Θέμης Αδαμαντίδης - 40 χρόνια παρουσίας στο μουσικό στερέωμα

Συλλεκτικό video των αρχών '90s αν και το μαλλί, έστω και ελαφρώς κουρεμένο παραπέμπει σε '80s. Δίσκος: "Επιμένω γιατί σ' αγαπώ" (1991). Στίχοι: Πάνου Φαλάρα, μουσική: Βασίλη Κελαϊδή.

 
Ένα εξαιρετικής ποιότητας κομμάτι σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου και μουσική Γιώργου Ράμμου που ακούστηκε στην τηλεοπτική σειρά "Κρουσταλένια" (1981). Συμπεριλήφθηκε στον γνωστό δίσκο του Θέμη "Πονάμε όσοι αγαπάμε" (1982).

 
Άλλη μια πεντάστερη επιτυχία του Θέμη από τα πρώτα χρόνια. "Μια αλήθεια" σε στίχους Σπύρου Γιατρά και μουσική Αλέκου Χρυσοβέργη. Από τον ομώνυμο δίσκο (1984). Η εκπομπή προφανώς είναι από χριστουγενιάτικο show.

 
Ο Θέμης Αδαμαντίδης αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοδημιούργητου καλλιτέχνη και ίσως η μοναδική σοβαρή περίπτωση καλλιτέχνη που διακρίθηκε από την μουσική εκπομπή "Να η ευκαιρία".
Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να δούμε τη στιγμή του Θέμη στο "Να η ευκαιρία" (1980), απ' όπου πραγματικά αναδείχθηκε και ξεδίπλωσε το μεγάλο του ταλέντο. Το κομμάτι είναι το "Ατέλειωτη αγάπη" σε στίχους Δημήτρη Ιατρόπουλου και μουσική Γιάννη Πηλιούρη και συμπεριελήφθη στον πρώτο του δίσκο με τίτλο "Αγάπησέ με" (1980). 

 
@ ARETARA: ο Αδαμαντίδης (τον οποίον θυμάμαι στο Να Η Ευκαιρία, αν και ήμουν μικρή), δεν είναι Η ΜΟΝΗ σοβαρή περίπτωση που αναδείχθηκε από το Να η Ευκαιρία, διότι υπήρξε και μία ακόμα τέτοια περίπτωση, αυτή του Μανόλη Λιδάκη (δεν επεκτείνομαι βέβαια, γιατί θα βγω off topic). Η φωνή του ήταν υπέροχη πραγματικά (και λέω ΗΤΑΝ διότι τώρα έχει σπάσει πάρα πολύ) και θα μπορούσε να κάνει πολλά παραπάνω πράγματα από αυτά που έκανε. Δυστυχώς η άτυχη εκείνη στιγμή κατά την οποία είχε μπλεξίματα με τη δικαιοσύνη (και ξέρω αρκετές λεπτομέρειες, διότι είχε χειριστεί την υπόθεση συγγενικό μου πρόσωπο) ήταν αυτή που τορπίλισε την ανοδική του πορεία (και αυτό το σημείο, ειρωνικά, το έχει κοινό με τον Λιδάκη) έτσι, ώστε, παρά τις όποιες προσπάθειες για comeback, να μην αποκατασταθεί η καριέρα του πλήρως και να κάνει τη μία κακή επιλογή πάνω στην άλλη. 

@the best20: το ταλέντο του Αδαμαντίδη ήταν τέτοιο που κατόρθωσε να κάνει αυτή τη διασκευή του Je t'aime un peu trop του Shuki Levy" ένα από τα δύο ή τρία signature songs του και να το θεωρούμε ως ένα καθαρά ελληνικό κομμάτι. Γι' αυτό και μόνο του βγάζω το καπέλο.
 
Δεν έχεις άδικο, Lady Naty και σπεύδω να αναγνωρίσω το λάθος μου, το οποίο οφειλόταν σε υποκειμενική εκτίμηση από ότι θυμόμουν από τις παιδικές μου αναμνήσεις. Επιπρόσθετα βρήκα και μία πηγή, σύμφωνα με την οποία αναδείχθηκαν και οι εξής: Γλυκερία, Βασίλης Λέκκας, Ηλίας Κλωναρίδης, Νένα Βενετσάνου, Μανώλης Λιδάκης, Βασίλης Παϊτέρης και Στάθης Αγγελόπουλος. Οπωσδήποτε ο Θέμης συγκαταλέγεται στους κορυφαίους εξ' αυτών αλλά και οι υπόλοιποι είναι σημαντικά ονόματα, άσχετα αν κάποιοι εξ' αυτών δεν έγιναν "μεγάλα" ονόματα.
 
Μια αποκαλυπτική πρόσφατη συνέντευξη του καλλιτέχνη με σημαντικές σπάνιες φωτογραφίες παρουσιάζεται εδώ.
 
Η εκπομπή του "Να η ευκαιρία" (1979 πιθανότερο ή 1980) όπου ο Θέμης (παρουσιάστηκε ως Θεμιστοκλής Αδαμαντίδης) και διαγωνίστηκε με το "Θα με θυμηθείς" (1979, Γιάννης Πάριος, ομώνυμος δίσκος, στίχοι: Πυθαγόρας, μουσική: Γιάννης Σπανός) και κέρδισε την πρώτη θέση. Στην αρχή φαίνεται και η παρουσιάστρια Ρένα Καπιτσαλά.

 
@ARETARA και @LadyNaty Νομιζω πως εκτος απο Λιδακη και Αδαμαντιδη υπηρχε και η περιπτωση του Ηλια Κλωναριδη.
Διορθωστε με αν πεφτω εξω, αλλα εχω την εντυπωση πως και αυτος απο το Να η ευκαιρια αναδειχτηκε.
 
@ARETARA και @LadyNaty Νομιζω πως εκτος απο Λιδακη και Αδαμαντιδη υπηρχε και η περιπτωση του Ηλια Κλωναριδη.
Διορθωστε με αν πεφτω εξω, αλλα εχω την εντυπωση πως και αυτος απο το Να η ευκαιρια αναδειχτηκε.
Ναι, το γράφω κι εγώ με σχετική παραπομπή στο post 26.
 
Γείρε στο πλάι μου
Στης νύχτας τη σιωπή
Κι ας γίνουν όλα μουσική
Γείρε στο πλάι μου
Ο χρόνος να διαβεί
Κι ας μείνουμε
εγώ κι εσύ
Μαζί

 
Γείρε στο πλάι μου
Στης νύχτας τη σιωπή
Κι ας γίνουν όλα μουσική
Γείρε στο πλάι μου
Ο χρόνος να διαβεί
Κι ας μείνουμε
εγώ κι εσύ
Μαζί

Στο συγκεκριμένο βιντεακι κάθε φορά που κοιτάζει χαμηλά στο κουπλέ, μου δίνει την αίσθηση ότι συμβουλευεται "σκονάκι" με τους στίχους. :p
Εκπληκτική διασκευή πάντως του τραγουδιού και ωραία studio ερμηνεία του Θέμη (δεν μου αρέσει μόνο το fading κλείσιμο που ήταν κάπως μόδα τότε...)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα