Μάνα Είναι Μόνο Μία (MEGA)

Αν δεν κανω λαθος μαλιστα ηταν ο μονος πρωταγωνιστικος της ρολος απο τους ελαχιστους που ειχε στην τηλεοραση, καλως η κακως
 
συμφωνω και με τους 2 προλαλησαντες

η σειρα ηταν φτιαγμενη για να πρωταγωνιστησει η μαιρη χρονοπουλου,εκεινη την εποχη μην ξεχναμε αλλοστε ουδεις εκ των πρωτωγωνιστων ηταν γνωστος

ενω εκεινη σταρ του παλιου ελληνικου κινηματογραφου,σαφως και αν απουσιαζε αυτη ,το σηριαλ θα πηγαινε ακλαφτο
 
Δεν έχω δει ποτέ κανένα επεισόδιο σε επανάληψη! Προφανώς το βάζει πρωινές ώρες που εργάζομαι. Διαβάζοντας τις προηγούμενες σελίδες, παρατήρησα ότι το Μέγκα, κλασικά, κόβει και ράβει επεισόδια, κάτι που παρατήρησα και στις επαναλήψεις του Ρετιρέ. Δεν υπάρχει κανένας σεβασμός, ούτε στους συντελεστές της σειράς, ούτε στους τηλεθεατές.
 
Χθες προβλήθηκαν τα 2 τελευταία επεισόδια της σειράς και περιέργως έδειξαν ολόκληρους τους τίτλους τέλους από το τελευταίο επεισόδιο. Αν και νομίζω ότι έκοψαν το σημείο που έγραφε το "MEGA CHANNEL Copyright 1993-94" μετά το "Παραγωγή STUDIO ATA", και μετά συνέχισε με τη Χρονοπούλου να αποχαιρετά το κοινό με το υπόλοιπο κάστ. Άν κάποιος έχει τους πρωτότυπους τίτλους τέλους του επεισοδίου αυτού, ποιον συντελεστή παρουσίαζαν στο κομμένο σημείο;

FORD231 είπε:
Μπορείς να ξαναανεβάσεις το βίντεο; Επίσης, έχει ολόκληρους τους τίτλους έναρξης της 2ης σεζόν με την κάρτα "Το MEGA CHANNEL παρουσιάζει...";
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δυστυχώς αυτή την σειρά δεν την συμπάθησα ποτέ μου...ο λόγος?αντικατέστησε τους λατρεμένους "Απαράδεκτους" που σταμάτησαν τόσο ξαφνικά.Γενικά η μετα-Απαράδεκτων εποχή στις κωμικές σειρές εκείνης της περιόδου (1993-1994) μου δημιουργεί μια παράξενη μελαγχολία (εξαιτίας ότι δύκολα κάποια κωμική σειρά θα εφτανε το επίπεδο των "Απαράδεκτων" μετά το τέλος τους ).Πάντως απ' τις σημερινές κωμικές σειρές σίγουρα πολύ πιο ποιοτική
 
Μπορεί να είναι λίγο άκυρο άλλα μπορεί να μου πει κάποιος ποτέ παίζει στην τηλεόραση το επισοδειο 48 ή που μπορώ να το βρω διότιΈχω ψάξει παντού και δεν το βρισκω
 
'Ετυχε σήμερα να δω ένα δεκάλεπτο-τέταρτο από καποιο επεισόδιο της σειράς που η Μαίρη ήταν άρρωστη. Συμφωνώ με τους παραπάνω οτι δεν ήταν κάποια αξιομνημόνευτη σειρά με σπουδαίο σενάριο και ατάκες. Συμφωνώ επίσης οτι το lifestyle που σερβίρει είναι μιας μεσοαστικής οικογένειας της Αθήνας στις αρχές του 1990 και προβάλλει τις περιπέτειες μιας γυναίκας που έχει να διαχειριστεί πολλά πράγματα καθώς είχε χάσει τον σύζυγο. Τις ίδιες υποχρεώσεις είχαν και έχουν (;) σύζυγοι ανδρών, μεγαλόστελέχη επιχειρήσεων. Με άλλο λόγια απευθύνονταν σε ευρύ κοινό. 

Εντύπωση μου έκανε και η εκρητική εξέλιξη των σκηνικών στα κωμικά σήριαλ του mega και μένω σε αυτό. Από τις τρεις χάριτες και το αρχοντικό διώροφο/πατρικό σπίτι τους, από τον μπαμπά δικηγόρο, στα μικροαστικά σπίτια, γραφεία του "ρετιρε" ( που έρχονταν με φόρα από τα 80s) και τα πιο σύγχρονα αυτά των απαράδεκτων και των μικρομεσαίων, σε ένα κανονικό "σπίτι" όπως αυτό της εύπορης "μάνας". Και όλα αυτά μέσα σε μόλις 3 χρόνια και με αλληλοεπικαλύψεις στην προβολή των σήριαλ!! Μεγάλες αλλαγές, από οικονομικής σκοπίας, σε σύντομο διάστημα. Δείγμα και του κλίματος γενικής ευφορίας της περιόδου ίσως.

Το σπίτι της "μάνας" μου ήταν οικείο σαν εικόνα από το ευρύτερο περιβάλλον μου, χωρίς την καθημερινή παρουσία της βοηθού βέβαια, βρισκόμενο στις αναδυόμενες τότε περιοχές του αμαρουσίου, χαλανδρίου, μελλισίων, βριλησσίων. Ίσως και σε πολλούς άλλους. Κατά τη γνώμη μου, παίρνει κανείς μια αντιπροσωπευτική γεύση από την εποχή εκείνη για το τι συνέβαινε στα σπίτια των ανθρώπων με οικονομικη άνεση. 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Με όλο τον σεβασμό στους συντελεστές της, νομίζω ότι αυτή η σειρά δεν άντεξε στον χρόνο. Μεγάλο ατού ότι έπαιζε η εμβληματική Μαίρη Χρονοπούλου.
 
Δυστυχως θα συμφωνησω. Σε μια απο τις επαναληψεις ειχα δει το επεισοδιο με τον μακαριτη Ασλανη: καπως, καπου, ο Ασλανης συνανταει τη Μαιρη και την κανει μοντελο και δειχνει διαφορα σχεδια, συνολα κλπ. και η Μαιρη με τη φιλεναδα της κανουν πασαρελα. Σιγουρα σημερα εχει αξια ως ντοκουμεντο των 90ς, αλλα το υποτυπωδες σεναριο απλα παριστανε το ονειρο μιας μεσης νοικοκυρας (να ζησει λιγο τη χρυση δεκαετια του μοντελινγκ σαν μοντελο) και τιποτα παραπανω

Κατα τα αλλα, θαυμαζω την παρατηρητικοτητα του φουτιξ για την εξελιξη της διακοσμησης :)
 
Σύμφωνα με όσα αναφέρει εδώ ο Νίκος Μουρατίδης ο ρόλος της Λίλης είχε προταθεί αρχικά στην Λίλη Παπαγιάννη αλλά εκείνη αρνήθηκε.

 
Πίσω
Μπλουζα