Με διαφορά η πιο cult σουρεαλιστική και εκ πρώτης όψεως παρακμιακή ταινία που έχει γυριστεί στην ιστορία του παγκοσμίου κινηματογράφου και μόνο και μόνο για αυτό το γεγονός αποτελεί μέγιστη παρακαταθήκη αντιπροσώπευσης μιας ολόκληρης εποχής όπου επιτρέπονταν τα πάντα και υπήρχε πλήρης ελευθεριότητα έκφρασης, συμπεροφορών έως και αταίριαστου ερωτισμού.
Γιατί τι άλλο να υποθέσει κανείς βλέποντας ένα 70άρη μάλλον υπό την επήρεια αλκοόλ να χουφτώνει απροκάλυπτα όποια χαριτόβρυτη και καλλίπυγη κορασίδα κυκλοφορούσε γύρω του σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου. Πόσο σουρεαλιστικό φαίνεται ο ίδιος 70άρης να φιλέται στο στόμα με την 25άρα το πολύ υπηρέτρια του. Α ρε Χατζηχρήστο που σε θαυμάσαμε σαν Μακρυκώστα και σαν Ηλία του 16ου.....
Και εκεί που τα κοντέρ της εξωπραγματικής σουρεάλ φαντασίας σπάνε, είναι το ειδύλλιο και μάλιστα με σοβαρή προοπτική γάμου μεταξύ της απόλυτης Θεάς Λίλης Ντερτίμα και του Ψωμόπουλου. Φήμες λένε ότι οι σκηνές παθητικού χορευτικού μπλούζ μεταξύ του ζευγαριού καθώς και των παθητικών φιλιών στο στόμα που αντάλλασαν, γυρίστηκαν αρκετές φορές γιατί ο καμεραμάν, ο μπούμαν και ο σκηνοθέτης της ταινίας δεν μπορούσαν να συγκρατηθούν από τα γέλια.
Ειλκρινά δεν υπερβάλλω ούτε ειρωνεύομαι καθόλου γιατί η ταινία ακριβώς λόγω των παράταιρων σκηνών, ζευγαριών και σουρεάλ πλοκής, κέντριζε αφάνταστα το ενδιαφέρον του θεατή και του γράφοντα και είμαι σίγουρος ότι όποιος την δει, θα θέλει οπωσδήποτε να την ξαναδεί, σαν κωμωδία όπου το γέλιο βγαίνει αβίαστα, άρα η επιτυχία της και η τηλεθέαση της είναι εξασφαλισμένες.