Imgema
Alien RetroDatabase
- Joined
- 4 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 5.377
- Αντιδράσεις
- 1.423
Να χωθώ κι εγώ στην συζήτηση και να περιπλέξω λίγο τα πράγματα αν επιτρέπεται. Μην πας σε TFT/LCD οθόνη. Εκτός και αν πάρεις καμία ακριβή με το πιο μικρό response time και πραγματικά 120hz (όχι αυτά που λένε 400hz motion plus και βλακείες) ώστε να μπορεί να υποστηρίζει κάποιες καινούριες λειτουργίες που βλέπω τελευταία οι οποίες βελτιώνουν πολύ την θολούρα στην κίνηση της οθόνης.
Αν βάλεις μία LCD και μία CRT (της πλάκας ακόμα) δίπλα δίπλα και βάλεις ένα 2D platform παιχνίδι απλά θα εντυπωσιαστείς με το πόσο καλύτερα δείχνει η CRT, ο περισσότερος κόσμος απλά δεν θυμάται γιατί τις έχει ξεφορτωθεί. Ακόμα και σε μοντέρνα παιχνίδια 2D (Rayman, Muramasa κλπ ακόμα και Sonic Generations) η διαφορά στην ομαλότητα κίνησης και στην θολούρα (η οποία είναι ανύπαρκτη στις CRT) είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι μπορείς να φανταστείς, τόσο που αν τελικά πας σε LCD και τύχει να σου δείξει κάποιος την διαφορά, θα ξενερώσεις (το έχω κάνει ήδη σε 2-3 άτομα ).
Αφού λοιπόν πας σε Retro παιχνίδια που τα περισσότερα έχουν 2D scrolling, η CRT είναι μονόδρομος, εκτός και αν ασχοληθείς αρκετά και να ψάξεις, ώστε να έχεις παρόμοια αποτελέσματα και σε LCD (παρόμοια, όχι ίδια).
Αν βάλεις μία LCD και μία CRT (της πλάκας ακόμα) δίπλα δίπλα και βάλεις ένα 2D platform παιχνίδι απλά θα εντυπωσιαστείς με το πόσο καλύτερα δείχνει η CRT, ο περισσότερος κόσμος απλά δεν θυμάται γιατί τις έχει ξεφορτωθεί. Ακόμα και σε μοντέρνα παιχνίδια 2D (Rayman, Muramasa κλπ ακόμα και Sonic Generations) η διαφορά στην ομαλότητα κίνησης και στην θολούρα (η οποία είναι ανύπαρκτη στις CRT) είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι μπορείς να φανταστείς, τόσο που αν τελικά πας σε LCD και τύχει να σου δείξει κάποιος την διαφορά, θα ξενερώσεις (το έχω κάνει ήδη σε 2-3 άτομα ).
Αφού λοιπόν πας σε Retro παιχνίδια που τα περισσότερα έχουν 2D scrolling, η CRT είναι μονόδρομος, εκτός και αν ασχοληθείς αρκετά και να ψάξεις, ώστε να έχεις παρόμοια αποτελέσματα και σε LCD (παρόμοια, όχι ίδια).
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: