Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

Σπίτι τους είναι. Καλύτερα να το φτιάχνουν όπως τους αρέσει κι ας είναι όσο κακόγουστο θέλει. Εκείνοι μένουν μέσα του, εκείνοι πρέπει να αισθάνονται άνετα.
 
Λογικό να ήταν το ωραιότερο καλοκαίρι της ζωής της, αφού στο θέατρο την πασπατεύανε ένα σωρό μισόγυμνα τεκνά.

58909-22f3d8bb673ac0e0ffa95d8db2794997.jpg
 
Το νου σας ρεμάλια! Δε θέλω κακίες για Έλενα! :rofl:
 
Αγνοώ γενναία τις αόριστες απειλές από πάνωκαι αρχίζω τις κακίες - αλλά για τον κειμενογράφο.

Πώς μια συλλογή από σπιτόκουτα προδίδει μεγάλο έρωτα για παιχνίδια? Δηλαδή μια συλλογή από παιχνίδια προδίδει μεγάλο έρωτα για κάπνισμα?

Δεν ήταν σοβαρά πράματα καλλιτέχνες αυτοί να μαζεύουν "τέτοια μπιχλιμπίδια" εννοώντας αυτοκινητάκια, and out they go. Ενώ καλλιτέχνες που μαζέυουν σπιρτόκουτα (αυτά δεν είναι μπιχλιμπίδια?) είναι απόλυτα σοβαρό. Αλλά βέβαια τα σπιρτόκουτα τα μάζευε αυτή και ήταν ιερά και απαραβίαστα. Τα αυτοκινητάκια τα μάζευε ο Γιώργος. Ο οποίος αντί να της δώσει τα παπούτσια στο χέρι και να πάει να παίξει με τα αυτοκινητάκια του, έδιωξε τα αυτοκίνητα και κράτησε τη σπιρτοκουτομανή. Λάθος προτεραιότητες.

Μπορεί να υπάρχουν κάμποσα γκροπλάν της, αλλά εμείς βλέπουμε μόνο μία Έλενα και 7 μη-Έλενες, μια Παναγία βρεφοκρατούσα κι έναν Αη-Γιώργη Καβαλάρη ξεχωρίζω.
 
Συμπαθέστατο το σαλόνι της Μπάρμπα σε αντίθεση με την ίδια. Βέβαια είναι επαγγελματικά διακοσμημένο στα απόλυτα πρότυπα της δεκαετίας του 2000. Θέλει ασφαλώς λίγη δουλειά σε κάποιες λεπτομέρειες: το φωτιστικό στο σαλόνι φεύγει σούμπιτο και ανεπιστρεπτί. Τα μαξιλάρια από το πάτωμα επίσης: ένα σπίτι δεν αρκεί να είναι όμορφο και μοδάτο, πρέπει να είναι και ασφαλές. Η σκάλα που καταλήγει στον καναπέ δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά τότε ήταν φουλ της μοδός. Τα κάδρα από την κολώνα φεύγουν τελείως μαζί με την ίδια και το τρίφρικτο ντύσιμό της και η κουρτίνα θέλει διόρθωμα στα δύο γαντζάκια που ξόκειλαν. Θα ήθελα πολύ να δω την κουζίνα της.
Έφυγαν τα μη σοβαρά μπιχλιμπίδια του άλλου. Τα δικά της μια χαρά έμειναν.
 
Πίσω
Μπλουζα