Για να δούμε αυτά τα καταπληκτικά παιχνίδια του Wii και αν πραγματικά χρειάζονται τα controls τoυ Wii ή αν θα μπορούσαν να παιχτούν με κλασσικά controls. Για να δούμε την πρωτοτυπία της Nintendo και κατά πόσο μας έφερε κάτι πραγματικά νέο.
Οι top 20 retail τίτλοι του Wii σύμφωνα με το Game Rankings.
Pass αν πραγματικά χρειάζονται το Wiimote και
Fail αν είναι μόνο για το θεαθήναι.
1.Super Mario Galaxy-
Fail
"The basic controls certainly don't rely on anything the N64 couldn't deliver
" Eurogamer
2.The Legend of Zelda: Twilight Princess-Fail
To παιχνίδι κυκλοφόρησε κανονικά στο Gamecube
3.Super Smash Bros Brawl-Fail
To παιχνίδι παίζει κανονικά και με classic ή GC controller.
4.Resident Evil 4-Wii Edition-Fail
Μεταφορά του RE4 από το GC, προφανώς δεν χρειάζεται Wiimote για να παίξει.
5.Rock Band 2-Fail
Δεν τα χρησιμοποιεί καν
6.Okami-Fail
Mεταφορά από το PS2
7.Metroid Prime 3: Corruption-Pass
Παρόλο που στην ουσία μιμείται το mouse και θα μπορούσε να παιχτεί με κλασσικό joypad είναι πολύ πετυχημένος o χειρισμός του με τα Wii controls, οπότε pass.
8.Guitar Hero III: Legends of Rock-Fail
Δεν χρησιμοποιέι Wiimote
9.Guitar Hero World Tour-Fail
Τα ίδια
10.Zack & Wiki: Quest for Barbaro's Treasure-Pass
"It's more in tune with the Wii control system than anything else except Wii Sports, and Zack & Wiki's application of the technology exceeds even Nintendo's own in breadth and imagination"
Eurogamer
11.Boom Blox-Pass
"But Boom Blox isn't just a great puzzle game. It's a great Wii game, which isn't a phrase some of us get to use very often. In fact, it's the best Wii game I've ever played."
Eurogamer
12.Super Paper Mario-Fail
O τίτλος είχε αναπτυχθεί για το GC και απλά βγήκε στο Wii. H προσθήκη Wii controls ήταν φυσικά afterthought.
13.MadWorld-
Pass
"Your real-life movements mimic the action of, for example, unscrewing a bolt from a giant Frankenstein's head or throwing an eight-foot Nazi into a turbine, so what might feel dull and lifeless on the other consoles is engaging and relevant on this, adding weight to the argument that MadWorld could only really work on Nintendo's console."
Eurogamer
14.Pinball Hall of Fame-The Williams Collection-Fail
Φλιπεράκι, άρα το Wii controls δεν χρειάζονται.
15.Pro Evolution Soccer 2008-Pass
"On a basic level, the Wii remote allows you to make players pass with instant precision. An on-screen targeting reticule lets you dictate the positioning of runs, passes, shots, crosses, tackles and the like. Within a matter of minutes you feel in control of the game in a unique way."
Eurogamer
16.Call of Duty: World at War-Fail
H έκδοση του φτωχού. Μια χαρά παίζεται και με mouse/keybord στο PC και με joypad στις κονσόλες και φυσικά οι next gen εκδόσεις είναι πολύ ανώτερες.
17.Bully: Scholarship Edition-Fail
Μεταφορά PS2 παιχνιδιού.
18.Νο More Heroes-Pass
"the mixture of mashing and physical movement is novel enough and subsequently flexible enough to keep you happy."
Eurogamer
19.Wario Ware:Smooth Moves-Pass
"Small wonder, then, that Smooth Moves arrives so soon after the launch to capitalise - as well as build - on the novelty value of the supremely capable motion sensitive Wii Remote."
Eurogamer
20.Mario Kart Wii-Fail
Racing game που παίζεται και με classic controler και φυσικά θα δούλευε τέλεια και με ένα απλό τιμόνι.
Συμπέρασμα:
Από τους 20 τίτλους μόνο οι 7 χρειάζονται τα Wii controls και ακόμα και εκεί παίζεται. Το
Metroid Prime θα μπορούσε να κυκλοφορήσει άνετα σε οποιαδήποτε κονσόλα ενώ το
MadWorld και το
No More Heroes με μερικές αλλαγές θα δούλευαν εξίσου καλά σε οποιoδήποτε άλλο σύστημα. Στην πρώτη δεκάδα στην ουσία μόνο το
Zack & Wicki είναι πραγματικά δεμένο με τα controls του Wii.
Άρα άνθρακας ο θησαυρός και αυτά που έλεγε η Nintendo για μια νέα γενιά παιχνιδιών απλά μύθος.
Και φυσικά μετά από αυτή την 20άδα (η οποία έχει και "αριστουργήματα" σαν το pinball collection, ήμαρτον)...το χάος (άντε και 2-3 ακόμα).