Οι.....εκνευριστικοί

Λοιπόν, για μένα ο πιο αχώνευτος γυναικείος ρόλος ever ήταν η φρικιαστική Μπέτυ Βαλάση στον "Αστερισμό της Παρθένου" και από τους αντρικούς, ο αδελφός της Κοντού στο "Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα"... Απαπα... Δεν ξέρω πώς τον λένε... Δεν τον αντέχω...
 
TZELASO είπε:
από τους αντρικούς, ο αδελφός της Κοντού στο "Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα"... Απαπα... Δεν ξέρω πώς τον λένε... Δεν τον αντέχω...
Ε λοιπόν πραγματικά έχεις δίκιο. Από τους πιό αντιπαθητικούς ever. Απορώ πως ο Αντωνάκης δεν τον πλάκωσε στις φάπες... :D
 
Ήρθε ο καιρός να πάρω κι εγώ το φτυάρι μου..

Πολλοί ρόλοι ήταν αντιπαθητικοί. Έτσι πρόχειρα έχω αυτούς:

Τζένη Ρουσσέα - κατηγορώ τους ανθρώπους
 
Δε φτάνει που τον είχε ντουμανιασει τον εισαγγελέα στα ψέματα, δε φτάνει που του πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, δε φτάνει που τον έκλεβε, δε φτάνει που σκότωσε το σκουλήκι τον εραστή της αλλά δεν πήγε και να παραδοθεί όταν συνελήφθη η βαριομοιρη Φλωρετα Ζάννα. Κι αν δεν της το ξεκόβε ο Νικόλας πως δε θα την καλύψει κι αν δεν έβγαιναν ολα στη φόρα, κι αν δεν τα κάρφωνε κι ο Καλογήρου χαρτί και καλαμάρι μέσα θα την έστελνε την άλλη την ερμη και θα πέθαινε απ τη στεναχώρια του ο Βόγλης. Παρά ταύτα ο Νίκος την περίμενε. Να δείτε τη ψυχή ήταν ο εισαγγελέας..
 
Γκέλυ Μαυροπούλου - Η κυρία του κυρίου
 
Εδώ έχουμε μια κυρία που δεν είναι ευχαριστημένη με τίποτα. Τι της προσάπτω;
Πρώτα πρώτα κάνει σαν τρελή για μια γούνα και  για τις γούνες και τα κοσμήματα της γειτόνισσας.
Το βασικό της θέμα είναι ο μικρός μισθός του άντρα της παρά που αυτός ο έρμος δείχνει να την καταλαβαίνει κ να την πονάει. 
Αμέσως μετά την πρώτη προμήθεια που βουτάει έχει ύφος χιλίων καρδιναλίων και παριστάνει την καμποσα με παζάρια
" Τετρακόσιες κύριε Σταματίου μου, πιο λίγα δε βγαίνω..."  κι άλλες αηδίες.
Καρφώνει το κέρατο που φόρεσε ο Φίλιππας στη γυναίκα του χωρίς να σκεφτεί πως μπορεί να τους βάλει μπουρλότο. 
Μόλις τα μαθαίνει ο Μηνάς του κάνει και κήρυγμα και του πετάει τα λεφτά στα μούτρα. Αυτό το " βλάκα, βλάκα, βλάκα" είναι απαίσιο. 
Στη συνέχεια ξαφνιάζεται που της την πέφτει από δίπλα ο σύμβουλος, την ώρα που η ίδια του έλεγε χαριτωμένα " κάντε μου κόρτε, εκτός πια κι αν σας είναι δυσάρεστο...." 
Αλήθεια κυρία μου, τι περίμενες;
 
Ανδρέας Μπάρκουλης - Τζένη Τζένη
 
Τι να πούμε για τον κύριο Μαντά και την αφέλεια που τον έδερνε;
Κάνει " ότι πει ο θείος", τον βάζουν οι γυναίκες στη μέση και τον χορεύουν κανονικά, κάνει τουμπεκι μόλις μαθαίνει την εγκυμοσύνη, πάει να παραδοθεί στην αστυνομία λες και κάτι θα έσωνε. Δειλός, αναρωτιέμαι πώς τον ερωτεύτηκε η θεαρα η Τζένη. 
 
Νίκος Σταυρίδης -κίτρινα γάντια
 
Υπέροχη ταινία, υπέροχες ερμηνείες αλλά ο Σταυρίδης δεν ήταν άνθρωπος. Τέρμα.
 
Πέτρος Λοχαιτης Η αρχόντισσα κι ο αλήτης
 
Πρέπει να εξηγήσω γιατί μίσησα αυτόν το ρόλο;; Τι να πούμε..  ότι ήταν προικοθήρας; Καρφί; Κουραστικός; Κατά φαντασίαν διάνοια; 
 
 
Αλέκος Αλεξανδράκης ένα κορίτσι για δύο.
 
Ε όχι κύριε καθηγητά. Τι πουριτανισμός, τι απαίτηση να ακολουθούν όλοι τα πρότυπα σου, τι πατομπουκαλα, τι θες και λυσσαξες άνθρωπε μου με τον Άρη; 
 
Γεωργία Βασιλειάδου η κυρά μας η μαμή. 
 
Κομπογιανιτισσα, εκμεταλευτρια, ξερόλας. Κι έκανε και σαμποτάζ του δόλιου του γιατρού ο οποίος όμως δε μάσησε και τελικώς την " ξεδόντιασε". 
 
 
 
 
Γεωργία Βασιλειάδου η κυρά μας η μαμή. 
 
Κομπογιανιτισσα, εκμεταλευτρια, ξερόλας. Κι έκανε και σαμποτάζ του δόλιου του γιατρού ο οποίος όμως δε μάσησε και τελικώς την " ξεδόντιασε". 
 
 
 
Ναι είναι όλα τα παραπάνω και θρασύς κι επιθετική αλλά ας  σκεφτούμε λίγο την θέση της με βάση όσα γνωρίζουμε από την ταινία .

Μια γυναίκα που πιθανότατα έμεινε χήρα πολύ νωρίς(-> ένα μόνο παιδί)  και η οποία προκειμένου να επιβιώσει στον  ανδροκρατούμενο  σκληρό κι ενίοτε εχθρικό -σε οτιδήπωτε  ξέφευγε από ότι αυτό θεωρουσε  ως κανονικότητα του -περιβάλλον της ελληνικής επαρχίας

και η οποία  παράλληλα με την ιδιότητά της ως πτυχιούχος μαία αναγκάστηκε να εκμεταλευτεί μια πτυχή της "κανονικότητας αυτής"  >>> την  τάση της  κοινωνείας  για πρόληψη,

ώστε να μεγαλώσει μόνη της  από ένα σημείο και πέρα το μοναχοπαίδι της  και στην πορεία   ξαφνικά    βλέπει να καταφθάνει  ένας υπέρτετερος αντίπαλος πιο καταρτισμένος -αντίπαλο από τον οποίο πιθανότατα θα ηττηθεί- και με τον οποίο θα πρέπει να παλέψει για τα κομμάτια" μιας δεδομένης  πίτας "

την στιγμή που σπουδάζει τον μοναχογιό της γιατρό στην Αθήνα ! κάτι ιδιαίτερα  δαπανηρό και δύσκολο   για κάποιον κάτοικο της επαρχίας ακόμα και καλοστεκούμενο εκείνη την εποχή  στην μεταπολεμική Ελλάδα ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιώργος Μούτσιος "το συρτάκι της αμαρτίας". Εδώ  παρόλο που είναι παντρεμένος με την Ντίνα Τριάντη την οποία έχει αφήσει έγκυο, γουστάρει την αδερφή της Ελένη Προκοπίου. Αφού λοιπόν την παιρνεί μάτι (την Προκοπίου) στην συνέχεια προσπαθεί να την βιάσει. Η αδερφή της τους βλέπει και χάνει το παιδί. Επίσης επειδή ο συγκεκριμένος είναι έμπορος ναρκωτικών , σκοτώνει τον συνεταίρο του και φορτώνει τον φόνο στην Προκοπίού και την εκβιάζει με αντάλλαγμα να τον βοηθήσει στις παράνομες δουλειές του. Βέβαια στο τέλος την πληρώνει αφού δολοφονείται από τον πεθερό του Γιάννη Αργύρη. 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι είναι όλα τα παραπάνω και θρασύς κι επιθετική αλλά ας  σκεφτούμε λίγο την θέση της με βάση όσα γνωρίζουμε από την ταινία .
Χμμμμ....

Από σύμπτωση είχα μια τέτοια κουβέντα πρόσφατα για κάποιο θέμα της επικαιρότητας. 

Αν πάρουμε ως δεδομένο πως το υπέρτατο αγαθό είναι η ανθρώπινη ζωή δεν υπάρχει δικαιολογία για την καπάτσα κυρά μαμή. Για να σπουδάσει η κυρά μαμή το γιόκα της έθετε σε κίνδυνο τις ζωές των άλλων. Οπότε για μένα καμία δικαιολογία. Εκνευριστική και λίγο είναι :)
 
Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ψεύτρα. 

ΠΟΣΟ ΑΝΤΙΠΑΘΗΣ .... 

Ζαχαρωνε όλον τον κόσμο, έλεγε μόνιμα ψέματα για τα πάντα, εισέβαλε στη δουλειά του μπαμπά της να της βρει λύση στα ερωτικά της, που τελοσπαντων, δουλειά είναι, ψωμάκι τρως, πρέπει να τη σέβεσαι... 

Ακριβολογω ή υπερβάλλω;
 
Χατζηχρήστος σε ΟΛΕΣ του τις ταινίες. Όλοι του οι χαρακτήρες μονίμως μιλάνε με τη μύτη και λένε βλακείες.

Παλιότερα δεν χώνευα τον Ηλιόπουλο γιατί μου θύμιζε τον Γούντι Άλεν τον οποίο δεν χωνεύω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Μετά η αντιπάθεια στον Ηλιόπουλο μετριάστηκε. Στον άλλον όχι.

Γενικά αποφεύγω να βλέπω ταινίες με αχώνευτους αλλά καμμιά φορά υποχωρώ και φυσικά στο τέλος σπάζομαι.
 
Κατερίνα Γιουλάκη στην ταινία "Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη" γιατί όπως της είπε και ο Αλεξανδράκης "Σου έγγραψα ότι αγαπάω μια Ελληνίδα καθαρά και ντόμπρα και εσύ βάζεις μπροστά τα λεφτά σου". Άσε η συμπεροφορά της απέναντι στην μητέρα της και τον άντρα της.
 

Νίκος Ξανθόπουλος στην ταινία "πληγωμένες καρδιές". Εδώ είναι ο κακός θείος που εκτος των αλλών παίρνει της εισπράξεις των ανηψιών του
 
Οι πιο εκνευριστικοι ηθοποιοί κατ'εμε ήταν σε όλες τους τις ταινίες ο Κούλης Στολίγκας και ο Τάκης Μηλιάδης.Δεν τους άντεχα με τίποτα!
 
Ο γαμπρός στην χαρτοπαίκτρα. Δεν φτάνει που παραλίγο να αυτοκτονήσει η Χλόη Λιάσκου , πήρε στο τέλος και το σπίτι...
Συμφωνώ φίλε μου..Και όχι μόνο ο "γαμπρός",αλλά και η ίδια η Λιάσκου (sorry,δεν θυμάμαι το όνομα του ρόλου της)..Εντάξει κοπέλα μου,είσαι ερωτευμένη με τον μπάμια,αλλά υπάρχει και όριο!..Το ξέρουμε,ο έρωτας είναι "τυφλός",αλλά εδώ ο τύπος σου έχει δώσει αρκετούς λόγους για να τον στείλεις αδιάβαστο και εσύ εκεί,"κολλημένη"!..Όσο "καψούρα" και να ΄ναι,δεν μπορεί να μην έσπασε κάτι μέσα της!..Ειδικά με την οικογενειακή συζήτηση περί προίκας,που στο ΄λεγε στα ίσια κιόλας: "ή σπίτι ή διαλύω τον αρραβώνα"!.. Σιγά τον Αλέν Ντελόν..Λες και είσαι καμιά ασχημομούρα και δεν θα μπορείς να βρεις άντρα..Όμορφη, από σχετικά ευκατάστατη οικογένεια και φοβάσαι μη χάσεις τον..μπάμια!
Εδώ η Κατίνα,που κινδύνευε να μείνει στο ράφι (με τα μυαλά εκείνων των χρόνων βέβαια), και προτιμούσε να μείνει μόνη της παρά να παντρευτεί τον πλούσιο Σόλων.Εύγε Κατίνα,αν και άτολμη (Η Μαυροπούλου στο "ο Φανούρης και το σόι του")!..Οκ, ο μπάμιας μπορεί να μην ήταν ο "έμπορος" Σόλων,αλλά την ίδια φιλοσοφία είχαν.Σε πιο nerd έκδοση φυσικά.

Πάντως το thread έχει διάφορους "διαδρόμους" που μπορεί να διαλέξουμε για να αναφέρουμε ρόλους.."εκνευριστικών"!
Άλλοι π.χ. είναι οι εκνευριστικοί και άλλοι οι μισητοί (όπως έγραψε και κάποιος φίλος σε παλαιότερο σχόλιο)!Οι ρόλοι κακών δηλαδή,που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε όλους αυτούς που υπάρχουν σε κάθε ταινία!..Και όχι αυτούς που απλά μας εκνευρίζουν.Αλλά αυτούς που "ευχαριστιόμαστε" όταν στο τέλος παθαίνουν αυτό που τους αξίζει (ωχ, έρχεται και Μ.Εβδομάδα και μιλάμε για "μίσος" και "τιμωρία"!).Νομίζω πως γι αυτούς,όλοι έχουμε τα ίδια αισθήματα και από μεριάς μου δεν χρειάζεται να τους αναφέρω.Έγραψαν άλλωστε πολλοί συμφορουμίτες πολλούς τέτοιους ρόλους και συμφωνώ μαζί τους.
 
Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ( ο ρόλος εννοείται ) στη ταινία " Ο άνθρωπος που γύρισε από την ζέστη ". Λείπει 19 χρόνια, τα παιδιά δεν τον έχουν δει ποτέ και η σύζυγος κοντεύει να ξεχάσει πως μοιάζει. Και με το καλημέρα αρχίζει τις φωνές και τις διαταγές. Ο γιος του θέλει να παρατήσει την καριέρα του σαν μουσικός και ξαφνικά να γίνει γιατρός και η κόρη του να χωρίσει τον αρραβωνιαστικό της. Και όλα αυτά με χαστούκια, απειλές και σπασίματα ! Όσο συμπαθείς τον χαρακτήρα για την υποδοχή που του επιφύλαξαν ( το πρώτο βράδυ την κοπανάν , ο γιος του παίρνει χειραψία , η κόρη του φιλάει το χέρι κλπ ) μετά χάνει κάθε δίκιο.
 
Να γράψω και εγώ μερικούς "εκνευριστικούς" (συγχωρέστε με που θα χρησιμοποιήσω τα ονόματα των ηθοποιών επειδή δεν θυμάμαι τα ονόματα των ρόλων):

α) Αυτοί που μίλησαν με το θάνατο - Σειληνός: Σε έχει τυφλώσει τόσο πολύ η ζήλια σου που δεν ξέρεις τι σου γίνεται.Και ενώ είσαι σε αντιστασιακή ομάδα,πιστεύω πως είσαι επικίνδυνος γι αυτήν..Έχουμε δει "ζηλιάρηδες" να κάνουν ακραία πράγματα επειδή δεν έχουν αυτό που θέλουν.Κρύβεις τη ζήλια σου με πρόφαση την καχυποψία σου για τον Φέρτη.Και στη συγκεκριμένη περίπτωση,σ'έχω ικανό να πας με τους Γερμανούς μόνο και μόνο για να σπάσεις το δίδυμο Φέρτη-Ζωής!

β) Αγάπη για πάντα - Φέρτης : Έχεις μεγάλα και αδικαιολόγητα ψυχολογικά!Δεν χρειάζεσαι έρωτα..Τρελοκομείο σου χρειάζεται.Ναι,αυτό.Δεν σου αξίζει η Ζωή (η Ζωή μου, βεβαίως-βεβαίως)

γ) Ο ατσίδας - Ηλιόπουλος,Στρατηγός,Πρωτόπαπας : Και οι τρεις τους. Βρε Πρωτόπαπα,τι μάγκας αδερφός είσαι εσύ?Μας έπρηξες σε όλη τη ταινία και όταν εμφανίστηκε ο μέλλων κουνιάδος σου.."κακάκια"! Ηλιόπουλε, φοβάσαι να πας σε πάρτι,με το ζόρι πας στο Πανόραμα για καφέ-ραντεβού,ζεις μες στο φόβο και μου θέλεις και έρωτες?..Και άντε όλα αυτά..Να ρθει ο Πρωτόπαπας μες στο σπίτι σου και να σε απειλεί?Μες στο σπίτι σου?Στην "έδρα" σου?..βρε άντε πάνε να κάνεις κούνια στην αυλή σου.Για εκεί είσαι..όχι για "Βούλες". Στρατηγός: Σας έδειξε αυτός φίλοι μου, σ'όλη τη διάρκεια της ταινίας, ότι αγαπάει ή είναι ερωτευμένος με τη Ζωή (τη Ζωή μου δηλαδή)? Ούτε μία στο εκατομμύριο!
Λοιπόν,στο ρεζουμέ: Με εκνευρίζουν οι "ψευτόμαγκες",οι φοβητσιάρηδες και "τυχεράκηδες" ανάξιοι που έχουν γυναίκες σαν τη Ζωή (τη Ζωή μου).

δ) Κατήφορος - Κούρκουλος : Αγαπάμε Κούρκουλο,σε όλες σχεδόν τις ταινίες του! Αλλά βρε Νίκο..τη Ζωή?..Τη Ζωή ΜΟΥ?..Με "εκνεύρισες" σε αυτή την ταινία!

ε) Οι θαλασσιές οι χάντρες - Γεωργίτσης : Χαστούκι στη Μαίρη ( στη Ζωή μου) ρε Φώτη?..Τις χτυπάνε τις γυναίκες ρε μάγκα?..Με το ξύλο φαίνεται ρε το αντριλίκι?..Αν ξαναπλώσεις χέρι στη Ζωή ( μου ),θα στο κόψω από τη ρίζα..Είπαμε, με εκνευρίζουν οι ψευτόμαγκες. Βρε ούτε για την Μαρκησία και τη Σοφία δεν κάνεις..Που μου θέλεις και crazy girl !..

Θα ΄θελα επίσης να αναφέρω ρόλους που είχαν οι Βουρνάς,Αλεξανδράκης,Ντούζος,ξανά Γεωργίτσης, τέλος πάντων όλους όσους κακομεταχειρίστηκαν τη Ζωή μου και την έκαναν να κλάψει σε ταινίες, αλλά θα γίνω κουραστικός (φαντάζομαι)!
Προς το παρόν λοιπόν,αυτοί ήταν κάποιοι που με εκνεύρισαν σε ταινίες..Θα επανέλθω σύντομα και με άλλους "εκνευριστικούς" ρόλους.

(εννοείται πως τα γράφω με χιουμοριστική διάθεση..Αγαπάμε όλους τους ηθοποιούς και τον ελληνικό κινηματογράφο)
 
Τζένη Τζένη

Κατ' εμέ, πρόκειται για μία από τις καλύτερες ταινίες - κωμωδίες.

Αλλά, ο ρόλος του Μπάρκουλη. Άβουλο ον.
Τον κάνει κουμάντο ο θείος του και η "γυναίκα" του με τη μάνα της,
Τον στέλνουν για σπουδές για τους δικούς τους σκοπούς.
Βρίσκει ποτά, μεθάει. Βρίσκει γυναίκες, τις... παντρεύεται. Ότι του λένε το χάβει αμάσητο στην κυριολεξία.
Βρίσκει χωρικούς να μαραζώνουν στον τόπο τους και λέει ότι θα ήθελε να τους βοηθήσει.
(αυτό το λέω γιατί στην Αθήνα θα έχει άλλες ασχολίες με άλλους ανθρώπους που να τον συγκινούν περισσότερο)

Και υποτίθεται ότι έχουμε και χαρούμενο τέλος αφού όλα λύθηκαν.
Καλύτερα να πήδαγε από βράχο η Καρέζη, τουλάχιστον θα είχαμε δραματικό τέλος.

Δηλαδή το όνειρο της μορφωμένης και έξυπνης γυναίκας είναι να νταντεύει ένα άβουλο παιδαρέλι,
και να ζήσουν ευτυχισμένοι κάτω από την οικονομική άνεση ενός βουλευτικού/υπουργικού μισθού.

Υστερόγραφον: Η Νάνσυ στο Η Νάνσυ την Ψώνισε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
H Kαραγιάννη στα "Γοργόνες και μάγκες" και "Ανθρωπάκι" με τα κομμάτια που τραγουδάει σε κάποια φάση των ταινιών (που ούτε να τα προφέρω δε θέλω γιατί μου την σπάνε),επίσης ο Βουτσάς στην ταινία "το πιο λαμπρό μπουζούκι" που τραγουδάει κι αυτός ένα κομμάτι,ο Χατζηχρήστος στο "Ένα μπουζούκι αλλιώτικο από τα άλλα" ειδικά στην φάση που κάνει πως παίζει μπουζούκι στις σκηνές του κέντρου διασκέδασης,η ατάκα "Πυ Πυ Πυραυλος" (ή κάτι τέτοιο-απορώ πως έγινε viral αυτή η ατάκα) του Αντώνη Παπαδόπουλου στον "Άνθρωπο της καρπαζιάς" και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι τώρα.
 
Έβλεπα προχθές το Γρουσουζη και δε θέλω να παραλείψω να βάλω στους αντιπαθείς το ρόλο του Πέτρου.
Παράτησε τη Δάφνη Σκούρα χωρίς να της πει τίποτα. Όλες τις δικαιολογίες που είπε αργότερα στο Μακρή θα μπορούσε να της πει στην ίδια προτού γίνει Λούης κι ας αποφάσιζε αυτήν αν θέλει να ζήσει μαζί του ή όχι. Μας επρηξε με τη μαμά του ο Πέτρος.
Αν θέλετε τη γνώμη μου θα θελα στο τέλος κ μετά τις γελοίες εξηγήσεις να τον έδιωχνε η ίδια η Μαρία κ να έμενε με τον Αγαθοκλη. Ναι, ήταν μεγαλύτερος, ναι δεν ταίριαζε στα νιάτα της κ στην ομορφιά της αλλά της φέρθηκε σαν άντρας και σαν άνθρωπος. Αν το έγραφα εγώ Γιώργο Τζαβέλα θα την έβαζα να ερωτεύεται στο τέλος το Μακρή κ να πει στον Πέτρο πολλά χαιρετίσματα και καλό ταξίδι για την Αυστραλία.
Άμα πια, πολλά μας τα κανε. Δίκιο είχε ο Ηλιόπουλος που έλεγε πως δε θα περάσει καλά μαζί του η Μαρία.
 
Είπατε σχεδόν όλους τους ρόλους που θεωρώ εκνευριστικούς (με κορυφαίο αυτόν της Χέλμη / Εύας Τσάμη) στο " Η αγάπη μας" και της Τασώς στις περισσότερες ταινίες.
Υπάρχει όμως κι ένας που δεν αναφέρθηκε νομίζω και ο οποίος όποτε τον βλέπω κυριολεκτικά μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι κι ας είναι από τις αγαπημένες μου κωμωδίες: Λαυρέντης Διανέλλος ως Θωμάς -ξάδερφος του Θόδωρου στην ταινία "Ο Θόδωρος και το δίκαννο". Η συμπεριφορά απέναντι στη γυναίκα του είναι το λιγότερο απαράδεκτη: "Ρωξάνη, ομιλώ εγώ, Ρωξάνη, κι όταν ομιλώ εγώ δεν θέλω διακοπές" είναι η πιο χαρακτηριστική του φράση αν και στη διάρκεια της ταινίας έχει καταφέρει ουκ ολίγες φορές να την κάνει να αισθάνεται ένα με το δάπεδο. Το ξαναλέω: απαράδεκτος!
 
Εκνευριστική... ακριβώς είναι η λέξη που ταιριάζει στο χαρακτήρα που υποδύεται η Μάρω Κοντου στην ταινία του 1971 Της Ζήλιας τα Καμώματα.
Πρώτα πρώτα υποφέρει από ξερολιαση και δίνει αβέρτα συμβουλές σε ανθρώπους που δε γνωρίζει ( το σύστημα με τα γράμματα κ τις απαντήσεις το θεωρώ και σήμερα ανεύθυνο και γελοίο). Έπειτα οκ, άργησε ο άντρας της, γύρισε σκνιπα κλπ... Τον χωρισε;
Τον είχε ζαλίσει Τον άνθρωπο με το Στέφανο- από μόνο του καταστροφικό για το γάμο τους- , όταν πήγε μια κοπελίτσα να τη συμβουλευτεί απόρησε που είχε σουξέ λόγω... ύψους, πάει στο δικηγόρο, λέει ένα σωρό βλακειες, της την πέφτει ο Βουρνάς κι είναι ένα βήμα απ το να του πει πανεύκολα το ναι ( αντε αυτό να το καταπιώ, Βουρνάς ήταν αυτός, τι να πει; όχι;) ...
Γενικά ήταν αντιπαθεστατη, αγενής με τους άλλους, φαντασμενη κι επιπόλαιη.
 
Πίσω
Μπλουζα