Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Πω πω, κάτι πραγματικά ρετρό, οι σκούπες-λουκάνικο...Είχαμε κι εμείς μια, μάρκας PROGRESS, περίπου έτσι.
 
Στην ίδια ερώτηση που είχα κάνει εγώ στο #795, πήρα απάντηση

PT8 είπε:
Χάρτινη θήκη - δώρο για ρούχα :supergrin:
Αλλά τι είναι αυτό μεταξύ της "τσάντας" και του καλοριφέρ? Αλουμινόχαρτο? Για κάποιο λόγο υπήρχε αυτή η συνήθεια, να σκεπάζουμε το πάνω μέρος του καλοριφέρ με αλουμινόχαρτο γιατί εμπόδιζε λέει τα μαύρα σημάδια, σαν κάπνα. Αλλα τι δουλειά είχε να βγάζουν μαυρίλα τα σώματα?

Ρόμπα και φακιόλι δεν είχε για τη λάτρα η κυρία Ευαγγέλου? με μπότα, πολύπτυχο φουστάνι και μαλλί στην τρίχα σκούπιζε? Δεν με πείθει.
 
Γενικώς, αριστερά της κουρτίνας, υπάρχει μια θολή κατάσταση... Δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς βλέπουμε... Και χαμηλά, και ψηλά.
 
Progress έχουμε κ εμείς - πράσινη- και δουλεύει ακόμα!

Το πρόβλημα της μαυρίλας είναι διαχρονικό και έχει να κάνει με την σκόνη που μαζεύεται στα σώματα όπου με την θερμοκρασία αυτή καίγεται κ κολλάει παντού.

Αργότερα τοποθετούσαν τα σώματα μέσα σε ξύλινες θήκες για καλαισθησία αλλά κ προστασία.

Όλα αυτά τα υποθέτω βάση εμπειρίας.

Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι οι παλιές ''σελέμπριτις'' έκαναν τις δουλειές τους μόνες τους!

Τώρα, ακόμα και η 30άρα των 700 ευρώ (και αν) θα πάρει ''γυναίκα'' μη χαλάσει το νύχι.
 

Τζένη - Κώστας


 


1.jpg
1.jpg
 
Σικάτο γραφείο - χώρος - όπως και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Καρέζη._
 
PT8 είπε:
Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι οι παλιές ''σελέμπριτις'' έκαναν τις δουλειές τους μόνες τους!
Ε, μην το παίρνουμε και τοις μετρητοίς ότι το έκαναν επειδή έβγαζαν τις σχετικές φωτογραφίες. Οι άντρες τότε δεν έκαναν πρακτικά καμία δουλειά στο σπίτι, φαίνεται άλλωστε και από τις λεζάντες πολλών φωτογραφιών που σχεδόν καυχιούνται ότι είναι άχρηστοι (ελπίζω τώρα να έχει αλλάξει η κατάσταση). Οπότε έπεφτε στους ώμους των γυναικών. Αν αυτές είχεν σινεμά, τηλεόραση και θέατρο, πού να προλάβουν? Κι έτσι αν δεν υπήρχε μια βολική μαμά / πεθερά που δεν είχαν δικά τους σπιτικά ή δουλειές, και υπήρχε η οικονομική δυνατότητα, τι άλλη λύση είχαν?

Αλλά είναι γεγονός ότι στα τέλη των 70 (και, υποθέτω, αρχές τουλάχιστον 80) ήταν πολύ σπανιότερο το να παίρνεις "γυναίκα". Οι λόγοι ήταν οικονομικοί. Οι φτηνές υπηρέτριες από τα χωριά που βλέπουμε στις παλιές ταινίες είχαν εξαφανιστεί προ πολλού και δεν είχαν αρχίσει να έρχονται σε σημαντικούς αριθμούς από άλλες χώρες (πρώτες ήταν οι Φιλιππινέζες... πότε άρχισαν να έρχονται?). Και το επάγγελμα της καθαρίστριας / παραδουλεύτρας ήταν από τα κοινωνικά χαμηλότερα, ήταν σχεδόν ντροπή. Οπότε ο αριθμός των γυναικών που ήταν πρόθυμες να κάνουν αυτές τις δουλειές ήταν περιορισμένος και το κόστος σχετικά υψηλό. Οπότε άντε να φέρεις την κυρά-Τάδε (ήταν πάντα "κυρα-" όχι "κυρία") για το χοντρό καθάρισμα πριν μπουν ή βγουν τα χαλιά, Πάσχα, τέτοιες περιπτώσεις. Όχι κάθε βδομάδα.

Όσο για το ζεύγος Καρέζη - Καζάκου (μοναδική η Τζένη αλλά μην αγνοούμε και τον σύζυγο), οι εικόνες που έχουμε δει από το σπίτι τους γενικά αποπνέουν αρχοντιά και καλαισθησία και μάλιστα για εκείνη την εποχή που δεν ήταν και ιδιαίτερα του μέτρου. Καμιά σχέση με το αυτοκρατορικό κιτς της Βουγιουκλάκη.
 

Κώστας Καρράς


 


2.jpg
2.jpg
 
Στην τελευταία φωτογραφία ο Κώστας Καρράς μοιάζει με τον τραγουδιστή Ρόμπερτ Γουίλιαμς και τον ηθοποιό Γιώργο Κάππη.

Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, επίσης, ο σταυρός πάνω από την πόρτα (δημιουργημένος, φαντάζομαι, από τη φλόγα των πασχαλινών κεριών, κατά το έθιμο).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χι χι δείτε καμπάνα παντελόνι. Έχω κι εγώ φωτογραφίες μου της εποχής με κάτι τέτοια παντελόνια. Τι σπατάλη υφάσματος! Τώρα τα παντελόνια μου έχουν στενέψει πολύ κάτω αλλά φευ! έχουν φαρδύνει πολύ στη μέση. :-(

Γιατί έχει τέτοιο ύφος όλο αγωνία και πόνο ο καλός ηθοποιός? Τόσο επίπονη διαδικασία είναι το φόρεμα μιας καπαρντίνας? Μάλλον ψάχνει να βρει πού στο διάολο πήγε το άλλο μανίκι.

Η εξώπορτα μου φαίνεται πολύ στενή. Πώς χωρέσανε ψυγεία και τέτοια από εκεί?

Μου αρέσει το μωσαϊκό κάτω. Δεν ήταν τόσο συνηθισμένο σε εξωτερικά δάπεδα. Προφανώ ήταν στεγασμένο το πρόπυλο της οικίας Καρρά, αλλά αν δεν φαινόταν καθαρά δεξιά το κάγκελλο και ο κήπος θα νόμιζα ότι ήταν διαμέρισμα σε εσωτερικό πολυκατοικίας κι όχι εξώπορτα.

Την οποία εξώπορτα μας κλείνει στα μούτρα ο Κ.Κ. οπότε αυτή η φωτό θα ταίριαζε σε thread με τίτλο "Οι σταρ μας κλείνουν το σπίτι τους". Καλά, μη βαράτε, μια αθώα παρατήρηση έκανα.
 
H πόρτα, εκτός από στενή, πρέπει να βγήκε και πανάκριβη, και στο χτίσιμο αλλά και στο μαραγκό....Καθ'ότι ξεπερνάει τη γνωστή, συνηθισμένη φόρμα. Η δυσκολία είναι κυρίως στην κάσα, να κατασκευαστεί στρογγυλή, γιατί με την πόρτα το πετυχαίνεις.

Έχω την αίσθηση ότι δεν πρόκειται για κύρια είσοδο, κι αυτό το καταλαβαίνω γιατί δε φαίνεται πουθενά κουδούνι. Ναι, θα μπορούσε να το κρύβει η καμπαρτίνα, ναι, θα μπορούσε να είναι στο σόκορο του τοίχου, αλλά δεν πείθομαι...Το σόκορο είναι στενό, και το ύψος όπου τοποθετούνταν συνήθως τα κουδούνια τότε, το βλέπουμε (θα μου πεις, μπορεί το κουδούνι να ήταν στην καγκελόπορτα της αυλής και μόνο εκεί).

Στο βάθος διακρίνεται αντικείκενο που θα μπορούσε να ήταν και ναργιλές. Εντύπωση, τέλος, κάνει το ρούχο( ;) που χρυσίζει στο λαιμό του Κώστα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο σταυρός από καπνιά όμως δείχνει κύρια είσοδο. Εκεί τον κάνουν, όχι σε δευτερεύουσα.
 
:o


Ζαλίστηκα μέσα στην κουζίνα της Μάρως Κοντού!


 


3.jpg
3.jpg

4.jpg
4.jpg
 
elephadas είπε:
Ο σταυρός από καπνιά όμως δείχνει κύρια είσοδο. Εκεί τον κάνουν, όχι σε δευτερεύουσα.
Σχετικό...Εγώ μπαίνω από το γκαράζ, και τον κάνω σε μια γωνίτσα στο υπόγειο...:wink:

Μάρω Κοντού : πρωτοποριακό πλακάκι, στέκεται ίσως και σήμερα. Κρεμαστή μπαταρία τοίχου, κλασικό πόμολο ντουλαπιού. Και ο πόλύσπαστος αλουμινένιος μηχανισμός παραθύρου, με τα κρύσταλλα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μαρω μου, δεν είναι λίγο...ανθυγιεινό το κλουβί του πουλιού δίπλα στο νεροχύτη;;;

...η εξώπορτα του σπιτιού του Κώστα Καρρά παραπάνω θα μπορούσε να έχει και ρόπτρο...

imagesCAUD3R97.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το πρόβλημα που έχω με αυτά τα παράθυρα είναι ότι ποτέ δεν κλεινουν τόσο καλά ώστε να μην μπάζουν.

Βρίσκω χαζή ιδέα να είναι τα υδραυλικά στον τοίχο. Ναι μεν είναι ωραία, αλλά έτσι και συμβεί κάτι πρέπει να βγουν τα πλακάκια για επιδιόρθωση, και αν σπάσει κανένα άντε βρες τα ίδια μετά, χώρια που καινούργιο από παλιό πλακάκι θα ξεχωρίζουν στην αρχή.

Με τόσο ψαρικό που κρέμεται από τα ακροδάχτυλά της μπορεί να φτιάξει σούπα που να γεμίσει μια μαρμίτα σαν αυτές του Πανοραμίξ.

Έχω την υποψία ότι δεν είχε πλυντήριο πιάτων, που λογικά θα ήταν κάτω από το κλουβί.
 
Μια ωραία, μίνιμαλ κρεβατοκάμαρα (μοντέλο "Λάρνακα"), με ένα ωραίο επίσης μίνιμαλ φωτιστικό-κολώνα της ΔΕΗ στη μέση (τουλάχιστον εγώ αυτό καταλαβαίνω). Το κεφαλάρι δείχνει ότι μπορεί να είναι και δύο ξεχωριστά κρεβάτια (συνηθιζόταν, με ενιαίο ή με διαφορετικά στρώματα από πάνω).

Στις γωνίες, σκαλισμένα διακριτικά πιόνια σκακιού και τετράεδρα από λαμαρινόπορτες...

Τασάκια, τσιγάρα και τα λοιπά σεα και μέα, συνοδευτικά παντού. Η Βέρα "πιάνει" μάλλον λα μινόρε ή ρε μινόρε, άρα το τραγούδι, μελαγχολικό.
 
Πάντως το ύφος του κυρίου Αρζόγλου δεν τον δείχνει θαυμαστή της κυρίας. Μάλλον με υπομονετικό σύζυγο μοιάζει, που σκέφτεται "Τι να κάνω, ας το υποστώ κι αυτό. Πανέμορφη και συμπαθέστατη σύζυγο έχω, μην τα θέλω όλα δικά μου"

Γιατί είναι τόσο πανύψηλες οι πλάτες του κρεββατιού? Κι έχουν τρύπες στο ύψος των μαξιλαριών, λες και είναι φτιαγμένα για πολύ παχύτερα στρώματα. Και τα κομοδίνα είναι ψηλότερα απ΄όσο θα περίμενα. Βάλτε ένα μαξιλάρι με ένα κεφάλι επάνω, και τα μάτια δεν θα φτάνουν το ύψος του κομοδίνου για να δουν το ξυπνητήρι. Μήπως είναι κρεββάτι για αμερικανούς, με χωριστό box spring και στρώμα?
 
Πίσω
Μπλουζα