D
 
Συμφωνώ απόλυτα.

Εδώ ισχύει πραγματικά το

"Η πειρατεία σκοτώνει το gaming"

Βγάλαμε μόνοι μας τα μάτια μας.
 
Όπως και τότε...

Ο Atari και η Amiga θα βρίσκονταν αρκετά χρόνια ακόμα στο προσκήνιο, αν δεν υπήρχε η πειρατεία (πέρα από τα όποια λάθη στο marketing)...

Αλλά, τι να κάνεις... "Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλλέτω"...
 
Δεν νομιζω οτι φταιει 100% η πειρατεια.

Πως εξηγουνται τοτε τα 10 εκατομυρια+ Halo3 σε μια πλατφορμα που εχει "σπασει" (και μαλιστα με γελοιο βαθμο δυσκολιας) εδω και πολυ καιρο?

Πως εξηγουνται τα εκατομυρια κομματια του GTA4?

Και απο την αλλη πως εξηγειτε οτι το Crysis και το UT πατωσαν σε πωλησεις?
 
Ειδικά για Atari και Amiga, αν δεν υπηρχε πειρατεία θα ειχαν πεθανει καποια στιγμη στο 87. Σε εκεινο το σημειο ναι καλο θα ηταν να μειωνοταν η πειρατεια σε ενα βαθμο...

Τωρα, το pc gaming ειναι νεκρο, εκτος από τα MMO. Και δεν ειναι μονο η πειρατεια που φταιει για αυτο αλλα κυριως οι ιδιες οι εταιρειες. Anyway....
 
ChrisTOS είπε:
Τωρα, το pc gaming ειναι νεκρο, εκτος από τα MMO. Και δεν ειναι μονο η πειρατεια που φταιει για αυτο αλλα κυριως οι ιδιες οι εταιρειες.
QFT

Οι πωλήσεις πλέον έχουν πιάσει πάτο και η κατάσταση δεν φαίνεται αντιστρέψιμη - τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον. Μακάρι να αλλάξει κάτι δραματικά και να βγούμε ψεύτες , αν και δεν το βλέπω.
 
Είναι πολύ απλή η εξήγηση.

Στο Halo η διαφήμιση που είχε πέσει ήταν μεγαλύτερη ακόμα και από τα Vsta. Οι "πειραγμένοι" με τόσα που διαβάζανε ένα χρόνο πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού από τα κάθε λογής funboys αλλά και από τη βιομηχανία του παιχνιδιού, θέλανε να το έχουν "original" σαν συλλεκτικό. Αυτό λέγεται καλό marketing.

Ο άλλος λόγος είναι το κολπάκι με το ban. Πολλοί το πήραν original μήπως και δε φάνε ban.

Από την άλλη στα PC η πειρατεία είναι καθεστώς παρόλο που τα παιχνίδια είναι σημαντικά φθηνότερα. Έτσι έχει μάθει ο PC χρήστης και έτσι θα συνεχίζει. Αυτό ξεκινάει από την πειρατική κόποια των windows, του office, του Photoshop (που τόσο έχει ανάγκη) και φυσικά καταλήγει στα παιχνίδια.

Το Crysis ποιο συγκεκριμένα δεν πούλησε γιατί είχε πουλήσει περισσότερο η "βρώμα" ότι δεν παίζει "πουθενά", ενώ η αλήθεια είναι ότι στα max settings δεν έπαιζε (και συνεχίζει να μην παίζει) πουθενά.

Ο κόσμος όμως ήξερε το παιχνίδι σαν το ποιο τέλειο τεχνολογικά 3D παιχνίδι οπότε περίμενε ότι με το χρέπι του θα έβλεπε αυτά που δεν μπορούσε να δει σε άλλα παιχνίδια. Λες και το software φταίει που δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να έχουμε 150000000 τρίγωνα στην οθόνη μας :)

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έφταιγε η ίδια η εταιρία που πήγε να φτιάξει ένα παιχνίδι για υπολογιστές του 2010 με το ίδιο το παιχνίδι να είναι "ρυχό". Δίνοντας βάση στα γραφικά χάσανε λίγο τη μπάλα στο story, κάτι που βέβαια δεν θα αλλάξει στο Port στις κονσόλες, το ίδιο σεναριακό πρόβλημα θα υφίσταται και εκεί. Πόσο μάλλον τα γραφικά δεν θα είναι του επιπέδου του PC :)

Η Crytek όμως θα έχει περισσότερες πωλήσεις γιατί πολύ απλά η πειρατεία δεν είναι τόσο διαδεδομένη εκεί. Το PS3 πχ δεν έχει σπάσει ακόμα, οπότε δεν θα υπάρχει ούτε ένα αντίγραφο στην αγορά.

Για αυτό το λόγο γυρνάνε προς τις κονσόλες παρόλο που δεν τους συμφέρει και τόσο.

Βλέπετε για να βγάλετε ένα τίτλο σε κονσόλα θα πρέπει να παίζετε με τους κανόνες της εταιρείας κατασκευής της κονσόλας.

Είναι γνωστά τα (για κάποιους) τερτίπια της Nintendo με τα αίματα και τη βία.

Η Μ$ ή η Sony αν πιστεύουν ότι αυτός ο τίτλος που ετοιμάζει μια εταιρία δεν πρέπει να υπάρχει στη κονσόλα τους απλά δεν δίνουν το ΟΚ για να κυκλοφορήσει.

Επίσης σε κάθε κόπια που πουλιέται ένα αρκετά καλό ποσοστό το παίρνει η εταιρεία κατασκευής της κονσόλας.

Το SDK και όλα τα tools τα δίνει η εταιρεία και φυσικά είναι ανάλογα των χρημάτων που πληρώνεις αλλά και της θέσης που έχεις στην αγορά. Εκτός και αν πιστεύετε ότι δίνοντας ~10000 (νομίζω κάπου εκεί ήταν τελευταία φορά που είδα) για το SDK του 360 έχετε το ίδιο που έχουν και οι προγραμματιστές του Halo. Πόσο μάλλον την τεχνική βοήθεια που έχουν αυτοί. Στα PC τα SDK είναι "σχεδόν" δωρεάν. Και εκεί είναι σίγουρο ότι κάποια πράγματα στο DirectX δεν τα ξέρουμε και θα μείνουν στα ντουλαπάκι.

Ακόμα και το κόστος ανάπτυξης να δούμε είναι πάλι αρνητικό εκτός και αν το φτιάξουν μόνο για xbox που πρακτικά είναι ένα PC.

Το δικτυακό παιχνίδι πάλι, στο 360 είναι καθαρά M$ θέμα και η εταιρία κατασκευής του παιχνιδιού εκτός ότι πρέπει να πληρώνει την Μ$ για να παίζετε εσείς, πρέπει να δέχεται και τους κανόνες που βάζει η Μ$. Ακόμα και το μέγεθος του παιχνιδιού είναι ορισμένο από πριν.

Το σχόλιο αυτό παρόλο που είναι μπιχτή :) το ανάφερα μόνο και μόνο για να δώσω να καταλάβει ο κόσμος πόσο ΔΕΝ θέλουν οι εταιρίες να φτιάχνουν παιχνίδια για κονσόλες αλλά αναγκάζονται από την πειρατεία

Τώρα για το GTA που έλεγες Wally αυτό είναι θεσμός. Το αγοράζει ο κόσμος με κλειστά μάτια. Ε τι να κάνουνε τώρα οι εταιρείες?

  • Μarketing ώστε να πουλάνε από τα αποδυτήρια? (βλέπε Halo)
  • Να κάνουμε κράχτες ώστε να πουλάνε από τα αποδυτήρια? (GTA)
  • Να κάνουνε τα ίδια και τα ίδια με καλύτερα γραφικά και λίίγο τροποποιημένο gameplay? (COD)
  • Να κάνουνε καινούρια φρέσκα games? Αυτό είναι δύσκολο, και τα έχουν φτιάξει σχεδόν όλα :) Ωπ κάτσε τι είναι αυτό εκεί το μαραφέτι που κουνάς και χτυπιέσαι? Μπααα αυτό είναι για casualάδες :)
Άρα

  • Μπορούμε να γκρινιάζουμε

  • Μπορούμε να κλέβουμε μια χαρά τις εταιρίες που φτιάχνουν παιχνίδια μιας και αυτές για μας δουλεύουν :)
  • Μπορούμε να ζητάμε παιχνίδια εκατομυρίων μιας και μόνο τέτοια είναι εντυπωσιακά και γουστάρουμε να παίζουμε
  • Μπορούμε να αγοράζουμε αυτά που μας αρέσουν και περάσαμε ευχάριστα παίζοντας.
  • Μπορούμε να γίνουμε funboys και να κάνουμε κόντρες στο Insomnia
Wally τι κάνεις εδώ?
 
ChrisTOS είπε:
Ειδικά για Atari και Amiga, αν δεν υπηρχε πειρατεία θα ειχαν πεθανει καποια στιγμη στο 87.
Η πειρατεία στον ST και στην Amiga, ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρό τους.

Βέβαια το ιδανικό είναι να αγόραζαν όλοι originals σε τιμές συμφέρουσες και οι εταιρίες να μην αισχροκερδούσαν εις βάρος μας (όπως έκαναν παλιά οι δισκογραφικές και τώρα έχουν ρίξει τις τιμές τους).

Εγώ, για παράδειγμα, αποφάσισα, όταν πήρα το Playstation 2, πως θα αγοράζω original, ένα παιχνίδι το μήνα ή το δίμηνο, ή έστω όταν θα τελείωνα και θα βαριόμουν το προηγούμενο. Έτσι και έκανα.

Μπορώ να πω οτι τώρα έχω μια αρκετά μεγάλη συλλογή από original παιχνίδια...

Δεν έχει νόημα να έχεις στη συλλογή σου όλα τα παιχνίδια πειρατικά και να μην τα παίζεις, απλά και μόνο να τα έχεις.
 
Σχετικά με τις πωλήσεις games για PC, τα στοιχεία που συνήθως βλέπουν το φως της δημοσιότητας, προέρχονται από την εταιρεία NPD, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις σε καταστήματα (brick & mortar sales), και ακόμα δεν έχει συμπεριλάβει πωλήσεις μέσω digital downloads, όπως το Steam, η Digital River, ή πιο casual game portals, όπως η Reflective. (Οπότε αν δεν περιλάβεις αυτά καταλαβαίνει κανείς πόσο έξω έχεις πέσει).

Από την άλλη το πρόβλημα δεν έιναι τόσο οι πωλήσεις, αλλά τα κέρδη από αυτές. Το πρόβλημα για τις πωλήσεις PC games, (τουλάχιστον στο εξωτερικό, γιατί εδώ δουλεύουν λίγο διαφορετικά), είναι ότι για να θεωρηθεί το παιχνίδι επιτυχία, πρέπει να βγάλει τα χρήματα του, και ένα ικανοποιητικό κέρδος, μέσα σε ένα μήνα το πολύ από την κυκλοφορία του, γιατί για τόσο έχει νοικιάσει η εταιρεία παραγωγής του game, τα μπροστινά ράφια - βιτρίνες στα μαγαζιά. (Εκτός εάν έχεις ένα κράχτη τύπου Halo ή GTA οπότε θέτεις εσύ τους όρους στο κατάστημα). Άσε που μετά από τρείς ή έξι μήνες μειώνεται η τιμή, περίπου στο μισό. Οπότε ο developer του παιχνιδιού, που πλήρώνεται με ποσοστά, χάνει έσοδα, και ΠΑΡΑ πολλές φορές οδηγήται σε κλείσιμο, αφού επίσης τα έσοδα του κατακρατούνται από τον εκδότη, έναντι της προκαταβολής που έχει δώσει στον developer. (Η οποία προκαταβολή δίνεται στον developer, αφού ο τελευταίος έχει στην ουσία πουλήσει τα πνευματικά δικαιώματα του game, στον εκδότη. Και όλα αυτά συμβαίνουν όταν ο εκδότης είναι ευθύς και τίμιος. Δείτε εδώ τι γίνεται σε άλλες περιπτώσεις:

Τhe Fall of Black 9)

Αυτά ήταν λίγα λόγια για τα οικονομικά των games. Τώρα για την πειρατία. Δείτε σε έναν bit torrent tracker, πόσα είναι τα FPS που αντιγράφονται, και πόσα είναι τα άλλα παιχνίδια. (2:1 ή 3:1) Γιατί αυτό άραγε? Μήπως επειδή τα FPS τα τελειώνεις σε δέκα με δεκαπέντε ώρες (όχι βέβαια τα sandbox), και έχεις πληρώσει ένα πενηντάρικο? Και εαν είναι έτσι γιατί να μην το νοικιάσω από το DVD Club, για 2 τριήμερα, να το τελειώσω, και να είμαι καθόλα νόμιμος. (Αλήθεια τα DVD Club, πληρώνουν άδεια μίσθωσης - ενοικίασης ή απλά αγοράζουν ένα αντίτυπο παιχνιδιού και το νοικιάζουν?). Και σε τελική ανάλυση, από ποιόν ζημειώνεται η βιομηχανία του gaming. Από μένα που κατεβάζω - αντιγράφω τρία με τέσσερα games το μήνα (Μέσος Όρος) και αγοράζω άλλα τόσα (ή Full Price ή Budget), ή από κάποιους που έχουν βιομηχανική παραγωγή αντιγράφων. (Έχω στην συλλογή μου ένα αντίγραφο του "Starship Troopers:Terran Ascendancy, που μου έφερε φίλος από το Κόσσοβο, που είναι φτιαγμένο με μίτρα CD).

Και στο κάτω κάτω της γραφης πόσο δύσκολο είναι κλείσουν οι bit torrent trackers? (Αλλά άμα δεν κατεβάζεις bit torrent τί την θες την 24άρα γραμμή? Μήπως τα χρήμματα που χάνονται από την βιομηχανία παιχνιδιών, μουσικής, και θεάματος, τα τσεπώνουν οι εταιρείες επικοινωνιών και οι Internet Providers?)

Πειρατία σε ατομικό επίπεδο θα υπάρχει. Σε βιομηχανικό επίπεδο πρέπει να καταπολεμηθεί.
 
DINO είπε:
Η πειρατεία στον ST και στην Amiga, ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρό τους.Βέβαια το ιδανικό είναι να αγόραζαν όλοι originals σε τιμές συμφέρουσες και οι εταιρίες να μην αισχροκερδούσαν εις βάρος μας (όπως έκαναν παλιά οι δισκογραφικές και τώρα έχουν ρίξει τις τιμές τους).

Εγώ, για παράδειγμα, αποφάσισα, όταν πήρα το Playstation 2, πως θα αγοράζω original, ένα παιχνίδι το μήνα ή το δίμηνο, ή έστω όταν θα τελείωνα και θα βαριόμουν το προηγούμενο. Έτσι και έκανα.

Μπορώ να πω οτι τώρα έχω μια αρκετά μεγάλη συλλογή από original παιχνίδια...

Δεν έχει νόημα να έχεις στη συλλογή σου όλα τα παιχνίδια πειρατικά και να μην τα παίζεις, απλά και μόνο να τα έχεις.
Η πειρατεια στον ST (και υποθετω και στην Amiga) ειδικα τα πρωτα χρονια ειχε το εξης καλο: εδωσε μεγαλη διαθεσιμοτητα software κατι που αυξησε τις πωλησεις hardware. Οι αυξημενες πωλησεις hardware εδωσαν το εναυσμα για αυξηση της δημιουργιας software. Συμφωνω οτι καποια στιγμη γυρω στο 88-89 το ιδανικο θα ηταν η πειρατεια να ειχε περιοριστει αλλα στα πρωτα χρονια υπηρξε απαραιτητη για την βιωσιμότητα της πλατφορμας.
 
με το θεμα του crysis παιχτηκε χοντρο ψεμα με τα graphics με τα πρωτα trailer που ειχαν βαλει,και εκει πιστευω ξενερωσε ο κοσμος.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=pPi0AhQgrDs&feature=related]YouTube - Crysis true graphics unleashed

comparisonshotxt0.jpg
 
Ανέκαθεν είχα τη... λόξα να επιθυμώ να έχω αυθεντικά τα παιχνίδια που μου άρεσαν. Αποτέλεσμα αυτού είναι να έχω μια σχετικά μεγάλη συλλογή από αυθεντικά παιχνίδια παρόλο που δεν ήμουν πάντοτε φανατικός gamer. Ένα μόνο παράδειγμα είναι το «παλαιό» Vampire Bloodlines (για το οποίο μάλιστα είχα βάλει κι αγγελία στο forum μας). Το συγκεκριμένο παιχνίδι ξεκίνησα να το ψάχνω στην αυθεντική του έκδοση εδώ κι ένα χρόνο περίπου. Η μόνη λύση, όπως φάνηκε, ήταν να βγάλω μια web-card για να το παραγγείλω από το e-bay, όπως κι έγινε. Στο μεταξύ είχα αναζητήσει το παιχνίδι ακόμη και σε καταστήματα της επαρχίας και το μόνο που άκουγα ήταν το εξής: Μα, μπορούμε και να σας το αντιγράψουμε...

Όπως και να έχει, το παιχνίδι δεν το έχω παίξει ακόμη :)

Αν σκεφθώ όμως τους λόγους που θέλω να έχω αυθεντικά κάποιά παιχνίδια δεν είναι τόσο το ότι φοβάμαι πως οι εταιρείες παιχνιδιών θα «πέσουν έξω» (άλλωστε οι ιδιοκτήτες τους ποτέ δεν πέφτουν, παρά μόνο οι υπάλληλοι που δουλεύουν γι’ αυτούς) αλλά το γεγονός πως ένα παιχνίδι το οποίο αξίζει τα λεφτά του, εκτός του ότι θα είναι πολύ καλό, θα έχει όμορφο cover με πολλά ένθετα μέσα στο κουτί του (βλ. σειρά GTA) και γενικά θα χαίρεσαι να το βλέπεις ακόμη και ως διακοσμητικό στη συλλογή σου.

Ένα όμως γεγονός το οποίο με απέτρεψε να αγοράσω παιχνιδομηχανή (και συνεχίζει να με αποτρέπει) είναι οι υψηλότατες τιμές των παιχνιδιών τους. Θυμάμαι τα παιχνίδια να πωλούνται 50 και 60 ευρώ. Δε γνωρίζω αν αυτές οι τιμές είναι κοινές για όλες τις χώρες αλλά η αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα δεν πιστεύω πως αντιστοιχεί σε τέτοιες τιμές. Τα παιχνίδια εξάλλου θεωρούνται είδος πολυτελείας.

Να σημειώσουμε πως οι τιμές αυτές πώλησης, ίσχυαν την εποχή που δεν είχαν αρχίσει ακόμη οι κάτοχοι να chipάρουν τις κονσόλες τους.

Αν λοιπόν οι εταιρείες παιχνιδιών θέλουν να πουλήσουν περισσότερο στη χώρα μας και να έχουν κέρδη (που έχουν και μάλιστα τεράστια, αν σκεφθεί κανείς πως τα χρήματα που διατίθενται ξεπερνούν ακόμη ετησίως και την κινηματογραφική βιομηχανία), δεν αρκεί το να αυξάνουν τις τιμές για να τα πάρουν από τους λίγους «χαζούς» που τα αγοράζουν αυθεντικά. Αλλά να κάνουν ακριβώς το αντίθετο: να ρίξουν τόσο τις τιμές ώστε τα αυθεντικά παιχνίδια να είναι προσιτά για πολλούς κι ακόμη να διαθέτουν όμορφα cover-boxes κι ένθετα, ώστε να διαφέρουν αρκετά στην αισθητική τους από ένα γυμνό αντιγραμμένο CD.

Η εύκολη λύση του εμπόρου «αυξάνω την τιμή για να βγάλω τα σπασμένα από τους 2-3 που θα το αγοράσουν όπως και να έχει αυθεντικό» φέρνει μόνο αντίθετα αποτελέσματα. Τα ίδια αποτελέσματα επίσης έχουν τα τελείως αντιαισθητικά αυθεντικά παιχνίδια στα οποία το κουτί τους περιέχει μόνο ένα γυμνό CD ώστε να μειωθούν τα έξοδα παραγωγής του.
 
Το μονο που μου εμεινε απο το post του Shock ειναι ερωτηματικα.

Οσοι αγορασαν το Halο3 στο 360 original ειναι funboys με ελλειψη κρισης και θυματα του marketing.(???)

Oσοι αγορασαν το Barbie's Adventure στο PC original ειναι σωστοι και τιμιοι gamers. (???)

Δεν νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος να ισχυριστει οτι το παραπανω στεκει.

Μολις ξεπηξω θα επανελθω με τα υπολοιπα...
 
Παιδια μια διορθωση το ορθο ειναι fanboys και οχι funboys.

Aλλο σημαινει το ενα αλλο το αλλο. :D

Μην μου ταραζετε τον Wally ,τον στυλοβατη του Nextgen θρεντ. :D
 
Μόνο ένα funboy θα είχε αντίρρηση :)
 
Ειπώθηκε παραπάνω πολύ ορθά η παρακάτω φράση:

"Ο αναμάρτητος πρώτος" και τα λοιπά σοφά.

Επειδή βαριέμαι αφάνταστα αναλύσεις επί αναλύσεων και τα παρόμοια συναφή και χιλιομασημένα, απλά μια γνώμη και I'm outta here:

Αν η πειρατεία βλάπτει τόσο πολύ το pc gaming και το gaming περισσότερο, ας βγάζουν το 1/10 των παιχνιδιών που βγάζουν τώρα, ας το βγάζουν ΤΕΛΕΙΟ και ας μας παρατήσουν όλοι μια και καλή με το θέμα αυτό.

Βρε πάμε καλά; Θα δώσει κανείς σώφρονας 50 ευρώ να αγοράσει μάππες τηγανητές σαν το Turok (ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!! ) πρωτότυπο;

Μετά φταίει η πειρατεία;

Αγόρασα το Oblivion πρωτότυπο και ευχαρίστως θα το έκαν αακόμα κι αν έκανε 200 ευρώ. Δεν το μετάνοιωσα στιγμή.

Αν κάποιος μου δώσει το Turok, Jericho, Medal of Honor (το σιχαίνομαι), Crysis 5 ευρώ, ευχαριστώ δεν θα τα πάρω.

Όσο για το Crysis να κάτσουν να γράψουν το παιχνίδι σωστά και μετά η Crytek να παραπονιέται και να τα ρίχνει στην πειρατεία.

Όσο οι εταιρείες μας κοροϊδεύουν και πουλάνε μπαγιάτικα φύκια για ράβδους χρυσού το warezzzz θα ζει και θα βασιλεύει.
 
Αγόρασα το Oblivion πρωτότυπο και ευχαρίστως θα το έκαν αακόμα κι αν έκανε 200 ευρώ. Δεν το μετάνοιωσα στιγμή.
Αν κάποιος μου δώσει το Turok, Jericho, Medal of Honor (το σιχαίνομαι), Crysis 5 ευρώ, ευχαριστώ δεν θα τα πάρω.
Στα λόγια μου έρχεσαι. :D
 
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=-Xfqkdh5Js4]Don't copy that floppy!
 
Μόνο ένα funboy θα είχε αντίρρηση
boriiiing...η κλασικη απαντηση του τυπικου-αμυητου-υπερκαταναλωτη-καζουαλά... :D

Ολοι μαζι χωρωδιακα:

"Δεν θα γινεις gamer ποτε


Shock oε Shock oεεε
"

:biglaugh:
 
Ρε συ δε χρειάζεται να είσαι funboy.

Ανέβα στο wii fit και θα δεις τα πράγματα από άλλη προοπτική :D
 
Πίσω
Μπλουζα