Οι σταρ και τα παιδιά τους!

Η κυρία Ακρίτα μοιάζει μεγαλύτερη από την Α.Β. (αν και σωστότερο θα ήταν να πω, η Α.Β. μοιάζει νεότερη από την Ε.Α.). Πάντως αν κρίνω από τη φωτογραφία (πάντα κρίνω τις φωτογραφίες και τις εντυπώσεις που δημιουργούν, όχι τα πραγματικά πρόσωπα) η Ε.Α. είχε βάλει το σοβά με το μυστρί αλλά τον είχε περιορίσει στο πρόσωπο, που είναι πολύ πιο ανοιχτόχρωμο από το ντεκολτέ της.

Το παιδάκι είναι το μόνο που κρατάει σοβαρή και αξιοπρεπή στάση. Οι ενήλικες είναι όλοι μέσα στην καλή χαρά

Πώς και η Α.Β. δεν κοιτάει τον φακό?
 
Την ειχα γνωρισει απο κοντα οταν δουλευα. Πολυ ωραια γυναικα. Εντυπωσιακα ματια, ωραια χειλη, καλλιγραμη....αλλα εδω εκανε χαζομαρα και φωτογραφηθηκε ετσι οπως ξυπνησε.
 
Πρέπει να έγινε πολύ νέος μπαμπάς ο Καλιωρας. Εδώ δείχνει νεοτατος, κι ακόμη μικροδειχνει εδώ που τα λέμε.. Ο γιος μοιάζει της μαμάς του νομίζω, της μακαριτισσας Τζεσης Παπουτσή
 
Φτυστες Μαρινελλα και κορη;;; Εχετε δει τη Μαρινελλα στα νιατα της ως Κυριακη (Κιτσα) Παπαδοπουλου; Καμια σχεση.
Και ο κομμωτης γιατι ητανε μονιμος συνοδος; Μην τυχον φυγει κανα τσουλουφι και το ψαχνουνε;
Α, ρε μεγαλεια η Κιτσα!
 
Όχι, ναι. Στο τούτο τους μοιάζουν.
Ο κομμωτής από πίσω είναι ο Τζέρεμι Άιρονς με τη μυταρόγκα;
 
Φτυστες Μαρινελλα και κορη;;; Εχετε δει τη Μαρινελλα στα νιατα της ως Κυριακη (Κιτσα) Παπαδοπουλου; Καμια σχεση.
Και ο κομμωτης γιατι ητανε μονιμος συνοδος; Μην τυχον φυγει κανα τσουλουφι και το ψαχνουνε;
Α, ρε μεγαλεια η Κιτσα!
Το γλυψιμο καποιων δημοσιογραφων δεν εχει ορια δεν υπαρχει καμια ομοιοτητα μανας και κορης και με το ζορι να μας πεισουν οτι υπαρχει λες και ειμαστε στραβοι.Γιατι καθρεφτη δεν εχουν σπιτι τους που θα τις δουλεψουν? Ελεος!
 
Μόλις έγραψα σε διπλανό θέμα ότι για τα περιοδικά οι κυρίες της αριστοκρατίας ήταν πάντα όμορφες ακόμη κι αν ήταν κακάσχημες. Κάτι αντίστοιχο ισχύει με γονείς και παιδιά. Αρκεί να έχουν τον ίδιο αριθμό από μύτες και μάτια κι αυτιά για να θεωρηθούν απαράλλαχτοι.

Επίσης οι νιόπαντροι πάντα λάμπουν από ευτυχία ακόμη κι αν έχουν κάτι μούτρα σαν μόλις να πήραν το λογαριασμό για τη δεξίωση του γάμου. Και φυσικά είναι πάντα ταιριαστό ζευγάρι (εκτός αν εκείνος είναι πρωθυπουργικό γερόντιο κι εκείνη πρώην αεροσυνοδός, αλλά αυτοί ήταν εξαίρεση για πολιτικούς λόγους)
 
Μόλις έγραψα σε διπλανό θέμα ότι για τα περιοδικά οι κυρίες της αριστοκρατίας ήταν πάντα όμορφες ακόμη κι αν ήταν κακάσχημες. Κάτι αντίστοιχο ισχύει με γονείς και παιδιά. Αρκεί να έχουν τον ίδιο αριθμό από μύτες και μάτια κι αυτιά για να θεωρηθούν απαράλλαχτοι.

Επίσης οι νιόπαντροι πάντα λάμπουν από ευτυχία ακόμη κι αν έχουν κάτι μούτρα σαν μόλις να πήραν το λογαριασμό για τη δεξίωση του γάμου. Και φυσικά είναι πάντα ταιριαστό ζευγάρι (εκτός αν εκείνος είναι πρωθυπουργικό γερόντιο κι εκείνη πρώην αεροσυνοδός, αλλά αυτοί ήταν εξαίρεση για πολιτικούς λόγους)

Και όλοι είναι πάντα γλυκύτατοι και πασίγνωστοι
 
"Ψωνάρα είσαι γενικώς!" Μου φοράς και γυαλί ηλίου μέσα στο σπίτι.
Και βάζεις και τον πιτσιρικά να πατάει στον πάγκο της κουζίνας με τα παπούτσια
 
"Το μόνο που της μένει είναι να ικανοποιήσει την επιθυμία του γιόκα της". Ποιον άλλο λόγο ύπαρξης μπορούν να έχουν οι μαμάδες αφού επιτελέσουν τον σκοπό για τον οποίο γεννήθηκαν, δηλαδή να κάνουν δώρο στον άντρα τους τον διάδοχο? Και βέβαια έχουμε και τη σωστή διανομή των ρόλων. Η μαμά στην κουζίνα με τη γαλοπούλα και τα παιδία παίζει. Μεγάλο και μικρό.

Αλλά τελικά είναι φεμινιστικό σπίτι, αφού με την κουζίνα ασχολείται ο άντρας του σπιτιού, δηλαδή εκείνη.

Από την περιγραφή της συμπεριφοράς της φαντάζομαι ένα σπίτι γεμάτο σεμεδάκια με το τρίγωνο να πέφτει πάνω από την πόρτα της κατάψυξης, πάνω από την τηλεόραση, και ουαί κι αλλίμονο αν τα διπλώσει κανείς για να μην εμποδίζουν.

Εεεε, κυρία Πωλίνα μου, μια που αναφερθήκατε εσείς πρώτη στον απαρχαιωμένο και προσβλητικό όρο "γεροντοκόρη" και μάλιστα με την έννοια της ιδιότροπης γυναίκας, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι ικανοποιούσατε τον ορισμό της γεροντοκόρης (γυναίκα μιας κάποιας ηλικίας που είναι ανύπαντρη). Η ύπαρξη γιου και η πιθανή συγκατοίκηση με τον σύντροφο (δεν ξέρω τα οικογενειακά τους, ό,τι διαβάζω σχολιάζω) δεν αλλάζει το γεγονός.
 
Πίσω
Μπλουζα