Ξένοι ηθοποιοί - Ξένες ταινίες του '40, '50, '60 που αγαπήσαμε.


1@αριαδνη[/USER] Ακριβως επειδη η Φοντεϊν δεν πηρε το Οσκαρ για τη Ρεβεκκα, η Ακαδημια της το εδωσε εναν χρονο αργοτερα και παλι σε ταινια του Χιτσκοκ: Υποψιες, αυτη τη φορα και η Τζοαν πρωταγωνιστησε διπλα στον Καρυ Γκραντ στο ρολο μιας γυναικας που υποψιαζεται οτι ο αντρας της σχεδιαζει να τη σκοτωσει.

Καταλαβαν τη βλακεια που κανανε που δεν της δωσανε Οσκαρ για τη Ρεβεκκα και τελικα της το δωσανε για μια ταινια που δεν περασε στην ιστορια οπως η προηγουμενη. Ουτε σεναριακα, ουτε σκηνοθετικα, ουτε ερμηνευτικα.

 

1@αριαδνη[/USER] Ακριβως επειδη η Φοντεϊν δεν πηρε το Οσκαρ για τη Ρεβεκκα, η Ακαδημια της το εδωσε εναν χρονο αργοτερα και παλι σε ταινια του Χιτσκοκ: Υποψιες, αυτη τη φορα και η Τζοαν πρωταγωνιστησε διπλα στον Καρυ Γκραντ στο ρολο μιας γυναικας που υποψιαζεται οτι ο αντρας της σχεδιαζει να τη σκοτωσει.

Καταλαβαν τη βλακεια που κανανε που δεν της δωσανε Οσκαρ για τη Ρεβεκκα και τελικα της το δωσανε για μια ταινια που δεν περασε στην ιστορια οπως η προηγουμενη. Ουτε σεναριακα, ουτε σκηνοθετικα, ουτε ερμηνευτικα.
Να σου πω η γυναικα ηταν θαυμασια, σε δυο ταινιες που την ειδα και στις δυο θαυμασια( μεταξυ μας και στην τζεην ευρ έπρεπε να της δωσουν οσκαρ τελεια ητανε , εχω δει τοσες μα τοσες παραλλαγες του βιβλιου καμια δεν ητανε σαν αυτη μα καμια αλλη, την ερμηνευσε με εξαιρετικη φυσικότητα), φυσικα δεν νομιζω πως θα της πήγαινε ο ρολος μιας γυναικας μοιραιας που θα επαιζε κομπολοι τους ανδρες, υποψιαζομαι πως και στις υποψιες μια συνενσταλμένη, ντροπαλη, νεαρη κοπέλα θα έκανε! Οι υποψίες λίγο μου θυμίζουνε το secret beyond the room , φυσικα εκει η ηρωιδα ειναι πλουσια, πιο μοιραια και πιο κωλοπετσωμενη ?αλλα η ερμη η καρδια αγαπα τον..λαθος ανθρωπο με ανατροπες στο τελος καταλαβα πως το θριλερ θα το χεις δει ανατριχιασα χθες το βραδυ η ηρωιδα κοιμοτανε με καποιον  που συνελλεγε δωματια οπου εχουν γινει ρετρο φονοι, δηλ. παλαβη ητανε και αυτη το λιγοτερο, πετρια ειχε στον εγκεφαλο! Στην ΡΕβεκκα εχουμε τα δυο αρχετυπα των γυναικων , μεγενθυμενα μεν , την παρθενα και την πορνη αντιστοιχα.

Τι να πω και για τον Ολιβιε!!!!Τελειος μελαγχολικος αριστοκρατης, μα τελειος( ειδε και αποειδε ο ανθρωπος και αγαπησε μια κοπελα λαικη αλλα καλη, τα δε ολα με την αλλη) κακως που δεν προταθηκε και αυτος


Θα θελα να βλέπαμε σε εικόνα την Ρεβεκκα αφού ήτανε ή άτυπη πρωταγωνίστρια , μελαχροινη , ψηλή καλλονή περιγράφεται ως το ωραιότερο πλάσμα που υπαρχει!

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Πραγματι 1@αριαδνη[/USER] και στις Υποψιες η Φοντεϊν υποδυεται μια πολυ συνεσταλμενη κοπελα, απο ευκαταστατη οικογενεια ομως. Ολοι νομιζουν πως δεν θα βρεθει ποτε αντρας να την παρει, ωσπου αυτη ερωτευεται εντελως αναπαντεχα εναν πανεμορφο τυχοδιωκτη, τον χαρακτηρα που ερμηνευει ο Γκραντ.

Για μενα παντως, η μεγαλυτερη αδικια που εγινε ποτε σε Οσκαρ οσον αφορα τις παλιες ταινιες γιατι τις καινουργιες δεν τις ξερω, ειναι που δεν βραβευτηκε ο Αντονυ Περκινς για τον ρολο του ως Νορμαν Μπεϊτς στο Ψυχω. Ειναι η πιο συγκλονιστικη ερμηνεια που ειδα στη ζωη μου.

 
Συνεσταλμενη, άπειρη με τους ανδρες αλλά στο τέλος τους καλύτερους κατακτά και Γκαρι Κραντ ή χάρη της. Τι άλλο να ζητήσει. Και φυσικά και στο"  γράμμα σε μια άγνωστη" να περιμένω τα ίδια χα χα. Το Ρεβεκκα ήταν βιβλίο το πιο εμπορικό του 38' όπου και κει ή απλοϊκή ηρωιδα μένει ως το τελος ανώνυμη.
 
Συνεσταλμενη, άπειρη με τους ανδρες αλλά στο τέλος τους καλύτερους κατακτά και Γκαρι Κραντ ή χάρη της. Τι άλλο να ζητήσει. Και φυσικά και στο"  γράμμα σε μια άγνωστη" να περιμένω τα ίδια χα χα. Το Ρεβεκκα ήταν βιβλίο το πιο εμπορικό του 38' όπου και κει ή απλοϊκή ηρωιδα μένει ως το τελος ανώνυμη.
Χαχαχα! Οντως, συνεσταλμενη και αβγαλτη, αλλα κινηματογραφικα τους ωραιοτερους αντρες ειχε! Στο Γραμμα απο μια αγνωστη κατακτα τον κουκλο Γαλλο, Λουι Ζουρνταν, αλλα για λιγο, στο Kiss the blood off my hands τον Μπαρτ Λανκαστερ και στο September affair τον Τζοζεφ Κοτεν!

Την αθεοφοβη! :D
 
H REBECA θα αγγιζε την τελειοτητα αν το πορτραιτο της κακιας αυτης γυναικας δεσποζε στο αρχοντικο και ειχαμε την ομορφια της και τον ερωτισμο της  αποτυπωμενα σε πίνακα

Laurence-Olivier-and-Joan-006.jpg
 
H REBECA θα αγγιζε την τελειοτητα αν το πορτραιτο της κακιας αυτης γυναικας δεσποζε στο αρχοντικο και ειχαμε την ομορφια της και τον ερωτισμο της  αποτυπωμενα σε πίνακα.
Kατι ας πουμε σαν τη Laura, του Οττο Πρεμινγκερ, οπου το πορτραιτο της πρωταγωνιστριας ειναι το κυριαρχο στοιχειο της ταινιας και αυτο που κανει τον Ντανα Αντριους να την ερωτευτει.
 
Ακριβώς θα έδινε ακόμα πιο δραματική διάσταση στην ήδη καταπονεμενη ηρωιδα να βλέπει την μορφή της Ρεβεκας καθημερινά αλλά και πάλι ο σύζυγος με αυτά που πέρασε θα ξεφορτώνονταν ανετα κάθε τι δικό της! Τωρα η οικονομος  τι αρρωστημενη εξάρτηση είχε με την Ρεβεκκα μόνο το βιβλίο θα μας έλυνε απορίες λες και ήταν ερωτευμένη με τη κυρία της!Α το βιβλίο" Ρεβεκκα"  έχει ουσιώδη διάφορα με την ταινία δεν θα πω ομως ποια είναι τρανταχτό σποιλερ.
 
Η οικονομος αγαπουσε και θαυμαζε τρομερα την κυρια της. Φυσικα και δεν ηταν ερωτευμενη μαζι της. Δεν βαζανε τετοια πραγματα ουτε ως υποψια στις παλιες ταινιες. Αυτο το κανουν μονο οι σημερινες οι οποιες βεβαια δεν αρκουνται στα ορια της υποψιας.
 
Ναι ή Ρεβεκκα σίγουρα ήταν σαγηνευτική ακόμα και ο επιστήθιος φίλος του Μαξιμ, μιλούσε γι αυτήν με εξαιρετικό θαυμασμό: "Το πιο όμορφο πλάσμα του κόσμου, δεν φοβόταν τίποτα , ήταν καλή με ότι καταπιάνονταν "και τον Μαξιμ τον θεωρούσαν τον πιο τυχερό άνδρα στον κοσμο που την παντρεύτηκε. Ή άχρωμη , ξανθιά μικρή κάνει την  βροντερή διαφορά πλεον όμως ή Ρεβεκκα ήταν επιφανειακή δεν αγαπούσε τίποτα πέρα από το εγώ της! Την ομορφιά της , ή γοητεια της ήταν ακριβοπληρωμέν ες ίσως και ή οικονομος άσχημη και ασήμαντη  όπως ήτανε να αυτοπροβαλλοτανε στην κυρά της
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βλέποντας και "το γράμμα από μία άγνωστη" , καταλαβαίνω πως ή Φοντειν ήταν ή ιδανική ηρωιδα που θα μπορούσε ποτέ να βρεθει να ψάχνει απεγνωσμένα τον ρομαντισμό σε ανεκπληρωτους έρωτες! Βοηθούσε και το παρουσιαστικό της ως προς αυτο, ή αγνη , ντροπαλή ηρωιδα με τις πολλές ανασφάλειες που ερωτεύεται τον γεμάτο αυτοπεποίθηση και μυστήριο ανδρα και ζει ποτέ στην φαντασία της ποτέ στην πραγματικότητα τον μεγάλο έρωτα! Είναι και ή μόνη ηρωιδα του Χιτσκοκ που πήρε όσκαρ για τις υποψιες αν και έπαιξε υποδειγματικά την Ευρ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Είναι και ή μόνη ηρωιδα του Χιτσκοκ που πήρε όσκαρ για τις υποψιες αν και έπαιξε υποδειγματικά την Ευρ.
Κατα τη γνωμη μου, θα επρεπε να επαιρνε το Οσκαρ για τη Ρεβεκκα. Για μενα αυτη ειναι η ερμηνεια της ζωης της.
 
O Λορενς Ολιβιε ήθελε να επιβάλει με κάθε τρόπο την Βιβιαν Λη στην Ρεβεκκα δεν του πέρασε μόλις ο Χιτσκοκ είδε την Φοντειν κατέληξε! Για μένα μπαμπι στην Ευρ και στην Ρεβεκκα δεν διαφωνω αλλά μου άρεσε εξαιρετικά στην Ευρ.
 
Μερικα πικαντικα περιστατικα γυρω απο την Αβα?

• Κατά τα γυρίσματα της ταινίας My Forbidden Past, σαγήνευσε τον συμπρωταγωνιστή της, Robert Michum, ο οποίος ήταν δέσμιος συμβολαίου που του απαγόρευε να κάνει σεξ με τη Άβα, και ρώτησε το αφεντικό του Hughes: «Σας πειράζει αν πάω στο κρεβάτι με την Ava;" "Αν δεν το κάνετε," απάντησε εκείνος, "θα νομίζει το κοινό ότι είστε φλώρος."

• Στα γυρίσματα της ταινίας One Touch of Venus φόρεσε σέξι φόρεμα σε αρχαιοελληνικό στιλ με ένα ώμο. Το συγκεκριμένο κοστούμι που ήταν σχεδιασμένο μόνο για την ταινία, ήταν κατασκευασμένο από ελαφρά υλικά δεμένα γύρω από τη μέση της που συγκρατούνταν μόνο από ένα κορδόνι. Από κάτω δεν φορούσε τίποτα. Η άλλη μεγάλη είδηση στη Universal εκείνη την εποχή γεννήθηκε όταν ο σκηνοθέτης William Seiter άνοιξε τους ανεμιστήρες. Η Ava χρειάστηκε ένα ποτό για να καταφέρει να ζεσταθεί, ενώ οι τεχνικοί πολλά παραπάνω για να μπορέσουν να…χαλαρώσουν!

πηγη: joy
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπαμπι νομίζω πως ή Φοντειν άξιζε το όσκαρ πολύ περισσότερο στις "υποψίες" παρά στην" Ρεβεκκα"!Νομίζω πως μπορεί ή Ρεβεκκα να ήταν σαν ταινία συνολικά καλύτερη αλλά ή ερμηνεία της Φοντειν με τον  ωραίο σύζυγό που της κάνει την ζωή κόλαση αξίζει πιο πολύ είναι πολυεπιπεδη περισσότερο.
 
Επειδη εχει γινει λογος και αλλου στο θεμα του Χιτσκοκ να πω οτι μια αμερικανικη ταινια του 38', του 40', του 50' και ισως και του 60' δεν θα μπορουσε να εχει συγκαλυμένη ομοφυλοφυλια, μιλαμε για αμερικανικο σινεμα παντα και οχι για ευρωπαικο κινηματογραφο που ηταν παντα πιο φιλελευθερος στην εκφραση του και ενα κλικ μπροστα. Τωρα και στην Αμερικη μετα το 68' αλλάζει αρδην και αυτο και μπαινουμε σε νεα ρότα πολύ πιο απελευθερωμενη!  Οι Αμερικανοι καλως η κακως εκεινη την εποχη ηταν πολυ πουριτανοι, επρεπε ολα να γινονται με το γραμμα του νομου, η εξωθεν εικονα πουλουσε το  σκληρο αρσενικο με τις πολλές κατακτησεις και μονο αυτο, τιποτα αλλο. Οι ανδρες ειδικα σε ταινιες με την αγρια δυση ηταν τα απολυτα  ματσο αρσενικα ( εποχες προ Μπρακ Μαουντεν).

Δειτε τι εγινε με τον αμερικανο σουπερ σταρ Μπιλι χΕΙΤς ο οποιος ηταν ο απόλυτος ζεν πρεμιε την δεκαετια του 30' και αφησε εποχη στο πλαι της Τζοαν Κρωφορντ ως το τελειο ζευγαρι . Επειδη ηταν ανοικτα ομοφυλοφυλος και συζουσε με τον συντροφο του το στουντιο και ο παραγωγος του , του διαμηνυσαν αμετακλητα οτι ειτε εγκαταλειπει τελειως τον εραστη του και κανει εικονικο γαμο με γυναικα ειτε καταστρεφεται εν μια νυκτι η καριερα του και αλλος παιρνει την σκυταλη! Ο ηθοποιος θα απαντησει πως θα το εκανε μονο αν ο παραγωγος χωριζε με την σειρα του την γυναικα του οποτε το 40' καθιερωνεται ως νεος αγαπημενος των γυναικων ο Γκάρυ Γκραντ και η καριερα του Μπιλι σταματα . Πολλοι εικονικοι γαμοι λοιπον γινοντουσαν μονο και μονο για να διασωθει η" καλη εξωθεν μαρτυρια" των αστερων! Ακομα και σημερα αστερες του Χολυγουντ δεν μιλανε για την σεξουαλικοτητα τους διοτι θα καταστραφει η καριερα τους και μπορει να κανουν και γαμους για τα ματια του κοσμου, σκεφτειτε λοιπον τοτε...

Η εικονα για τους Αμερικανους ειναι το παν και η εικονα αυτη συμπεριελαμβανε τοτε το δυναμικο αρσενικο, τον καλο οικογενειαρχη, τον περιπετειωδη, ρομαντικο ηρωα με τις πολλες γυναικες που όμως αναζητά την μία την ιδιαιτερη κτλ.τους ευρωπαιους δεν τους ενοιαζε αυτο και τοσο!  Αυτο πουλουσε η Αμερικη και με αυτο εβγαζαν χρηματα στα ταμεια, αν κατι πηγαινε στραβα απλά το ακυρωνανε και πραγματικά πριν βγει ένα έργο το ξεσκονισανε αν συναδει με τα ήθη της εποχης! Μετα ο Χιτσκοκ δεν εκανε οτι ηθελε, βιβλια ακολουθουσε οτι εγραψε μια συγγραφεας, αν η συγγραφεας ηθελε και εγραφε αυτο πως ο σκηνοθετης θα ηταν τοσο παρεμβατικος ώστε να το αλλάξει; Στις υποψιες που το εκανε ακουσε τα χειροτερα και απο τον συγγραφεα, δηλ. στην Ρεβεκκα ποσο θα το αλλαζε πια...

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό τα κείμενα του τενεσι Ουιλιαμς είχαν πολλά ομοφυλοφιλικα υπονοούμενα αλλά τα διασκευδαζαν όπως το cat in the roof ! ο χαρακτήρας τουΝιουμαν ήταν ερωτευμένος στο  αυθεντικό κείμενο με τον ποδοσφαιριστή και καταντά αλκοολικός όταν τον χανει όχι με την Μαγκι αλλα άλλαξε όλο αυτο στην ταινία φυσικά λόγω λογοκρισίας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Tι να πει κανεις για αυτην την ταινια!!! θα γραψω αναλυτικα φυσικα γιατι ειναι αριστουργημα πραγματικο με την πιο ερωτικη σκηνη που εχω δει ποτε, Ντεμπορα  Κερ και Μπαρτ Λανκαστερ να τους λουζουν αγκαλιασμένους τα κύματα της Χαβάης

Αν ποτέ υπήρξε ισάξια της Μαίρυλιν σε λάμψη, ομορφια, λατρεια του κοινου αυτη θα ειναι βεβαια η Μπαρντο( η εικόνα με την Μπαρντο ειναι από καφε της πόλης μου)

37529673_497456167374971_1013687761611259904_n.jpg

37626313_1842330605855156_2135779840643563520_n.jpg

37386124_1842330675855149_4446321694402936832_n.jpg
 
http://thegreatestmoviesever.blogspot.com/search/label/Μάρτυρας Κατηγορίας

εξαιρετικο, πανεξυπνο, ευρηματικο, γρηγορο, απολαυστικο με υπεροχο φλεγματικο, αγγλικο χιουμορ! τοσο ταιριαστο απόλυτα καστ σε όλους τους ρόλους , είχα καιρο να δω! Απο τον σερ γουινφρεντ, τον καρδιακο( παγαπόντη, αλεπού όπως τον αποκαλουν) συνηγορο υπερασπισης( νομιζω πως ειναι ο ίδιος ηθοποιός που επαιξε και τον δικαστη στην υπόθεση Παρανταιν, εδώ όμως δίνει ρεσιταλ) μεχρι και την οικιακη βοηθο της πλουσια χηρας και την νοσοκομα του σερ, ειναι όλοι ένας και ένας, δεν μπορεις να ξεχωρισεις ποιος εχει την καλύτερη ερμηνεια( και πάλι η Μαρλεν ξεχωριζει αν και οχι με πολυ μακιγιαζ ειναι πάντα σαγηνευτικη ως γερμανιδα που ερωτευεται εναν αγγλο στρατιωτη κατα την διαρκεια του β΄παγκοσμιου πολέμου, τον ακολουθει και του κρύβει το γεγονός πως υπήρξε παντρεμένη ξανά) Εχει διαβασει κανεις το βιβλιο; ειναι τοσο καλό οσο η ταινια; απο μενα 10/10 αυτη η ταινια, προτυπο ως εργο!! γελασα με τον σερ γουινφρεντ ( αλήθεια γιατί τον ονόμαζαν σερ) με τα τεχνάσματα που βρίσκει να ξεφύγει από την στείρα ζωη ενός ανθρώπου που πέρασε έμφραγμα ειδικά το πώς ξεγλιστρα απο την νοσοκόμα του και συνεχίσει τις συνήθειές του παρά την από στειρωμενη ζωή που του ταζουν! Και ή διαδικασία του μονοκλ ενδιαφέρουσα , έτσι τεσταρει τους πελάτες του, αν λένε ή όχι αλήθειες. H μαρλεν πάλι, είναι έτοιμο λογη, πανέξυπνη , ψύχραιμη και στο δικαστήριο εμφανίζεται ως...μάρτυς κατηγορίας του συζυγου της προσφατα ανέργου και μικρο-εφευρετη αλλά πλέον κληρονομου τεράστιας περιουσιας ! Ο σερ γουινφρεντ το ψυχανεμιζεται από την αρχή πως κάτι δεν πάει καλα με το ζευγάρι αυτό! Εν πολλοίς πέφτει και δεν πέφτει έξω/ δεν θα πιστεύετε το τέλος τόσο ανατρεπτικό , μόνο ή αγκαθα θα το σκαρφιζοτανε! Το τελευταίο πεντάλεπτο της ταινίας τα πάντα ανατρέπονται!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λιγη απο την διακόσμηση του δικού μας θερινου σινεμα! παλιες και νεες ταινιες, ηθοποιοι και μουσικη και σαουντρακ ονειρεμένα και φυσικα τα αστερια από πάμω μας, συντροφια, ειναι κάτι βραδυα με φεγγάρι μες στα θερινά τα σινεμά...






21463095_346321235821799_1610502790358425317_n.jpg

37630452_1846858988735651_2772704597079228416_n.jpg

13781670_1053860874663719_3919255517300503484_n.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Είδα την Υβετ το κορίτσι της ακολασίας και το τέλος ήταν συγκλονιστικό( μπαμπι θυμάμαι πως είχες γραψει πως είχες συγκλονιστει με τον θάνατο της Καμιλ στην περιφρόνηση, εγώ συγκλονιστηκα με τον θάνατο της Υβετ εδώ)!! Λιγο χαμίνι ή Υβετ, κλέφτρα, ίσως ιερόδουλος κατά καιρους , ντίλερ ναρκωτικών , ένα κορίτσι χωρίς οικογενεια χωρίς μέλλον , παρορμητικό , γενναιόδωρο που παλεύει σε έναν άδικο κόσμο χωρίς εφόδια και φίλους. Δεν έχει διαφυγή δυστυχώς να κάνει κάτι άλλο, μπλέκει με τον κόσμο της νύκτας και το πληρώνει, ή μάλλον πληρώνει την αφέλεια της. Τα φτιάχνει με έναν παντρεμένο, πλούσιο δικηγορο πολύ μεγαλύτερο της για να βρει το προς το ζην και λίγη πατρικη προστασία αλλά ή νεανική της φύση δεν μπορεί να μείνει εκει και είναι φυσιολογικό. Ή μεγαλοαστη Μπαρντο παίζει εξαιρετικά την δυστυχή Υβετ, πως γίνεται;
 
Πίσω
Μπλουζα