Ποια είναι η καλύτερη κωμωδία με τον Γιώργο Κωνσταντίνου;

Δεν το πιστεύω πώς μου ξέφυγε αυτή η ψηφοφορία! :)

Μεταξύ σχεδόν όλων των ταινιών, απέκλεισα αρκετές, μέχρι να φτάσω στο τελικό αποτέλεσμα!

Στο ζύγι το "Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα" και στο "5000 ψέμματα"!

Ψήφισα το 2ο, καθώς με άρεσε τρομερά το δίδυμο Κωνσταντίνου - Τζανετάκου, παρόλο που είναι από τις ταινίες που είδα σχετικά πρόσφατα για πρώτη φορά! :)
 
@ D@redevil

 




Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις ή αν έχει αναφερθεί · το ψευδώνυμό σου μου θυμίζει ένα σήριαλ που προβαλλόταν στην ΕΡΤ,

περίπου στις αρχές του '80. Στα ελληνικά έπαιζε ως "Κόκκινος κύκλος" αλλά ο πραγματικός τίτλος ήταν "Daredevils of the red circle".

Θυμάμαι ακόμη αμυδρά τον αδίστακτο "φυλακισμένο 39013" και τους τρεις φίλους που προσπαθούσαν να τον ανακαλύψουν και

λάμβαναν σημειώματα μέσα σε έναν κόκκινο κύκλο από ένα μυστηριώδη τύπο...

Παλαιό αλλά εξαιρετικό cliff-hanger μυστηρίου....

-
 
@ V.I. Smirnov: Όχι, δεν το γνωρίζω, αλλά θα το ψάξω.

Ευχαριστώ για την πληροφορία.
 
Rinus Cesar είπε:
Πολυ δύσκολη επιλογη katerinak !!! Όλες οι ταινίες είναι υπέροχες !!! Επισης σε άλλα τόπικς έχω γράψει πόσο είμαι θαυμαστής του Γιώργου Κωνσταντίνου και ότι θεωρώ το παίξιμό του "πολλά έτη μπροστά απ' την εποχή του" !!! Τελικά ψήφισα τα "5000 ψέματα" για έναν και μοναδικό λόγο : Για να τιμήσω την ταινία που, εκεί στις αρχές των 80ς, μάς προσέφερε άφθονο γέλιο όποτε προβαλλόταν στην τηλεοραση [και προβαλλόταν αρκετά συχνά, ενώ εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει εμφανιστεί ξανά στις μικρές μας οθόνες] !!! Το "ανατρεπτικό" και "σουρεαλιστικό" χιούμορ αυτής της ταινίας είναι, σε πολλά σημεία της, υψηλού επιπέδου ....
Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου...για τους ίδιους ακριβώς λόγους ψήφισα και εγώ αυτή την ταινία. Υψηλό και άκρως σουρεαλιστικό χιούμορ που ξέφευγε από την πεπατημένη. Και είναι πολύ περίεργο πως μια ταινία που κάποτε προβάλλονταν τόσο συχνά από τα κρατικά κανάλια και είναι τόσο αστεία, τώρα πια δεν προβάλλεται. Δεν λέω έχουμε διάφορα παραδείγματα ταινιών που πια δεν προβάλλονται καθολου, αλλά στην πλειονότητά τους πρόκειται για ταινίες που και παλιά δεν προβάλλονταν ιδιαίτερα συχνά. Το "5000 ψέμματα" όμως πρέπει την περίοδο 80-85 να μεταδίδονταν σχεδόν 2 φορές το χρόνο (τα κανάλια ήταν 2 τότε μην ξεχνάμε), οπότε είναι πραγματικά περίεργο το πως έχει εξαφανιστεί.

Να αναφέρω πάντως πως ως καθηγητής αγγλικών προσωπικά και ως λάτρης του Πειραιά (και κάθε λιμανιού) λατρεύω σχεδόν το ίδιο και το "Καλως ήρθε το δολάριο".

Σε κάθε περίπτωση μεγάλος ηθοποιός ο Κωνσταντίνου και ευτυχώς ακόμα ενεργός καλλιτεχνικά. Πρόπερσι τον απήλαυσα στο θέατρο στην παράσταση "Ο αμπιγιέρ" (παρέα με το Χρήστο Στέργιογλου). Για την ερμηνεία του αυτή μάλιστα βραβεύτηκε (δικαίως) στα θεατρικά βραβεία κοινού του Αθηνοράματος.

Κάποιος (δεν θυμάμαι ποιός τώρα) είχε αποκαλέσει τον Κωνσταντίνου Έλληνα Πίτερ Σέλερς
 
thanos75 είπε:
Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου...για τους ίδιους ακριβώς λόγους ψήφισα και εγώ αυτή την ταινία. Υψηλό και άκρως σουρεαλιστικό χιούμορ που ξέφευγε από την πεπατημένη. Και είναι πολύ περίεργο πως μια ταινία που κάποτε προβάλλονταν τόσο συχνά από τα κρατικά κανάλια και είναι τόσο αστεία, τώρα πια δεν προβάλλεται. Δεν λέω έχουμε διάφορα παραδείγματα ταινιών που πια δεν προβάλλονται καθολου, αλλά στην πλειονότητά τους πρόκειται για ταινίες που και παλιά δεν προβάλλονταν ιδιαίτερα συχνά. Το "5000 ψέμματα" όμως πρέπει την περίοδο 80-85 να μεταδίδονταν σχεδόν 2 φορές το χρόνο (τα κανάλια ήταν 2 τότε μην ξεχνάμε), οπότε είναι πραγματικά περίεργο το πως έχει εξαφανιστεί.Να αναφέρω πάντως πως ως καθηγητής αγγλικών προσωπικά και ως λάτρης του Πειραιά (και κάθε λιμανιού) λατρεύω σχεδόν το ίδιο και το "Καλως ήρθε το δολάριο".

Σε κάθε περίπτωση μεγάλος ηθοποιός ο Κωνσταντίνου και ευτυχώς ακόμα ενεργός καλλιτεχνικά. Πρόπερσι τον απήλαυσα στο θέατρο στην παράσταση "Ο αμπιγιέρ" (παρέα με το Χρήστο Στέργιογλου). Για την ερμηνεία του αυτή μάλιστα βραβεύτηκε (δικαίως) στα θεατρικά βραβεία κοινού του Αθηνοράματος.

Κάποιος (δεν θυμάμαι ποιός τώρα) είχε αποκαλέσει τον Κωνσταντίνου Έλληνα Πίτερ Σέλερς
ψαχνοντας στο γουγλη βρηκα τι λεει ο ιδιος σχετικα με το "παρατσουκλι" αυτο: " Δεν με ήθελαν οι αιθουσάρχες, οι οποίοι τότε είχαν και ρόλο παραγωγού/χρηματοδότη, καθώς έδιναν μια προκαταβολή στους κινηματογραφιστές για να γυρίσουν την επόμενη ταινία τους. Εμένα, λοιπόν, με έβρισκαν αντιεμπορικό. Το χιούμορ μου ήταν πολύ «εγγλέζικο» για τα γούστα τους. Γιʼ αυτό και μου κόλλησαν το παρατσούκλι «ο Έλληνας Πίτερ Σέλερς»… " πηγη
 
Ως φανατικος θαυμαστης και εγω του μεγιστου αυτου ηθοποιου μας ψηφιζω και εγω το -η γυνη-,για μενα μες τις 5 καλυτερες ελληνικες ταινιες ολων των εποχων
 
Αν και το "Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα" δε συγκρίνεται με τις υπόλοιπες για μένα, ψήφισα το "Δολλάριο", γιατί η πρώτη με συγκινεί υπερβολικά για να τη θεωρήσω καθ' αυτή κωμωδία. Και μόνο από την παρουσία της Γώγου, στη συγκεκριμένη, κόβομαι...
 
Φυσικά δύο , το σουρεάλ, υπερβατικό ''ξύπνα Βασίλη'' και το διασκεδαστικό ''αυτό το κάτι άλλο'' που για μένα είναι οι καλύτεροι ρόλοι στην καρίερα του!
 
εδω ο Αντωνης ανεβασε ενα βιντεο με το Γιωργο Κωνσταντινου που μιλαει για τα καλλιτεχνικα του σχεδια :flower:
 
Επελεξα να ψηφισω μια ταινια στην οποια βλεπουμε τον Γιωργο Κωνσταντινου σε δευτεραγωνιστικο ρολο,προκειται για την "αυτο το κατι αλλο".Οταν πρωτοειδα την ταινια αυτη και κυριως οταν πρωτοαντικρισα τον Γ.Κωνσταντινου (επαιξε ρολο και η γωνια ληψης της καμερας* ) ειχε κατι το μυστηριωδες,κατι το πρωτογνωρο κατι το διαφορετικο (σε συγκριση με τους ρολους που τον ειχα συνηθισει) κι αυτο ηταν που μου κινησε την περιεργεια να "γνωρισω" το ρολο αυτο.Δεν τον ειχα ξαναδει να παιζει τον απατεωνα και πιστευω οτι η επιλογη του επιθετου "Καπωνης" δεν ηταν και τοσο τυχαια,θυμιζει "Αλ Καπονε".Ηταν καταπληκτικος,μπορει να μην ηταν πρωταγωνιστης αλλά θεωρω οτι ξεχωρισε με την ερμηνεια του

*


attachment.php


aft.JPG
 
πιστευω οτι η σκηνη με το προφιτερολ και γενικα το παιξιμο του στο χτυποκαρδια στο θρανιο ηταν ξεκαρδιστικο αλλα δεν την θεωρω ταινια του κωνσταντινου :xm:
 
"Ο πολυαγαπημένος ηθοποιός, Γιώργος Κωνσταντίνου, έχει χαρίσει αξέχαστες ερμηνείες στο κοινό και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγάλων του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου. Τι γνώμη όμως έχει ο ίδιος για τις ερμηνευτικές του ικανότητες και την ποιότητα και αξία του ως ηθοποιός;

«Ένιωθα ότι έχω ταλέντο, αλλά διέθετα και την αίσθηση του μέτρου. Όταν οι άλλοι έπαιζαν υπερβολικά εγώ έπαιζα όπως σήμερα με φυσική υποκριτική. Διάβαζα Στανισλάφσκι και μου εντυπώθηκε η ρήση του να παίζει ο ηθοποιός αληθινά, να αισθάνεται αυτό που κάνει. Έζησε μέσα μου. Το ταλέντο μου το αναγνώρισε κυρίως ο κόσμος. Το 1961 ένας αυτοσχεδιασμός μου στη σκηνή με την Βουγιουκλάκη * προκάλεσε μαζικό αλαλαγμό. Ο Αντωνάκης ήταν μια σύμπτωση. Ήμουν 28 χρονών και μου κόλλησαν ποστίς και άσπρα μαλλιά. Το έργο το είχε παίξει ο Λογοθετίδης στο θέατρο. Δεν ξέρω ακόμη γιατί ο Τζαβέλλας φώναξε εμένα», τονίζει, χαρακτηριστικά, ο αγαπημένος ηθοποιός στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» ". πηγη

* αναφερεται στην περιφημη σκηνη με το προφιτερολ στην ταινια "χτυποκαρδια στο θρανιο";εκει εγινε ο αυτοσχεδιασμος;δεν υπηρχε δηλαδη στο σεναριο η συγκεκριμενη σκηνη;




Επισης σε μια παλιοτερη συνεντευξη στο lifo ειπε μεταξυ αλλων:

" Μια ωραια ημερα,δεν ξερω πώς της ηρθε της μανας μου και με ρωτησε "θες να γινεις ηθοποιος"; Και της ειπα "ναι" χωρις καν να εχω συνειδηση αυτου που λεω.Χωρις να καιγομαι,να φλεγομαι,να το εχω στο νου μου,παρολο που ειχα ηδη παιξει σε ενα σωρο ερασιτεχνικους θιασους.Ετσι ξεκινησα.Εδωσα εξετασεις στο Εθνικο Θεατρο αλλά με απερριψαν ως "εντελως αταλαντο".Τελικα,με κρατησε ο Κουν στο Θεατρο Τεχνης.

Το πιο δυνατο εργο που εχω κανει στο σινεμα ειναι το "Η γυνη να φοβηται τον ανδρα",το ρολο του Αντωνακη.Τωρα που το βλεπω απορω πώς μπορεσα και απεδωσα ετσι οπως απεδωσα-ημουν 28χρονων κι επαιζα εναν 45αρη.Υπαρχουν φορες που ξεπερναμε και τον εαυτο μας και νομιζω οτι αυτο που εγινε τοτε το καταφερα και τωρα με τον Αμπιγιερ

Το σινεμα το εζησα για πολυ λιγο,ασχετως προς την εντυπωση που εχουν οι περισσοτεροι.Μου ελεγαν "οχι κυριε,δεν ειναι παιξιμο αυτο,δε γελαει ο κοσμος".Δε μπορουσα ομως να κανω μουτες.Κατι μεσα μου μου ελεγε να μην τυποποιηθω και νομιζω οτι αυτο ηταν προτερημα μου.Ενας καλος συναδελφος και φιλος μου ειχε πει καποτε οτι "αν δεν τυποποιηθεις,δε θα κανεις τιποτα στην καριερα σου".Του ειχα απαντησει "αν τυποποιηθω,τοτε καλυτερα να μην κανω καριερα".Και πραγματικα,την αποφαση μου αυτη την πληρωσα ακριβα,υπεφερα παρα πολυ.Εκανα τις λιγοτερες ταινιες,14 ολες κι ολες,και με σταματησαν,εν αντιθεσει με αλλους συναδελφους που εκαναν 180 και 200.Με αυτες τις ταινιες που βλεπεις σημερα και λες ειναι απ τις καλυτερες,εγω ειχα προβλημα"
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επειδή δε βρήκα θέμα για τον ''Άνθρωπο για Όλες τις Δουλειές'', μήπως γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο γι΄αυτήν την ταινία; Την είδα πριν μερικούς μήνες, ένα κομμάτι της, στην τηλεόραση, και μου έκανε εντύπωση πόσο μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας της εποχής περιγράφει! Δεν έχω δει πολλές ελληνικές ταινίες αλλά η συγκεκριμένη είχε κάτι το αρκετά διαφορετικό από τις χιλιοπαιγμένες, ήταν πολύ λιγότερο ''φτιαχτή'' θα έλεγα.

Πάντως απ΄τους καλύτερους ηθοποιούς μας ο Κωνσταντίνου.
 
Clemence για την ταινια "ανθρωπος για ολες τις δουλειες" υπαρχουν τα παρακατω στοιχεια στη retrodb.

Τι ακριβως ψαχνεις;καποια σχολια για την ταινια;
 
Βρηκα σ ενα κουιζ του johnalepou μια φωτογραφια απ τα γυρισματα της ταινιας "η δε γυνη να φοβηται τον ανδρα"

attachment.php


και το τρέιλερ απ το καναλι της ΕΤ3

getphoto.php.jpg
 
Το "η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα" είναι η αγαπημένη μου ελληνική ταινία, ωστόσο έχω την αίσθηση πως κατατάσσεται περισσότερο στο είδος "κομεντί", παρά (αμιγής) κωμωδία..Γι'αυτό και ψήφισα την ξεκαρδιστική (για μένα ) "Γάμος αλά ελληνικά"...Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως παρότι καλός ηθοποιός ο Κωνσταντίνου, δεν θεωρώ τις κινηματογραφικές του ταινίες ανάλογες του ταλέντου του..
 
retrofrog είπε:
Το "η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα" είναι η αγαπημένη μου ελληνική ταινία, ωστόσο έχω την αίσθηση πως κατατάσσεται περισσότερο στο είδος "κομεντί", παρά (αμιγής) κωμωδία..Γι'αυτό και ψήφισα την ξεκαρδιστική (για μένα ) "Γάμος αλά ελληνικά"...Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως παρότι καλός ηθοποιός ο Κωνσταντίνου, δεν θεωρώ τις κινηματογραφικές του ταινίες ανάλογες του ταλέντου του..
retrofrog δεν του εδωσαν ομως ευκαιρια να παιξει σε περισσοτερες ταινιες καθως δεν τον θεωρουσαν εμπορικο ηθοποιο,δεν ξερω αν διαβασες το ποστ , εξηγει το λογο που τον αποκαλουσαν "Ελληνα Πιτερ Σελερς".

Επισης ο ιδιος σε μια αλλη συνεντευξη του (ενα μικρο αποσπασμα υπαρχει εδω) δε θελησε να τυποποιηθει,αυτο φυσικα ειχε και τα θετικα και τα αρνητικα του,εκανε μολις 14ταινιες.. θεωρω οτι ακομη και μεσα απο τοσο λιγες ταινιες καταφερε να αναδειξει το ταλεντο του.

Μην ξεχναμε οτι ειδαμε κι αλλους μεγαλους ηθοποιους να πρωταγωνιστουν σε πολυ λιγες κινηματογραφικες ταινιες κι ομως αφησαν τη δικη τους "σφραγιδα" στον ελληνικο κινηματογραφο.Δεν ειμαι της αποψης οτι οσο περισσοτερες ταινιες κανει καποιος τοσο περισσοτερο ξεδιπλωνεται το ταλεντο του..μαλλον το αντιθετο συμβαινει,δηλαδη απο ενα σημειο και μετα ξεκιναει η τυποποιηση/επαναληψη και γινεται κουραστικο ολο αυτο
 
Καλημερα Katerinak! Αν προσέξεις, εγώ δεν αναφέρθηκα στον αριθμό των ταινιών (εξάλλου είμαι οπαδος του "ουκ εν τω πολλω το ευ"), απλά εστίασα κυρίως στη ποιότητα των ταινιών, η οποία για μένα προσωπικά δεν ήταν και το απαύγασμα της 7ης τέχνης..Φυσικά υποκειμενικά είναι τα γούστα..Μπορεί ενδεχομένως επειδή δεν έχουν παιχτεί και τόσο, να μην να έχουν εισχωρήσει τόσο βαθειά στο υποσυνειδητό μου, ώστε να τις αγαπήσω..Αλλά προσωπικά δεν βρίσκω και μεγάλο ενδιαφέρον στο "Καλώς ήρθε το δολάριο" (χωρίς βεβαίως να τη χαρακτηρίζω κακή ταινία..) Θα με βρείς απόλυτα σύμφωνο βεβαίως στο ότι πολλοί ηθοποιοί που γυρίζουν πολλές ταινίες επειδή "πουλάνε", όντως, από κάποιο σημείο και ύστερα εγκλωβίζονται σε μια ερμηνευτική μανιέρα..Τρανό παράδειγμα η Αλίκη Βουγιουκλάκη (εδώ θα δυσαρεστήσω πολλούς θαυμαστές του φόρουμ, το ξέρω!) η οποία -αν εξαιρέσει κανείς τη "Μαρία της σιωπής" και κανα δυο άλλες -ιδίως στο ξεκίνημά της- συνεχώς έπαιζε τη ναζιάρα (sexy και classy ενδεχομένως) και τσαχπίνα..

υ.γ: Επιφυλάσσομαι να δω το τοπικ και συγνώμη που δεν το έκανα εξαρχής! ;)
 
καλημερα και σε σενα retrofrog,ναι δεν αναφερθηκες στον αριθμο των ταινιων απλα εγω υπεθεσα οτι μ αυτα που εγραψες εννοουσες οτι αν συμμετειχε σε περισσοτερες ταινιες πιθανον να ειχε αναδειξει πιο πολυ το ταλεντο του.

Κοιταξε πρωτα τα σχολια που γραφτηκαν στο θρεντ και μετα,αν θελεις,δωσε ακομα μια ευκαιρια στις ταινιες αυτες,ισως τις δεις με καλυτερο ματι,πού ξερεις; :)
 
Και μόνο ο τόσο όμορφος τρόπος που το είπες, νομίζω αρκεί για να τα κοιτάξω! :) Οπότε τα βλέπω και επανέρχομαι! ;)
 
Πίσω
Μπλουζα