Λεωφορεία από 80s!!!!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας pooky(1)
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Προσωπικά από την πρώτη στιγμή που είδα την φωτογραφία, ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ έγραφε στην μετώπη.
Τι να σου πω... Ίσως επειδή το είδα μέσω κινητού; Δεν έχω και τεχνικές γνώσεις επί του θέματος.

Υ.Γ. Τώρα είδα ότι αναφέρεις στην μετώπη. Εννοείς στη μετώπη των λεωφορείων; Εγώ το διάβασα στο κείμενο του μηνύματός σου. Εκεί όπου γράφει: δόθηκαν στον Δήμο Μεταμορφώσεως.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τι να σου πω... Ίσως επειδή το είδα μέσω κινητού; Δεν έχω και τεχνικές γνώσεις επί του θέματος.

Υ.Γ. Τώρα είδα ότι αναφέρεις στην μετώπη. Εννοείς στη μετώπη των λεωφορείων; Εγώ το διάβασα στο κείμενο του μηνύματός σου. Εκεί όπου γράφει: δόθηκαν στον Δήμο Μεταμορφώσεως.
Επειδή γίνεται αντιγραφή - επικόλληση , το πιθανότερο είναι να διάβασες λάθος.
 
Ένας εξαιρετικά σπάνιος συνδυασμός οχήματος και γραμμής. Η γραμμή 213, αν δεν κάνω λάθος, αντικατέστησε τη γραμμή 95, τον Μάρτιο του 1981. Μέχρι και τον Μάρτιο του 1985 (ίσως και λίγο αργότερα) εξυπηρετείτο από "μισθωμένα οχήματα" του πρώην
ΕΚΤΕΛ, κυρίως Volvo. Εν συνεχεία, για λιγότερο από δυόμισι χρόνια, την ανέλαβαν τα νέα οχήματα της ΕΑΣ. Η γραμμή καταργήθηκε αρχές του 1988, νομίζω, για να αντικατασταθεί από τις διακεντρικές 622/815. Εδώ λοιπόν βλέπουμε ένα Magirus Deutz της ΕΑΣ, στη συγκεκριμένη γραμμή, δίπλα από ένα τρόλεϊ επί της Βασιλίσσης Σοφίας. Έτος 1986.
FB_IMG_1726341088016.jpg
 
Νοσταλγική βόλτα στο παρελθόν με M.B 0302 της Βιαμάξ (Λεωφορείο ΚΤΕΛ)


Μουσείο Λεωφορείων στο ΚΤΕΛ Μακεδονίας: Mercedes Βιαμάξ 1962

 
Τελευταία επεξεργασία:
Ὑπῆρχαν κι αὐτὲς οἱ ἐποχὲς ποὺ ἡ γραμμή #608 #Ἀθήνα - #Γαλάτσι ἐξυπηρετεῖτο ἀποκλειστικὰ ἀπὸ ἀρθρωτὰ λεωφορεῖα #Volvo. Ἦταν θαυμάσιες οἱ ἐναλλαγὲς μεταξὺ τῶν #Β10Μ #Δεινόσαυρος μὲ τά #B7LA #Ἀθηνᾶ. Ἐδῶ διακρίνεται ἡ #182.
1732472405112.png
 
Ἡ συνοδευτικὴ λεζάντα αὐτῆς τῆς φωτογραφίας δείχνει τὸν συνωστισμὸ στὴν ἀφετηρία τῆς ὁδοῦ Φιλελλήνων, λίγο καιρὸ μετὰ τὴν ἀπόδοση τῆς γραμμῆς «040 Πειραιᾶς – Σύνταγμα» ἀπὸ τὸ κλιμάκιο λεωφορείων τοῦ #ΗΣΑΠ στήν #ΕΘΕΛ, το 1999.
Μπορεῖ νὰ μὴν διακρίνεται ὁλόκληρος, ἀλλὰ εἶναι ὁ #Δεινόσαυρος #Volvo #B10M #Σαρακάκης μὲ ἀριθμὸ ἀνεμοθώρακα #15 ἀπὸ τὸ Α/Σ της Πέτρου Ράλλη.
1732472550600.png
 
Ὅσο περνοῦν τὰ χρόνια, τόσο ξεθωριάζει ἡ εἰκόνα τῶν ἱστορικῶν πορτοκαλὶ τρόλλεϋ #Ziu ποὺ κατασκευάστηκαν στὴν πάλαι ποτὲ Σοβιετικὴ Ἕνωση. Ἐδῶ φωτογραφία ἀπὸ τὴν πλατεῖα Συντάγματος στὰ τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ '90, στὸ πλαίσιο ρεπορτὰζ δρόμου γιὰ τὴν ἐφημερίδα «Ἀθηναϊκή».
1732472767173.png
 
Τὸ μέλος τῆς ὁμάδας «Παλιὰ Ἑλληνικὰ Λεωφορεῖα Λευτέρης Κουλούρης, μὲ τὴν ἀρωγὴ καὶ τὴ στήριξη ὅλων μας, ἔχει καταφέρει νὰ σώσει τρία ἱστορικὰ ὀχήματα ποὺ κυκλοφόρησαν στὴ Θεσσαλονίκη καὶ τὴν Πάτρα.
Ἕνα ἀπ’ αὐτά, τὸ ἱστορικὸ 103 τοῦ #ΟΑΣΘ (#Volvo #B10M #Σαρακάκης) ἔχει ἐπισκευασθεῖ μὲ μεγάλη φροντίδα. Ἀποτελεῖ ἴσως τὸ μοναδικὸ ἀστικὸ λεωφορεῖο μουσειακοῦ ἐνδιαφέροντος ποὺ κυκλοφόρησε στὴ συμπρωτεύουσα καὶ ἔχει ἀποκατασταθεῖ στὰ ἐργοστασιακὰ πρότυπα τοῦ Ὁμίλου Σαρακάκη.
Ἕπονται ἐργασίες καὶ στὰ ἀρθρωτὰ ὀχήματα.

1733576576256.png
 
Ὅσο περνοῦν τὰ χρόνια, τόσο ξεθωριάζει ἡ εἰκόνα τῶν ἱστορικῶν πορτοκαλὶ τρόλλεϋ #Ziu ποὺ κατασκευάστηκαν στὴν πάλαι ποτὲ Σοβιετικὴ Ἕνωση. Ἐδῶ φωτογραφία ἀπὸ τὴν πλατεῖα Συντάγματος στὰ τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ '90, στὸ πλαίσιο ρεπορτὰζ δρόμου γιὰ τὴν ἐφημερίδα «Ἀθηναϊκή».
Προβολή συνημμένου 288373
Χμμ…δεν είναι στο Σύνταγμα. Ακαδημίας είναι, πίσω φαίνεται το κτήριο της Νομικής και το πάρκο του πνευματικού κέντρου του δήμου Αθηναίων. Μπορεί και mid 90s
 
Πίσω
Μπλουζα