Ξέρατε ότι....;

"O φανουρης και το σόι του" ή κοπέλα που είναι όρθια έπαιζε την Κατινα αλλά δεν ξέρω όνομα , ποια ηθοποιός ειναι! Ξέρει κανείς;
Δεν ειναι του '59 Ο Φανουρης, γι' αυτο μπερδευτηκαμε. Του '57 ειναι.
 
Εμενα παλι μου φαινεται σαν την Αλικη Ανδρεου. Τη φιλεναδα του Χορν στην ταινια Μια του κλεφτη.
 
Ξερατε οτι.....;

Ο ρολος που ειχε η Τετη Σχοινακη στον Τελευταιο Αντρα προοριζοταν αρχικα για τη Μαιρη Ευαγγελου;
Η Μαιρη θα υποδυοταν τη συζυγο του Νικου Δαδινοπουλου στην ταινια, δηλαδη ρολο που κραταγε και στη ζωη της. Η εγκυμοσυνη της ομως την εμποδισε σε αυτο κι ετσι το ρολο πηρε τελικα η Τετη.
 
Ξερατε γιατί ο Βεγγος θεωρούσε τον Δημητρη Χορν αγιο και φύλακα άγγελο του; Για να σας δω!
 
Ξέρατε οτι....

Υπάρχει ένα αυτοκρατορικό δαχτυλίδι που πέρασε από πολλά ελληνικά καλλιτεχνικά χέρια;

Η ιστορία είναι η εξής:

Στα 1891
, ο συγγραφέας, ηθοποιός, σκηνοθέτης κι αργότερα ιδρυτής της "Νέας Σκηνής", Κωνσταντίνος Χρηστομάνος, βρέθηκε στη Βιέννη όπου έγινε προσωπικός δάσκαλος αλλά και στενός φίλος της Αυτοκράτειρας της Αυστρίας και Βασίλισσας της Ουγγαρίας, Ελισάβετ, γνωστή ως Αυτοκράτειρα Σίσυ.
Η Αυτοκράτειρα λοιπόν, δώρισε στον φίλο της Κωνσταντίνο Χρηστομάνο ένα δαχτυλίδι.
Το 1901 ο Χρηστομάνος επιστρέφει στην Αθήνα κι ιδρύει τη "Νέα Σκηνή". Ο θίασος αυτός θα γίνει το αντίπαλον δέος του "Βασιλικού Θεάτρου" {είμαστε στη δεύτερη περίοδο του Βασιλικού, με σκηνοθέτη το Θωμά Οικονόμου, ενώ το Εθνικό όπως το ξέρουμε ιδρύθηκε τελικά τη δεκαετία του '30 με σκηνοθέτη το Φωτο Πολίτη},
Μετά από περιπέτειες και απογοητεύσεις, το 1906 η "Νέα Σκηνή" κατέβασε ρολά λόγω οικονομικών και άλλων δυσκολιών. Να πούμε εδώ πως αυτήν η καλλιτεχνική προσπάθεια με οργανωτή το Χρηστομάνο θεωρείται κομβικής σημασίας για την εξέλιξη του θεάτρου στη χώρα μας κι ο ίδιος ο Χρηστομάνος λογίζεται πια ως ένας εκ των θεμελιωτών του Νεοελληνικού Θεάτρου, αν και στην εποχή του πολεμήθηκε.

Απογοητευμένος λοιπόν εγκατέλειψε τη Νέα Σκηνή κι αφοσιώθηκε στη συγγραφή ο Χρηστομάνος, πριν φύγει όμως χάρισε σε μια νέα ηθοποιό του θιάσου του, στην ηθοποιό Κυβέλη, το δαχτυλίδι που του είχε δώσει η Αυτοκράτειρα με τον όρο όταν καταφέρει κι αυτήν να γίνει κάποια στο θέατρο να το παραδώσει σε νεότερο ηθοποιό. {παρασκηνιακώς λεγόταν πως ο καμπούρης και καχεκτικός Χρηστομάνος έτρεφε κι έναν πλατωνικό έρωτα για την Κυβέλη}.

Η Κυβέλη έγινε φυσικά η μεγάλη ηθοποιός που ξέρουμε, με καριέρα σημαντική και όνομα σχεδόν μυθικό. Δεν ξέχασε όμως την υπόσχεση της στον παλιό της σκηνοθέτη, κι έτσι χάρισε κι αυτήν με τη σειρά της το δαχτυλίδι της Αυτοκράτειρας στον νέο ηθοποιό που θεωρούσε πως θα γινόταν εξίσου σπουδαίος, στον Δημήτρη Χορν. (είναι γνωστό πως η Κυβέλη ήταν και νονά του Χορν και πως ο ηθοποιός της έτρεφε μεγάλο σεβασμό κι εκτίμηση).

Ο Δημήτρης Χορν με τη σειρά του έκανε κι αυτός μια σπουδαία καριέρα στο θέατρο κι όταν ήρθε η ώρα να αποσυρθεί χάρισε κι αυτός το δαχτυλίδι που του είχε εμπιστευθεί η νονά και συνάδελφος του Κυβέλη σε μια νέα ηθοποιό που ξεχώριζε και θαύμαζε ιδιαίτερα. Η ηθοποιός αυτή είναι η Λυδία Κονιόρδου, η οποία μάλιστα υπήρξε και υπουργός πολιτισμού.

Κι εδώ σταματάει η ιστορία.. μέχρι στιγμής δηλαδή...
Ελπίζω όταν η κυρία Κονιόρδου κρίνει, να παραδώσει κι αυτή με τη σειρά της το αυτοκρατορικό δαχτυλίδι στο νέο καλλιτέχνη που θα πιστέψει πιο πολύ απ όλους και πως φυσικά η συνέχεια θα δημοσιοποιηθεί για να έχουμε κάτι να γράφουμε κι εμείς και οι επόμενοι στο "Ξέρατε ότι..."....:)
 
Ξερατε γιατί ο Βεγγος θεωρούσε τον Δημητρη Χορν αγιο και φύλακα άγγελο του; Για να σας δω!
Το 1969 ο Βεγγος παίζει στο ο τρελός του Λούνα Παρκ και ο Χορν έρχεται να δει την παράσταση, δηλώνει πως ο Βεγγος είναι μέγιστος ηθοποιός. Αμέσως οι εισπράξεις εκτινάσσονται και ο Βεγγος κερδίζει το σπίτι του , είχε πολλά χρέη. Από τότε τον Χορν τον θεωρούσε φύλακα άγγελο.
 
Το 1969 ο Βεγγος παίζει στο ο τρελός του Λούνα Παρκ και ο Χορν έρχεται να δει την παράσταση, δηλώνει πως ο Βεγγος είναι μέγιστος ηθοποιός. Αμέσως οι εισπράξεις εκτινάσσονται και ο Βεγγος κερδίζει το σπίτι του , είχε πολλά χρέη. Από τότε τον Χορν τον θεωρούσε φύλακα άγγελο.
Αυτο μου θυμιζει λιγο το Σανελ Ν°5 που οταν δηλωσε η Μαιριλιν οτι το φοραει οταν κοιμαται, οι πωλησεις του εκτιναχθηκαν στα υψη.
Αμφιβαλλω αν το ειχε μυρισει καν, αλλα αυτο της ηρθε πρωτο αυτο ειπε.
Διαφημιση κι αγιος ο Θεος! Αυτο βεβαια προϋποθετει και πολλη προβατιλα σ' αυτους που απευθυνεται. Εκατο Μαιριλιν και αλλοι τοσοι Χορν να ερθουν να μου πουνε για ενα αρωμα η για εναν ηθοποιο, αν την αξια τους δεν τη διαπιστωσω προσωπικα, για μενα θα ειναι αχρηστοι.
 
Ο Βεγγος ειχε ανοίξει δική του εταιρία παραγωγής και είχε χρεοκοπήσει άσχημα οπότε αυτό του ήρθε ως θείο δωρο
 
Ο Βεγγος ειχε ανοίξει δική του εταιρία παραγωγής και είχε χρεοκοπήσει άσχημα οπότε αυτό του ήρθε ως θείο δωρο
Γιατο χρεοκοπησε; Απο οσο ξερω ειχαν επιτυχια οι τρελοταινιες του.
 
Γιατο χρεοκοπησε; Απο οσο ξερω ειχαν επιτυχια οι τρελοταινιες του.
Σωστή το 64' ιδρύθηκε ή εταιρία και πήγαινε πολύ καλά αλλά ο Βεγγος δεν μπορούσε να διαχειριστεί διόλου τα οικονομικά του και μπήκε μέσα.
 
Παιδιά καλησπέρα, ήθελα να μου απαντήσει κάποιος αν ξέρει σε κάτι που άκουσα και μου έκανε εντύπωση. Είχε ο Χορν απατήσει τη Λαμπέτη με τη Μάγια Μελάγια, που τότε ήταν σταρ και καλλονή; Δεν το γνώριζα και πραγματικά αν κάποιος γνωρίζει ας μου το απαντήσει.:cool:
 
Παιδιά καλησπέρα, ήθελα να μου απαντήσει κάποιος αν ξέρει σε κάτι που άκουσα και μου έκανε εντύπωση. Είχε ο Χορν απατήσει τη Λαμπέτη με τη Μάγια Μελάγια, που τότε ήταν σταρ και καλλονή; Δεν το γνώριζα και πραγματικά αν κάποιος γνωρίζει ας μου το απαντήσει.:cool:


Απ ότι είχε ο ίδιος πει σε συνέντευξη του ποτέ δεν είχε απατήσει τη Λαμπέτη. Είχε ωστόσο παραδεχθεί πως απατούσε συχνά την πρώτη του σύζυγο.
Στη δημοσιογράφος Φρίντα Μπιούμπι (είναι αυτή που πήρε μια μεγάλη εξομολογητική συνέντευξη από την Έλλη Λαμπέτη όταν ήταν πολύ άρρωστη και στην οποία στηρίχθηκε η σειρά με θέμα τη ζωή της "Τελευταία Παράσταση") είχε πει πως μετά το χωρισμό τους την παρακαλούσε να τα ξαναβρουν και πήγαινε αργά στο σπίτι της πιωμένος ενώ αυτήν είχε μάθει πως τα είχε ήδη μπλέξει με μια άλλη και πως την έπαιρνε τα βράδια από το θέατρο...
Η γνώμη μου είναι πως δεν πρόκειται για τη Μελάγια, αλλά για άλλη πολύ γνωστή ηθοποιό, σε κάθε περίπτωση είχανε χωρίσει.
Φυσικά δε μπορούμε να ξέρουμε, πάντως πρώτη φορά το ακούω.
 
Απ ότι είχε ο ίδιος πει σε συνέντευξη του ποτέ δεν είχε απατήσει τη Λαμπέτη. Είχε ωστόσο παραδεχθεί πως απατούσε συχνά την πρώτη του σύζυγο.
Στη δημοσιογράφος Φρίντα Μπιούμπι (είναι αυτή που πήρε μια μεγάλη εξομολογητική συνέντευξη από την Έλλη Λαμπέτη όταν ήταν πολύ άρρωστη και στην οποία στηρίχθηκε η σειρά με θέμα τη ζωή της "Τελευταία Παράσταση") είχε πει πως μετά το χωρισμό τους την παρακαλούσε να τα ξαναβρουν και πήγαινε αργά στο σπίτι της πιωμένος ενώ αυτήν είχε μάθει πως τα είχε ήδη μπλέξει με μια άλλη και πως την έπαιρνε τα βράδια από το θέατρο...
Η γνώμη μου είναι πως δεν πρόκειται για τη Μελάγια, αλλά για άλλη πολύ γνωστή ηθοποιό, σε κάθε περίπτωση είχανε χωρίσει.
Φυσικά δε μπορούμε να ξέρουμε, πάντως πρώτη φορά το ακούω.
μαλιστα!εχεις ακουσει για ποια γνωστη ηθοποιο προκειται;
 
Τα τελευταία ποστς από πάνω είναι ΤΡΑΓΙΚΑ, σκεφτείτε λίγο πριν γράψετε π@π@ριές επιπέδου σταρ,σοκ, κλπ βόθρους ότι μιλάτε για άτομα που έχουν αποβιώσει και έχουν και ζώντες ανθρώπους πίσω τους.. Έλεος..
 
Τα τελευταία ποστς από πάνω είναι ΤΡΑΓΙΚΑ, σκεφτείτε λίγο πριν γράψετε π@π@ριές επιπέδου σταρ,σοκ, κλπ βόθρους ότι μιλάτε για άτομα που έχουν αποβιώσει και έχουν και ζώντες ανθρώπους πίσω τους.. Έλεος..
Συγγνώμη, σε μένα απευθύνεστε;



Εδώ η ίδια η Λαμπέτη λέει πως ο Χορν είχε άλλη, σε συνέντευξή της:

Το ωραίο είναι», είπε η Λαμπέτη, τότε, στην Μπιούμπι, «ότι και στο τέλος, όταν χωρίσαμε, κι ερχόταν και κλωτσούσε την πόρτα να του ανοίξω, τα είχε κιόλας φτιάξει με μια ηθοποιό. Είχε την φιλενάδα του ο κύριος, που ερχόταν μάλιστα και τον έπαιρνε από το θέατρο. Εγώ δεν είχα κανέναν»

Κι εδώ ο Χορν σε μια πολύ γνωστή συνέντευξη του λέει πως απατουσε την πρώτη του γυναίκα:

Την πρώτη μου γυναίκα, τη Ρίτα Φιλίππου, την απατούσα συνεχώς και της το έλεγα“, έλεγε ο ηθοποιός

Αυτό που έκανα ήταν να μεταφέρω τα δικά τους λόγια. Το όνομα της επόμενης σχέσης του Χορν δεν το έγραψα όπως βλέπετε γιατί δεν έχω πηγή. Για τα υπόλοιπα όμως πηγές είναι οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές που τα είπαν μόνοι τους. Από πότε είναι μεμπτό να μεταφέρεις τα λόγια μιας συνέντευξης;

Τους χαρακτηρισμούς σας τους επιστρέφω. Ουδέποτε έχω ανεβάσει τίποτα χωρίς πηγή, τα μέλη του φόρουμ φαντάζομαι το γνωρίζουν. Την ηθική σας λοιπόν αλλού.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η πρώτη ταινία της Ελένης Ζαφειρίου είναι ήταν το "Πικρό Ψωμί". Εκεί πρωτόπαιξε τον ρόλο της μάνας. Δείτε πως πήρε τον ρόλο όπως η ίδια θυμάται σε συνέντευξή της το 1997
 
Πίσω
Μπλουζα