@Turican
Όταν κάποιος φτιάχνει ένα chipset που έχει όπως λες στόχο τα παιχνίδια, βάζει ότι πιο προηγημένο υπάρχε τότε για OS με Multitasking, genlock, 2 θύρες επεκτάσεων για κάρτες, κάνει autoconfig σκληρούς δίσκους εσένα σου κάνει για υπολογιστής προσανατολισμένος στα παιχνίδια μόνο; Ο Miner είχε πει ότι το chipset ήταν το τυράκι στη φάκα για να αγοράσουν την εταιρία AMIGA οι μεγάλες εταιρίες (Atari). Στο μυαλό του είχε έναν υπολογιστή με ότι πιο προηγημένα χαρακτηριστικά μπορούσαν να του βάλουν εκείνη την εποχή. Το αν κατέληξε να είναι παιχνιδομηχανή αυτό ΔΕΝ έχει σχέση με τον σχεδιασμό, πόσο μάλλον με το OS, αλλά με το marketing των πιο αποτυχημένων managers στη ιστορία του ΙΤ.
Να σου θυμίσω επίσης ότι αφού βγάλανε το κουτσουρεμένο ST μετά βγάλανε τον STE που είχε blitter!!!!! και αργότερα τον falcon με DSP!!!!!. Φοβερά μηχανήματα (ειλικρινά το λέω) αλλά έτσι όπως τα λες θα έπρεπε να είναι παιχνιδομηχανές.
Τέλος για το GEM. Σου φαίνεται "χοντροκομμένο" το γραφικό του user interface ενός λειτουργικού και βγάζεις το λειτουργικό χειρότερο από ένα άλλο; Άλλωστε το intuition είχε handlers παντού και υπήρχαν αρκετά προγράμματα που έβαζαν skins στο workbench, ναι όπως σήμερα στα windows!
Έχεις δίκιο ότι έχανε μνήμη όταν φόρτωνε το workbench από τη δισκέτα (το exec ήταν στην rom 512k) αλλά αυτό δε γίνεται ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ OS? Το να φορτώνεις το λειτουργικό από τη ROM είναι ΚΑΚΟ. Δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτα, να προσθέσεις δυνατότητες. Σε κάθε αλλαγή του workbench θα έπρεπε να το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία και να σου αλλάζουν ROM!!!
Μόνο οι απαραίτητες βιβλιοθήκες για να ξεκινήσει το σύστημα (κάτι σαν το σημερινό BIOS) ήταν στη ROM. Οι σχεδιαστές του ST δεν είχαν στο μυαλό τους την ευελιξία και την επεκτασιμότητα όταν σχεδίαζαν το OS.
Όταν κάποιος φτιάχνει ένα chipset που έχει όπως λες στόχο τα παιχνίδια, βάζει ότι πιο προηγημένο υπάρχε τότε για OS με Multitasking, genlock, 2 θύρες επεκτάσεων για κάρτες, κάνει autoconfig σκληρούς δίσκους εσένα σου κάνει για υπολογιστής προσανατολισμένος στα παιχνίδια μόνο; Ο Miner είχε πει ότι το chipset ήταν το τυράκι στη φάκα για να αγοράσουν την εταιρία AMIGA οι μεγάλες εταιρίες (Atari). Στο μυαλό του είχε έναν υπολογιστή με ότι πιο προηγημένα χαρακτηριστικά μπορούσαν να του βάλουν εκείνη την εποχή. Το αν κατέληξε να είναι παιχνιδομηχανή αυτό ΔΕΝ έχει σχέση με τον σχεδιασμό, πόσο μάλλον με το OS, αλλά με το marketing των πιο αποτυχημένων managers στη ιστορία του ΙΤ.
Να σου θυμίσω επίσης ότι αφού βγάλανε το κουτσουρεμένο ST μετά βγάλανε τον STE που είχε blitter!!!!! και αργότερα τον falcon με DSP!!!!!. Φοβερά μηχανήματα (ειλικρινά το λέω) αλλά έτσι όπως τα λες θα έπρεπε να είναι παιχνιδομηχανές.
Τέλος για το GEM. Σου φαίνεται "χοντροκομμένο" το γραφικό του user interface ενός λειτουργικού και βγάζεις το λειτουργικό χειρότερο από ένα άλλο; Άλλωστε το intuition είχε handlers παντού και υπήρχαν αρκετά προγράμματα που έβαζαν skins στο workbench, ναι όπως σήμερα στα windows!
Έχεις δίκιο ότι έχανε μνήμη όταν φόρτωνε το workbench από τη δισκέτα (το exec ήταν στην rom 512k) αλλά αυτό δε γίνεται ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ OS? Το να φορτώνεις το λειτουργικό από τη ROM είναι ΚΑΚΟ. Δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτα, να προσθέσεις δυνατότητες. Σε κάθε αλλαγή του workbench θα έπρεπε να το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία και να σου αλλάζουν ROM!!!
Μόνο οι απαραίτητες βιβλιοθήκες για να ξεκινήσει το σύστημα (κάτι σαν το σημερινό BIOS) ήταν στη ROM. Οι σχεδιαστές του ST δεν είχαν στο μυαλό τους την ευελιξία και την επεκτασιμότητα όταν σχεδίαζαν το OS.