Προγαμιαίες Σχέσεις - Σινεμά το Ελληνικόν

Η Βούλα Χαριλάου στον Εφιάλτη πρέπει να είχε σχέση με τον Ζανινο, αλλά κι ο Νικολινάκος δεν πιστεύω να ήταν απ αυτούς που χαρίζουν... Αν και δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο.. 
 
Τελικά, με τόσες ταινίες επί 5 σελίδες, μήπως το θέμα πρέπει ν' αλλάξει "σε ποιες ελληνικές ταινίες, η πρωταγωνίστρια περιμένει την πρώτη νύχτα του γάμου για το μοιραίο";

:p :p :p
 
Τελικά, με τόσες ταινίες επί 5 σελίδες, μήπως το θέμα πρέπει ν' αλλάξει "σε ποιες ελληνικές ταινίες, η πρωταγωνίστρια περιμένει την πρώτη νύχτα του γάμου για το μοιραίο";
Αυτό ακριβώς είναι το νόημα του θέματος. Να δούμε αν και σε ποιόν βαθμό ισχύει η διαδεδομένη αντίληψη πως " Όλα τα κορίτσια του ελληνικού κινηματογράφου ήταν αθώα εκτός απο τις επαγγελματίες και τις πολύ πολύ πλούσιες". 

Νομίζω μέχρι στιγμής καλά τα πάμε ?
 
Τι να πουν και οι νεόνυμφοι στο"Νύχτα γάμου" πού άδικα περίμεναν να γίνει επί τέλους το μοιραίο.

Τα κορίτσια, ακόμη κι αυτά που έπαιρναν μπόλικο βάρος επί 9 μήνες, δεν έπαυαν να ήταν αθώα. Απλώς τις παρέσυραν εκείνοι. Δεν θυμάμαι καμιά ταινία στην οποία η μικρή να ήθελε κι αυτός να έκανε τον δύσκολο.
 
Δεν θυμάμαι καμιά ταινία στην οποία η μικρή να ήθελε κι αυτός να έκανε τον δύσκολο.
Χμμμ! 

Λίγο η Καραγιάννη στη "Νύχτα Γάμου". Όχι πως καιγόταν για τον βιομήχανο (παρντόν, βιοτέχνη) Βουτσά με τους κουβάδες αλλά μια καλή πρόθεση την είχε. Και λίγο αυτός με τη μαμά του, λίγο με τα φουντούκια του, λίγο με το να συμβουλευτεί το σόι του, είδε κι απόειδε και τον εξόρισε από το δωμάτιο.

Α! Και πλήθος τα τίμια, λαϊκά παλλικάρια που δεν πολυθέλουν αλλά τα παρασύρει η πλούσια εξώλης και προώλης. Όπως η Χρονοπούλου στο "Μια κυρία στα μπουζούκια" ή η Διαλυνά στις "Διπλοπενιές".
 
Α! Και πλήθος τα τίμια, λαϊκά παλλικάρια που δεν πολυθέλουν αλλά τα παρασύρει η πλούσια εξώλης και προώλης. Όπως η Χρονοπούλου στο "Μια κυρία στα μπουζούκια" ή η Διαλυνά στις "Διπλοπενιές".
Ε, αυτές ήταν άλλες περιπτώσεις... Αι αιθέριαι αυταί υπάρξεις ήτο ξεσκωλισμένες (κατά το κοινώς λεγόμενον) διότι είχαν μεγαλώσει μέσα στα πλούτη και στα παλάτια, που ως γνωστόν διαφθείρουν τους χαρακτήρες :p  ,  ήξεραν όλα τα κόλπα για να παρασύρουν τον αθώο, πτωχό νεαρό... που θαμπωνόταν από την αστραφτερή, εξωτερική τους εμφάνιση... και φυσικά, ήταν άκρως κακομαθημένες... Ενώ οι αγνές κορασίδες της φτωχογειτονιάς και του μεροκάματου που μοχθούσαν για τον άρτον ημών τον επιούσιον, όντως, όλες επαρασύροντο... :D   
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Βούλα Χαριλάου στον Εφιάλτη πρέπει να είχε σχέση με τον Ζανινο, αλλά κι ο Νικολινάκος δεν πιστεύω να ήταν απ αυτούς που χαρίζουν... Αν και δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο.. 
Στον Εφιαλτη και ο Θανασης Μυλωνας πρεπει να ειχε κανει μια προγαμιαια με τον Ζανίνο ?????
 
Πάντως στο "Αγάπη μου Ουάουα" όπως έχω σχολιάσει στο σχετικό θέμα ο Ρηγόπουλος εμφανίζεται παντρεμένος με την (κακιά) Μπεάτα Ασημακοπούλου και δεν συζούν απλώς όπως στο θεατρικό πρωτότυπο.
Το είδα πρόσφατα κ ξέχασα να γράψω. 

Δεν είναι παντρεμένοι ούτε στην ταινία. 

" Έπρεπε να πάρω έναν δημόσιο υπάλληλο να μου φέρνει το μισθό στο σπίτι νταγκα νταγκα. Αυτός τουλάχιστον θα με παντρευόταν..."

Οπότε και η Μπεάτα στις προγαμιαίες σχέσεις
 
I stand corrected. Γιατί μου είχε δημιουργηθεί λάθος εντύπωση? Ε, καλά, δεν είναι το μόνο που θυμάμαι λάθος.
 
Να αναφέρω τη Λάσκαρη σε αρκετές ταινίες του Δαλιανίδη: Στον "Κατήφορο" πρώτα, όπου έχει εντελώς ελεύθερες σχέσεις με όλη την παρέα: τον Κούρκουλο (φυσικά), τον Βουλγαρίδη (που είναι ο Mr Nice Guy) και τον Βουτσά (αυτή η σχέση υπονοείται). Και ενώ αυτή είναι τόσο free, όταν βλέπει τον Κούρκουλο να ρίχνει στο κρεβάτι την (μέχρι πρότινος) αθώα μαθητριούλα αδελφή της (Μίρκα Καλαντζοπούλου), τότε γίνεται σκυλί μονάχο και του τη μπουμπουνίζει με το πιστόλι.

Στο "Νόμο 4000"  είναι αρχικά το καλό κορίτσι, η κόρη του γυμνασιάρχη (Διαμαντόπουλου), η οποία αγαπάει τον Αναγνώστου, ένα μαθητή του πατέρα της και ενώ θέλει να περιμένει μέχρι που να παντρευτεί, αποφασίζει να ολοκληρώσει τη σχέση της επειδή δεν αντέχει να τον βλέπει να γυρνάει με την school slut του λυκείου θηλέων (τη Ντόλυ, δεν θυμάμαι ποια ηθοποιός την παίζει), μένει έγκυος, κάνει μια (παράνομη τότε) έκτρωση και το δράμα λήγει με τις ετοιμασίες του γάμου των δύο 18άρηδων.
 
Στο μελό " Μανούλα θέλω να ζήσεις" { είπατε τίποτα;} η αρραβωνιαρα του Νίκου Τζόγια, Δάφνη Σκούρα, πάει και του τη μπουμπουναει με ένα πιστόλι όταν τον πιάνει να την απατάει με μια παλιά του φιλιναδα η οποία άκουσον άκουσον, είχε μάθει ότι ο Τζόγιας επρόκειτο να κληρονομήσει μια τεράστια περιουσία και του την έπεσε από δίπλα. 

Η Σκούρα πάει στη στενή, ο Τζόγιας τελικά ζει, η δολοπλοκα πανούργα ερωμένη τρώει τα λυσσακα της γιατί δεν τη στεφανώνεται. 

Στη φυλακή όμως, η Δάφνη Σκούρα γεννάει παιδάκι... Και για να μη μας μείνει καμία υποψία πως υπαίτιος ήταν ο Τζόγιας, κάνει κι αυτός ένα φλας μπακ  και φέρνει στο νου του τη στιγμή του ερωτικού συμβάντος ( προχω σκηνή τολμώ να πω για την εποχή). 

Τελικά την οικογένεια ενώνει ο γιος Γιαννάκης Καλαντζόπουλος ο οποίος αν και γόνος πλούσιου πατρός είχε καταντήσει να πουλάει πραμάτεια με το κασελακι του για να συντηρεί την άρρωστη μανούλα του ( αν κι υποπτευομαι ότι κάτι τέτοιες μανουλες επί τούτου κάναν τις άρρωστες για να ξαπλαρουν ανέμελες και να στέλνουν τα ανήλικα για μεροκάματο). 
 
Στην ταινία Το αμαξάκι (1957) ο Στέφανος Στρατηγός εμφανίζεται σε ραντεβού με μια καλλιγραμη ξανθιά και συναντά την αφοσιωμένη Αντιγόνη Βαλάκου.Παρα το γεγονός οτι η ηθοποιός έχει δύο τρεις ατάκες στην σκηνή το όνομα της δεν εμφανίζεται στους συντελεστές.Εχει κάποιος γνώση για ποιάν πρόκειται.
 
Στην ταινία "οι παπατζήδες" η αδερφή του Νίκου Σταυρίδη μένει έγκυος από πλούσιο φοιτητή. Εδώ καθαρίζει ο αδερφός Σταυρίδης μόλις βγαίνει από την φυλακή βρίσκει τον πατέρα του κοριτσιού και συμφωνούν να γίνει ο γάμος.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Να σας πω αν ή κοπέλα ήταν λεφτου αντιμετωπιζόταν διαφορετικά αν έχανε την παρθενιά της πριν τον γάμο, βλέπε λατέρνα φτώχια και φιλότιμο και αλλιώς αν ήταν φτώχεια και ορφανή δες αμαξάκι.
 
Να σας πω αν ή κοπέλα ήταν λεφτου αντιμετωπιζόταν διαφορετικά αν έχανε την παρθενιά της πριν τον γάμο, βλέπε λατέρνα φτώχια και φιλότιμο και αλλιώς αν ήταν φτώχεια και ορφανή δες αμαξάκι.
Εννοείται... κι εν μέρει εξηγείται... Η πλούσια με ή χωρίς την τιμή της θα παντρευόταν. Η φτωχια χωρίς προίκα, χωρίς τιμή που να πάει;
 
Στίς προγαμιαίες σχέσεις κ η σχέση του Νίκου Καζη με την Άννα Ματζουρανη στην Κερένια κούκλα. Μετά παντρεύτηκαν αλλά τι το θες; μαύρη μοίρα τους καταδιωκε
 
Τα Χριστουγεννα του αλήτη
Η Α.Λαδικού απο την μια κι μοναδική συνεύρεση με τον Γ.Πάντζα μένει έγκυος (τι πρωτότυπο). Ο Πάντζας εξαφανίζεται γιατί τον κλείνουν φυλακή για φόνο που δεν διεπραξε κι η Λαδικού γεννάει το εξώγαμο στο χωριό της. Οταν ο Πάντζας βγαινει απο την φυλακή παραμονες Χριστουγέννων, περιφερεται στο Συνταγμα σαν αλήτης. Τον πλησιαζει ενα κοριτσι να του πουλήσει λαχεια κι αυτό ειναι η κόρη του.

Ναυαγια της ζωής.
Η μαθήτρια Τ.Καρέζη χάνει την αγνότητα της απο τον φοιτητη Κ.Κακκαβά. Οταν το μαθαίνει ο πατέρας, την διωχνει απο το σπιτι κι καταληγει σε οικο ανοχής για να επιβιωσει.
 
Συγνωμη, υπάρχει ταινία με τον τίτλο " Τα Χριστούγεννα του Αλήτη "????
Έρχεται νομίζω νέα παρουσίαση :cool:
 
Συγνωμη, υπάρχει ταινία με τον τίτλο " Τα Χριστούγεννα του Αλήτη "????
Έρχεται νομίζω νέα παρουσίαση :cool:
Ναι και ειναι ο Παντζας στο παγκακι και περναει Χριστουγεννα εκει. Να σου πω, εγω τον λυπηθηκα.
Πιασε καλυτερα τιποτα αλλο, Λενα. Υπαρχει μπολικο υλικο. Ξερεις εσυ.
 
Συγνωμη, υπάρχει ταινία με τον τίτλο " Τα Χριστούγεννα του Αλήτη "????
Έρχεται νομίζω νέα παρουσίαση :cool:

https://www.retrodb.gr/wiki/index.php/Τα_Χριστούγεννα_του_αλήτη
:biglaugh:
Κι μάλιστα στους τίτλους αρχής αναφέρεται σημειωμα απο το σκηνοθετη οτι προκειται για αληθινη ιστορια...
 
Πίσω
Μπλουζα