Παλιές κινηματογραφικές μηχανές

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας chris73
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Thanks!!!Kατατοπιστικοτατος!!!Ωραιο το κολπο με τα καπακια απο Μ42!! :thumb:

Και παρακάτω το επόμενο σεταπ για την κινηματογραφική που θα πάρω και θα έχει μεταβαλόμενη ταχύτητα προβολής. (όταν λήξει η δημοπρασία και την παραλάβω)Φακός για εκτύπωση φωτογραφιών 50s εμπρός, σε χαρτονένιο κύλινδρο (από χαρτί υγείας...) -φυσούνα - δαχτυλίδια-αντάπτορας. Άντε η κινηματογραφική λείπει...
...να μην ξεχναμε το πινελο!!! :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
όχι βρε, τώρα δεν θέλει πινέλο. Είναι μόνο για τη φώτο να πατάει ίσια!
 
Κινηματογραφικές στον πρώτο παγκόσμιο

Με αφορμή ερώτηση σε άλλο φόρουμ σχετικά με το τι μηχανές χρησιμοποιούσαν στον πρώτο πόλεμο έψαξα λίγο και να τι βρήκα:

Η αίσθησή μου πριν να ψάξω λίγο αλλά και μετά, παραμένει η ίδια. Θα πρέπει να χρησιμοποιούσαν ότι έβρισκαν διαθέσιμο -ως γενικότητα.

American,%20French%20photographers%20and%20their%20cameras,%20Truman%20Lib.jpg


Όμως φυσικά δείχνει πως επικρατούσαν κάποια μοντέλα.

Άγγλοι-γάλλοι-πορτογάλοι, μεταξύ άλλων φένεται πως είχαν σταθερή προτίμηση στα πρώτα μοντέλα της Debrie Parvo που ήταν διαθέσημα τότε.

(Είναι η κινηματογραφική που κατοπινά μοντέλα της αντιγράφικαν από την γερμανική Askania και χρησιμοποιήθηκαν πολύ στον δεύτερο παγκόσμιο.)

Debrie-Parvo_1.jpg


Υπήρχαν φυσικά και οι Pathe που είχαν την μερίδα του λέοντος σε παραγωγές παγκοσμίως μέχρι πριν τον πόλεμο αλλά μάλλον δεν είχαν και την καλύτερη φήμη από άποψη αξιοπιστίας...

220px-Billy_Bitzer_D_W_Griffith_1920.jpg


Έδω ο Griffith λίγο μετά τον πόλεμο τον οποίο είχαν φωνάξει και οι άγγλοι κατά την διάρκεια του πολέμου να καταγράψει τα τεκτενόμενα, αλλά αν κατάλαβα καλά χλώμιασε και γύρισε στα μετόπισθεν να γυρίσει ταινία.

Την υπερηφάνεια των άγγλων -οι οποίοι έψαχναν αμερικάνο να κινηματογραφίσει τα ανδραγαθήματα- σώζει η Moy & Bastie.

"Υψηλού προφιλ" όνομα και ο μύθος λέει πως η πρώτη ταινία του Χόλυγουντ γυρίστηκε με μία τέτοια. Λέμε τώρα...

BFI-Q-111226-624x430.jpg


Την γαλλική Prevost που είναι γνωστή από την μεταγενέστερη ταινία του Keaton "Τhe Cameraman" σαν να μην την κουβαλούσαν -τουλάχιστον συχνά.

Prevost3.jpg


Tην θρυλική Βell & Ηowell 2709 αν την χρησιμοποίησηαν θα πρέπει να ήταν πολύ λίγο καθώς ήταν πολύ ακριβή για πειράματα. Πάντως σαν να βλέπω μία τέτοια σε λινκ παρακάτω με διάφορες φώτο από τον πόλεμο που μπορούμε να δούμε τις παραπάνω μηχανές

M26282afccd9e0a3f0f6b99a80a03a6a3.jpg


Στο τέλος του πολέμου ίσως να χρησιμοποίησαν και καμιά Αμερικάνικη Akeley (αυτή περισσότερο για σαφάρι την είχαν), ενώ οι Mitchel άργησαν μια μέρα και δεν πρόλαβαν.

Akly_threequarterrear.jpg


Οι γερμανοί δεν ξέρω τι ακριβώς έκαναν τότε. Να υποθέσω πως και αυτοί χρησιμοποιούσαν Parvo αλλά και δικές τους του Ernemann (Kino A-B-C -δεν ξέρω τι ακριβώς υπήρχε τότε) Δεν θα με εξέπλησε ειδικά για τους γερμανούς, όταν έκλεισαν τα μαγαζία για τον πόλεμο να έφτιαχναν και μηχανές πατέντες για την περίσταση.

6155436_1.jpg


Λινκ

https://www.flickr.com/photos/426425...7641758554183/

https://nitratediva.wordpress.com/20.../the-reel-war/

http://ww1-pictures.tumblr.com/

Πολλές από τις ταινίες του πολέμου μήπως είναι σκηνοθετημένες?

http://www.welt.de/english-news/arti...-of-Steel.html




Mόλις σήμερα έμαθα για την Aeroscope που δούλευε με αέρα (και τρόμπα...)

d4813415r.jpg


image


http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroscope
 
Πολυ καλο αφιερωμα..ακου το 80% των ληψεων απο τα πεδια μαχης ειναι..μουφα...

Για την aeroscope ουτε εγω ηξερα....πολυ καλη πατεντα...
 
Καρέ-καρέ DIY 8mm telecine

Τελικά από το εργαστήριο των Flintstones βγήκε κάτι που δουλεύει πολύ ικανοποιητικά…



Σκοπός η μεταφορά καρέ-καρέ ταινιών 8mm σε ψηφιακή μορφή.

Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να βρεθεί ήταν το πώς θα ενεργοποιείται το κλείστρο της φωτογραφικής όταν θα εμφανιζόταν κάθε ένα νέο καρέ στη μάσκα της μηχανής προβολής. Και δεν μιλάω για τον χρονισμό αρχικά.

Ο …σκανδαλισμός

Διαθέτω μία μόνο φωτογραφική (Lumix GM1) η οποία δυστυχώς δεν διαθέτει ενσύρματο χειρισμό που θα έκανε τα πράγματα πολύ ευκολότερα. Έμενε μόνο η σύνδεση wi-fi αλλά εκτός από πρόγραμμα που μπορείς να φορτώσεις σε smartphone και να την χειριστείς δεν υπάρχει κάτι επίσημο που θα μπορούσες να φορτώσεις σε pc-laptop και από εκεί να κάνεις κάτι με το ποντίκι.

Τελικά όπως έχω αναφέρει και αλλού, βρέθηκε στο ιστό κάτι που όπως φαίνεται δουλεύει με τις Lumix γενικότερα και θα βρείτε στο παρακάτω:

http://www.dpreview.com/forums/post/54695316

ΑΛΛΑ... για την πολύ συγκεκριμένη χρήση που το ήθελα, μετά από κάθε "κλικ" έβγαινε παράθυρο πως η φωτογραφική δεν ανταποκρίνεται (και ας δούλευε μια χαρα). Αυτό καθιστούσε αδύνατη την χρήση για το συγκεκριμένο σκοπό.

Και έτσι πήγα πίσω, εκεί που ξεκινάν όλα, στην βασική εντολή. Που είναι αυτή:

192.168.xxx.1/cam.cgi?mode=camcmd&value=capture

Και μερικές άλλες έχει εδώ:

http://maximeayotte.wix.com/mypage#!...f2db6dcfb38239

Τι κάνουμε λοιπόν:

-ενεργοποιούμε το wifi στη lumix

-συνδεόμαστε στο δίκτυό της

-ανοίγουμε μια σελίδα και στη γραμμή του browser βάζουμε την παραπάνω διεύθυνση IP (αντικαθιστώντας τα χχχ με τις σωστές τιμές)

-πατάμε enter και έγινε το θαύμα!

Για να επαναλάβουμε απλά πατάμε το κουμπί της ανανέωσης. Αν μόνο με την εντολή στο browser κολλάει το σύστημα, ξεκινάμε φορτώνοντας την παραπάνω εφαρμογή, και όταν όλα δουλέψουν ανοίγουμε παράθυρο browser και βάζουμε την εντολή.

Ο φακός και το φως



Και αφού λύθηκε αυτό το θέμα μετά έπρεπε να βρεθεί πως θα αποτυπωθεί το καρέ στη φωτογραφική. Το θέμα είναι μηχανικό (αν χωράει κάποιος φακός κτλ) και δεν ήθελα να καταστρέψω των προβολέα με κόψε ράψε.

Δοκίμασα αρχικά με τον P-Sonnar της μηχανής προβολής. Όλα χωρούσαν και οι αποστάσεις ήταν εντάξει, αλλά με τον φακό να μην έχει την δυνατότητα να κλείσεις το διάφραγμα οι χρωματικές εκτροπές (μπλε και κίτρινο) ήταν εμφανείς στα περιγράμματα. Δοκίμασα και με τον Paillard από τον προβολέα της Bolex. Οι ίδιες ακριβώς χρωματικές εκτροπές, αλλά από οξύτητα ο Sonnar έμενε τόσο πίσω που ούτε την σκόνη του Paillard δεν έβλεπε…

Έπρεπε να βρεθεί μικρός φακός για να χωράει στην όλη κατάσταση και οι φακοί προβολής υστερούσαν. Βλέποντας όμως την τρομερή διαφορά οξύτητας θυμήθηκα τoν Paillard 36mm f2.8 της


1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

4a.JPG

5.JPG
 
Στην ίδια ακριβώς λογική με τα παραπάνω δουλεύει και αυτό το κατασκεύασμα που μπορεί να καταγράψει super8 ταινίες αλλά και standard 8 μια και η απόσταση των περφορέ είναι όμοια και στα δύο φορμά.

Βρήκα μια ιταλική πλαστικούρα προβολέα super8 μάρκας Mupi -που έφτιαχνε όλο τέτοια παιχνίδια- και μιας και ήταν η ντροπή της κατασκευής δεν δίστασα να την πετσοκόψω στα γρήγορα και να μπει σε ένα ξύλινο κουτί.



Παρέκαμψα το δικό του μοτέρ και την κίνηση δίνει ένα κλασσικό μοτέρ κασετόφωνου Mabuchi. Με άρπα κόλλα DIY τροχαλίες έριξα τις στροφές και κατόπιν συνδέοντας ένα ποτενσιόμετρο στους ακροδέκτες ΑΒ του Μabuchi πλέον ο προβολέας μπορεί να λειτουργεί με περίπου 50 έως 200rpm. Σε μία εκ των τροχαλιών προσαρμόστηκε το έκκεντρο που ενεργοποιεί τον διακόπτη όπως και στην προηγούμενη εφαρμογή.



Το όλο σύστημα με το wifi κτλ στην μέση μπορεί να δουλέψει περίπου στις 80-90 στροφές ανά λεπτό για να προλαβαίνει να σώσει κάθε καρέ.

Επίσης εκτός από γρηγορότερο από το προηγούμενο σύστημα αυτό είναι και σχεδόν αθόρυβο αφού δεν έχουμε πλέον τα γρανάζια να μας ζαλίζουν.

Αν και τόσο τσίπικο το όλο πράγμα δεν προκαλεί φθορές στο φιλμ ειδικά σε τέτοιες χαμηλές ταχύτητες και όταν λίγο έρθει το όλον στα σωστά του μπορεί να είναι πολύ σταθερό. Μικρό jitter είναι φυσικά αναμενόμενο και εξαρτάται αποκλειστικά από την μηχανική κατάσταση του φιλμ, φυσικές διαστάσεις, κολλήματα συρρίκνωση κτλ.

Στις standard 8 ταινίες εμφανίζει μεγαλύτερο jitter αρκετές φορές λόγω μάλλον των μεγαλύτερων περφορέ, αν και αυτό δεν είναι πάντα απαραίτητο αν η ταινία είναι στα καλά της.

Επειδή από την κατασκευή του ο προβολέας δέχεται μέχρι 200ft/60m μπομπίνες, με μια βίδα και ένα ιμάντα μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας με τον μηχανισμό του Zeiss Ikon της προηγούμενης κατασκευής όταν θέλουμε να δουλέψουμε με μπομπίνες ικανότητας 400ft/120m.



Έτσι ή αλλιώς αν κάποιος θέλει να κάνει το καλύτερο σε τέτοια εφαρμογή πρέπει μετά να επεξεργαστεί με software για σταθεροποίηση πράγμα όχι δύσκολο μιά και τα περφορέ κάθε καρέ μπορούν εύκολα να αποτελέσουν σημεία αναφοράς.

Super8 Ercolano που δεν πρέπει να παραλείψει να το επισκεφθεί κανείς όταν βρεθεί κατά την Πομπηία.

Ο οπερατέρ είχε κέφια και έκανε και τίτλους.

P3520623sm.JPG

s-l1600.jpg

P3520625sm.JPG
 
Eκπληκτικη δουλεια chris!!!Respect και για την σκεψη και για την υλοποιηση!! :bow2: !!Τα λογια ειναι λιγα!!!Θα ηθελα να εβλεπα τον μηχανισμο που εχεις βαλει στην ιταλικουρα :D

Τα χρωματα στα φιλμ (ιδιως στα 2 τελευταια )ειναι πολυ καλοδιατηρημενα..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ευχαριστώ αλλά πίστεψέ με τον μηχανισμό δεν θα ήθελες να τον δεις! Ξυλάκια αξονάκια του σπηλαίου... Το παράξενο είναι πως κατέγραψε ήδη πάνω από 180 χιλιάδες καρέ και ζει ακόμη.

Τα χρώματα και η κατάσταση των περισσότερων φιλμ από τους αυστριακούς κυρίως είναι σχεδόν τέλεια. Οι αυστριακοί έχουν από την ίδια εποχή kodachrome και agfa μαζι στις ίδιες μπομπίνες. Τα kodachrome έχουν το γνωστό κορεσμό που φαίνεται ακόμη πιο υπερβολικός όταν οι συνθήκες λήψεις είναι ιδανικές. Τα agfa είναι πιο φυσικά και φαίνονται μπροστά στα Kodak υποτονικά.
 
chris73 είπε:
Ευχαριστώ αλλά πίστεψέ με τον μηχανισμό δεν θα ήθελες να τον δεις! Ξυλάκια αξονάκια του σπηλαίου... Το παράξενο είναι πως κατέγραψε ήδη πάνω από 180 χιλιάδες καρέ και ζει ακόμη.

Try me!!
:P

chris73 είπε:
Τα χρώματα και η κατάσταση των περισσότερων φιλμ από τους αυστριακούς κυρίως είναι σχεδόν τέλεια. Οι αυστριακοί έχουν από την ίδια εποχή kodachrome και agfa μαζι στις ίδιες μπομπίνες. Τα kodachrome έχουν το γνωστό κορεσμό που φαίνεται ακόμη πιο υπερβολικός όταν οι συνθήκες λήψεις είναι ιδανικές. Τα agfa είναι πιο φυσικά και φαίνονται μπροστά στα Kodak υποτονικά.
Tα φιλμ που τα βρηκες αν επιτρεπεται??ebay?
 
Δεν βγαίνει πολύ νόημα αλλά το μοτεράκι δίνει κίνηση στην τροχαλία που είναι κάτω από το αξονάκι που προεξέχει. Από κάτω της αυτή η τροχαλία έχει μια άλλη στον ίδιο άξονα που κινεί με τη σειρά της την τροχαλία με τα κομματάκια από τσοχάκι που φαίνονται παρακάτω.

Αυτή είναι κολλημένη στον άξονα του προβολέα που φέρει ένα έκκεντρο και κινεί το δοντάκι προόθησης του φιλμ. Κάθε μία στροφή και ένα νέο καρέ.

Το κολλημένα τσοχάκια ανοιγοκλείνουν τον διακόπτη που σχεδόν δεν φαίνεται με τα πορτοκαλί καλώδια.

Το παλιό μοτέρ έμεινε στην θέση του γιατί στον άξονα αυτού στηρίζονται και όλα τα υπόλοιπα από κατασκευής του (κίνηση μπομπίνας κτλ)

Οι ταινίες από ebay

Να και ο γάμος











P3520626sm.JPG

P3520627sm.JPG

P3520629sm.JPG

P3520631sm.JPG
 
Μια χαρα κατασκευη ειναι...πολυ καλη δουλεια... :clap: και οι αλλες 2 ταινιουλες πολυ καλοδιατηρημενες και αυτες..
 
chris73 είπε:
Δεν βγαίνει πολύ νόημα αλλά το μοτεράκι δίνει κίνηση στην τροχαλία που είναι κάτω από το αξονάκι που προεξέχει. Από κάτω της αυτή η τροχαλία έχει μια άλλη στον ίδιο άξονα που κινεί με τη σειρά της την τροχαλία με τα κομματάκια από τσοχάκι που φαίνονται παρακάτω.
Εκπληκτική η παρουσίαση και η τεχνική σου αγαπητέ!!!!! Έχω πολλές ταινίες Super 8, κινηματογραφούσα την περίοδο 1975-1990, οπότε πέρασα στο video. Έχω κάνει ήδη μία ψηφιοποίηση με παραδοσιακή τεχνική, αλλά τ αποτέλεσμα πάσχει. Προς στιγμήν έχω περιορισμένη πρόσβαση στο διαδίκτυο, μόλις επανέλθω θα επικοινωνήσω μαζί σου με προσωπικό μήνυμα. Επίσης θα βάλω φωτογραφίες από τις μηχανές λήψεως που έχω.

Να είσαι καλά, και πάλι συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
chris73 είπε:
Κινηματογραφικές στον πρώτο παγκόσμιο
Με αφορμή ερώτηση σε άλλο φόρουμ σχετικά με το τι μηχανές χρησιμοποιούσαν στον πρώτο πόλεμο..........
Με βάση αγαπητέ chris73 την φανταστική σου παρουσίαση για κινηματογραφικές μηχανές που χρησιμοποιήθηκαν στον Α'ΠΠ, να παραθέσω φωτογραφίες από μία μηχανή που έχω στην κατοχή μου από τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο και μάλιστα με ενδεχόμενο ελληνικό ενδιαφέρον.

Πρόκειται για μία ALEF στρατιωτική έκδοση αν κρίνω από το γκρίζο χρώμα της αντί του μαύρου με διακόσμηση νίκελ που είχαν οι κανονικές τη 10ετία του '30 και του πάνινου μεγάλου λουριού που είχε για κρέμασμα από τον ώμο (αντί του κοντού δερμάτινου που είχε η κανονική έκδοση).Την παρήγαγε η εταιρεία A. Lehmann στο Βερολίνο.

Την πήρα το 1998 από το E-Bay από έναν Αυστραλό, ο οποίος όταν έμαθε ότι ήμουν Έλληνας, μου είπε ότι ανήκε σε θείο του που είχε πολεμήσει στη μάχη της Κρήτης και την είχε πάρει από σκοτωμένο Γερμανό αλεξιπτωτιστή. Δεν σκέφτηκα τότε να τον ρωτήσω περισσότερα, αναφέρω ότι μου είπε.

Στα της κάμερας: Είναι μεταλλική, ο αριθμός πλαισίου είναι 7802, ο φακός της είναι Meyer Görlitz Trioplan 1:2,8 / 20mm Nr. 569585, είχε ειδικό φορμά φιλμ και έπαιρνε ειδική κασσέτα 9,5 αντί 8mm. Ο φακός της είναι σταθερής εστίασης, έχει δείκτη για τη διάρκεια του φίλμ 1-10, έχει ρύθμιση ταχύτητας από 8-32 εικόνες/δευτερόλεπτο (με κανονική την 16 όπως αναφέρει στην πλακέτα) και είναι κουρδιστή.

 


Δεν λειτουργεί δυστυχώς ενώ κουρδίζει, φαίνεται δε από τις εσωτερικές βίδες ότι είναι ανοιγμένη. Μου ήρθε έχοντας επιπρόσθετα ένα εξάρτημα, υποθέτω από τον μηχανισμό της. Δεν τόλμησα να την ανοίξω, δεν έχω και σχετική εμπειρία.


 


Λείπει επίσης το σκοπευτικό της, όπου όμως νομίζω ότι δεν είχε το κανονικό που είχαν οι κοινές μηχανές για την αγορά (βλ. φωτογραφίες), αλλά εξάρτημα μεγαλύτερο, με σταυρό για εύκολη σκόπευση σε συνθήκες μάχης, το οποίο αγκιστρωνόταν στις δύο υποδοχές. Το είδα κάποτε σε άλλες κάμερες σε πολεμικές ανταποκρίσεις εποχής. Αν γνωρίζεις κάτι περισσότερο θα χαρώ πολύ.


 


Παραθέτω τις σχετικές φωτογραφίες από τη μηχανή, το εξάρτημα, το λουράκι της, καθώς επίσης και δύο φωτογραφίες από την κανονική έκδοση για την αγορά /πηγή αυτών:
http://www.museum-digital.de/san/sin...4&imagenr=1570

Industrie- und Filmmuseum Wolfen

















































1.jpg

3.jpg

2.jpg

4.jpg

6.jpg

9.jpg

8.jpg

11.jpg

7.jpg

5.jpg

10.jpg

14.jpg

16.jpg

12.jpg

13.jpg

15.jpg

17.jpg

19.jpg

18.jpg

21.jpg

SK028_03ifma_Alef B.jpg

22.jpg

20.jpg

SK028_03ifmb_Alef B.jpg

23.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
! χμμμμ... πολύ ενδιαφέρον το εύρημα!

Πρώτον γιατί σχετικά σπάνια εμφανίζονται Alef, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει όμοια της που όντως μπορεί να χρησιμοποιήθηκε ως στρατιωτική.

Ο φακός της κατασκευάστηκε στα πρώτα χρόνια του 30 και αυτό κάπως μπερδεύει τα πράγματα αλλά δεν σημαίνει και πως δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μια παρτίδα Alef στον πόλεμο.

Το εξάρτημα αυτό είναι που κρατά σταθερή την ταχύτητα λήψης και παρόμοια χρησιμοποιούνται και σε γραμμόφωνα αλλά και παλιά ασανσέρ.

Αν δεν λείπει τίποτα άλλο και δεν έχει σπάσει εσωτερικά δεν θα είναι δύσκολο κάποιος να το ξανατοποθετήσει.

Αν γνωρίζεις γερμανικά θα ήταν καλή ιδέα να ψάξεις σε κανένα γερμανικό φόρουμ και να ρωτήσεις. Υπάρχει περίπτωση να τους εκπλήξεις και ίσως να συμπληρώσεις ένα κομμάτι της ιστορίας.

Για την εταιρία του Lehmann δεν έτυχε να ψάξω αλλά λίγα φαίνεται να υπάρχουν. Το περισσότερο ενδιαφέρον ίσως κατασκεύασμα της να είναι η παρακάτω κατασκοπευτική κάμερα του 1902...

zoom_APPAREILS-ESPIONS.jpg


http://submin.com/large/collection/photo_oda/index.htm

*για τα 9.5mm δες στο πρώτο ποστ του νήματος

Επίσης σου ζητώ την άδεια να αναφέρω το εύρημα μαζί με την ιστορία του και κάποιες φώτο και σε κάποιο άλλο φόρουμ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
chris73 είπε:
! χμμμμ... πολύ ενδιαφέρον το εύρημα!Πρώτον γιατί σχετικά σπάνια εμφανίζονται Alef, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει όμοια της που όντως μπορεί να χρησιμοποιήθηκε ως στρατιωτική.

............

Επίσης σου ζητώ την άδεια να αναφέρω το εύρημα μαζί με την ιστορία του και κάποιες φώτο και σε κάποιο άλλο φόρουμ.
Καλησπέρα chris73 και ευχαριστώ πολύ για το σχολιασμό σου και την πληροφόρηση, ιδίως για το εξάρτημα. Φοβάμαι να την ανοίξω, θα δω μήπως βρω κάποιον που να ξέρει λίγα πράγματα για να δούμε μαζί το θέμα ενδεχόμενης επισκευής. Γνωρίζω Γερμανικά (ζω στη Γερμανία) και το είχα ψάξει παλιά το ζήτημα, αλλά έβρισκα αναφορές μόνο για την κανονική έκδοση της μηχανής. Η κατασκοπευτική της Lehmann που παρουσίασες είναι εκπληκτική!

Το χρώμα και το μικρό μέγεθος της δικής μου συνηγορούν στο να είναι των αλεξιπτωτιστών (βλ. φωτο με κέρμα). Όσον αφορά στη χρονολογία του φακού, ενδέχεται να ήταν από παλιά παραγωγή όπως λες, αλλά ίσως να ανήκε στον εξοπλισμό των αλεξιπτωτιστών από πριν τον πόλεμο, όταν δοκίμαζαν διάφορα μέσα και τα κινηματογραφούσαν στον αέρα. Ποιός να ξέρει.... πάντως αυτή η κάμερα κουβαλά ιστορία μαζί της.

Ασφαλώς και έχεις την άδειά μου να δημοσιεύσεις τις φωτογραφίες μου και την ιστορία όπου και όπως νομίζεις! Είμαι και εγώ υπέρ της διάδοσης της γνώσης, ήδη έχω μάθει τόσα από τις εξειδικευμένες παρουσιάσεις σου. Εάν επιθυμείς τις φωτογραφίες σε υψηλότερη ανάλυση είναι διαθέσιμες, στείλε μου με ΡΜ το E-Mail σου να σου τις στείλω.



20160623_180012.jpg
 
Chris, εισαι και σε αλλο φορουμ εκτος απο εδω και απο το αλλο που ειμαι και εγω?
 
Ευχαριστώ πολύ για την άδεια και περιμένω όποιο νεώτερο σχετικά.

Τώρα θα πρέπει να αρχίσουμε να ψάχνουμε τεκμήρια όπως φώτο κτλ αν όντως αλεξιπτωτιστές είχαν τέτοιες.

Δυστυχώς όλα αυτά χρειάζονται πάντα διασταύρωση καθώς οι ιστορίες από στόμα σε στόμα καταλήγουν πολλές φορές αλλιώς μετά από τόσα χρόνια και με το copy-paste στον ιστό από σελίδα σε σελίδα πολλές φορές νομίζουμε πως κάτι είναι έτσι, απλά και μόνο γιατί το διαβάζουμε πολλές φορές.

Μακάρι να γνώριζα γερμανικά να το έψαχνα καλύτερα αλλά όλο και θα ρίχνω καμιά ματιά.

Άσχετο ίσως αλλά αυτό ακριβώς το χρώμα και υφή αυτού χρησιμοποιήθηκε πολύ από τις μεταπολεμικές αυστριακές Eumig καθώς και από τις Movikon της Ζeiss Ikon που κάπου έχουμε δει και εδώ.

Angel δεν ξέρω ποιο άλλο φόρουμ εννοείς ακριβώς αλλά είναι εκείνο στο οποίο ανεβάζω ακριβώς τα ίδια.
 
chris73 είπε:
Τώρα θα πρέπει να αρχίσουμε να ψάχνουμε τεκμήρια όπως φώτο κτλ αν όντως αλεξιπτωτιστές είχαν τέτοιες.

Δυστυχώς όλα αυτά χρειάζονται πάντα διασταύρωση καθώς οι ιστορίες από στόμα σε στόμα καταλήγουν πολλές φορές αλλιώς μετά από τόσα χρόνια και με το copy-paste στον ιστό από σελίδα σε σελίδα πολλές φορές νομίζουμε πως κάτι είναι έτσι, απλά και μόνο γιατί το διαβάζουμε πολλές φορές.
Συμφωνώ απόλυτα. Θα ψάξω και εγώ και θα σε ενημερώσω για ότι βρω.
 
Υπάρχει στο FB ειδικό group για κινηματογραφικές μηχανές λήψης - προβολής καθώς και για κινηματογραφικά φιλμ κυρίως σε Super 8mm, 8mm, 16mm. Το FB group αυτό δεν αναιρεί το παρόν forum παρά μόνο λειτουργεί συμπληρωματικά.

https://www.facebook.com/groups/108595572491977/
 
Και εγώ που δεν έχω FB έμεινα στην απέξω..... :)
 
Πίσω
Μπλουζα