Γεια σας και από εμένα. Έκανα εγγραφή στο φόρουμ για να πω την ιδέα μου.
Εγώ θα κάνω μια πρόταση στον Ευάγγελο από την Drawlab Entertainment ή όποιος άλλος διαβάσει το νήμα.
Για το ίδιο ακριβός παιχνίδι είναι δύσκολο αλλά και χαζό να πληρώσει κάποιος για τα δικαιώματα μιας και μπορεί να φτιαχτεί ένα παρόμοιο αλλά και πιο εμπλουτισμένο παιχνίδι. Άλλωστε πρέπει να εξελισσόμαστε και όχι να μένουμε στάσιμοι.
Αν έχω να διαλέξω ανάμεσα στην πολιορκία και στο π.χ. Αρχαία Τροία με περισσότερες φιγούρες, καταπέλτες, βολίδες και τούβλα στην ίδια τιμή (το κόστος των δικαιωμάτων θα περάσει στην τελική τιμή), προσωπικά θα διαλέξω το δεύτερο.
Προτείνω λοιπόν 3 απλά βήματα.
1ο: Δημιουργία μακέτας και πλήρη πρόταση παιχνιδιού από κάποια ενδιαφερόμενη εταιρία. Αυτό θα μας οδηγήσει στον υπολογισμό του τελικού κόστους.
Όχι γενικά και αόριστα αλλά συγκεκριμένα πράγματα.
Πχ Για αυτό το παιχνίδι χρειάζονται το ελάχιστο 1.000 τεμ και κοστίζουν 10 ?. Το κέρδος της εταιρίας είναι 5 ? και τελική τιμή στο ράφι μαζί με το κέρδος του τελικού εμπόρου θα είναι στα 20 ?.
2ο: Αφού έχουμε την πρόταση μπαίνουμε στο στάδιο της εκδήλωσης ενδιαφέροντος. θα υπάρχει κάπου μια φόρμα όπου όποιος επιθυμεί να το αγοράσει να το δηλώνει με στοιχεία επικοινωνίας. Να υπάρχει ένας προκαθορισμένος αριθμός ανθρώπων πχ 500 άτομα, με τον οποίο η εταιρία θεωρεί ότι είναι αρκετός για να προχωρήσει η όλη διαδικασία. Αυτό το στάδιο μπορεί να πάρει καιρό μιας και δύσκολα θα ενημερωθούν ταυτόχρονα όλοι οι ενδιαφερόμενοι.
3ο: Προπληρωμή ως ένδειξη σοβαρού ενδιαφέροντος. Θα πρέπει να καταβάλουμε μέρος της τελικής αξίας του παιχνιδιού πχ 5 ?. Το κέρδος μου ως αγοραστής με προαναγγελία θα είναι μια καλύτερη τιμή αγοράς πχ τα 15 ? γλυτώνοντας το κέρδος του τελικού εμπόρου. Φυσικά να υπάρχει δέσμευση επιστροφής τον χρημάτων σε περίπτωση που το πραγματικό ενδιαφέρον αποδειχθεί μικρότερο από το αρχικό.
Έτσι λοιπόν από σήμερα κιόλας, μπορεί κάποιος να ξεκινήσει την δημιουργία ενός κλώνου ο οποίος πιστεύω θα αποδειχθεί ανώτερος μιας και η τεχνολογία έχει προχωρήσει αλλά και οι ιδέες έχουν εμπλουτιστεί.
Με αυτόν τον τρόπο ο κατασκευαστής θα έχει μια σχετικά ασφαλή επένδυση η οποία αν πετύχει θα του προσφέρει ακόμα περισσότερα.
Εγώ θα κάνω μια πρόταση στον Ευάγγελο από την Drawlab Entertainment ή όποιος άλλος διαβάσει το νήμα.
Για το ίδιο ακριβός παιχνίδι είναι δύσκολο αλλά και χαζό να πληρώσει κάποιος για τα δικαιώματα μιας και μπορεί να φτιαχτεί ένα παρόμοιο αλλά και πιο εμπλουτισμένο παιχνίδι. Άλλωστε πρέπει να εξελισσόμαστε και όχι να μένουμε στάσιμοι.
Αν έχω να διαλέξω ανάμεσα στην πολιορκία και στο π.χ. Αρχαία Τροία με περισσότερες φιγούρες, καταπέλτες, βολίδες και τούβλα στην ίδια τιμή (το κόστος των δικαιωμάτων θα περάσει στην τελική τιμή), προσωπικά θα διαλέξω το δεύτερο.
Προτείνω λοιπόν 3 απλά βήματα.
1ο: Δημιουργία μακέτας και πλήρη πρόταση παιχνιδιού από κάποια ενδιαφερόμενη εταιρία. Αυτό θα μας οδηγήσει στον υπολογισμό του τελικού κόστους.
Όχι γενικά και αόριστα αλλά συγκεκριμένα πράγματα.
Πχ Για αυτό το παιχνίδι χρειάζονται το ελάχιστο 1.000 τεμ και κοστίζουν 10 ?. Το κέρδος της εταιρίας είναι 5 ? και τελική τιμή στο ράφι μαζί με το κέρδος του τελικού εμπόρου θα είναι στα 20 ?.
2ο: Αφού έχουμε την πρόταση μπαίνουμε στο στάδιο της εκδήλωσης ενδιαφέροντος. θα υπάρχει κάπου μια φόρμα όπου όποιος επιθυμεί να το αγοράσει να το δηλώνει με στοιχεία επικοινωνίας. Να υπάρχει ένας προκαθορισμένος αριθμός ανθρώπων πχ 500 άτομα, με τον οποίο η εταιρία θεωρεί ότι είναι αρκετός για να προχωρήσει η όλη διαδικασία. Αυτό το στάδιο μπορεί να πάρει καιρό μιας και δύσκολα θα ενημερωθούν ταυτόχρονα όλοι οι ενδιαφερόμενοι.
3ο: Προπληρωμή ως ένδειξη σοβαρού ενδιαφέροντος. Θα πρέπει να καταβάλουμε μέρος της τελικής αξίας του παιχνιδιού πχ 5 ?. Το κέρδος μου ως αγοραστής με προαναγγελία θα είναι μια καλύτερη τιμή αγοράς πχ τα 15 ? γλυτώνοντας το κέρδος του τελικού εμπόρου. Φυσικά να υπάρχει δέσμευση επιστροφής τον χρημάτων σε περίπτωση που το πραγματικό ενδιαφέρον αποδειχθεί μικρότερο από το αρχικό.
Έτσι λοιπόν από σήμερα κιόλας, μπορεί κάποιος να ξεκινήσει την δημιουργία ενός κλώνου ο οποίος πιστεύω θα αποδειχθεί ανώτερος μιας και η τεχνολογία έχει προχωρήσει αλλά και οι ιδέες έχουν εμπλουτιστεί.
Με αυτόν τον τρόπο ο κατασκευαστής θα έχει μια σχετικά ασφαλή επένδυση η οποία αν πετύχει θα του προσφέρει ακόμα περισσότερα.