Οι.....εκνευριστικοί

-ταινία ''Πονηρό θηλυκό, κατεργάρα γυναίκα'' όπου η Αλίκη Βουγιουκλάκη δεν μου αρέσει καθόλου, η ηθοποιία της μου είναι εκνευριστική αλλά παρακολουθώ την ταινία γιατί μου αρέσει το αγόρι που υποδύεται το γιο της Αλίκης (Γιάννης Τσιλιβάκος)

 


-Σταθης Ψάλτης, εκνευριστικός σε όλες τις ταινίες του...
 
Σε αρκετές ταινίες, το ρόλο του "εκνευριστικού" χρεώθηκε ο Γιώργος Μούτσιος, όμως οφείλουμε να πούμε ότι του πήγαινε ιδιαίτερα ! Είτε ως Γερμανός αξιωματικός, είτε ως σατανικός απατεώνας...
 
ΦΖΠ1 είπε:
Σε αρκετές ταινίες, το ρόλο του "εκνευριστικού" χρεώθηκε ο Γιώργος Μούτσιος, όμως οφείλουμε να πούμε ότι του πήγαινε ιδιαίτερα ! Είτε ως Γερμανός αξιωματικός, είτε ως σατανικός απατεώνας...
Ειδικά στο "συρτάκι της αμαρτίας" που έχει παντρευτεί την Ντίνα Τριάντη, την χρησιμοποιεί στις δουλειές του εν αγνοία της (είναι έμπορος ναρκωτικών) , την εγκαταλείπει αφού χάνει το παιδί τους, προσπαθεί να μπλέξει την αδερφή της Ελένη Προκοπίου απειλώντας την ότι θα της φορτώσει τον φόνο του συναιτέρου του ενώ είχε προσπαθήσει να την αποπλανήσει λέγοντας ότι εκείνη του την έπεσε με αποτέλεσμα να τσακωθεί με την αδερφή της και να την διώξει από το σπίτι. Στο τέλος όμως την πληρώνει αφού δολοφονείται από τον πατέρα των κοριτσιών. Νομίζω ότι είναι ο ποιο "εκνευριστικός" ρόλος από αυτούς που έχει παίξει
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δε μου άρεσε ο Κώστας Χατζηχρήστος στο Μπακαλόγατο. Μόνο βρισιές ήταν και ουσία τίποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
BETTY BOOP είπε:
-ταινία ''Πονηρό θηλυκό, κατεργάρα γυναίκα'' όπου η Αλίκη Βουγιουκλάκη δεν μου αρέσει καθόλου, η ηθοποιία της μου είναι εκνευριστική
Πόσο δίκιο εχεις Betty Boop!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Η ταινία ειναι η κινηματογραφική ελευθερη διασκευή ενός πολύ ωραίου θεατρικού εργου του Σομσέρτ Μομ, της "Θεατρίνας", το ειχε παιξει και στο θεατρο με τον Παπαμιχαήλ όταν ήταν ακόμη ζευγάρι...μεγάλη επιτυχία...

Αλλά πραγματικά σε αυτήν την ταινία, όπως και στο Κατάσκοπος Νέλλη, χαλούσε τρομερα το παιξιμο της...

Ασε που το σενάριο ήταν μια μίξη "Θεατρίνας" με τη ζωή της Αλίκης ως Εθνική Σταρ (και στην ηρωίδα της ταινίας ασχολουνται όλοι με την ηλικία της, γιατί δεν μεγάλωσε κλπ κλπ)...
 
Επειδη βλεπω οτι πολλα παιδια στο παρον θεμα βαζετε ηθοποιους που για τον Α η Β λογο δεν κανετε κεφι, θα ξανατονισω κατι που ανεφερα απο την αρχη.

Εδω αναφερουμε μονο ρολους ηθοποιων που θεωρουμε εκνευριστικους. Σεναριακους χαρακτηρες που υπαρχουν σε μια ταινια και που δε συμφωνουμε με τη συμπεριφορα τους.

Για τους ηθοποιους που δεν μας αρεσουν υπαρχει αλλο θεμα απο τον johnalepou.
 
johnny19818 είπε:
Δε μου άρεσε ο Κώστας Χατζηχρήστος στο Μπακαλόγατο. Μόνο βρισιές ήταν και ουσία τίποτα.
Tη Δευτέρα με τον κηδεμόνα σου και θα επιβληθεί αυστηρή ποινή... :supergrin: :supergrin:

Πέρα από τη πλάκα... Ίσως ο μοναδικός ρόλος του Χατζηχρήστου που μου αρέσει πραγματικά. Όσο για τις "βρισιές", ας μη συγκρίνουμε το λεξιλόγιο με "κωμωδίες" της δεκαετίας του '80, όπου η αισχρολογία σε κάνει να βγάζεις σπυριά.

Εμένα πάντως με εκνευρίζει σε όλες τις ταινίες της η Βίκυ Βανίτα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
prisma είπε:
Tη Δευτέρα με τον κηδεμόνα σου και θα επιβληθεί αυστηρή ποινή... :supergrin: :supergrin:
Γενικά δε μου αρέσει αλλά το διόρθωσα έπειτα από παρατήρηση της bambinella.
 
Ο γαμπρός στην χαρτοπαίκτρα. Δεν φτάνει που παραλίγο να αυτοκτονήσει η Χλόη Λιάσκου , πήρε στο τέλος και το σπίτι...
 
RIO είπε:
Ο γαμπρός στην χαρτοπαίκτρα. Δεν φτάνει που παραλίγο να αυτοκτονήσει η Χλόη Λιάσκου , πήρε στο τέλος και το σπίτι...
Χαρη στην αποπειρα αυτοκτονιας το πηρε. Σου λεει "τωρα που καταλαβατε ποσο με θελει η κορη σας θα σας χορεψω στο ταψι".
 
RIO είπε:
Ο γαμπρός στην χαρτοπαίκτρα. Δεν φτάνει που παραλίγο να αυτοκτονήσει η Χλόη Λιάσκου , πήρε στο τέλος και το σπίτι...

bambinella 100 είπε:
Χαρη στην αποπειρα αυτοκτονιας το πηρε. Σου λεει "τωρα που καταλαβατε ποσο με θελει η κορη σας θα σας χορεψω στο ταψι".
Ο Γιαννάκης; (Γιώργος Βρασιβανόπουλος). Γιατί;;;;
 
Επανερχομαι με ενα ρολο που πραγματικά δεν θα τον ελεγα εκνευριστικό (σε καμία περιπτωση) αλλα δεν το περιμενα οτι θα θυμωνα μαζί του.. :p

Η συμπεριφορά του Αριστου στο Λεβεντοπαιδο που αν και λεβεντοπαιδο, παράτησε την αρραβωνιαστικιά του Φιλιω για τα ματια της πλούσιας

ΟΚ, δεν το ήξερε οτι ήταν πλούσια, αλλα γιατί βρε αγόρι μου, εσύ ενας λεβεντης να συμπεριφερθεις ετσι????

Και μετα, νατος πισω ο παραστρατημένος, μετανιωμενος με αποπειρα αυτοκτονιας να "ξεπλύνει" το λαθος του, ξαναγύρισε σαν να μην συμβαίνει τιποτα, αφου βεβαια του εδωσε πόδι η άλλη....

ουφ! τα ειπα και ξεθύμανα!!! :D :popcorn:
 
Σκέφτηκα μερικές ταινίες στις οποίες πρωταγωνιστές (οι χαρακτήρες τους δηλαδή) με είχαν εκνευρίσει όταν τις πρωτοείδα... δεν θυμάμαι τις λεπτομέρειες της πλοκής τώρα γιατί έχουν περάσει κάποια χρόνια αλλά...

1. Ο Παπαμιχαήλ στο "Τεμπελόσκυλο". Μπορεί να γίνεται καλό και εργατικό παιδί στο τέλος, αλλά δεν πείθει. Διότι αν ήταν πραγματικά έτσι ο χαρακτήρας του δεν θα ήταν τεμπελόσκυλο στην αρχή, και είναι απόλυτα εκνευριστικός ως τεμπέλης.

2. Ο Πάντζας (αλλά και ο Σταυρίδης) στο "Ο γαμπρός μου ο δικηγόρος". Ο Πάντζας είναι ο κακός της ταινίας, αλλά δεν νομίζω ότι στο τέλος τιμωρείται όπως του άξιζε, άρα δεν έχουμε "κάθαρση"

3. Ο Παράβας στο "Έκλεψα τη γυναίκα μου", αλλά και η Κυριακίδου που ήταν η κλεμμένη.

Γενικά με εκνευρίζουν οι γυναικείοι χαρακτήρες που παθαίνουν τα μύρια όσα από τους αγαπημένους ή αγαπητικούς αλλά έτσι κι ακούσουν "γάμο" τα ξεχνάν όλα και τους συγχωρούν και πέφτουν στην αγκαλιά τους ακόμη κι αν ο γαμπρός είναι καθήκι και ο γάμος είναι με το στανιό. Πάμπολλα παραδείγματα. Γι' αυτό και μου άρεσε η αρχική άρνηση του Μακρή στο "Στουρνάρα 288" να συγκατατεθεί στο γάμο της Γιούλη με τον αντιπαθέστατο γιο του Παπαγιαννόπουλου, άλλο αν τελικά συμφώνησε διότι ανύπαντρη μητέρα το 59 δεν ήταν αποδεκτή στο τέλος ελληνικής κωμωδίας: Η ηθική τάξις έπρεπε να αποκατασταθεί. Θα έλεγα ότι χαραμίστηκε το κορίτσι, αλλά από την άλλη ήταν κι αυτή πολύ βούρλο, οπότε τέτοιος της άξιζε. Γενικά εγώ αν ήμουνα στη θέση των ατιμασμένων και παρά λίγο εγκταταλελειμμένων αιθέριων υπάρξεων όχι γάμο δεν θα δεχόμουνα αλλά θα έψαχνα να βρω το πλησιέστερο βαρύ βάζο να του φέρω κατακέφαλα. Θα μου πείτε εγώ είμαι ένας γερομαντράχαλος το 2014, όχι μια όχι και τόσο αγνή και άσπιλος παρθένος το 1964, κι εκείνη την εποχή ήταν άλλα τα ήθη κι ο σκοπός της γυναίκας ήταν ο γάμος ενώ ο σκοπός του άντρα ήταν να τον αποφύγει, αλλά πάντα με εκνεύριζε αυτό το σενάριο.
 
elephadas, μια μικρή διόρθωση στα όσα πολύ ενδιαφέροντα και απολαυστικά μας έγραψες στο προηγούμενο post: στο "Στουρνάρα 288" την εγγονή του Ορέστη Μακρή που παντρεύεται τον Νίκο Καζή την ερμήνευε η Βούλα Χαριλάου και όχι η Σμαρούλα Γιούλη.
 
Αν και είναι γλυκύτατη σαν άνθρωπος, δεν μπορώ να βλέπω την Δέσποινα Στυλιανοπούλου στις ταινίες του Καραγιάννη που έπαιζε σαν πρωταγωνίστρια! Στο ίδιο μοτίβο όλες! Η υπηρέτρια που γίνεται αστέρι του λαϊκού τραγουδιού ή εφοπλιστίνα ή αρχόντισσα της κουζίνας. Την προτιμώ όταν ερμήνευε δεύτερους ρόλους στο πλευρό του Κωνσταντάρα, της Βουγιουκλάκη κ.λ.π.

Δεν αντέχω την Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία "Η αγάπη μας", στη σκηνή που μονολογεί με ένα ροζ φόρεμα και καστανή περούκα στο πλαίσιο γυρίσματος με τον Δημήτρη Νικολαίδη, με αποκορύφωμα την ερμηνεία του τραγουδιού "Ποιος, ποιος".

Αν θυμηθώ κι άλλους ηθοποιούς θα επανέλθω! Πολύ ωραίο το θέμα!
 
atanasio είπε:
elephadas, μια μικρή διόρθωση στα όσα πολύ ενδιαφέροντα και απολαυστικά μας έγραψες στο προηγούμενο post: στο "Στουρνάρα 288" την εγγονή του Ορέστη Μακρή που παντρεύεται τον Νίκο Καζή την ερμήνευε η Βούλα Χαριλάου και όχι η Σμαρούλα Γιούλη.
Ουπς! Με μπέρδεψε που η Γιούλη έπαιζε στην ταινία αυτή, έχει παίξει το ρόλο της αθώας παραστρατημένης σε κάμποσες ταινίες, και είναι πιο γνωστή από τη Χαριλάου. Πάω να γράψω εκατό φορές "Βούλα Χαριλάου" για τιμωρία
 
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε:
Δεν αντέχω την Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία "Η αγάπη μας", στη σκηνή που μονολογεί με ένα ροζ φόρεμα και καστανή περούκα στο πλαίσιο γυρίσματος με τον Δημήτρη Νικολαίδη, με αποκορύφωμα την ερμηνεία του τραγουδιού "Ποιος, ποιος".
Χαχα! Σε καταλαβαινω. :)

Για μενα η σκηνη που περιγραφεις δεν ανηκει στις ιδιαιτερα εκνευριστικες, αλλα θεωρω τη δραματικη ερμηνεια της Αλικης εντελως για γελια.
 
elephadas είπε:
Ουπς! Με μπέρδεψε που η Γιούλη έπαιζε στην ταινία αυτή, έχει παίξει το ρόλο της αθώας παραστρατημένης σε κάμποσες ταινίες, και είναι πιο γνωστή από τη Χαριλάου. Πάω να γράψω εκατό φορές "Βούλα Χαριλάου" για τιμωρία
η Γιουλη επαιζε στη "Στουρναρα 288" αλλα εκανε την μνηστη του Καζη, το πλουσιοκοριτσο που ειχε πολλα φλερτακια αλλα παρ'ολα αυτα δεν "το" ειχε "δωσει" ακομα σε κανεναν (οχι σαν το βουρλο τη Χαριλαου που με τα πρωτα γλυκολογα που της ειπε του "καθησε" αμεσως)
 
Η Χέλμη σίγουρα παίρνει βραβείο σ'αυτό το θέμα ως η πιο εκνευριστική στο "Η αγάπη μας" :) Αυτό σημαίνει ότι πέτυχε πολύ καλά το συγκεκριμένο ρόλο. Εμένα ειδικά το σημείο που βγάζει εκείνη την κραυγή και χτυπάει το κεφάλι της, μου είχε δημιουργήσει σχεδόν τραύμα όταν ήμουν μικρή. Για κάποιον περίεργο λόγο, σ'αυτόν τον ρόλο μου θύμιζε για όσους ξέρουν και θυμούνται, την κακιά μητριά του Μάριο από το Καρουζέλ, τη Ναταλία. Μου φαινόταν ότι έμοιαζαν και φατσικά, και στη φωνή με την ηθοποιό της μεταγλώττισης, και το ότι τις σκεφτόμουν και τις δύο μαζί με έκανε χειρότερα.

Η Τόνια Καζιάνη στο "Ο κυρ Γιώργης εκπαιδεύεται". Με ενοχλεί αυτός ο σνομπ και δήθεν χαρακτήρας.

Η Γεωργία Βασιλειάδου στο "Ο Γρουσούζης" (και σε πολλά άλλα που δεν θυμάμαι τώρα).

Η Τασσώ Καββαδία στο "Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα".

Η Τζένη Καρέζη στο "Μια τρελή, τρελή οικογένεια".

Είναι κι άλλοι, αλλά δεν θυμάμαι τις ταινίες.
 
Πίσω
Μπλουζα