Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Μου αρέσει το ραμποτέ ντουλάπι και γενικά η αίσθηση που αποπνέει η ίδια αλλά και οι επιλογές των αντικειμένων, μου κάνουν για το απόλυτο - με μια παραμυθένια εσάνς 70ς.
 
Το περιεχόμενο του πιάτου της συμπαθέστατης Μαριάννας μου φαίνεται ανησυχητικά όμοιο με το περιεχόμενο του βάζου...
 
Μια αυτό το πιάτο, μια τα ...βιετναμέμιζαπιάτα, πολύ περίεργα γούστα έχει αυτό το κορίτσι στο φαγητό!
 
Μια αυτό το πιάτο, μια τα ...βιετναμέμιζα πιάτα, πολύ περίεργα γούστα έχει αυτό το κορίτσι στο φαγητό!
 
Μια αυτό το πιάτο, μια τα ...βιετναμέζικαπιάτα, πολύ περίεργα γούστα έχει αυτό το κορίτσι στο φαγητό!
 
Μια αυτό το πιάτο, μια τα ...βιετναμέζικα πιάτα, πολύ περίεργα γούστα έχει αυτό το κορίτσι στο φαγητό!
 
81.jpg


tonytony είπε:



ΦΖΠ1 είπε:
Νομίζω ότι λείπει μόνο εικόνα σε σχήμα τριγωνικό ! Όμως εγώ θα σταθώ στο "σταφύλι" που κρέμεται δίπλα στο χέρι του Γιάννη. Τι να είναι; Κομπολόι αποκλείεται, θα πήγαιναν οι χάντρες κάτω, λαμπάκια δέντρου πάλι όχι, για κομποσκοίνι πέφτει μεγάλο, για προϊόν από "εξεξιδικευμένο shop" πάλι έχει πολλές μπίλλιες, τι να είναι;

elephadas είπε:
Πάντως μία τουλάχιστον εικόνα είναι ύποπτης τεχνοτροπίας, πράγμα που οδηγεί προς συλλέκτη κι όχι θρησκευάμενο.
Μηπως ειναι τελικα ενα απλα συλλεκτικο κομποσκοίνι/ροζαριο(rosary) με μεγαλους "κομπους"

(απο οσους φαινονται μετρησα 26 27 -απο τι διαβασα ενα κομποσκοινι πρεπει να εχει τουλαχιστον 33 ,50 e.t.c. )

il_570xN.240965041.jpg

il_570xN.415783153_e393.jpg
 

Βασίλης Τσιβιλίκας και υιός


 


111.jpg
111.jpg
 
Φανταζομαι οτι αν υπαρχουν ενοικοι απο κατω, δε θα συμφωνουν καθολου με τον Γιαννακη.
 
Γωγώ Ατζολετάκη

 


128.jpg
128.jpg
 
Τώρα Γωγώ μου, είναι σχέδιο του καλσόν, ή σου έχει φύγει ένας πόντος "νααα", με το συμπάθειο;

Τα έπιπλα του σαλονιού, κλασικά όσ0 κι ο θάνατος (ιδίως η τραπεζαρία), ενώ η συμπληρωματική κουρελού (εντάξει, κιλίμι) ας μείνει ασχολίαστη...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπαα, μια χαρά τα βλέπω όλα :supergrin:
 
Οταν φοραμε κορμακι γυμναστικης αποφευγουμε τα καλσον που εχουν διπλη υφανση στο σημειο των γλουτων γιατι το αποτελεσμα ειναι αντιαισθητικο.

Και καλα τελος παντων να ειμαστε σπιτι μας ολομοναχες, αλλα αν κανουμε φωτογραφιση για περιοδικο, ειμαστε αδικαιολογητες.
 
Ίσως πράγματι να μην είναι πόντος, γιατί η ίδια ρίγα διακρίνεται και στο αριστερό πόδι, σε άλλη θέση βεβαίως...
 
Στο σπίτι της Αλίκης κάτι δεν μου κολλάει με την γωνία του τοίχου και την γωνία του ταβανιού. Το ξύλινο ταβάνι τελειώνει πρίν ακουμπήσει στον τοίχο, αν το προσέξετε και δείτε που κάνει γωνία ο τοίχος απ' το πάτωμα και ο τροπος που πέφτει η σκιά της Αλίκης. Σαν να υπάρχει ένα κενό περίπου μιας παλάμης. Ίσως για φωτισμό; Ή μπορεί να υπήρχε παλιά ένα σοβαντεπί από εκείνα που ήταν μεγάλα σαν ντουλάπια.
 
Μήπως είναι τα γραφεία της Χίου, όλα προκάτ;

Την φάγατε τη Γωγώ, όλα καλά λέμε :animlaugh:
 
ΦΖΠ1 είπε:
Τώρα Γωγώ μου, είναι σχέδιο του καλσόν, ή σου έχει φύγει ένας πόντος "νααα", με το συμπάθειο;
Η ηθοποιοός δεν είδε τις φωτογραφίες πριν τυπωθούν? Και έστω, ότι δεν τις είδε, δεν πρόσεξε κανείς τον "πόντο" στο καλσον??? Φυσικά παρόμοια παράλειψη έχει γίνει σε ελληνική ταινία, στο Μαριχουάνα στοπ, με τεράστια τρύπα σε καλσόν της Ανουσάκη.
 
Mην ξεχνάτε ότι τότε τα καλσόν δεν ήταν τόσο φτηνά όσο τώρα, και οι γυναίκες τα φορούσαν μέχρι να γίνουν άχρηστα πια, ράβοντας συνεχώς τις τρύπες. Αν φύγει όμως τόσο πολύ δεν ράβεται πια, αλλά ουτε σκίζεται παρά πάνω, οπότε (και αν υποθέσουμε ότι ήθελαν αληθοφανή φωτογράφιση) δεν το βρίσκω και τόσο μεγάλο πρόβλημα.
 
Crimson Moonlight είπε:
Στο σπίτι της Αλίκης κάτι δεν μου κολλάει με την γωνία του τοίχου και την γωνία του ταβανιού.
Ναι, εκεί σταματάει το ξύλο, που είναι ψευδοροφή, για να φωτίσει ο κρυφός φωτισμός. Πρέπει να έχουμε να κάνουμε με χολ, όπου ένα ομόκεντρο ορθογώνιο από ξύλο, λίγο πιο μέσα από τους τοίχους, έχει αναρτηθεί από το ταβάνι.

Ε, εκείνες τις εποχές δεν είχε ανακαλυφθεί/γενικευτεί η γυψοσανίδα.

Crimson Moonlight είπε:
Mην ξεχνάτε ότι τότε τα καλσόν δεν ήταν τόσο φτηνά όσο τώρα, και οι γυναίκες τα φορούσαν μέχρι να γίνουν άχρηστα πια, ράβοντας συνεχώς τις τρύπες. Αν φύγει όμως τόσο πολύ δεν ράβεται πια, αλλά ουτε σκίζεται παρά πάνω, οπότε (και αν υποθέσουμε ότι ήθελαν αληθοφανή φωτογράφιση) δεν το βρίσκω και τόσο μεγάλο πρόβλημα.
Και φυσικά, δεν υπήρχε και photosop, με το οποίο θα διόρθωνε τη φωτογραφία κι ένα παιδάκι του δημοτικού...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα