Δεν καταλαβαίνω τίποτε από αυτό το σπίτι. Ακόμη και η πόρτα με μπερδεύει. Και οι δύο πλευρές έχουν μεντεσέδες, αλλά η κλειδαριά είναι μεταξύ 4ου και 5ου παραθύρου. Δεν είναι διπλή άρα αλλά 1.25πλή. Μετά υπάρχει ένας μικρός χώρος ίσα ίσα που χωράει το έπιπλο με τον καθρέφτη, αρκετά ωραίο μεν, που όμως δεν καταλαβαίνω τι παριστάνει εκεί μια που έχει συρτάρια. Τι βάζει κανείς σε συρτάρια αμέσως μετά την εξώπορτα? Και μετά υπάρχουν εκείνα τα δύο τοιχάκια με τα εραλδικά πιθάρια. Ο χώρος ανάμεσά τους είναι στενότερος από την πόρτα και γενικά εκείνο το σαν χωλάκι που σχηματίζεται αμέσως μετά την είσοδο είναι μεγέθους ασανσέρ. Κοιτώντας προσεκτικότερα βλέπω ότι το αριστερά "τοιχάκι" δεν μοιάζει τελείως παράλληλο με το δεξι. Είναι παραμόρφωση λόγω ευρυγώνιου φακού? Είναι δυνατόν να είναι ανεξάρτητη βάση για το πιθάρι βαλμένη λίγο στραβά? Αδιανόητο μου φαίνεται.
Μετά από αυτά, το να προσπαθήσω να καταλάβω τι είναι αυτά στο μάρμαρο τυ επίπλου είναι άδικος κόπος. Το μπροστά μοιάζει σαν αγαλματάκι, που θα μπορούσε να είναι ο,τιδήποτε. Το πίσω φέρνει από μικρογραφία ρετρό βενζιναντλίας μέχρι ρολόι, αλλά άμα είναι ρολόι το αγαλματάκι κρύβει το καντράν. Και γιατί είναι έτσι κολλητά? Μήπως είναι ένα ενιαίο συνολάκι? Αλλά τότε τι παριστάνει? Το οριζόντιο αντικείμενο δεν μοιάζει διακοσμητικό οπότε τρέχα γύρευε.
Με γελούν τα μάτια μου ή ο κομψός κύριος Δαδινόπουλος φοράει μπλουζάκι και μάλιστα t-shirt ούτε καν πόλο? Οπότε τι πουκάμισο να αλλάξει αφού δεν φοράει πουκάμισο? Εκτός αν μας πει, σαν τον Καραγκιόζη για τη γραβάτα του, "Αν φορούσα θα το άλλαζα"