Επειδη εχει γινει λογος και αλλου στο θεμα του Χιτσκοκ να πω οτι μια αμερικανικη ταινια του 38', του 40', του 50' και ισως και του 60' δεν θα μπορουσε να εχει συγκαλυμένη ομοφυλοφυλια, μιλαμε για αμερικανικο σινεμα παντα και οχι για ευρωπαικο κινηματογραφο που ηταν παντα πιο φιλελευθερος στην εκφραση του και ενα κλικ μπροστα. Τωρα και στην Αμερικη μετα το 68' αλλάζει αρδην και αυτο και μπαινουμε σε νεα ρότα πολύ πιο απελευθερωμενη! Οι Αμερικανοι καλως η κακως εκεινη την εποχη ηταν πολυ πουριτανοι, επρεπε ολα να γινονται με το γραμμα του νομου, η εξωθεν εικονα πουλουσε το σκληρο αρσενικο με τις πολλές κατακτησεις και μονο αυτο, τιποτα αλλο. Οι ανδρες ειδικα σε ταινιες με την αγρια δυση ηταν τα απολυτα ματσο αρσενικα ( εποχες προ Μπρακ Μαουντεν).
Δειτε τι εγινε με τον αμερικανο σουπερ σταρ Μπιλι χΕΙΤς ο οποιος ηταν ο απόλυτος ζεν πρεμιε την δεκαετια του 30' και αφησε εποχη στο πλαι της Τζοαν Κρωφορντ ως το τελειο ζευγαρι . Επειδη ηταν ανοικτα ομοφυλοφυλος και συζουσε με τον συντροφο του το στουντιο και ο παραγωγος του , του διαμηνυσαν αμετακλητα οτι ειτε εγκαταλειπει τελειως τον εραστη του και κανει εικονικο γαμο με γυναικα ειτε καταστρεφεται εν μια νυκτι η καριερα του και αλλος παιρνει την σκυταλη! Ο ηθοποιος θα απαντησει πως θα το εκανε μονο αν ο παραγωγος χωριζε με την σειρα του την γυναικα του οποτε το 40' καθιερωνεται ως νεος αγαπημενος των γυναικων ο Γκάρυ Γκραντ και η καριερα του Μπιλι σταματα . Πολλοι εικονικοι γαμοι λοιπον γινοντουσαν μονο και μονο για να διασωθει η" καλη εξωθεν μαρτυρια" των αστερων! Ακομα και σημερα αστερες του Χολυγουντ δεν μιλανε για την σεξουαλικοτητα τους διοτι θα καταστραφει η καριερα τους και μπορει να κανουν και γαμους για τα ματια του κοσμου, σκεφτειτε λοιπον τοτε...
Η εικονα για τους Αμερικανους ειναι το παν και η εικονα αυτη συμπεριελαμβανε τοτε το δυναμικο αρσενικο, τον καλο οικογενειαρχη, τον περιπετειωδη, ρομαντικο ηρωα με τις πολλες γυναικες που όμως αναζητά την μία την ιδιαιτερη κτλ.τους ευρωπαιους δεν τους ενοιαζε αυτο και τοσο! Αυτο πουλουσε η Αμερικη και με αυτο εβγαζαν χρηματα στα ταμεια, αν κατι πηγαινε στραβα απλά το ακυρωνανε και πραγματικά πριν βγει ένα έργο το ξεσκονισανε αν συναδει με τα ήθη της εποχης! Μετα ο Χιτσκοκ δεν εκανε οτι ηθελε, βιβλια ακολουθουσε οτι εγραψε μια συγγραφεας, αν η συγγραφεας ηθελε και εγραφε αυτο πως ο σκηνοθετης θα ηταν τοσο παρεμβατικος ώστε να το αλλάξει; Στις υποψιες που το εκανε ακουσε τα χειροτερα και απο τον συγγραφεα, δηλ. στην Ρεβεκκα ποσο θα το αλλαζε πια...
Επίσης κάτι πολύ σημαντικό τα κείμενα του τενεσι Ουιλιαμς είχαν πολλά ομοφυλοφιλικα υπονοούμενα αλλά τα διασκευδαζαν όπως το cat in the roof ! ο χαρακτήρας τουΝιουμαν ήταν ερωτευμένος στο αυθεντικό κείμενο με τον ποδοσφαιριστή και καταντά αλκοολικός όταν τον χανει όχι με την Μαγκι αλλα άλλαξε όλο αυτο στην ταινία φυσικά λόγω λογοκρισίας.