Παλιές φωτογραφίες της Ελλάδας.

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας prisma
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
@elephadas : θα έχει γεμίσει σίγουρα με ψυγεία γύρω-γύρω και θα είναι αγνώριστο. εγώ τα πρόλαβα τα περίπτερα σ αυτή τη μορφή (περίπου) αρχές των '80ς. άντε να χαν καμία σοκολάτα και κανένα πακέτο άσο ή παπαστράτο.
 
Πολύ θα ήθελα να δω πώς ήταν τότε το κτήριο στη γωνία Μητροπόλεως και Υπατίας του οποίου εδώ βλέπουμε μόνο την άκρη ενός μπαλκονιού του. Όλα αυτά τα χρόνια που περνάω και το βλέπω είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου καλυμμένο με υποστυλώματα και ρημάζει με εξαίρεση ένα δυο καταστήματα που υπήρχαν στο ισόγειο με χαλιά και γούνες τα οποία έκλεισαν κι αυτά πριν καιρό.
 
Πολύ θα ήθελα να δω πώς ήταν τότε το κτήριο στη γωνία Μητροπόλεως και Υπατίας του οποίου εδώ βλέπουμε μόνο την άκρη ενός μπαλκονιού του. Όλα αυτά τα χρόνια που περνάω και το βλέπω είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου καλυμμένο με υποστυλώματα και ρημάζει με εξαίρεση ένα δυο καταστήματα που υπήρχαν στο ισόγειο με χαλιά και γούνες τα οποία έκλεισαν κι αυτά πριν καιρό.
Ρίξε μια ματιά εδώ κι εδώ.

Μάλιστα το κτήριο έχει χαρακτηριστεί ως έργο τέχνης!

Ypatias 1.jpg
ΦΕΚ 686/Β/17-8-1979
Αρχείο ΕΡΤ
 
Τελευταία επεξεργασία:
Χίλια ευχαριστώ! Επειδή δεν έχω fb νόμιζα ότι δε θα άνοιγε η σελίδα αλλά ήμουν τυχερή και μπόρεσα να δω τις φωτογραφίες. Θησαυρός!
(τυχαίνει να είναι η γειτονιά της δουλειάς μου γι' αυτό και ο καημός)
 
Έλληνες στρατιώτες ανηφορίζουν τη λεωφόρο Βασιλέως Γεωργίου Β', στον Πειραιά, κατά την διάρκεια των Βαλκανικών Πολέμων, 1912.

 στρατιώτες ανηφορίζουν την Βασιλέως Γεωργίου Β' κατά την διάρκεια των Βαλκανικών Πολέμων, 191...jpg
 
Το Ferry Boat ονομάζεται ΜΙΧΑΗΛ Α ( IMO 6609729)

(το Α δεν φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία που έχει αναρτήσει ο RIO)

b236cf73.jpg



Το ΜΙΧΑΗΛ Α ναυπηγήθηκε το 1966 στα ναυπηγεία Αναστασιάδη - Τσορτανίδη του Περάματος, αρχικά είχε δρομολογηθεί στη γραμμή Αιδηψού - Αρκίτσας και αργότερα στην γραμμή Πάτρας - Κρυονέριου.

Λογικά η φωτογραφία είναι σε κάποιο απο αυτά τα λιμάνια.
 
Το Ferry Boat ονομάζεται ΜΙΧΑΗΛ Α ( IMO 6609729)

(το Α δεν φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία που έχει αναρτήσει ο RIO)

b236cf73.jpg



Το ΜΙΧΑΗΛ Α ναυπηγήθηκε το 1966 στα ναυπηγεία Αναστασιάδη - Τσορτανίδη του Περάματος, αρχικά είχε δρομολογηθεί στη γραμμή Αιδηψού - Αρκίτσας και αργότερα στην γραμμή Πάτρας - Κρυονέριου.

Λογικά η φωτογραφία είναι σε κάποιο απο αυτά τα λιμάνια.
Στην πρώτη φωτό του Rio μάλλον είναι από τη γραμμή της Αιδηψού. Στη δεύτερη που ανήρτησες είναι σίγουρα από το Ρίο γιατί στα δεξιά φαίνεται μέρος από το φρούριο και πίσω στο βάθος η Παλιοβούνα, το χαρακτηριστικό βουνό της Αιτ/νίας που πέφτει στη θάλασσα (και προστατεύει το λιμανάκι του Κρυονερίου).

Edit: Ίσως και η πρώτη από τη γραμμή του Ρίου να είναι καθώς υπάρχουν σιδηροτροχιές στο έδαφος (βλ. post 504). Δεν ξέρω αν είχε και στην Αρκίτσα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Στην πρώτη φωτό του Rio μάλλον είναι από τη γραμμή της Αιδηψού. Στη δεύτερη που ανήρτησες είναι σίγουρα από το Ρίο γιατί στα δεξιά φαίνεται μέρος από το φρούριο και πίσω στο βάθος η Παλιοβούνα, το χαρακτηριστικό βουνό της Αιτ/νίας που πέφτει στη θάλασσα (και προστατεύει το λιμανάκι του Κρυονερίου).

Edit: Ίσως και η πρώτη από τη γραμμή του Ρίου να είναι καθώς υπάρχουν σιδηροτροχιές στο έδαφος (βλ. post 504). Δεν ξέρω αν είχε και στην Αρκίτσα.
Πολλοί μαζευτήκαμε...:fafoutis:
 
Στην πρώτη φωτό του Rio μάλλον είναι από τη γραμμή της Αιδηψού. Στη δεύτερη που ανήρτησες είναι σίγουρα από το Ρίο γιατί στα δεξιά φαίνεται μέρος από το φρούριο και πίσω στο βάθος η Παλιοβούνα, το χαρακτηριστικό βουνό της Αιτ/νίας που πέφτει στη θάλασσα (και προστατεύει το λιμανάκι του Κρυονερίου).

Edit: Ίσως και η πρώτη από τη γραμμή του Ρίου να είναι καθώς υπάρχουν σιδηροτροχιές στο έδαφος (βλ. post 504). Δεν ξέρω αν είχε και στην Αρκίτσα.
Ειναι στο λιμανι της Πατρας κατα 99% μιας και η γραμμη του τρενου (Πρωην ΣΠΑΠ νυν προαστιακος πατρας ) περναει σχεδον διπλα απο το λιμανι . Ενω στο Ριο η γραμμη ειναι πιο μεσα στα χωραφια κ οχι διπλα στην θαλασσα
 
Ειναι στο λιμανι της Πατρας κατα 99% μιας και η γραμμη του τρενου (Πρωην ΣΠΑΠ νυν προαστιακος πατρας ) περναει σχεδον διπλα απο το λιμανι . Ενω στο Ριο η γραμμη ειναι πιο μεσα στα χωραφια κ οχι διπλα στην θαλασσα
Δίκιο έχεις, άλλωστε το έχω γράψει και παλιότερα στο ποστ για το σιδηροδρομικό πορθμείο ότι η γραμμή ήταν Πάτρα -Κρυονέρι. Εκ παραδρομής μπήκε η λέξη Ρίο (και για να έχει ο Rio να ασχολείται :p )

Η γραμμή Ρίου -Αντιρρίου υπάρχει από το 1946, πιο πριν η σύνδεση με την Πελοπόννησο γινόταν από το λιμάνι της Ναυπάκτου. Η ομάδα των Ναυπάκτιων πλοιοκτητών, μετά τις όποιες διαμαρτυρίες που είχαν για την καινούργια γραμμή, αποφάσισαν το 1950 να αγοράσουν κι αυτοί ένα φέρυ μποτ ανοικτού τύπου (παντόφλα) για να εξυπηρετήσουν με περισσότερα δρομολόγια και το ονόμασαν, τι άλλο, Ναύπακτος. Και φυσικά όπως κάθε τέτοιο μέσο μαζικής μεταφοράς της εποχής στην επαρχία, μπορούσε να μεταφέρει τα πάντα, από επιβάτες, οχήματα κι αποσκευές μέχρι κατσίκες!

Γραμμή Ρίου -Αντιρρίου 1950

gkfcijsyjt5938eac2b16e9.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Χαχα αυτή την εικόνα μου την περιέγραφε ο πατέρας μου που ήρθε στην Αθήνα από Ναυπακτο το 1952.
 
Αεροφωτογραφία του Πειραιά, το 1948. Κάτω δεξιά, το κτήριο και η πλατεία μπροστά του, διατηρούνται ως σήμερα. Είναι το κτήριο της παλαιάς σχολής Προμηθέας (νυν νηπιαγωγείο) και η πλατεία, όπου προς το παρόν είναι κλειστή λόγω έργων για το μετρό. Άνω αριστερά, ο ναός του Προφήτη Ηλία και στα δεξιά, η λεωφόρος Βασιλέως Γεωργίου Β'. Στο κέντρο της φωτογραφίας διακρίνεται ένα μακρόστενο, ισόγειο κτίσμα σχήματος "Η" με λευκή πρόσοψη και μεγάλο προαύλιο χώρο. Είναι ο χώρος όπου σήμερα βρίσκεται το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

Προμηθέας και η θέση του ΠΑ.ΠΕΙ. (1948).jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα