ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ! Στην πυρά! Στην πυρά! [ Υπερεκτιμημένα παιχνίδια ή όχι; ]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας DINO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Είναι καλό να ξεχωρίζουμε τι δεν μας αρέσει να παίζουμε με το τι θεωρούμε υπερεκτιμημένο, που είναι και το θέμα του topic. Εμένα για παράδειγμα αν με βάλεις να παίξω Civilization θα σε κυνηγάω, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν του βγάζω το καπέλο. Αναγνωρίζω την ποιότητά του. Για αυτό ίσως θα είμαστε πιο on topic αν αναφέρουμε παιχνίδια που ανήκουν μεν στο αγαπημένο μας είδος, δεν μας αρέσουν δε. Αν δεν σου αρέσουν πχ. τα FPS γενικά πως θα κρίνεις αν ένας τίτλος είναι υπερεκτιμημένος ή όχι;

Το να λες ότι θεωρείς τα Kick Off υπερεκτιμημένα ενώ είσαι fan των Sensible είναι λογικό, το να το λες ενώ δεν σου αρέσει κανένα παιχνίδι ποδοσφαίρου όχι. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μαλλον ο τίτλος θα επρεπε να γραφει "Αντικειμενικώς υπερεκτιμημένα ...." αν και αυτό παλι θα ηταν άτοπο καθότι είμαστε Υποκείμενα και όχι Αντικείμενα. Σωστούν; Σωστούν!

Με βάση τα οσα εχει κατεβασει το τσερβέλο σας τις τελευταίες 2 μερες, ο τίτλος θα επρεπε να αλλάξει σε "Υπερεκτιμημένα παιχνίδια.... ή μήπως όχι;":D, συμφωνώ δηλαδή με το πιο κάτω

Other_Reality είπε:
Ο καθένας θα θεωρεί υπερεκτιμημένο το αγαπημένο του άλλου !!!
:P

Συμφωνώ με το περίεργο στυλ παιχνιδιού της Λαρας των πρώτων 4-5 parts, τα οποία με εκνεύριζαν, όμως από το Legends και υστερα είμαι πιστος φαν. Μ'αρέσει το Sensible Soccer, αλλα δε μ'αρέσει το gameplay του Kick Off επειδή δε μπορώ να χειριστώ καθόλου τον παίχτη, και ξέρω και δεκαδες αλλους που δε μπορούν και βγάζουν το παιχνίδι οφσάιντ, όμως δεν αμφισβητώ ότι πρόκειται για το παιχνίδι που ουσιαστικά άνοιξε την όρεξη με το gameplay του.Ισως αν η καμερα ήταν λίγο πιο ψηλά να έβλεπα περισσότερο γήπεδο, να το έπαιζα κι εγώ. Από την αλλη πλευρά οι kick off οπαδοί, εκμηδενίζουν το παιχνίδι (και δεν αναφέρομαι σε κανεναν φαν συγκεκριμένα) ότι είναι απλό και δεν εχει το gameplay του kick off. Το Rick dangerοus ήταν σπαστικό, αλλα αρεσε σε πολλούς......Παιδες νομίζω ότι ψάχνουμε για ψύλλο στ'αχυρα :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
SOTB πολύ απλά γιατί δεν ήταν παιχνίδι. Το παιχνίδι περιλαμβάνει gameplay. Το SOTB έχει το εξής: Διάφορα sprites εμφανίζονται στην οθόνη και είτε σε σκοτώνουν είτε όχι. Το θέμα είναι ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό να μην έχει gameplay γιατί πολύ απλά δεν είχαν ελεύθερους κύκλους για να βάλουν gameplay. Έχω παίξει οθόνες main menu από demo με πολύ περισσότερο.

Και ένα άλλο παιχνίδι για Atari STE το Team. Αυτό είναι ένας κλώνος του sensible soccer με καταπληκτικά γραφικά και τεχνικά αρτιότατο αλλά με απίστευτα κακή AI. Θυμίζει περισσότερο εκείνα τα ποδοσφαιράκια με το ελατήριο, μιας και τα sprites έχουν πολύ μικρό path στο οποίο μπορούν να μετακινηθούν και δεν είναι καθόλου ρεαλιστικό. Είμαι σίγουρος πως όταν ο προπονητής φωνάζει διατηρήστε τις θέσεις σας δεν έχει ακριβώς αυτό στο νου του. Ο δε τρόπος παιχνιδιού θυμίζει πολύ τα πρώτα fifa, απλά παίρνεις ένα sprite και προχωράς. Επίσης το υπερεκτιμημένο έγκειται στο ότι είχε πάρει γύρω στο 97% από τα περιοδικά της εποχής, μερικώς λογικό μιας και ήταν από τα τελευταία εμπορικά παιχνίδια για ST αλλά ρε παιδιά πάλι...

P.S. Πολύ θα θελα review αυτού του παιχνιδιού από τον Άλκη (hint hint).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ChrisTOS είπε:
SOTB πολύ απλά γιατί δεν ήταν παιχνίδι. Το παιχνίδι περιλαμβάνει gameplay. Το SOTB έχει το εξής: Διάφορα sprites εμφανίζονται στην οθόνη και είτε σε σκοτώνουν είτε όχι. Το θέμα είναι ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό να μην έχει gameplay γιατί πολύ απλά δεν είχαν ελεύθερους κύκλους για να βάλουν gameplay. Έχω παίξει οθόνες main menu από demo με πολύ περισσότερο.
Αντε ντε!!!!! Και ελεγα πού είναι αυτό το παιδί και δεν εχει απαντήσει ακομα!!!! :D :D:D:D:D:D

Βασικά gameplay εχει, αλλα μαγεύεσαι από τη μουσική και τα γραφικά και ξεχνάς να χρησιμοποιήσεις το joystick:D.
 
ChrisTOS είπε:
Το SOTB έχει το εξής: Διάφορα sprites εμφανίζονται στην οθόνη και είτε σε σκοτώνουν είτε όχι.
Aυτά είναι, ladies & gentlemen !! :headbangdude:

Μόλις περιγράψαμε ένα 50 με 60% της παγκόσμιας παραγωγής των games.

Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και ένα-δύο που ταιρίαζουν επίσης τέλεια στην παραπάνω περιγραφή. Ονομάζονται "Wings of Death" & "Lethal Xcess". Nα τα χρίσουμε και αυτά "υπερεκτιμημένα"; :D

Rygar είπε:
Βασικά gameplay εχει, αλλα μαγεύεσαι από τη μουσική και τα γραφικά και ξεχνάς να χρησιμοποιήσεις το joystick:D.
Μουχαχαχα !! :D

Πές τα, πες τα !!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα οποία enemy sprites κάνουν τι ακριβώς; Απλά εμφανίζονται στην οθόνη και ακολουθούν είτε ένα right to left path είτε έχεις ένα trigger όπου τα κάνει να λειτουργούν σε συγκεκριμένα σημεία. Στα wod και lx που ανέφερες πέραν των κυμάτων που είναι είτε απλά είτε περίπλοκα, έχουμε πολύ περισσότερα πράγματα, σημάδι για τις σφαίρες για παράδειγμα..

Ας υποθέσουμε ότι αφαιρούσαμε το κύριο sprite, θα άλλαζε τίποτα στην μηχανή του παιχνιδιού αν το άφηνες απλά να σκρολάρει;
 
Aχα. Τώρα κατάλαβα γιατί είναι υπερεκτιμημένο το Βeast. Επειδή δεν αντιδρούν αρκετά... "περίπλοκα" τα sprites.

ChrisTOS είπε:
Ας υποθέσουμε ότι αφαιρούσαμε το κύριο sprite, θα άλλαζε τίποτα στην μηχανή του παιχνιδιού αν το άφηνες απλά να σκρολάρει;
Εχει τόση σημασία αυτό;

Το πόσα παιχνίδια υπάρχουν που τα sprites απλά ακολουθoύν patterns νομίζω δεν χρειάζεται να το πούμε. Πρέπει οπωσδήποτε να τα θεωρούμε όλα σώνει και καλά "υπερεκτιμημένα";
 
@Other_Reality Φυσικά και είναι υποκειμενικό, είναι καθαάρα όπως μεγαλώσει ή συνηθίσει κάποιος... τα χρυσά χρόνια gaming για μένα ήταν οι αρχές έως μέσα του 90, αποκλειστικά σε κονσόλες. Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με micros, είχαν συμμαθητές μου και τα θεωρούσα τρελό μπελά. Μάλιστα θυμάμαι να τους κοροϊδεύω όταν δεν έπαιζαν οι δισκέτες τους (όχι πως εγώ δεν έπρεπε να φυσάω τα carts του NES αλλά τέλος πάντων). Όσο για τη metal, όποιος δε γουστάρει απλά δεν ξέρει τι χάνει :D

@Saulot Οι κατηγορίες που παίζω έχουν εξίσου μεγάλη γκάμα παιχνιδιών. Πρώτα απ'όλα το αγαπημένο μου είδος είναι τα platform, κυρίως 2D αλλά και 3D. Ευτυχώς τα συστήματα της Nintendo συνεχίζουν να προσφέρουν αριστουργηματικούς τίτλους. Ακολουθούν τα Ιαπωνικά RPG, κυρίως οι σειρές Zelda και Dragon Quest. Κανένα μη-Ιαπωνικό RPG δε μου δίνει την αίσθηση, τα συναισθήματα, την ατμόσφαιρα, τη μουσική αλλά και την αθωότητα που προσφέρουν.

Αμέσως μετά βάζω τα fighting... το παιχνίδι συνεχίζεται γερά με τη Namco και την Capcom στο PS3. Μην πω για τα αριστουργήματα της σειράς Smash Bros! Ακολουθούν τα beat 'em up (hack & slash), third person shooters (κυρίως survival/horror), action adventures (τύπου Devil May Cry) και side-scrolling shooters (τύπου Metal Slug) με ακόμα τεράστια γκάμα τίτλων για τις κονσόλες της Nintendo και της Sony. Τέλος, έχω μεγάλη συμπάθεια για point & click adventures και SIM games λόγω σύντομου περάσματος από computer gaming.
 
billy είπε:
Aυτά είναι, ladies & gentlemen !! :headbangdude:
Μόλις περιγράψαμε ένα 50 με 60% της παγκόσμιας παραγωγής των games.

Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και ένα-δύο που ταιρίαζουν επίσης τέλεια στην παραπάνω περιγραφή. Ονομάζονται "Wings of Death" & "Lethal Xcess". Nα τα χρίσουμε και αυτά "υπερεκτιμημένα"; :D
Γειά σου billy αρχηγέ! :)

Μέσα σε αυτό το 50-60% φαντάζομαι είναι και το Wrath of the Demon...

Και εγώ ερωτώ:

"Ποιό παιχνίδι έχει ανώτερο gameplay, το SOTB ή το WOTD;;;;;"

Παιχνίδι με παιχνίδι έχει τεράστια διαφορά και δεν μπορούμε να τα βάζουμε όλα, μέσα σε ένα ποσοστό...
 
Γειά σου αγαπητέ Dino !! (να σου πω και εγώ με την σειρά μου μπράβο για το ωραίο thread :D )

DINO είπε:
Μέσα σε αυτό το 50-60% φαντάζομαι είναι και το Wrath of the Demon...
Nαί, είναι.

DINO είπε:
Και εγώ ερωτώ:

"Ποιό παιχνίδι έχει ανώτερο gameplay, το SOTB ή το WOTD;;;;;"
Μιλάμε για το SotB του '89 και το WotD του '91. Απολυτα λογικό ένα παιχνίδι του οποίου το gameplay και γενικά η όλη φιλοσοφία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία του Beast, να παρουσιάζει βελτιώσεις ώστε να μην αποτελεί απλώς "έναν ακόμα κλώνο"...

Με την ίδια ευκολία όμως που κάποιος χαρακτήρισε "υπερεκτιμημένο" το Beast, μπορεί να κάνει το ίδιο και με το WotD.

DINO είπε:
Παιχνίδι με παιχνίδι έχει τεράστια διαφορά
Συμφωνώ πως τα παιχνίδια έχουν διαφορές (το αν είναι τεράστιες εξαρτάται απο το τι παιχνίδια είναι), αλλά δεν ήμουν εγώ αυτός που επιχείρησε να υποβαθμίσει το Beast με την δικαιολογία ότι υπάγεται στην "απεχθή" κατηγορία των games στα οποία εμφανίζονται sprites στην οθόνη τα οποία είτε σε σκοτώνουν, είτε όχι !!

DINO είπε:
και δεν μπορούμε να τα βάζουμε όλα, μέσα σε ένα ποσοστό...
Δεν μπορούμε;

Μα... μα... αφού πρόκειται για παιχνίδια τα οποία "εμφανίζουν στην οθόνη μου διάφορα sprites" !! :(

Και όχι μόνο αυτό, αλλά με την αναίδεια που τα διακρίνει, προχωράνε και "είτε με σκοτώνουν, είτε όχι" !! (δεν φταίω εγώ βρε Dino. Προσπάθησα να τους μιλήσω, να τα πάρω με το καλό, να τα φέρω στο φιλότιμο... μέχρι και γλυκό νεραντζάκι τα κέρασα, αλλά εκείνα το βιολί τους !! :D :D :D )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΧΑΧΑΧΑ!!! Απολαυστικός billy, Ladies and Gentlemen!!! :D

Συνεχίζω με το σχόλιο για το SOTB2 από το άρθρο του RG:

"Το θέμα που μπορούσα να αντιληφθώ, όσον αφορά το SOTB και συγκεκριμένα το sequel, είναι οτι όλοι ήξεραν οτι ήταν μάπα, αλλά δεν τολμούσαν να το πουν.


Θυμάμαι πως όλοι λέγαμε τι ωραία που ήταν τα γραφικά και τα cutscenes και θαυμάζαμε τι μπορούσαν να κάνουν οι υπολογιστές της εποχής, αλλά όταν η συζήτηση έφτανε στο θέμα gameplay, κανείς δεν είχε να πει κάτι.



Το
2ο μέρος ήταν το χειρότερο από τα τρία, καθώς το πρώτο και το τρίτο, είχαν κάτι σχετικά διασκεδαστικό.

 


Τα
Shadow Of The Beast, θα πρέπει να μείνουν στην ιστορία σαν τα παιχνίδια που όλοι ήθελαν να μιλάνε γι'αυτά, αλλά κανένας δεν ήθελε να τα παίξει!"
 
DINO είπε:
ΧΑΧΑΧΑ!!! Απολαυστικός billy, Ladies and Gentlemen!!! :D
Συνεχίζω με το σχόλιο για το SOTB2 από το άρθρο του RG:

"Το θέμα που μπορούσα να αντιληφθώ, όσον αφορά το SOTB και συγκεκριμένα το sequel, είναι οτι όλοι ήξεραν οτι ήταν μάπα, αλλά δεν τολμούσαν να το πουν.


Θυμάμαι πως όλοι λέγαμε τι ωραία που ήταν τα γραφικά και τα cutscenes και θαυμάζαμε τι μπορούσαν να κάνουν οι υπολογιστές της εποχής, αλλά όταν η συζήτηση έφτανε στο θέμα gameplay, κανείς δεν είχε να πει κάτι.



Το
2ο μέρος ήταν το χειρότερο από τα τρία, καθώς το πρώτο και το τρίτο, είχαν κάτι σχετικά διασκεδαστικό.

 


Τα
Shadow Of The Beast, θα πρέπει να μείνουν στην ιστορία σαν τα παιχνίδια που όλοι ήθελαν να μιλάνε γι'αυτά, αλλά κανένας δεν ήθελε να τα παίξει!"
Αυτα ειναι λογια ανθρωπου κομπλεξικου και ανθρωπου που η gaming ικανοτητα του ειναι σε νηπιακη μορφη.Το shadow of the beast ειναι παιχνιδαρα εχει ολο το πακετο αλλα ειναι πολυ δυσκολο.ε και;τι πρεπει να κανουμε δηλαδη να το απαξιωσει καποιος επειδη ειναι δυσκολο;Το τερματιζω με κλειστα ματια και ειναι φανταστικο παιχνι.Οποιος δεν μπορει να το παιξει ας παιξει το barbie fashion show να μην δυσκολευετε βρε αδερφε.
 
Παιδιά εγώ πάντως εξακολουθώ να θεωρώ την συζήτηση για το Shadow of the Beast off topic. :) Εγώ έχω ξαναπεί ότι μου άρεσε πολύ γιατί ήταν από τα πρώτα μου παιχνίδια Amiga, το είχα παίξει ατέλειωτες ώρες, δεν το είχα τερματίσει αλλά το είχα φτάσει πολύ μακρυά χωρίς άπειρες ζωές και το έβρισκα ωραίο γιατί προφανώς τότε δεν υπήρχε Internet ώστε να μου πει κανείς το αντίθετο. Όμως υποτίθεται ότι μιλάμε για overrated games, τίτλους που άρεσαν στην συντριπτική πλειοψηφία των παικτών και δεν μπορείτε να καταλάβετε γιατί. Το Shadow of the Beast πως ανήκει σε αυτή την κατηγορία; Αφού οι περισσότεροι που γνωρίζω το θεωρούν μάπα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
metalcandyman είπε:
Αυτα ειναι λογια ανθρωπου κομπλεξικου και ανθρωπου που η gaming ικανοτητα του ειναι σε νηπιακη μορφη.Το shadow of the beast ειναι παιχνιδαρα εχει ολο το πακετο αλλα ειναι πολυ δυσκολο.ε και;τι πρεπει να κανουμε δηλαδη να το απαξιωσει καποιος επειδη ειναι δυσκολο;Το τερματιζω με κλειστα ματια και ειναι φανταστικο παιχνι.Οποιος δεν μπορει να το παιξει ας παιξει το barbie fashion show να μην δυσκολευετε βρε αδερφε.
Βασικά το άρθρο έχει σκοπό να ενοχλήσει και λίγο, αλλά χωρίς να παίρνει τον εαυτό του στα πολύ σοβαρά.

Ο συντάκτης θεωρώ οτι όλα αυτά τα παιχνίδια που αναφέρει, τα έχει λιώσει μικρός... :)

Αυτό φυσικά δεν αναιρεί το γεγονός οτι στη δική μου συνείδηση, το Beast είναι υπερεκτιμημένο.

Επίσης αν αναφέρω και ποιά άλλα παιχνίδια είναι στη λίστα, θα φύγουμε όλοι τρέχοντας!

Ναι φίλε metalcandyman... Το Pac-Man είναι μέσα! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
DINO είπε:
Συνεχίζω με το σχόλιο για το SOTB2 από το άρθρο του RG:

"Το θέμα που μπορούσα να αντιληφθώ, όσον αφορά το SOTB και συγκεκριμένα το sequel, είναι οτι όλοι ήξεραν οτι ήταν μάπα, αλλά δεν τολμούσαν να το πουν.


Θυμάμαι πως όλοι λέγαμε τι ωραία που ήταν τα γραφικά και τα cutscenes και θαυμάζαμε τι μπορούσαν να κάνουν οι υπολογιστές της εποχής, αλλά όταν η συζήτηση έφτανε στο θέμα gameplay, κανείς δεν είχε να πει κάτι.



Το
2ο μέρος ήταν το χειρότερο από τα τρία, καθώς το πρώτο και το τρίτο, είχαν κάτι σχετικά διασκεδαστικό.

 


Τα
Shadow Of The Beast, θα πρέπει να μείνουν στην ιστορία σαν τα παιχνίδια που όλοι ήθελαν να μιλάνε γι'αυτά, αλλά κανένας δεν ήθελε να τα παίξει!"
Μουαχαχα !! Kαλά, ο τύπος που τα γράφει αυτά, έχω την εντύπωση πως κάνει και λίγο χαβαλέ... :D

Πιστεύω πως όσον αφορά το gameplay, το Beast δεν πρσπάθησε ποτέ να πλασάρει τον εαυτό του ως κάτι το "πρωτοποριακό" ώστε να ξεχωρίσει ειδικά σε αυτόν τον τομέα.

Είναι ένα (δύσκολο) action/arcade παιχνίδι, το οποίο περιλαμβάνει τυπικά arcade/adventure στοιχεία (βρίσκεις κλειδιά, τηλεμεταφορείς, φίλτρα, οπλισμό για να μεγαλώσεις τις δυνάμεις σου, κλπ) και αντιμετωπίζεις διαφόρων ειδών δυσκολίες και εχθρούς, μέχρι να φτάσεις στο τέλος.

Επειδή όμως τα πάντα ήταν υπέροχα παρουσιασμένα (εξαιρετικά χρώματα/γραφικά/κίνηση/ήχος), και γενικά είχε "όλο το πακέτο" που λένε, έγινε επιτυχία - αν και βασισμένο σε ιδέες συνηθισμένες, και "δοκιμασμένες" (αυτό φυσικά δεν είναι απαραίτητα κάτι το μεμπτό, αφού πολλά καλά παιχνίδια έχουν ακολουθήσει παρόμοια "συνταγή").

Το να πεί κάποιος πως το Beast δεν προσφέρει κάτι καινούριο απο πλευράς gameplay, το καταλαβαίνω. Αλλά να φτάνουμε στο άλλο άκρο μέσα απο "οπαδική" νοοτροπία, λέγοντας πως είναι "demo" ή ότι "δεν έχει gameplay", πάει πολύ, νομίζω. ;)

---EDIT---

DINO είπε:
Βασικά το άρθρο έχει σκοπό να ενοχλήσει και λίγο, αλλά χωρίς να παίρνει τον εαυτό του στα πολύ σοβαρά.
Mε πρόλαβε ο Dino. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
DINO είπε:
Επίσης αν αναφέρω και ποιά άλλα παιχνίδια είναι στη λίστα, θα φύγουμε όλοι τρέχοντας!

Ναι φίλε metalcandyman... Το Pac-Man είναι μέσα! :D
:sealed: :sealed: :sealed: :sealed: Ιεροσυλεεεεεε!!!Δεν λεγονται αυτα για το κορυφαιο και πιο δυσκολο videogame ολων των εποχων.
 
Θα συμφωνήσω για το Mario 64 που αναφέρει ο Getta Robo (και το γράψαμε και κάπου αλλού πρόσφατα). Παιχνίδι που δεν έχει καμία σχέση με ότι Mario είχα παίξει έως τότε και μέχρι να συνηθίσω (που δεν έγινε ποτέ τελικά) τους χειρισμούς του είχα φθάσει σε σημείο να ρίξω μια στο χειριστήριο κι όποιον πάρει ο Χάρος.

Τα Street Fighter μετά το SSFII New Challengers δηλαδή Alpha, Alpha 2 κτλ κτλ. Δεν είχαν μεγάλες βελτιώσεις πέραν τα γραφικά αν και ίσως φταίει και το είδος του παιχνιδιού. Επίσης τα Mortal Kombat από το Trilogy και έπειτα.
 
Aς κάνω copy-paste από posts που έκανα σε άλλο thread ( http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?22683-A%ED%EF%DF%EE%F4%E5-%F4%E7%ED-%EA%E1%F1%E4%E9%DC-%F3%E1%F2-%F3%F4%EF%ED-%F0%E1%F0%E1-gamer-Metalcandyman-%F4%DD%EA%ED%E1-%EC%EF%F5/page5 ):

- Ορισμένα παιχνίδια της Sega που από πολλούς θεωρούνται "κλασσικά" όπως το Altered Beast και το Vectorman δεν τα λες και τόσο κλασσικά όταν το gameplay τους είναι τελείως μέτριο. Απλά πούλησαν λόγω γραφικών κι ατμόσφαιρας.

- To Alundra είναι για μένα το πιο υπερτιμημένο retro game που έχει βγει κι οι μόνοι που το αποθεώνουν είναι άτομα που δεν έχουν ποτέ Zelda αλλά παρόλα αυτά τους αρέσει να διατυμπανίζουν ότι το Aludra είναι καλύτερο από το Zelda. Kαλύτερο από τα πρώτα δύο Zelda ίσως. Καλύτερο από μετέπειτα Zelda games από A Link to the Past κι ύστερα; Oύτε γι' αστείο.

- Το Crash Team Racing είναι το δεύτερο πιο υποτιμημένο retro game για μένα. Αν και το απολάμβανε απίστευτα όταν ήμουν μαθητής τώρα το βρίσκω βαρετό. Αντιθέτως το Mario Kart 64 δεν το βαριέμαι ποτέ. Οπότε το να θεωρούν ορισμένοι το CTR καλύτερο από το MK64 είναι τελείως αστείο.

- To Rayman είναι το πιο υπερτιμημένο platform game που έχω παίξει. Πέρα από τα ωραία γραφικά του, το gameplay του ήταν παντελώς αδιάφορο.
 
Μονο εγω θεωρω παιχνιδαρες το 90% οσων εχουν αναφερθει στο παρον θρεντ? :P
 
Yπερτιμημένο ή όχι, ποτέ δεν με είχε εντυπωσιάσει το Final Fantasy 7 ακόμα κι όταν είχε πρωτοβγεί και δεν είχα παίξει κανένα άλλο jrpg πριν απ' αυτό. Γραφικά, ήχος, ιστορία κι ατμόσφαιρα ήταν υπέροχα...αλλά η μάχες; Bαρετέεεεεεεεεεεεεεεες! Γι' αυτό και το παράτησα σύντομα. Το Grandia 1 ήταν που μ' έκανε να εκτιμήσω τα jrpg κι αποτελεί μέχρι και σήμερα το αγαπημένο μου jrpg.
 
Πίσω
Μπλουζα