Η πειρατεία σκοτώνει το gaming (;;)

sjff_03_img1400.jpg


"It is pronounced fAnboy" :p

Κατα τα αλλα θα προτιμησω τη προοπτικη του Warthog :headbangdude:
 
Μα για σένα μιλούσα, οπότε ισχύει το funboy:tease:
 
Gryzor εκπληκτικό τοο videάκι. Η ίδια κινδυνολογία πάντοτε. Μην αντιγράφετε παιχνίδια γιατί θα κλείσουν όλοι και δεν θα έχετε νέα.

You know what? Θα γλυτώσουμε από τις συνεχείς αναβαθμίσεις και θα βρούμε και χρόνο να παίξουμε και πάλι τα παλιά καλά παιχνίδια.

Εδώ που τα λέμε Morrowind και Oblivion μου φτάνουν για μια ζωή. Αν αναλογιστεί κανείς και τα unofficial mods που κυκλοφορούν εκεί έξω........
 
Το μέλλον του PC gaming είναι open source και multiplayer, όπου αυτό που θα πληρώνεις είναι η συνδρομή για την υπηρεσία του multiplayer, servers etc. Αν δει κάποιος για παράδειγμα τα mods του freespace 2... απίστευτα!
 
Ένα μεγάλο μέρος του αναμφίβολα ναι. Αλλά ξέρεις κάτι; Όπως πάνε τα πράγματα, αν κρίνω και από εμένα, είναι τόσα τα διαμάντια που δεν έχω αξιωθεί να παίξω ακόμα (βλέπε Neverwinter Nights II + expansion και άλλα πολλά), που δεν μου καίγεται και καρφί στην τελική.

Τα τελευταία παιχνίδια όπως μπαίνουν - βγαίνουν, δεν αξίζουν ούτε μια δεύτερη ευκαιρία.........
 
Όλοι συμφωνούμε ότι αν δεν αξίζει κάτι δεν το αγοράζουμε. Το παράλογο δεν είναι να το αγοράζουμε ενώ είναι για τα μπάζα, αλλά να το κατεβάζουμε ολόκληρο και όχι το demo, να το τελειώνουμε και μετά να λέμε "ήταν για τα μπάζα καλά που δεν έδωσα μια"

Πάντως για μένα το PC Gaming καλά κρατεί και θα κρατεί για πολύ καιρό. Αν δεν βγουν νέα παιχνίδια σε ποιους θα πουλήσει η intel τους νέους QC? H Nvidia και η ATI θα σταματήσουν να βγάζουν νέες κάρτες και θα πουλάνε μόνο στις κονσόλες δηλαδή R&D για κύκλο 5-6 ετών.

Δεεεεν μου ακούγεται λογικό. Όσο υπάρχει εξέλιξη θα υπάρχουν και παιχνίδια στο PC.

Η ιστορία έχει δείξει άλλωστε ότι όλες οι αγορές περνάνε κρίση. Θυμηθήτε πχ την Atari το 82

Άσε που στα PC το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο. Τώρα ειδικά που αρχίζουν και τα βγάζουν και wide είναι μούρλια :)
 
είναι τόσα τα διαμάντια που δεν έχω αξιωθεί να παίξω ακόμα (βλέπε Neverwinter Nights II + expansion και άλλα πολλά),
Μεγάλη κουβέντα και αυτή. (Παρεπιπτόντως το Neverwinter Nights II το έχω αγοράσει 2 φορές, ενώ το 1 τρείς. :D )
 
Τα PC και τα components ΦΥΣΙΚΑ δεν πεθαινουν - το PC-Μainstream-Gaming πεθαινει.

Αφενος (και ΚΥΡΙΩΣ) δεν ειναι μονο για παιχνιδια και αφετερου τα ΜΜΟ και τα OpenSource games θα υπαρχουν.

O κυκλος των κονσολων μικραινει (πιστευω 4 χρονακια θα εχει το 360) και τα multi-million busters ειναι παρα πολλα καθε χρονο.

Ειναι τυχαιο οτι ολοι θελουν να μπουν στη κονσολο-πιτα σαν τρελοι? (ακομα και η Intel βλεπε Larrabbe).

Τα νεα φρουτα GPGPU?

Ειναι τυχαιο οτι δεν υπαρχουν million-sellers στο PC πλεον?

Μηπως ο κοσμος γυρναει-προτιμα τη σταθερη πλατφορμα,to original experience,το ενιαιο online,το εφαπαξ ντουκου,την μια ταυτοτητα,την απλοτητα?

Στο PC gaming πλεον πρεπει και να κυνηγας να βρεις παιχνιδια αλλα και να κυνηγας τις εξελιξεις.Δηλαδη ~600 ευρω το 6μηνο τουλαχιστον.

Το εκανα εως το 2002 και αποφασισα οτι δεν την παλευω να προικιζω την κορη του Jen-Hsun Huang δις το χρονο.Αλλωστε μεχρι και την Amiga δεν ειχα τετοια και τα κονσολια μου δεν μου ζηταγαν πολλα. (στις Voodoo τα ετρωγα :biglaugh:)

Καμια πειρατεια δεν σκοτωσε το PC,την Amiga,το 360 κτλ.

Σιγουρα δεν πρεπει να την εκθειαζουμε ουτε να την προμοταρουμε.Ειναι ποινικα κολασιμη αλλωστε.Αλλα δεν φταιει για το PC-gaming collapse.

BTW δεν μπορω να βρω κανενα παραλληλισμο με το κραχ του 1982 παντως...
 
Eρώτηση:Αφού η πειρατεία βλάπτει και (εξ)αφανίζει τα PC games,το Bioshock γιατί πούλησε πάνω από 2.000.000 κομμάτια και ασφαλώς το 2009 θα δούμε και το sequel του...;;

Σκεφτείτε τώρα πόσο πούλησε και το Crysis και θα καταλάβετε ότι μάλλον δε φταίει η πειρατεία για τις φτωχές πωλήσεις πολλών PC games..

Μήπως αυτό οφείλεται στο ότι τελικά το Bioshock ήταν ΠΟΛΥΥΥΥ καλύτερο από το Crysis,όσο και αν ο τύπος έριξε το βάρος του στο δεύτερο;

O PC gamer δεν είναι κορόιδο,ούτε θύμα.Θα αγοράσει εν τέλει εκείνο το game που ΑΞΙΖΕΙ τα λεφτά του,πόσο μάλλον όταν στην Ελλάδα το game αυτό κοστίζει αρχικά 40-50 ευρώ και ο μισθός του εν δυνάμει αυτού αγοραστού είναι 650 ευρώ...

Αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο το ίδιο συμβαίνει.Ο PC gamer ΤΙΜΩΡΕΙ το κάθε κακό,προχειροφτιαγμένο,αρπακολλαζίδικο,ψευτοεφετζίδικο,κούφιο,τετριμμένο,ανέμπνευστο game που βγάζει η όποια εταιρεία και αγοράζει το φρέσκο,το ουσιώδες,το "τίμιο",το πρωτότυπο game....

Σιγά μη πάει να δώσει 50 ευρώ σε games που κρατάνε 6 ώρες το πολύ,τρελός είναι;

Πόσο πούλησε το Kane and Lynch αλήθεια;Πόσο "σπρώχτηκε" για να πουλήσει το συγκεκριμμένο game;Πόσο διαφημίστηκε;

E,βάλτε και σε αυτό δίπλα τώρα πάλι το Bioshock και ξαναναλύστε τα δεδομένα !!

Η πειρατεία είναι η μεγαλύτερη μορφή demo των παιχνιδιών πλέον.ΚΑΝΕΙΣ δε θα αγόραζε ΟΛΑ τα παιχνίδια που κατεβάζει,όπως κανείς δεν ακούει όλα τα mp3 που επίσης κατεβάζει.Αλλά τα κατεβάζει,τα βλέπει,κι αν δει ότι...

α)Τηρούν όσα είπαμε παραπάνω

β)Δεν έχουν κάνα ΗΛΙΘΙΟ protection system τύπου Starforce

γ)ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ σύνδεση στο internet για ενεργοποίηση και λοιπές αηδίες

δ)...πέφτει η τιμή τους λίγο

πάει και τιμά την εταιρεία που τα έβγαλε

Δε πιστεύω ότι η πειρατεία είναι τόσο μεγάλη πληγή όσο λέγεται,το καλό και ΣΩΣΤΟ,άρτιο PC game θα πουλά ΠΑΝΤΑ.Και το Bioshock το απέδειξε πανηγυρικά αυτό,και μάλιστα χωρίς καν να κρατά βεβαίως "ομήρους" τους PC gamers κατα οιονδήποτε τρόπο όπως τα MMORG's που βρήκαν την κότα που κάνει το χρυσό αυγό και βέβαια τα εκατομμύρια θύματα ανά τον κόσμο που ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ τα ακουμπάνε στις εταιρείες για να μπορούν να συνεχίζουν να παίζουν το ΙΔΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ παιχνίδι....!!!

Δε λέω άλλα,πολυλόγησα πάλι μου φαίνεται.... :D
 
(Οσον αφορα την μουσικη ),εχω την εντυπωση οτι η πειρατεια σκοτωνει τις δισκογραφικες εταιρειες και μαλλον ελαχιστα τους μουσικους-καλλιτεχνες.

Οσον αφορα το χωρο του gaming ,δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι ειναι ετσι τα πραγματα .
 
Έχω την εντύπωση πως εν μπορούμε να συγκρίνουμε το παλιό με το καινούργιο. Με τα παλιά, αγαπημένα μας μηχανήματα όντως η πειρατία έδρασε σε δύο επίπεδα: πρώτα βοήθησε στο να εξαπλωθούν τα μηχανήματα μέσω φτηνών και εύκολα προσβάσιμων προγραμμάτων. Στη συνέχεια τα σκότωσε πριν την ώρα τους, δεδομένου ότι οι εταιρίες άρχισαν να αποτραβιούνται πολύ πιο σύντομα (αυτό ίσχυε όντως για τον CPC, αν μή τί άλλο... ).

Σήμερα έχουμε μία πλατφόρμα σε υπολογιστές, τα πισί, οπότε η πειρατία δεν απειλεί την πλατφόρμα. Όμως πιθανώς όντως να μειώνει την ποσότητα των παιχνιδιών που αναπτύσσονται. Όμως από την πλευρά του τελικού χρήστη, ήδη υπάρχει υπερπληθώρα τίτλων, και δεδομένου του απίστευτου τζίρου της βιομηχανίας θα συνεχίσει να υπάρχει, οπότε το κίνητρο των φτηνών παιχνιδιών είναι σχεδόν χωρίς συνέπειες.

Στις κονσόλες που αποτελούν διαφορετικές κονσόλες είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα (π.χ. οι κάτοχοι PSP, διάβαζα πρόσφατα, έχουν πολύ μικρό attachment ratio - και που να δείτε που έβαλα mod firmware εσχάτως...), αλλά νομίζω στο διηνεκές στα ίδια συμπεράσματα καταλήγουν.

Για να απαντήσω σε κάτι που έθιξε ο Μάνος από πάνω: διάβασα πολλά για το Audiosurf, μία ανεξάρτητη παραγωγή που είναι και φτηνή. Φαινόταν πολύ καλό, φτηνό ήταν, πήγα λοιπόν να κατεβάσω στο ντεμουδάκι του μήπως και το αγοράσω και έχω και τη συνείδησή μου ήσυχη. Πάω να το τρέξω - εεεεεεε???? Steam engine???? Ρε τι λέτε που θα εγκαθιστώ εγώ άλλα συστήματα στο μηχάνημά μου... πάμε torrent λοιπόν - το πειρατικό, καλύτερο από το αυθεντικό! Ε...
 
Θίξατε ακόμα ένα μεγάλο κεφάλαιο.

Staforce και λοιπά "κλειδώματα".

Εδώ αναμφίβολα το "πειρατικό" είναι καλύτερο από το αυθεντικό. Από την άποψη ότι δεν θα σου καταστρέψει το μηχάνημά σου.

Πάντως για μένα το PC Gaming καλά κρατεί και θα κρατεί για πολύ καιρό. Αν δεν βγουν νέα παιχνίδια σε ποιους θα πουλήσει η intel τους νέους QC? H Nvidia και η ATI θα σταματήσουν να βγάζουν νέες κάρτες και θα πουλάνε μόνο στις κονσόλες δηλαδή R&D για κύκλο 5-6 ετών.
Ακριβώς έτσι, και είναι πολλά τα λεφτά Άρη........
 
Κοιτα,καλο ειναι να μην βγαινουμε φορα παρτιδα και να παιρνουμε θεση υπερ της πειρατειας.Το Steam ειναι απιστευτη λεπρα και φυσικα προτιμαω να μην παιξω το παιχνιδι παρα να βαλω τετοια γλιτσα στο PC.

Κατι τα Steam,κατι τα Antivirus,κατι τα Spyware,κατι τα Firewalls,κατι τα MS securities - παπαλα τα resources και εισαι παντα στη τσιτα να εισαι updated ωστε να μην κατσει στραβη και τσιμπησεις κανα μαμουνι.

Η πειρατεια ειναι η ιδια απο οτι και πριν 6 χρονια.Οι τιτλοι ειναι λιγοτεροι...

To PCGaming παει για subscription model και open source.Επισης πλεον πολλοι βολευονται με τα αφθονα web-browser games.

Ειδομεν
 
Δεν είναι λογικό να λέμε ότι έχουμε την ίδια πειρατεία με πριν 6 χρόνια. Οι αύξηση του αριθμού των υπολογιστών παγκοσμίως είναι λογαριθμικά αυξανόμενη κάθε χρονιά άρα και μεγαλύτερη η πειρατεία.

Μόνο την εξάπλωση του internet να δούμε σήμερα σε τριτοκοσμικές χώρες όπως η δικιά μας βλέπουμε πόσο μεγαλύτερη είναι πειρατεία σήμερα από τότε.

Επίσης σήμερα οι απαιτήσεις μας είναι πολύ μεγαλύτερες από πριν 6 χρόνια. Ας θυμηθούμε τι γινόταν πριν 20 χρόνιο.

Ένας προγραμματιστής ήταν η αρχή και το τέλος του team που έφτιαχνε το παιχνίδι. Όλα γινόντουσαν μέσα στο σπίτι του, πολύ πιθανόν να ήταν και ανήλικος οπότε ήταν στην κρεβατοκάμαρα του πατρικού του και είχε 0 κόστος ανάπτυξης.

Στη συνέχεια ήρθαν τα PC με τα 3D graphics και τρελές τεχνολογίες (βλέπε carmack πχ) που ήθελαν μεγαλύτερες ομάδες με άτομα εξειδικευμένα.

Κάποιος ήταν υπεύθυνος της 3D engine, κάποιος έφτιαχνε το καθεαυτό παιχνίδι, άλλος τον ήχο, άλλος τα γραφικά.

Σήμερα αν δούμε τα credits ενός παιχνιδιού μπορεί να μετρήσουμε και 60-70 άτομα που σίγουρα δεν είναι χαραμοφάιδες του Ελληνικού Δημοσίου αλλά σκληρά εργαζόμενοι, με ικανότητες ΠΟΛΥ πάνω του μέσου όρου.

Το κόστος λοιπόν ενός παιχνιδιού σήμερα είναι πολλαπλάσιο ενός παιχνιδιού 6ετίας και η πειρατεία ακόμα και η ίδια να ήταν, θα κάνει πολύ μεγαλύτερη ζημιά σήμερα παρά τότε.

Επίσης το να λέμε δεν βγαίνουν καλοί τίτλοι μπορεί να στέκει αλλά ίσως έχουν ανέβει και πολύ τα standards μας και ζητάμε κάτι που μόνο υπερπαραγωγές μπορούν να δώσουν ή δοκιμασμένες λύσεις ή εταιρίες που έχουν πολύ χρήμα στην άκρη και δεν τους χαλάει να πέσουν σε έναν τίτλο έξω.

Οι φρέσκες ιδέες είναι σπάνιες και ίσως πρέπει να φανταστούμε σε άλλα 6 χρόνια πως θα είναι τα πράγματα.

Εγώ μπορώ να σας κάνω μια πρόχειρη εκτίμηση.

Πάλι κάποιοι θα περιμένουν το GTA 7, το COD7, το forza 4 και πάει λέγοντας. Πολλά διαμάντια του παρελθόντος θα αποκτήσουν 3D γραφικά και η διανομή θα γίνεται από το Internet ώστε να μην υπάρχει πειρατεία, και μεσάζοντες.

Άρα μήπως δεν είναι το PC gaming που πεθαίνει (και μας το έχουν πει 300 φορές κάποιοι εδώ μέσα) αλλά γενικά το gaming? Μήπως απλά θα περιμένουμε να δούμε πόσο ποιο ρεαλιστικά είναι τα γραφικά του επόμενου hit, να συζητήσουμε για τα εφέ του νερού καθώς περπατάμε στη λύμνη, ξεχνώντας το συναισθήματα που είχαμε μετά από δύο 24ωρα πάνω στην Amiga και το Civilization?

Μήπως το gaming έχει σχεδόν πεθάνει και δεν θέλουμε να το πιστέψουμε για αυτό κοροϊδεύουμε τις νέες ιδέες (είπαμε ο τύπος που δεν κάθεται στον καναπέ αλλά συμμετέχει στο παιχνίδι).
 
Οι υπολογιστες αυξανουν,ο αριθμος των PC games φθινει.

Το κοστος των παιχνιδιων, γενικα, ειναι εδω και ΠΟΛΥ καιρο ιδιαιτερα υψηλο.Για τσεκαρε ποτε βγηκε το Shenmue και ποσο κοστισε.

Δεν ειναι εγκλημα να περιμενεις νεα τεχνολογια,αληθοφανεια μεσα σε ενα σωστο gameplay,αντιθετως μαλιστα!

Οι επιδοσεις ανεβαινουν,μαζι και οι απαιτησεις μας.Αλλα το ratio επιδοσεις/απαιτησεις ειναι εδω και 10 χρονια σχεδον απαραλλακτο.

Ουτε το franchising ειναι εγκλημα.Αν μπορουν να φτιαξουν κατι καλο ας ειναι και franchise.Αλλωστε εμπεριεχει και ενα devotion στους followers της εκαστοτε σειρας.

Το gaming δεν πεθαινει.Οι πλατφορμες μαραζωνουν.Ηρθε η σειρα του PC.Μεθαυριο μπορει να ερθει η σειρα των κονσολων.

Οι "μεγαλοι" το μυριστηκαν και γι αυτο αλλαξε το μοντελο "πωλησης" στα PC παιχνιδια.

Ας μην κατηγορουμε την πειρατεια γι αυτο.Ειναι παρανομη,πρεπει να την ψεγουμε (εστω και Φαρισαιικα) αλλα δεν σκοτωσε τιποτα.
 
Δεν διαφωνώ στο ότι ένα καλό παιχνίδι πρέπει να έχει καλά γραφικά. Απλά σήμερα με την ραγδαία εξέλιξη των 3D τεχνολογιών και με τα σενάρια των παιχνιδιών "να τα χουν πει όλα", έχουμε περισσότερο οπτικό εντυπωσιασμό παρά ουσία. Δεν θέλω να γυρίσουμε πίσω στα 2 χρώματα του spectrum (στο εξής ένα μουσταρδί :) ) αλλά πρέπει να παραδεχτείς ότι υπάρχει μια έλλειψη νέων ιδεών και μια επανάληψη.

Το αν είναι καλό ή κακό το franchise είναι υποκειμενικό, τα αν ανέβηκε όμως το κόστος δεν είναι. Το ότι το Shenmue ήταν πολύ ακριβό για την εποχή του δεν είναι αντιπροσωπευτικό, πρέπει να δεις την πλειοψηφία. Δες και άλλα, δες πόσο κόστιζαν τα quake /doom3 και δες πόσο κοστίζει τώρα το νέο παιχνίδι της ID.

Δες πόσο κόστιζε το GTA 2 και δες τώρα πόσο κοστίζει το IV. Είναι παράλογο σήμερα με τους κύκλους ανάπτυξης να μεγαλώνουν να λέμε ότι η ανάπτυξη κοστίζει το ίδιο με πριν 6 χρόνια. Πόσα χρόνια είπαμε πήρε στην Crytek το Crysis ? :)

Ακόμα και το νέο Civ που θα κυκλοφορήσει μόνο στις κονσόλες που ο κώδικας δεν μπορεί να έχει τόση πια διαφορά από τα προηγούμενα 4 έχει πάνω από 1 χρόνο ανάπτυξη!! Για κάτι που είναι σχεδόν έτοιμο !

Και αλήθεια γιατί το Civ ένα παιχνίδι στρατηγικής που θα βόλευε εξαιρετικά το ποντίκι δεν κυκλοφορεί για PC?

Μη μου πεις γιατί το "PC gaming πέθανε", το civ είναι καθαρά παιχνίδι για PC κα αν μη τι άλλο θα μπορούσαν να το βγάλουν και σε PC και σε κονσόλες. Αυτοί επέλεξαν μόνο σε κονσόλες.

Τo PS3 έχει ένα κλάσμα των πωλήσεων του PC. θεωρητικά αν δεν υπήρχε πειρατεία δεν θα υπήρχε λόγος ανάπτυξης του συγκεκριμένου παιχνιδιού στο PS3. Αλλά ξέρουν ότι στη μια περίπτωση θα πουλήσουν και στην άλλη θα τους αντιγράψουν.

Η πειρατεία ήταν το μέσον για να ανοίξουν αγορές. Αυτή τη στιγμή είναι η αιτία για να κλείσουν.
 
Το κοστος των σημερινων παιχνιδιων,ειτε στα PC ειτε στις κονσολες ειναι το ιδιο υψηλο.

Τα PC και οι κονσολες (πλην του PS3) "σπασανε".

Αρα απο τη στιγμη που εχουμε κοινους παρονομαστες και την ιδια στιγμη δεν υπαρχουν million-sellers exclusives για PC(πλην MMO) καπου υπαρχει λαθος που λεει και ο Λουκιανος.

Aν οφειλετο στην πειρατεια,δεν θα ειχαμε ενα σκασμο παιχνιδια στο 360.Δεν θα ειχαμε το GTA4 να προσπερνα τους υπολογιστες.Δεν θα ειχαμε παραδοσιακα PC franchises να κυκλοφορουν στα κονσολια.

Οπως λες και εσυ,το PC gaming ως επενδυση πλεον δεν ειναι βιωσιμο.

Το PC Gaming οπως το ξεραμε,τιναζει τα πεταλα.Το καταναλωτικο μοντελο "εβγαλε-φρεσκο-ο-Carmack-αλλαζω-PC" επιβιωσε καμια 10αρια χρονια.Το ταισαμε,το υποστηριξαμε και καλα περασαμε.Τωρα ο κοσμος θα το παιξει στο once-off-paid κονσολιδι του και θα διατηρησει το PC για τα MMO,τα OpenSource,τα WebGames κτλ.

Μηπως και η στροφη προς GPGPU κατι πρεπει να να μας λεει?

Ο SPECTRUM ΔΕΝ ΕΙΧΕ 2 ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ :biglaugh:
 
αφου οντως η πειρατια ηταν και ειναι συγκαλυμενο οπλο μαρκετινγκ,δε θα πρεπε να γκρινιαζουν γιαυτο,μονοι τους βγαλαν τα ματια τους.

απο ανατολη μερια σε αλλο τομεα βεβαια την ενθαρρυνουν με απροσμενο τροπο

εγω στην αρχη ειχα ψαρωσει με τα γραφικα,ειχα παρει και μια παιχνιδομηχανη,αλλα οποτε παιζω παιχνιδια σε υπολογιστη πια αφορουν μονο τα ΜΑΜΕ,το κοστος το βρισκω σκετη εκμεταλλευση

οι δικαιολογιες τους θυμιζουν τις αντιστοιχες της μουσικης βιομηχανιας,αμα θελουν να πουλησουν,η μαλλον αμα θελουν να βγαλουν χρηματα θα βρουν τροπο

βεβαια δε λεω οτι δε κανει ζημια η πειρατια,ισως να ειναι και απο τους κυριους λογους που δε θα κατσουν προγραμματιστες ,σχεδιαστες ,3dαδες κτλ να βγαλουν ελληνικα παιχνιδια
 
Πάνο βλέπεις το αποτέλεσμα, εμείς εδώ κοιτάμε την αιτία και αν αυτή ήταν η πειρατεία.

Το ότι έχει "ένα σκασμό παιχνίδια το 360" (πςς) είναι καθαρά το ότι η πιο μεγάλη εταιρεία αυτή τη στιγμή στον πλανήτη θέλει να επικρατήσει σε μια αγορά. Νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου, στο ότι αν δεν ήταν η μαμά να σπρώχνει τον "παρά" και να μπαίνει κάτι δις μέσα στο πρώτο xbox και κάποια άλλα δις μέχρι πριν 1 χρόνο στο δεύτερο xbox δε θα γινόταν τίποτα.

Αν δεν πλήρωνε τα εκατομμύρια για τα exlusives για να διαλύσει τον ανταγωνισμός δεν θα ήταν η κατάσταση που περιγράφεις.

Παρόιλα αυτά εγώ πιστεύω ακόμα στα PC εκτός και αν βρεθεί κάποιος εδώ μέσα να με πείσει ότι αξίζει να πάρει σε 1 χρόνο 8-core cpu για οτιδήποτε άλλο εκτός παιχνιδιών. Αν δεν βγαίνουν παιχνίδια που να πηγαίνουν στα άκρα τα PC θα σταματήσει η εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα γιατί απλά δεν θα υπάρχει ζήτηση. Λέτε τα WOW clones και τα open δε ξέρω τι να έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με το Crysis?

Ή πιστεύετε ότι oi 3 εταιρείες Nvidia, Ati, Intel που κονταροχτυπιουνται στην 3D αρένα το κάνουν για να μπουνε σε κάποια από τις 3 κονσόλες μόνο και όχι για την αγορά των PC που έχει 100πλάσιες πωλήσεις.
 
Mην μου πεις οτι η MS σκοτωνει το PC-Gaming που τρεχει "πανω" της...

Για το θεμα του "παρα" δεν κανει τιποτα διαφορετικο απο τις αλλες 2.(να θυμηθουμε πχ τη προσφατη οπερετα sony-toshiba στη πλατη εκατομυριων αγοραστων HDDVD ή τα 4D 120fps DoubleDisplay)

Μαλιστα η MS εβγαλε και στο PC παιχνιδαρες τυπου Ηalo2,Gears κτλ αλλα ουδεις ασχοληθηκε.Παιζανε ΜΑΜΕ ή κανανε πολιορκιες σε δρακοκαστρα :D και καλα κανανε-δεν κρινουμε κανεναν.

Αναβαθμισεις στο PC πρεπει να γινονται αλλα οχι με τον αναγκαστικο και μικρου Τ ρυθμο που γινονται τωρα.Το 8core σιγουρα θα το εκτιμησουν οι VSαδες,oι PhotoShopαδες,οι SQLαδες,oi ΜΜΟαδες.Ακομα και η γραμματεας με το kaspersky antivirus-zone alarm firewall-ms security-adaware-spybot-Vista-Office2009-ΙΕ8-και-λοιπα-βαρυδια θα το εκτιμησει μια χαρα.

Oσο για την 3D arena.Γνωριζεις πιστευω οτι το Lineage3 θα εχει μαλλον UT3 μηχανη.Αντιστοιχα το επομενο WOW θα εχει επισης καποια μηχανη αξιωσεων οποτε η καλη GPU θα ειναι αναγκαια και η πελατεια στανταρ.
 
Πίσω
Μπλουζα