Ξέρατε ότι....;

Τι σχέση έχω με τη βουγιουκλάκη εγώ τώρα για να πω την γνώμη μου... καμία.

Από το ελάχιστο όμως που την έχω δει σε 5-6 ταινίες και μέσω κουτσομπολιών που τα έχω μάθει... ουτε καν θυμάμαι από που τα έχω μάθει, εξάλλου όλα από ότι καταλαβαίνω είναι γνωστά, ασπάζομαι την άποψη της bambi ότι ήταν ανασφαλής και υπέρμετρα εγωπαθής. Κατ΄επέκτασιν το προσωπείο που παρουσίαζε και που πούλαγε απίστευτα και πανάκριβα ήταν ψεύτικο.
 
Λέει η Αλίκη Βουγιουκλάκη στο ηχητικό απόσπασμα του "Παρασκηνίου": "16 χρονών έπαιξα την Ιουλιέττα". Αλλά Ιουλιέττα έπαιξε η Αλίκη το καλοκαίρι του 1954, σε ηλικία 21 ετών, αντικαθιστώντας τη μόλις 6 χρόνια μεγαλύτερή της Άννα Συνοδινού (έτος γέννησης της Βουγιουκλάκη το 1933, έτος γέννησης της Συνοδινού το 1927).

Ως προς το θέμα της Μάρως Κοντού, πραγματικά δεν βλέπω σε τι θα μπορούσε να απειλήσει την Αλίκη και γιατί η Αλίκη απαίτησε να φύγει η Μάρω από τη Φίνος Φιλμ. Δεν έμοιαζαν σε τίποτα και η Αλίκη ήταν ήδη πρώτη σε εισπράξεις στο σινεμά από το 1958. Η Κοντού ήταν λαμπερή κομεντιέν και έπαιζε από πολύ νωρίς ρόλους ντάμας, ενώ από το 1967 ως το 1972 είχε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία "Καραγιάννης-Καρατζόπουλος" (μόνη εξαίρεση το "Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη", που εκτάκτως έκανε στη Φίνος το 1968). 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατ' αρχάς η Αλίκη ήταν γεννημένη το 1931. Χρόνια δούλεψα σε τηλεοπτικό κανάλι και γνώρισα ένα σωρό κόσμο καλλιτεχνικό και μη και το ξέρω αυτό από πρώτο χέρι, όπως ξέρω ας πούμε πως η Βλαχοπούλου δεν ήταν γεννημένη το 1923 όπως έλεγε, αλλά το 1917.

Η Κοντού το 1968 που πρωταγωνίστησε στην Ιταλίδα έδειξε για πρώτη φορά ίσως ένα τόσο σέξυ πρόσωπο σε ταινία του Φίνου.

Ας μην ξεχνάμε την περιβόητη σκηνη του στριπ τιζ και το υπέροχο κορμί της. Και το γεγονός βέβαια ότι έδωσε ρέστα στον ρόλο της ως Ιταλιδας. Ε, δεν ήθελε και πολύ η Βουγιουκλάκη για να νιώσει ανασφαλής, αφου άλλωστε έζησε όλη της τη ζωή σε μια μόνιμη ανασφάλεια.
 
Ο Μαλουχος έχει πει πως ή Αλικη ήταν παντοδύναμη στον Φινο, αν ήθελε να μην δουλέψεις σε μία της ταινία, δεν θα δουλευες . Γιατί όμως τόσες ανασφάλειες αφού ήταν και ακόμα είναι μετά από χρονια ή μεγαλύτερη σταρ της χωρας
 
Οτι και να ηταν η Βουγιουκλακη, ηταν μαγκας διοτι χαρη σε αυτη εφαγαν ψωμακι οι Ελληνες ηθοποιοι του εμπορικου σινεμα.

Αν δεν απαιτουσε αυτη να υπαρξει κασε, θα δουλευαν ολοι για πενταροδεκαρες.

Πιστευω επισης οτι αν δεν παταγε ποδι να διωξει τα καβουρια απο τις τσεπες, δεν θα βλεπαμε υπερπαραγωγη (για τα Ελληνικα δεδομενα)  οπως η Υπολοχαγος Νατασσα
 
Wally τα παραλες. Ωραίες ταινίες και παραγωγές με υψηλές απολαβές για τους ηθοποιούς γυρίζονταν και πριν την Βουγιουκλάκη. Να σου θυμίσω τις περίπτωσεις Λογοθετίδη, Χατζηχρήστου, Φωτόπουλου. Επιπλέον συλλέγοντας κάποια δεδομένα σχετικά με τον αριθμό των εισιτηρίων της περιόδου 50-70 υπάρχει ένα τεράστιο άλμα γύρω στο 65-66. Τα εισιτήρια σχεδιασμό διπλασιάστηκαν σε μια σεζόν!

Θα επανέλθω
 
Wally τα παραλες. Ωραίες ταινίες και παραγωγές με υψηλές απολαβές για τους ηθοποιούς γυρίζονταν και πριν την Βουγιουκλάκη. Να σου θυμίσω τις περίπτωσεις Λογοθετίδη, Χατζηχρήστου, Φωτόπουλου. Επιπλέον συλλέγοντας κάποια δεδομένα σχετικά με τον αριθμό των εισιτηρίων της περιόδου 50-70 υπάρχει ένα τεράστιο άλμα γύρω στο 65-66. Τα εισιτήρια σχεδιασμό διπλασιάστηκαν σε μια σεζόν!

Θα επανέλθω
Το άλμα που παρατηρείται στα εισιτήρια από το 1963 και μετά οφείλεται στο εξής πολύ απλό: μέχρι και τη σαιζόν 1962-1963 μετρούσαν μόνο τα εισιτήρια της πρώτης προβολής Αθηνών. Από τη σαιζόν 1963-1964 και μετά μετρούσαν το σύνολο των εισιτηρίων σε πρώτη και δεύτερη προβολή Αθηνών-Πειραιώς και προαστίων. 
 
Κατ' αρχάς η Αλίκη ήταν γεννημένη το 1931. Χρόνια δούλεψα σε τηλεοπτικό κανάλι και γνώρισα ένα σωρό κόσμο καλλιτεχνικό και μη και το ξέρω αυτό από πρώτο χέρι, όπως ξέρω ας πούμε πως η Βλαχοπούλου δεν ήταν γεννημένη το 1923 όπως έλεγε, αλλά το 1917.

Η Κοντού το 1968 που πρωταγωνίστησε στην Ιταλίδα έδειξε για πρώτη φορά ίσως ένα τόσο σέξυ πρόσωπο σε ταινία του Φίνου.

Ας μην ξεχνάμε την περιβόητη σκηνη του στριπ τιζ και το υπέροχο κορμί της. Και το γεγονός βέβαια ότι έδωσε ρέστα στον ρόλο της ως Ιταλιδας. Ε, δεν ήθελε και πολύ η Βουγιουκλάκη για να νιώσει ανασφαλής, αφου άλλωστε έζησε όλη της τη ζωή σε μια μόνιμη ανασφάλεια.
Νομίζω ότι έχω ακούσει κάπου (αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ πού) ότι η Αλίκη ήταν γεννημένη Σάββατο, 19 Ιουλίου. Οι δύο φορές που στην δεκαετία του  '30 19 Ιουλίου έπεσε Σάββατο ήταν το 1933 και το 1936.  Γι'αυτό θεωρούσα πιο πιθανό το 1933. Το άλλο απόλυτα επιστημονικό επιχείρημα που έχω είναι η μαμά μου... :D  η οποία γεννήθηκε το 1936 και μου έλεγε πάντα ότι η Βουγιουκλάκη ήταν περίπου 2-3 χρόνια μεγαλύτερή της... Φυσικά δεν ξέρω τίποτα επίσημο. Αλλά  για την ανασφάλειά της θα συμφωνήσω.  Ίσως ήταν θέμα χαρακτήρα, ίσως το φυσιολογικό όταν φτάσεις στην κορυφή είναι ότι δε θέλεις με τίποτα να χάσεις την πρώτη θέση. 

Για την Βλαχοπούλου το έχω ακούσει κι εγώ ότι έκρυβε τα χρονάκια της, όπως και για την Μάρθα Καραγιάννη.
 
O Ντινος Δημοπουλος είχε πει στην Ελενη Άκριτα πως ή Αλικη δεν κινδύνεψε ποτέ από πνιγμό  στα γυρίσματα της Αστερως ότι το εκανε για διαφημιστικούς λόγους αυτό το έχετε ακούσει; Ή το ξερετε; Στα γυρίσματα της Μανταλενας όμως όντως είχε κινδυνέψει.
 
O Ντινος Δημοπουλος είχε πει στην Ελενη Άκριτα πως ή Αλικη δεν κινδύνεψε ποτέ από πνιγμό  στα γυρίσματα της Αστερως ότι το εκανε για διαφημιστικούς λόγους αυτό το έχετε ακούσει; Ή το ξερετε; Στα γυρίσματα της Μανταλενας όμως όντως είχε κινδυνέψει.
Λες για το χτύπημα στο κεφάλι της ε? Την ώρα που πέφτει από τη βάρκα σ΄ένα τσακωμό της με τον Λάμπη, η Μανταλένα πέφτει στη θάλασσα χτυπώντας το πίσω μέρος του κεφαλιού της στο ξύλο της βάρκας. Αν δεις την ταινία, φαίνεται ξεκάθαρα γιατί η σκηνή δεν ξαναγυρίστηκε. Προβλήθηκε έτσι. 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λες για το χτύπημα στο κεφάλι της ε? Την ώρα που πέφτει από τη βάρκα σ΄ένα τσακωμό της με τον Λάμπη, η Μανταλένα πέφτει στη θάλασσα χτυπώντας το πίσω μέρος του κεφαλιού της στο ξύλο της βάρκας. Αν δεις την ταινία, φαίνεται ξεκάθαρα γιατί η σκηνή δεν ξαναγυρίστηκε. Προβλήθηκε έτσι. 
Nαι ναι ακριβώς επίσης υπάρχει και σκηνή σε ποτάμι και στην Αστέρων που εκεί είναι ψεύτικος ο πνιγμός της σύμφωνα με τον Δημοπουλο
 
Ειρωνικό παιχνίδι της τύχης σε σχέση με όσα συζητήσαμε παραπάνω για την κόντρα Αλίκης Βουγιουκλάκη-Μάρως Κοντού: η Κοντού θα ερμηνεύσει τον Οκτώβριο τη Γυμνασιάρχη στη νέα θεατρική εκδοχή της επιτυχίας του Αλέκου Σακελλάριου "Χτυποκάρδια στο θρανίο", όπου είχε πρωταγωνιστήσει η Αλίκη. Θα μετατραπεί δηλαδή σε γυναικείο ο ρόλος του Γυμνασιάρχη, τον οποίο στην ταινία του 1963 είχε παίξει καταπληκτικά ο Θεόδωρος Μορίδης.

http://www.thetoc.gr/people-style/article/i-marw-kontou-kanei-tin-anatropi-se-auto-pou-agapisame-polu
 
H Κοντού είχε πει πως ο Χορν της είπε πως όταν αυτή του εκμυστηρεύτηκε ότι θα θελε να γίνει Βουγιουκλακη πως να ευχοτανε μόνο να έπαιζε στο θέατρο μέχρι τα 80 της αυτό και μόνο! 
 
και εγω ξερω οτι η βουγιουκλακη εχει γεννηθει το 1933 ,δινω ομως βαρος και στην βαμβιρελα που μιλα για το 1931 ,σιγουρα παντως εκρυβε χρονια και ειχε ταυτοτητα με ψευδη ημερομηνια γεννησης

προσπαθητε να ερμηνευσετε με λογικα κριτηρια γιατι να ηθελε να μην ειναι η κοντου στη φινος,εχει αλλο σωματοτυπο κτλ

καταρχην ΚΑΜΙΑ δεν μπορουσε να παρει ρολο απο την αλικη αρα δεν το εκανε γιατι φοβοταν αυτο,νομιζω ειναι ξεκαθαρο,μπορει να μην την συμπαθουσε,να μην της αρεσ ,η γενικως επειδη ειχε μια ανασφαλεια η τελος παντων γιατι ετσι γουσταρε,σωστα ειπε καποιος αυτο που ειχε πει ο μαλουχος αν η αλικη δεν ηθελε δεν επαιζες σε ταινια του φινου με τιποτα.

επισης δεν νομιζω οτι η ζωη λασκαρη μπορουσε να αποκλεισει καποιον ηθοποιο και μαλιστα μια ηδη πρωταγωνιστρια

γενικα δεν υπαρχει και καποιο αλλο προηγουμενο,σε επιπεδα πρωταγωνιστων,μονο σε ηθοποιους δευτερων ρολων κτλ

οποτε για μενα δεν παιζει να μην ηταν η αλικη
 
Λίγο δύσκολο ή Λασκαρη να απέκλειε μία ηθοποιό και γω δεν το βλέπω πιθανό.
 
Για πρώτη φορά στον κινηματογράφο εμφανίζεται λαϊκή ορχήστρα υπό τον Μανώλη Χιώτη το 1948 στην ταινία "Χαμένοι άγγελοι". Μάλιστα στα γυρίσματα συνέβη και το εξής περιστατικό. Όλοι ήταν έτοιμοι για το γύρισμα, αλλά οι μπουζουξήδες δεν είχαν βγει από το καμαρίνι τους. Ο σκηνοθέτης Νίκος Τσιφόρος έστειλε τον βοηθό του (νομίζω ότι ήταν ο μετέπειτα παραγωγός Γιώργος Λαζαρίδης) να τους φωνάξει και πέντε λεπτά αργότερα αυτός επέστρεψε και είπε ότι μάλλον ετοιμάζονται ακόμα.

 "Από πού το κατάλαβες;"  ρώτησε ο Τσιφόρος.

"Μα τους ρώτησα τι κάνουν κι αυτοί μου απάντησαν: Φτιαχνόμαστε!!!" αποκρίθηκε ο Λαζαρίδης.?
 
Μινι κουιζ: Το πρώτο κασέ στο ελληνικό σινεμα ήταν φυσικά ή Αλικη ποιο όμως ήταν το δεύτερο; 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aκριβως! Πολύ σωστη

Παιδιά, θα σας βρω την ιστορια του τρελοκοριτσου το οποίο ήταν να πάει για Αλικη αλλά πήγε στην Τζενη τελικά ο ρολος ! Είναι ενδιαφέρον ιστορία διότι το τρελοκοριτσου γράφτηκε για την Αλικη .
 
Πίσω
Μπλουζα