Οι Φρουροί της Αχαΐας (1992 MEGA)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tsalk
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Αχ ναι!Τωρα θυμηθηκα!Ευχαριστω πολυ!
 
Ένα απόσπασμα απο τους Φρουρούς της Αχαίας του Mega

[edit]Ο Λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων.[edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κορυφαία ηθοποιός η Συνοδινού! Και τι εκπληκτική σειρά! Να μην την βάζουν σε επανάληψη!
 
δυστυχως τις ωραιες σειρες η δεν θα τις βαζουν καθολου η θα τις βαζουν στις 3 το πρωι
 
Ο Ζανής Καζιάνης εκλέγεται διευθύνων σύμβουλος της οινοποιίας Αιγίου.

[edit]Ο Λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων.[edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
nick είπε:
Ο Ζανής Καζιάνης εκλέγεται διευθύνων σύμβουλος της οινοποιίας Αιγίου.
Ωραία σκηνή από τη σειρά - σε ευχαριστούμε nick.

Άντε, μετράμε μέρες για να την ξαναδούμε πλέον...
 
Καλη σειρα οπωσδηποτε, αλλα ειχε μεγαλο προβλημα ως προς το ενδυματολογικο.

Η ιστορια της εκτυλισσεται την περιοδο της επταετιας στην Ελλαδα, μια εποχη οπου το μακρυ μαλλι σε γυναικες και αντρες, η μινι φουστα, το παντελονι καμπανα, και διαφορα αλλα χαρακτηριστικα εκεινου του καιρου, εδιναν κι επαιρναν.

Οι Φρουροι γυριστηκαν στις αρχες της δεκαετιας του '90, και δυστυχως ενδυματολογικα αρχες της δεκαετιας του '90 θυμιζουν.
 
Ευχαριστούμε πολύ για το απόσπασμα nick :)


Αγαπημένη σειρά και χάρηκα που είδα έστω ένα μικρό απόσπασμά της. Είδα ότι την προβάλει σε επανάληψη το mega αλλά τέτοια ώρα που τη βάζει (2 τη μαύρη νύχτα) δώρον άδωρον :( .

Bambi δεν το είχα σκεφτεί ποτέ το ενδυματολογικό μέχρι που πέτυχα το ποστ σου! Και τότε μου φάνηκε τόσο προφανής η παρατυπία, μα τόσο προφανής ....

Νομίζω ότι μόνο η Βασιλίνα (Παπαμόσχου) κι ο Δροσινός (Χατζηδάκης) μιμούνται, στο πολύ περίπου, το στυλ της εποχής. Αν σκεφτείς βέβαια πως είναι κι οι δύο φοιτητές και θα έπρεπε να κυκλοφορούν με πράσινες και ροζ καμπάνες και μαλλιά μέχρι τη μέση, η μίμησή τους δεν είναι και τόσο αξιοσημείωτη :D . Κατά τ' άλλα, ο Τζώρτζογλου μοιάζει να βγήκε από τον "Βάρδα - Αναγνωστόπουλο" και η Ντενίση από τον "Πολατώφ", πριν μπούνε για γύρισμα :P .
 
Ο Πέτρος Ζαρκάδης (Ασημάκης Βίλλης) λίγο μετά την εκλογή του Ζανή στην οινοποιία Αιγίου:

[edit]Ο Λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων.[edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nick για άλλη μια φορά ευχαριστούμε!!!!!

Να κάνω μια παράκληση; Αν έχεις στο αρχείο σου κάποια σκηνή με τον Ζαννή και την Σύνθια (κατά προτίμηση τότε που πηγαίνει και την βρίσκει στα σπιτάκια δίπλα στο εργοστάσιο, έχω και προτιμήσεις τρομάρα μου #) ), προσωπικά θα αισθανόμουν ότι μου κάνεις ένα μεγάλο δώρο :) .

Και κάτι άλλο. Όσοι έχουν διαβάσει τους "Τελευταίους εγγονούς" του Αθανασιάδη, σίγουρα θα παρατήρησαν ότι στο βιβλίο αυτό γίνεται η σύνδεση με τα άλλα έργα του, δηλαδή τους "Πανθέους", την "Αίθουσα του θρόνου" και τους "Φρουρούς της Αχαϊας". Συγκεκριμένα, σε μια δεξίωση όπου παραβρίσκονται πολλοί από τους φυλακισμένους επί δικτατορίας, εμφανίζονται ο Θωμάς Πάνθεος με τη γυναίκα του Αμαλία (κι έτσι μαθαίνουμε ότι καταλήγει μαζί το ζευγάρι που γνωρίζεται στις τελευταίες σελίδες του έργου), ο βουλευτής Κυκλάδων Λουκάς Δελόγγης με τη γυναίκα του Πόλυ (ω ναι! η Δημητρακοπούλου στο σενάριό της ακολούθησε, ευτυχώς, άλλη εξέλιξη) και ο Στράτος Καζιάνης με την αρραβωνιαστικιά του, κόρη αθηναίων οινοβιομηχάνων.

Κι έτσι εγώ πληροφορήθηκα ότι τόσο τη Γλαύκη όσο και την Σύνθια τελικά τις τρώει το μαύρο χώμα:mad:
 
retrofan είπε:
Κι έτσι εγώ πληροφορήθηκα ότι τόσο τη Γλαύκη όσο και την Σύνθια τελικά τις τρώει το μαύρο χώμα:mad:
Το γεγονός να μην τα βρήκαν τελικά μεταξύ τους και να 'φυγε εκείνη για Λονδίνο, το έχεις αποκλείσει, ε; Χα,χα! ;)
 
Το δώρο σου retrofan:

[edit]Ο Λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων.[edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ξέρω τι να πω παρά ένα μεγάλο ευχαριστώ Nick :thanx2: :thanx2: :thanx2: :thanx2:

Ένα από τα πράγματα που εκτιμώ ιδιαίτερα στη ρετρομάνια είναι η προθυμία των ανθρώπων να μπουν σε μεγάλο ή μικρό κόπο για να δώσουν στους άλλους πίσω τις αναμνήσεις τους.

Οι δικές μου πάντως μου άφησαν μόλις τώρα ένα μεγάλο χαμόγελο :)

Και ναι! Όντως εδώ μου αρέσει ο Τζώρτζογλου (θερμόμετρο θα βάλω όταν γυρίσω στο σπίτι :P ) Η χημεία του με τη Δεληγιάννη έδεσε και οι σκηνές τους πραγματικά προσθέτουν σ' αυτή τη σειρά.

(Υ.Γ. @nick, όταν θελήσεις να μας ξαναευχαριστήσεις, θα σκεφθείς λίγο να προτιμήσεις και πάλι σκηνές δικές τους; Είπε η μικρή φαταουλίτσα και έσπευσε να εξαφανισθεί πριν της ρίξουν ντομάτες :frypan: #) )

@sunset89

Ε όχι και να γυρίσει η Γλαύκη στο Λονδίνο επειδή δεν τα βρήκανε :(

Την πραγματικότητα τη ζω, δεν χρειάζεται να τη βλέπω και στη μικρή ή μεγάλη οθόνη :darkglasses:
 
Ένα ακόμη πλάνο με την Άννα Συνοδινού
 
Ένα ακόμη πλάνο με την Άννα Συνοδινού

[edit]Ο Λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων.[edit]

Ένα απο τα πιο δυνατά πλάνα της σειράς. - ο θάνατος του Ασημάκη Βίλλη (Πέτρου Ζαρκάδη).

[edit]Ο Λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων.[edit]

Η Σύνθια γνωρίζοντας οτι έχει καρκίνο, επιστρέφει για τελευταία φορά στο σπίτι των Βίλληδων.

[edit]Ο Λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων.[edit]

(Υ.Γ. @nick, όταν θελήσεις να μας ξαναευχαριστήσεις, θα σκεφθείς λίγο να προτιμήσεις και πάλι σκηνές δικές τους; Είπε η μικρή φαταουλίτσα και έσπευσε να εξαφανισθεί πριν της ρίξουν ντομάτες )
. Προτιμώ να σε ευχαριστήσω λοιπόν:[edit]Ο Λογαριασμός YouTube με τον οποίο σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων.[edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@nick


Αν σου πω ότι τα βιντεάκια σου τα έχασα στο retromaniax (κοινώς δεν πήρα χαμπάρι ότι τα ανέβασες #) ) και τα βρήκα σήμερα στο γιουτιούμπι;

Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ!!!!! Για το ότι με σκέφτηκες και για το ότι μου έκανες το χατήρι :)

(μη με λησμόνει και στο μέλλον, μη με λησμόνει παρακαλώ #) :) #) :) #) :) )

Μα δεν έχω δίκιο; Δεν είναι πραγματικά ζευγάρι με χημεία οι δυο τους;

Θυμάμαι μια σκηνή που τον Στράτο με την Σύνθια τους έχει πιάσει η βροχή γυρνώντας από την Πάτρα, το αυτοκίνητό τους έμεινε και ειδοποιούν τον Ζανή να τους μεταφέρει με το δικό του στο Τρικόρφι. Λίγο μετά, κλαίγοντας και λίγο μεθυσμένος (νομίζω) ξεσπάει στη θεία του "τώρα είναι στο κρεβάτι τους, την κρατάει γυμνή στην αγκαλιά του".

Το λέει με τόση απελπισία και πραγματικά δεν νομίζω ότι έχω δει πολλές σκηνές όπου η ερωτική ζήλεια ερμηνεύεται με καλύτερο τρόπο. Για μένα ο Ζανής Καζιάνης είναι ο καλύτερος ρόλος του Τζώρτζογλου.

Κι η Δεληγιάννη, τόσο ιδιαίτερα όμορφη (μ' αυτό το πρόσωπο όλο γωνίες) και τόσο ταλαντούχα. Πραγματικά είναι κρίμα που την είδαμε σε τόσο λίγους ρόλους στην τηλεόραση.
 
Γεια σας.

Η σειρά αυτή είναι από τις πιο αγαπημένες μου.

Πρόκειται για μια πολύ δυνατή ίντριγκα, μια ίντριγκα από τις λίγες.

Το ειδύλλιο που πιο πολύ απ' όλα με εξίταρε ήταν το Ζανής-Μελιώ. Υπήρχε η φυσική έλξη, ο Ζανής είναι το καθαρόαιμο αρσενικό και η Μελιώ η πολύ γυναίκα. Υπήρχε το από αρχαιοελληνική τραγωδία ψυχολογικό υπόβαθρο, αφού ο Ζανής ελκόταν από την τελευταία ερωμένη του πατέρα του και η Μελιώ από τον γιο του άντρα με τον οποίο υπήρξε πραγματικά ερωτευμένη. Υπήρχε η βεντέτα μεταξύ τους με βασικά στοιχεία το σεξ και την βιαιότητα. Και τέλος μόνο η Μελιώ μπορούσε να καταλάβει πώς σκέφτεται και κινείται ο Ζανής και το αντίστροφο.

Δεδομένων όλων αυτών, εγώ θα ήθελα ο Ζανής να την πατήσει με την Μελιώ και όχι με την Σύνθια. Εξάλλου αναρωτιέμαι τι είδους αγάπη είχε για την Συνθία όταν δεν μπορούσε να ξεκολλήσει τα χέρια του από την Μελιώ.

Στο σίριαλ ο Ζανής έχει μια σταδιακή άνοδο ως χαρακτήρας (δηλαδή τον βάζουν να κάνει κάποιες απρόσμενες καλοσύνες) που φτάνει στο peak όταν πηγαίνει να προλάβει αυτός στην Μελιώ τα νέα του θανάτου της Ναταλίας Βίλλη. Πλην όμως από εκείνο το σημείο και μετά αρχίζει η πτώση του. Το πρώτο στοιχείο της για μένα είναι το ότι γνωρίζοντας πλέον ότι η Μάρθα είναι η μέλλουσα σύζυγος του Κωστή συνεχίζει την ερωτική σχέση μαζί της. Μα μιλάμε για τον Κωστή έτσι; Πώς μπόρεσε να του το κάνει αυτό; Και βέβαια η τελική αποκαθηλωση του Ζανή είναι ότι καρφώνει τον Στράτο και τον Κωστή για αντιδικτατορική δράση.

Τη Μελιώ σε όλο το σίριαλ την λυπάμαι. Δεν μπορεί να βρει έναν άντρα αντάξιό της, γίνεται τόσο αδύναμη, μπλέκεται σε εξαρτήσεις κλπ. Παρόλαυτά είναι αυτή που γραφει το τέλος στην αρρωστημένη κατάσταση που πάει να δημιουργηθεί μεταξύ Βίλληδων, Νέζηδων και Καζιάνηδων.

Δεν ξέρω αν κάνετε συγκρίσεις μεταξύ βιβλίων και σειρών, ωστόσο θα ήθελα να αναφέρω ότι όταν διάβασα το βιβλίο αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι τα γεγονότα και οι διάλογοι του βιβλίου είναι ένα κλικ δυνατότεροι, εντονότεροι, αγριότεροι σε σχέση με το σίριαλ όπου πολλές αιχμηρές καταστάσεις έχουν λειανθεί. Ειδικά στο χαρακτήρα του Ζανή φαίνεται αυτό.

Επιστρέφοντας στην σειρά, είχε πράγματι πολύ αξιόλογο καστ. Ειδικά αναφέρω τις σκηνές Συνοδινού-Κυριακίδη που είναι εξαιρετικές. Πόσο δένουν ερμηνευτικά δύο ταλαντούχοι άνθρωποι ακόμα και με τέτοια διαφορά ηλικίας.

Τώρα για Τζώρτζογλου - Ντενίση, είναι ας το πω, ανεκτοί. Η Ντενίση υπολείπεται γενικότερα (όχι μόνο σε αυτό το σίριαλ) σε ταλέντο αλλά είναι μοναδική ντίβα. Ένα υπερθέαμα από μόνη της με την φυσική ομορφιά της, το στιλ, την φωνή, το ντύσιμο κλπ. Θυμάμαι τη σκηνή που η Μελιώ και ο Παναγής έχουν πάει για μπάνιο στη θάλασσα και αυτή ξαπλώνει σε μια ξαπλώστρα και μιλάει με τον Ζανή. Το πλάνο στο βρεγμένο (και άψογα μακιγιαρισμένο) πρόσωπό της θα μπορούσε να είναι αφίσα της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ.
 
Καλώς όρισες Claudia :)


Πολύ όμορφο το πρώτο ποστ σου για μια αγαπημένη σειρά.

Στις σκέψεις που κάνεις για τους χαρακτήρες του Ζανή και της Μελιώς (ή Μελιούς; :xm: ) η δική μου προσέγγιση είναι πως μιλάμε για έναν βαθιά συμπλεγματικό άντρα και μια γυναίκα με ιδιαίτερα διαταραγμένο ψυχισμό. Καθώς όμως δεν πρόκειται για τον μέσο κομπλεξικούλη και τη μέση ανισόρροπη αλλά για δυο ιδιαίτερα ευφυή και ταλαντούχα πρόσωπα, το πράγμα περιπλέκεται.

Ο Ζανής θα έπρεπε να κάνει είκοσι χρόνια ψυχανάλυση για να στανιάρει :P . Να ξεπεράσει το ότι είναι νόθος, το ότι δεν είναι Βίλλης όπως τ' αδέλφια του, το ότι στους τομείς που υπερέχει (οξυδέρκεια στις επιχειρήσεις και επιτυχία στις γυναίκες) βρίσκει συνεχώς μπροστά του το φάντασμα του πατέρα του ως πολύ πιο πετυχημένη μορφή. Και τελικά πεθαίνει χωρίς να έχει πείσει τον κόσμο ότι ο γιος του Παναγή Καζιάνη είναι καλύτερος από τον Παναγή Καζιάνη. Γιατί για μένα αυτό θέλει ο Ζανής, να αποδείξει (στους άλλους και στον εαυτό του) ότι ξεπέρασε τον πατέρα του. Με το να του πάρει την ερωμένη, να χτίσει μεγαλύτερο εργοστάσιο, να καταστρέψει τους Βίλληδες (το μοναδικό πράγμα που δεν πέτυχε ο Παναγής, αντίθετα πέθανε μέσα στο ίδιο τους το σπίτι), έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα καταστρέψει και τα ίδια του τα αδέλφια, για τα οποία έχει εντελώς αντικρουόμενα συναισθήματα.

Τα συμπλέγματα αυτά δεν αφήνουν την καλή του πλευρά να βγει στην επιφάνεια. Και βέβαια οι δύο μοιραίες γυναίκες της ζωής του κάνουν ότι μπορούν για να βγάλουν τον κακό του εαυτό. Από τη μια η θεία του η Αναστασώ, γυναίκα στερημένη σε όλα τα επίπεδα, που λατρεύει τον ανιψιό της αλλά του υποδαυλίζει το μίσος και τον χρησιμοποιεί ασυνείδητα ως εργαλείο εκδίκησης (προσωπικής και ταξικής). Από την άλλη η Μελιώ, το απόλυτα αυτοκαταστροφικό άτομο που καταστρέφει κι όσους πάνε να την πλησιάσουν. Τον πρώην άντρα της, τον γιατρό που τον βάζει να κλέβει μορφίνη για να της τη δώσει, τον Ζανή ... Το παιχνίδι ανάμεσά τους μου φαίνεται τόσο σαρκοβόρο που μόνο ερωτισμό δεν μου έβγαζε το συγκεκριμένο ζευγάρι (ίσως βέβαια φταίει κι η Ντενίση :P ).

Για μένα, αυτό που κατά βάθος θέλει ο Ζανής είναι να "μπει" στην οικογένεια. Να γίνει εγγονός της Ναταλίας Βίλλη, μιας γυναίκας που σέβεται πολύ και που η περιφρόνησή της τον πληγώνει, κι ας μην το ομολογεί. Ο πιο ικανός και αγαπημένος εγγονός (το ξέρει εξάλλου ότι είναι καλύτερος από τα αδέλφια του), αυτός που θα διοικήσει το εργοστάσιο, θα προστατέψει τον Κωστή, θα σταθεί στον Στράτο, θα αποκτήσει το κύρος και τις "ρίζες" που ονειρεύεται. Είναι όμως πολύ περήφανος για να το ζητήσει και πολύ πληγωμένος για να μετρήσουν μέσα του οι καλές αλλά χλιαρές προθέσεις της Άσπας ή του Στράτου ή της Βασιλίνας περισσότερο από την ευθεία επίθεση του Ασημάκη και της Μελιώς, από την υπεροψία της Ναταλίας Βίλλη και του Αντρέα.

Η Σύνθια μέσα σ' όλα αυτά; Για μένα ξεκινάει ως μία ανομολόγητη κόντρα με τον αδελφό του. Σιγά - σιγά όμως μετουσιώνεται σε κάτι πολύ βαθύτερο. Δεν θέλει πια την Σύνθια για ν' αποδείξει στον Στράτο ότι μπόρεσε να του πάρει τη γυναίκα, την θέλει γιατί μοιάζουνε. Κι οι δυο παλεύουνε να ριζώσουν σ' ένα εχθρικό περιβάλλον. Η Σύνθια καταλαβαίνει τις πληγές του αλλά δεν τις χρησιμοποιεί για να τον εξαγριώσει περισσότερο όπως η Μελιώ. Αντίθετα προσπαθεί να τις απαλύνει.

Αν η Μελιώ καταλαβαίνει πολύ καλά πώς σκέφτεται η "διαβολική" πλευρά του Ζανή, η Σύνθια διαισθάνεται όσο κανείς πόσο μεγάλη είναι η "αγγελική" του πλευρά.

... Ή απλώς η Δεληγιάννη είναι τόσο καλή ηθοποιός που μ' έκανε ν' αγαπήσω πολύ τον συγκεκριμένο ρόλο :)
 
Γεια σου και καλώς σας βρήκα.

Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση που κάνεις για τον χαρακτήρα του Ζανή. Λάτρευε τον πατέρα του σαν θεό αλλά οπωσδήποτε το βαθύτερο κίνητρο των πράξεών του ήταν το να τον ξεπεράσει.

Την Μελιώ θα την έλεγα πολύ αδύναμη που ήξερε να χειρίζεται αδύναμους άντρες αλλά όχι ότι τους κατέστρεφε.

Για την Αναστασώ επίσης συμφωνώ και πραγματικά ξαναβλέποντας το σίριαλ πρόσφατα με άλλο (ενήλικο) μάτι μου έκανε εντύπωση το πόσο απροκάλυπτα σμπρώχνει τον Ζανή να εκδικηθεί τους Βίλληδες, να κακομεταχειριστεί την Μελιώ, να τρυπώσει στο κρεβάτι του Στράτου και της Σύνθιας και δεν αντιλαμβάνεται ότι έτσι συμβάλλει χωρίς να το θέλει στο να κολλήσει αυτός με την Μελιώ και στο να γιγαντωθεί το κόμπλεξ του απέναντι στους Βίλληδες.

Πάντως δεν συμφωνώ ότι το έργο προστατεύει την παρακμάζουσα αριστοκρατία. Οι δύο που προσπάθησαν να διεισδύσουν στην οικογένεια Βίλλη και ηττήθηκαν, δεν την προσέγγισαν με αγάπη αλλά με εντελώς αποκρουστικά κίνητρα. Ο Ζανής για να την κατατρέψει και η Μάρθα για την εκμεταλλευτεί ασύστολα. Ίσως γι' αυτό η οικογένεια τελικώς να τους εξόρισε.

Η Σύνθια ναι είναι μία από τις παράπλευρες απώλειες. Ήρθε και έφυγε μετέωρη χωρίς να έφταιγε σε κάτι. Μάλλον στο βιβλίο φαίνεται περισσότερο ότι το λάθος της ήταν η συνειδητή επιλογή της να παντρευτεί και να αφοσιωθεί σε έναν γάμο με έναν άντρα που δεν της ξυπνούσε ούτε τον πόθο ούτε τον έρωτα.

Η άλλη αριστοκρατική οικογένεια, οι Νέζηδες, μπολιάστηκαν με αστικό αίμα χωρίς να ζήσουν τέτοιες τραγωδίες.
 
Πίσω
Μπλουζα